-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Програмна продукція «Кадровий облік та розрахунок зарплати» та «Управління підприємством»
Торги відмінено
1 010 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 30 300.00 UAH
мін. крок: 3% або 30 300.00 UAH
Період оскарження:
10.01.2024 17:08 - 15.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення процедури, неправомірне відхилення
Номер:
ed1ff17cc2d4416e822b0a53a2907f29
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-10-009005-a.b3
Назва:
Порушення процедури, неправомірне відхилення
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС»
Юридична адреса: 03142, м. Київ, вул. Ірпінська, буд. 1
Фактична адреса: 03142, м. Київ, вул. Ірпінська, буд. 1 Телефон/факс в м.Києвi:
(044)2067220, 2067233
п/р UA 383005280000026009701365780
в АТ «ОТП банк» МФО 300528 Internet: www.ispro.ua
код 22902418, ІПН № 229024126587
26.01.2024 р. № 1/с_Т/ЗГ
Уповноваженій особі
АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА
«ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ «ЗАПОРІЖГАЗ»
Щодо закупівлі:
Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку (Програмна продукція «Кадровий облік та розрахунок зарплати» та «Управління підприємством»), ДК 021:2015:48440000-4 Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку
Ідентифікатор UA-2024-01-10-009005-a
СКАРГА
Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон»).
Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Принципи здійснення публічних закупівель передбачені ст. 5 Закону, які зокрема
включають: добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Подача даної скарги обумовлена порушенням Замовником процедури проведення публічних закупівель, яка передбачена Законом, а також неправомірним відхиленням пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС».
10.01.2024 року АТ «ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ «ЗАПОРІЖГАЗ» (надалі також Замовник) оголосило закупівлю послуг за предметом «Програмна продукція «Кадровий облік та розрахунок зарплати» та «Управління підприємством» з оголошеною вартістю 1 010 000 грн. 00 коп.
В даній закупівлі прийняло участь два учасника, а саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» (Скаржник), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НКС".
За результатами проведеного аукціону, який відбувся 18-го січня 2024, ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» запропонувало найбільш економічно-вигідну пропозицію – 890 640 грн. 00 коп.
22.01.2024 року відповідно до протоколу №23 (ДОДАТОК 1) про прийняття рішення уповноваженою особою АТ «ЗАПОРІЖГАЗ» ТОВ “ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС” було дискваліфіковано на підставі наступного (далі текст з протоколу): “за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС», за предметом закупівлі згідно коду ДК 021:2015:48440000-4 Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку (Програмна продукція «Кадровий облік та розрахунок зарплати» та «Управління підприємством»), ідентифікатор UA-2024-01-10-009005-a, на відповідність вимогам тендерної документації, замовником було виявлено наступне:
– учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі;
– учасником у складі тендерної пропозиції надано файл із сканованим документом під назвою «Довідка_Технічні вимоги», який за своїм змістом не відповідає додатку 3 тендерної документації. Таким чином, учасником у складі тендерної пропозиції не надано підписаного додатку 3 тендерної документації.)”
Перш за все звертаємо вашу увагу на те, що твердження Замовника про те, що нами не надано документ “про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі” є недостовірною інформацією, оскільки такий документ нами було надано і називається він 4_Довідка_Технічні вимоги.pdf від 16.01.2024 р. No 3-Т/ЗГ (ДОДАТОК 2) .
У даному документі-листі ми зазначили усе, що вимагалось Замовником. Далі прямий текст із Листа-згоди з технічними вимогами (ДОДАТОК 2): “Ми, ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС», вивчивши інформацію про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі (Додаток 3 тендерної документації), надаємо згоду з вимогами замовника до предмету закупівлі, підтверджуємо спроможність виконати всі умови, надати послуги, визначені Замовником, гарантуємо що під час надання послуг будуть дотримані заходи із захисту довкілля та підтверджуємо відповідність технічних, якісних та інших характеристик запропонованих нами послуг по предмету цієї закупівлі, а саме: ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ)…», а далі по тексту зазначені ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРОГРАМНОЇ ПРОДУКЦІЇ «КАДРОВИЙ ОБЛІК ТА РОЗРАХУНОК ЗАРПЛАТИ» та ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРОГРАМНОЇ ПРОДУКЦІЇ «УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ» з їхнім подальшим розширеним описом.
Таким чином, причиною відхилення пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» стало недостовірне твердження Замовника щодо ненадання Скаржником документа про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що призвело до незаконної дискваліфікації Скаржника.
Також Замовник зазначив наступне: «– учасником у складі тендерної пропозиції надано файл із сканованим документом під назвою «Довідка_Технічні вимоги», який за своїм змістом не відповідає додатку 3 тендерної документації. Таким чином, учасником у складі тендерної пропозиції не надано підписаного додатку 3 тендерної документації.
Вищевказана інформація/документи за своєю сутністю є інформацією/документами про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі в його тендерній пропозиції, а тому не можуть бути усунені шляхом оголошення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, з огляду на приписи пункту 43 Особливостей» Підсумовуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.»
Перш за все, звертаємо Вашу увагу на те, що дане твердження повністю протирічить першому твердженню Замовника в якому він зазначив, що Скаржником не надано документ про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
По друге, відповідно п.46 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 117 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Постанова), Замовник, в інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника, зобов'язаний був у тому числі зазначити підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність).
Як ви можете пересвідчитись, Замовник, в порушення Постанови КМУ, дану вимогу не виконав. Дискваліфікував Скаржника без з посиланням на відповідні умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність).
Крім того, Замовник, в порушення абзацу 3-го п. 12, ст. 29 Закону, не зазначив у протоколі інформацію щодо найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію, що є, власне, невідповідність вимогам Закону. Назва компанії не відповідає назві компанії Замовника, також не вказано місцезнаходження Замовника, як передбачено ст. 29 Закону.
На наш погляд є ще один факт, який заслуговує на увагу та в принципі пояснює вчинення Замовником неправомірних дій по відношенню до ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС». А саме є підстави вважати про наявність змови між АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ «ЗАПОРІЖГАЗ» та, очевидно, переможцем даної закупівлі ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НКС".
Справа у тому, що детально ознайомившись із проєктом договору (ДОДАТОК 3), який Замовник опублікував в рамках даних торгів (до того як йому могли бути відомі учасники торгів), можна знайти досить цікаву інформацію, яка усе може прояснити. А саме у п. 6.3. проєкту договору вказано наступне: “Сторони домовилися, що направлення Акту може здійснюватися за погодженням сторін в паперовому вигляді або електронному вигляді засобом програми електронного документообігу з накладенням електронних цифрових підписів. Підписання Акту здійснюється Сторонами з урахуванням порядку та строків, що визначені умовами Договору та чинного законодавства. Адреса електронної пошти Сторін для обміну первинними електронними документами: Постачальник: zvit@nks.com.ua; Покупець: edo.buh@zpgas.com.ua.
Як ви можете пересвідчитись, в даному пункті договору уже зазначені електронні адреси постачальника послуг і покупця даних послуг. На перед повідомимо, що це офіційна електронна пошта ТОВ "НКС". Долучаємо скріншот сторінки ресурсу Opendatabot https://opendatabot.ua/c/31495236?from=search, де за учасником торгів закріплена електронна пошта zvit@nks.com.ua (ДОДАТОК 3).
Звертаємо Вашу увагу, що аукціоні даної закупівлі ТОВ «НКС» навіть не робило спроби конкурувати з нами на торгах. В результаті ТОВ «НКС» так і залишилось із своєю пропозицією в 1 000 000 грн. 02 коп. З іншої сторони, якщо ваші дані уже занесені в проєкт договору торгів, то в принципі в конкурувати з іншими учасниками торгів напевно не доцільно. Це не може бути просто скачаний проєкт договору з просторів інтернету, так як там Замовник уже зазначив не лише електронну пошту бухгалтерії як покупця edo.buh@zpgas.com.ua, а і постачальника послуг, а саме ТОВ «НКС» - zvit@nks.com.ua.
Щодо спільних узгоджених дій між Замовником та учасником торгів по закупівлі UA-2024-01-10-009005-a ми також додатково опишемо в окремому зверненні до АМКУ.
Вищезазначене свідчить про неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС», порушення процедури проведення закупівель, а також про наявність підстав вважати про про організовану змову між замовником АТ «ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ «ЗАПОРІЖГАЗ» та учасником даних торгів ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НКС".
ВИМАГАЄМО:
1. По закупівлі UA-2024-01-10-009005-a АТ «ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ «ЗАПОРІЖГАЗ» скасувати своє рішення (протокол) від 22.01.2024 №23 (ДОДАТОК 1) про прийняття рішення уповноваженою особою АТ «ЗАПОРІЖГАЗ» щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС”.
2. У випадку неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язати АТ «ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ «ЗАПОРІЖГАЗ» UA-2024-01-10-009005-a.
Додаток :
1. Протокол від 22.01.2024 №23 про прийняття рішення уповноваженою особою АТ «ЗАПОРІЖГАЗ» щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС” на 1-му аркуші.
2. Довідка_Технічні вимоги.pdf від 16.01.2024 р. No 3-Т/ЗГ на 10-ти аркушах.
3. Скріншот зі сторінки ресурсу Opendatabot https://opendatabot.ua/c/31495236?from=search, на 1-му аркуші.
Директор КЕП К.В. Попов
Пов'язані документи:
Учасник
- Скріншот.pdf 26.01.2024 17:53
- Протокол УО № 23 від 22.01.2024р. Програмна продукція (Відхилення Відкриті торги Особливоcті) (1).pdf 26.01.2024 17:53
- 4_Довідка_Технічні вимоги.pdf.zip 26.01.2024 17:53
- Скарга_Запоріжгаз_.pdf.zip 26.01.2024 17:53
Дата подачі:
26.01.2024 17:55
Вирішення:
Доброго дня.
За результатом розгляду вашої вимоги, замовником прийнято рішення про відміну закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови в Технічних вимогах
Номер:
dd7f5e4dfa66432097332ffc5551a1f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-10-009005-a.b2
Назва:
Дискримінаційні умови в Технічних вимогах
Вимога:
Добрий день! В технічних вимогах (Додаток 3 ТД) на закупівлю «Програмна продукція «Кадровий облік та розрахунок зарплати» та «Управління підприємством»» чітко вказано використання платформи BAF (Business Automation Framework), на якій написана одна єдина система BAS).
На ринку існують інші високоякісні платформи наприклад Business Applications Development Platform (BADP) та цілий ряд вже готових систем такі, як ПЗ «ІС-ПРО», ПЗ «Кадровик», ПЗ Мастер:Бухгалтерія, та інші. Вони аналогічно мають потужний функціонал для кадрового обліку та розрахунку зарплати, управління підприємством, які відповідають вимогам тендерної документації та технічних вимог. Розгляд таких альтернативних рішень може сприяти вибору більш оптимального та відповідного вимогам проєкту програмного забезпечення.
Таким чином замовник умисно обмежує конкуренцію та створює дискримінаційні умови для інших учасників, виключаючи будь-які альтернативи чи рівноцінні аналоги і порушуючи пп.4 ч1 , ч.4 ст.5 та ч.4 ст 22 Закону про закупівлі.
Окрім того, програмне забезпечення на платформі BAF (BAS) НЕ МАЄ експертного висновку Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України щодо ТЕХНІЧНОГО ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ. https://cip.gov.ua/ua/news/zasobi-tzi-yaki-mayut-ekspertnii-visnovok-pro-vidpovidnist-do-vimog-tekhnichnogo-zakhistu-informaciyi
Вимагаємо внести відповідні зміни, видаливши назву платформи в технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток 3)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.01.2024 18:31
Вирішення:
Добрий день! В зв’язку з тим, що АТ «Запоріжгаз» у своїй діяльності з 2012 року використовує конфігурації «Зарплата і керування персоналом» та «Бухгалтерія», які були реалізовані з використанням платформи 1С і враховуючи те, що вказані конфігурації можуть бути перенесені на платформу BAF та мінімізують фінансові та часові витрати Замовника на перекваліфікацію працівників , які працюватимуть з даними конфігураціями, в технічних вимогах до предмету закупівлі було вказано назву платформи BAF.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Дискримінаційні умови в технічних вимогах
Номер:
1d56cce106d84a6db74ea85889e2214e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-10-009005-a.a1
Назва:
Дискримінаційні умови в технічних вимогах
Вимога:
Добрий день! В технічних вимогах (Додаток 3 ТД) на закупівлю «Програмна продукція «Кадровий облік та розрахунок зарплати» та «Управління підприємством»» чітко вказано використання платформи BAF (Business Automation Framework), на якій написана одна єдина система BAS).
На ринку існують інші високоякісні платформи наприклад Business Applications Development Platform (BADP) та цілий ряд вже готових систем такі, як ПЗ «ІС-ПРО», ПЗ «Кадровик», ПЗ Мастер:Бухгалтерія, та інші. Вони аналогічно мають потужний функціонал для кадрового обліку та розрахунку зарплати, управління підприємством, які відповідають вимогам тендерної документації та технічних вимог. Розгляд таких альтернативних рішень може сприяти вибору більш оптимального та відповідного вимогам проєкту програмного забезпечення.
Таким чином замовник умисно обмежує конкуренцію та створює дискримінаційні умови для інших учасників, виключаючи будь-які альтернативи чи рівноцінні аналоги і порушуючи пп.4 ч1 , ч.4 ст.5 та ч.4 ст 22 Закону про закупівлі.
Окрім того, програмне забезпечення на платформі BAF (BAS) НЕ МАЄ експертного висновку Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України щодо ТЕХНІЧНОГО ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ. https://cip.gov.ua/ua/news/zasobi-tzi-yaki-mayut-ekspertnii-visnovok-pro-vidpovidnist-do-vimog-tekhnichnogo-zakhistu-informaciyi
Вимагаємо внести відповідні зміни, видаливши назву платформи в технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток 3)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Опис причини скасування:
помилка
Дата скасування:
12.01.2024 18:48