-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування)
Торги не відбулися
217 450 549.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 087 253.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 087 253.00 UAH
Період оскарження:
10.01.2024 17:10 - 15.01.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Наявність дискримінаційної вимоги в тендерній документації
Номер:
89d93324e96d482c9314fd00df07822a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-10-009043-a.c7
Назва:
Наявність дискримінаційної вимоги в тендерній документації
Вимога:
Малі підприємства не подають Звіт про рух грошових коштів. Яким чином тоді малому підприємству підтвердити надходження? Просимо прибрати цю дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь. Протокол Уо 16.01.2024 16:38
Дата подачі:
14.01.2024 23:08
Вирішення:
Малі підприємства не подають Звіт про рух грошових коштів. Яким чином тоді малому підприємству підтвердити надходження? Просимо прибрати цю дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Відповідь на скаргу 7
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу про дискримінаційноу вимогу у тендерній документації щодо подання малими підприємствами малими підприємствами підтвердження надходженнь. Повідомляємо Вам про те, що у частині 5 розділу ІІІ передбачено:
5.4. Наявність фінансової спроможності (у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього):
5.4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за чотири попередні календарні роки *.
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за чотири попередні календарні роки.
5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за чотири попередні календарні роки.*
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за чотири попередні календарні роки.
5.4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови:
–що мінімальний розмір середньорічний доходу (середнє
арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки з урахуванням періоду дії воєнного стану повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.
Тобто, в тому числі і інші документи які є документами фінансової звітності для вашого підприємства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.01.2024 17:17
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо внесення змін у тендерну документацію
Номер:
167544db1f254bb5b3241656ca481a1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-10-009043-a.c6
Назва:
Щодо внесення змін у тендерну документацію
Вимога:
Доводимо до відома Замовника, що Додатком 1 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність" (пункт 4 розділу I) затверджена форма фінансової звітності малого підприємства, а саме форма №1-м "Баланс" та форма №2-м "Звіт про фінансові результати". Просимо Замовника коректно викласти дану вимогу у п.5.4 р.ІІІ тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.01.2024 22:46
Вирішення:
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу щодо коректного викладення пункту 5.4 розділу ІІІ тендерної документації. Повідомляємо Вам про те, що даним розділом передбачено:
5.4. Наявність фінансової спроможності (у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього):
5.4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за чотири попередні календарні роки *.
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за чотири попередні календарні роки.
5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за чотири попередні календарні роки.*
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за чотири попередні календарні роки.
5.4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови:
–що мінімальний розмір середньорічний доходу (середнє
арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки з урахуванням періоду дії воєнного стану повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.
Тобто, в тому числі і інші документи які є документами фінансової звітності для вашого підприємства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.01.2024 17:17
Вимога
Залишено без розгляду
Просимо привести у відповідність вимоги тендерної документації
Номер:
f7bd7fb59d8144b19ac80ae832579bc3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-10-009043-a.c5
Назва:
Просимо привести у відповідність вимоги тендерної документації
Вимога:
У ч.3 р. ІІІ тендерної документації вказано, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Проте, у п.9 Тендерної (цінової) пропозиції (додаток 1 до тендерної документації) зазначено, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, встановленого Вами». Просимо внести відповідні зміни та привести у відповідність вимоги тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь. Протокол УО 16.01.2024 16:36
Дата подачі:
14.01.2024 22:13
Вирішення:
Розглянувши вашу вимогу, щодо коректного викладення ч. 3 розділу ІІІ тендерної документації, повідомляємо про те, що відповідно до п. 11, ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації замовником зазначається строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Додатком 1 до тендерної документації «Тендерна (цінова)» п. 9 передбачено, що учасник погоджується дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Стадія розкриття пропозицій наступає після стадії подання пропозицій (може з нею збігатися у разі якщо аукціон не проводився) та у разі проведення аукціону після його завершення, отже часовий проміжок дійсності пропозиції після розкриття покриває або дорівнює часовому проміжку (не є меншим 90 днів ) передбаченому ст .22 Закону.
Враховуючи наведене положення тендерної документації які визначені замовником відповідають умовам Закону України «Про публічні закупівлі» та не потребують внесення змін до тендерної документації котра в тому числі у такому вигляді погоджена групою управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з відновлення України» 18 жовтня 2023 року (підтверджена листом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України № 9938/31/14-23 від
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.01.2024 17:17
Вимога
Залишено без розгляду
Про внесення змін до тендерної документації
Номер:
99e6e526b4a14340af195714d193916c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-10-009043-a.a4
Назва:
Про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику. У п.5.3.2 і п.5.3.3 тендерної документації некоректно зазначена вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.01.2024 21:31
Вирішення:
Шановний Учаснику тендерна документація розроблена відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей і також у ній відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Відповідно до цих додаткових умов, наявність документального вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів повинна надаватися відповідно до зазначених у Тендерній документації умов.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.01.2024 17:17
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
fd27cad8ef7346caa2f1ab526490cdcf
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-10-009043-a.b3
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
4. Документи, що підтверджують введення/прийняття в експлуатацію об’єкта будівництва, зазначених у договорах, оформляються та отримуються згідно діючим законодавством України ЗАМОВНИКАМИ. Тому, отримання таких документів не є підтвердженням кваліфікації та наявності досвіду в учасника. Таким чином вимога щодо надання інформації із зазначенням виконання аналогічних договорів є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі та такою, що порушує право учасника на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівлі. Ми, як потенційний учасник тендеру, маємо достатній досвід виконання аналогічних договорів. Проте, дискримінаційна вимога щодо надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, порушує наші права чи законні інтереси та перешкоджає взяти участь у тендері. Звертаємося до замовника з вимогою внести зміни до тендерної документації, прибравши з неї дискримінаційну вимогу про надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО.pdf 16.01.2024 16:33
Дата подачі:
14.01.2024 21:26
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику! Вивчивши зміст Вашого запитання, а саме, щодо надання інформації із зазначенням виконання аналогічних договорів є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі та такою, що порушує право учасника на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівлі; щодо надання документів які підтверджують введення/прийняття в експлуатацію об’єкта будівництва не є підтвердженням кваліфікації та наявності досвіду в учасника.
Повідомляємо, що відповідно до п. 1 розділу 1 тендерної документації зазначено, що згідно частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі– НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII1, які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Тендерна документація на закупівлю робіт «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування)» розглянута на відповідність додатковим вимогам і особливостям, які встановлені Керівними принципами імплементації програми для Програми з відновлення України, що відповідно до листа Європейського інвестиційного банку застосовуються і для Надзвичайної кредитної програми для відновлення України та схвалена на засіданні Групи управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з відновлення України», яке відбулось 18 жовтня 2023 року про, що надано підтвердження у формі листа Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України за номером 9938/31/14-23 від 20.10.2023.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.01.2024 17:17
Вимога
Залишено без розгляду
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
Номер:
8854c58ed0cd4a54af3f020c6894c1cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-10-009043-a.a2
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
Вимога:
Вимогою щодо підтвердження відповідного досвіду роботи, не менше 2 виконаних аналогічних договорів із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, Замовник порушує принципи здійснення закупівель. Оскільки визначена вартість аналогічних договорів - не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, не є визначальним критерієм під час виконання аналогічних робіт, а визначальним є досвід виконання аналогічних робіт відповідно до предмету закупівлі. При цьому наголошуємо, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. За таких умов, взяти участь у тендері зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, вартість яких становить не менше 30% від вартості пропозиції учасника (що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників). Публічні закупівлі повинні здійснюватися, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене звертаємося до замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь. Протокол УО 16.01.2024 16:32
Дата подачі:
14.01.2024 21:24
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику! Вивчивши зміст Вашого запитання, а саме, про дискримінацію учасників та порушення принципів здійснення закупівель. Повідомляємо, що відповідно до п. 1 розділу 1 тендерної документації зазначено, що згідно частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі– НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII1, які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Тендерна документація на закупівлю робіт «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування)» розглянута на відповідність додатковим вимогам і особливостям, які встановлені Керівними принципами імплементації програми для Програми з відновлення України, що відповідно до листа Європейського інвестиційного банку застосовуються і для Надзвичайної кредитної програми для відновлення України та схвалена на засіданні Групи управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з
відновлення України», яке відбулось 18 жовтня 2023 року про, що надано підтвердження у формі листа Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України за номером 9938/31/14-23 від 20.10.2023.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.01.2024 17:17
Вимога
Залишено без розгляду
про наявність дискримінаційної вимоги у тендерній документації
Номер:
59eb994f4ad8422786df40f3dfc61a6f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-10-009043-a.a1
Назва:
про наявність дискримінаційної вимоги у тендерній документації
Вимога:
Звертаємо увагу на наявність дискримінаційної вимоги щодо надання підтвердження досвіду повного виконання договорів на виконання робіт з вартістю не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Позиція АМКУ з цього приводу викладена у рішенні №6428-р/пк-пз від 22.05.2019. Вимагаємо Замовника внести зміни до п.5.3.3 тендерної документації і змінити вимогу щодо підтвердження досвіду виконання робіт без вартісного критерію таких договорів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 16.01.2024 16:30
Дата подачі:
13.01.2024 17:25
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику! Вивчивши зміст Вашого запитання, а саме, про дискримінаційну умову прописану в п.5.3.3 тендерної документації щодо надання підтвердження досвіду повного виконання договорів на виконання робіт з вартістю не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Повідомляємо, що відповідно до п. 1 розділу 1 тендерної документації зазначено, що згідно частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі– НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII1, які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Тендерна документація на закупівлю робіт «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування)» розглянута на відповідність додатковим вимогам і особливостям, які встановлені Керівними принципами імплементації програми для Програми з відновлення України, що відповідно до листа Європейського інвестиційного банку застосовуються і для Надзвичайної кредитної програми для відновлення України та схвалена на засіданні Групи управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з
відновлення України», яке відбулось 18 жовтня 2023 року про, що надано підтвердження у формі листа Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України за номером 9938/31/14-23 від 20.10.2023.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.01.2024 17:17