-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання
Завершена
815 786.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 157.86 UAH
мін. крок: 1% або 8 157.86 UAH
Період оскарження:
23.02.2018 15:55 - 06.03.2018 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА
Номер:
127248f9018d4d26b238afe8caebb046
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-23-000777-a.a3
Назва:
СКАРГА
Скарга:
23.02.2018 тендерним комітетом Департаменту організаційного забезпечення Черкаської міської ради ( надалі – Замовник) розпочато процедуру закупівлі послуг з прибирання будинків та прилеглої території Черкаської міської ради (процедура закупівлі UA-2018-02-23-000777-a).
Фізична особа-підприємець Гречка Олександр Миколайович (надалі – Підприємець) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері, згідно тендерної документації ( далі – Документація) подав цінову пропозицію ( далі – Пропозиція).
Предметом закупівлі було, - код ДК 021:2015 – 90910000-9: Послуги з прибирання будівлі Черкаського міськвиконкому за адресою вул. Байди Вишневецького, 36, м. Черкаси (лот 1); послуги з прибирання будівлі майнового комплексу за адресою вул. Благовісна, 170, м. Черкаси (лот 2); послуги з прибирання службових кабінетів відділів реєстру виборців за адресою бульвар Шевченка, 307, м. Черкаси (лот 3).
Протоколом (рішенням) засідання тендерного комітету Замовник №18 від 25 квітня 2018 року, Пропозицію фізичної особи-підприємця Гречки Олександра Миколайовича було визнаною такою, що не відповідає умовам тендерної документації і відхилено з причин:
- двідка від 05.03.2018 № 35 про наявність обладнання (устаткування), технічних засобів, інвентарю та спец одягу для прибирання не містить інформації про наявність у ФОП Гречки О.М. підлогомиючої машини по лотах №1 та №2;
- департамент організаційного забезпечення Черкаської міської ради є платником податків на загальних підставах (неприбутковою організацією), а ФОП Гречка О. М. є платником єдиного податку II групи зі ставкою 20% та відповідно до ч. 2 п. 4 ст. 291 Податкового кодексу України має право здійснювати господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, саме тому, укладання договорів з ФОП II групи є неправомірним;
- тендерна пропозиція ФОП Гречки О. М. містить банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції № 3024/18-ТГ/3 по лоту № 3 на суму 77, 86, яка видана ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень» ТОВ «ВІ-О-ЛА», що в свою чергу, не є тендерною гарантією, що видана ФОП Гречці О. М., тобто останнім не надано забезпечення тендерної пропозиції;
- Пропозиція ФОП Гречки О. М. по лоту № 3 становить 10 011, 10, що більше передбаченої суми на фінансування закупівлі по лоту № 3;
Цим же протоколом визнали переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІ-О-ЛА».
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 04.05.2018 17:56
- Протокол ТК 18 від 25.04.2018.pdf 04.05.2018 17:56
- Лист-підтвердження банківської гарантії.pdf 04.05.2018 17:56
- Тендерна документація послуги з прибирання 2018 (2).doc 04.05.2018 17:56
- квитанція про оплату.jpg 04.05.2018 17:56
- квитанція про оплату.jpg 04.05.2018 17:56
- ЛИСТ-УТОЧНЕННЯ.pdf 05.05.2018 11:33
- Рішення від 07.05.2018 № 4293 (+лист Замовнику).pdf 08.05.2018 12:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.05.2018 № 4949.pdf 25.05.2018 17:04
- Рішення від 24.05.2018 № 4949.pdf 30.05.2018 19:16
- пояснення по суті скарги 18.05.2018 16:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.05.2018 17:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.05.2018 19:16
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
f7abff0ed334403a926b36d1c0066877
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-23-000777-a.b2
Назва:
СКАРГА
Скарга:
23.02.2018 тендерним комітетом Департаменту організаційного забезпечення Черкаської міської ради ( надалі – Замовник) розпочато процедуру закупівлі послуг з прибирання будинків та прилеглої території Черкаської міської ради (процедура закупівлі UA-2018-02-23-000777-a).
Фізична особа-підприємець Гречка Олександр Миколайович (надалі – Підприємець) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері, згідно тендерної документації ( далі – Документація) подав цінову пропозицію ( далі – Пропозиція).
Предметом закупівлі було, - код ДК 021:2015 – 90910000-9: Послуги з прибирання будівлі Черкаського міськвиконкому за адресою вул. Байди Вишневецького, 36, м. Черкаси; послуги з прибирання будівлі майнового комплексу за адресою вул. Благовісна, 170, м. Черкаси; послуги з прибирання службових кабінетів відділів реєстру виборців за адресою бульвар Шевченка, 307, м. Черкаси.
Протоколом (рішенням) засідання тендерного комітету Замовник №12 від 16 березня 2018 року, Пропозицію фізичної особи-підприємця Гречки Олександра Миколайовича було відхилено,з причин відсутності документа, що засвідчує згоду учасника з проектом договору, який є додатком до тендерної документації на закупівлю послуг з прибирання, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 23.02.2018 №8, і визнаною такою, що не відповідає умовам тендерної документації.
Цим же протоколом визнали переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІ-О-ЛА».
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 26.03.2018 13:10
- Копія квитанції.JPG 26.03.2018 13:10
- Протокол 12 від 16 березня 2018 (1).pdf 26.03.2018 13:10
- Тендерна документація послуги з прибирання 2018.doc 26.03.2018 13:10
- Копія квитанції.JPG 26.03.2018 13:10
- рішення від 28.03.2018 №2827 + лист Замовнику.pdf 29.03.2018 20:08
- Перенесення розгляду скарги № UA-2018-02-23-000777-a.b2.pdf 13.04.2018 18:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2018 № 3596.pdf 18.04.2018 17:57
- Рішення від 17.04.2018 № 3596.pdf 20.04.2018 18:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.03.2018 13:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.04.2018 18:56
Дата виконання рішення Замовником:
25.04.2018 15:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення скасовано
Вимога
Є відповідь
щодо неправомірності відхилення тендерної документації
Номер:
ceb0c933c71f4fc3995b3127b614e498
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-23-000777-a.c1
Назва:
щодо неправомірності відхилення тендерної документації
Вимога:
щодо неправомірності відхилення тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 21.03.2018 09:30
- Пояснення по суті скарги 10.04.2018 16:59
Дата подачі:
21.03.2018 09:30
Вирішення:
Відсутні порушення процедури визначення переможця при здійсеннні закупівлі послуг з прибирання.
Статус вимоги:
Не задоволено