• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Картопля, бобові

Завершена

582 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 910.00 UAH
Період оскарження: 10.01.2024 15:45 - 20.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасувати рішення Замовника про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"

Номер: d1ba3bf79444447cbdfbefb707c05c79
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-10-007456-a.c3
Назва: Скасувати рішення Замовника про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
Вимога:
ТОВ «ФУДГРАНД» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт". Відповідно до Розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником встановлені Інші документи від Учасника, які необхідно надати у складі пропозиції: 3.8. Сканований оригінал довідки (або листа), виданого уповноваженим державним контролюючим органом, з інформацією про всі відкриті рахунки учасника (документ не може бути виданий у термін більше місячної давнини з дати оголошення про проведення даної закупівлі). 3.9. Скановані оригінали довідок про наявність відкритого рахунку з усіх банків, установ, органів, організацій, в яких відкрито рахунки учасника, згідно інформації наданої на виконання пункту 3.8. цього розділу тендерної документації (документ повинен бути виданий не раніше другого півріччя 2023 року). 3.10. Скановані оригінали довідок про відсутність заборгованості за всіма відкритими рахунками, згідно інформації наданої на виконання пункту 3.8. цього розділу тендерної документації, що видані уповноваженими на це установами(документ не може бути виданий у термін більше місячної давнини з дати оголошення про проведення даної закупівлі). На усунення виявлених Замовником невідповідностей, Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" 22.02.2024 р. завантажив на майданчик файл: «Інформ. до п.3.8. Додатку 1 ТД про кваліф.вимоги..pdf», відповідно виконав вимоги п. 3.8 Тендерної документації. На усунення виявлених Замовником невідповідностей, Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" 22.02.2024 р. завантажив на майданчик файл: «Інформ. до п.3.9-3.10. Додатку 1 ТД про кваліф.вимоги..pdf» та файл: «Довідка з Казначейства.pdf», відповідно виконав вимоги п. 3.9 Тендерної документації, проте не виконав всі вимоги п. 3.10 Тендерної документації. На виконання вимоги п. 3.9 Тендерної документації Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" надає Довідку від ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (11-06-06/3890 від 21.02.2024), в якій міститься інформація лише про відкриття рахунку за № UA058999980385139000000101920, та не містить інформації щодо відсутності заборгованості за даним рахунком. В даній довідці також зазначено, що стан рахунку в СЕА ПДВ належить до компетенції Державної податкової служби України. Проте, у складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" немає довідки про відсутність заборгованості виданої Державною податковою службою України. Таким чином, Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" не усунули виявлені Замовником невідповідності в повній мірі, отже пропозиція не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена. Просимо Замовника, повторно переглянути пропозицію Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" " та відхили її як таку, яка не відповідає вимогам Тендерної документації. Враховуючи викладене, прийняті рішення замовника порушують наші права на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Додатково зазначаємо, що Відповідно до статті 44 ЗУ «Про публічні закупівлі» Відповідальність за порушення вимог цього Закону — 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Відповідно до статті 164-14 КУпАП, Порушення законодавства про закупівлі — Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) (положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. На вимогу пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до пункту 37 Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Пункт 49 Особливостей визначає, що замовник приймає рішення про намір укласти договір відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено, що вона відповідає вимогам тендерної документації, Закону та Особливостям. Замовник визначив учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" переможцем процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей. Статтею 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі / спрощеної закупівлі. Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. При цьому, відповідно до частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі / спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції / пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію / пропозицію переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією / пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Отож, Закон дозволяє учаснику, якого не визначено переможцем закупівлі звернутись до замовника задля надання роз’яснень щодо переваг тендерної пропозиції переможця закупівлі. В свою чергу, замовник зобов’язаний надати учаснику відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. При цьому ні Особливості, ні Закон № 922 не містять положень, які б дозволяли замовнику скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації учасників. Однак учасник може оскаржити рішення замовника про його відхилення протягом п’яти днів з дати, коли замовник оприлюднив рішення про визначення переможця процедури закупівлі в ЕСЗ. Рішення органу оскарження замовники та особи, яких вони стосуються, зобов’язані виконувати (п. 22 ст. 18 Закону № 922 та п. 64 Особливостей).
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на дії Замовника

Номер: 2a26814cbee74daab86d12e9ab13d444
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-10-007456-a.b2
Назва: СКАРГА на дії Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 14.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.02.2024 16:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.02.2024 17:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.02.2024 №2836-р/пк-пз, рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт» за предметом закупівлі «Картопля, бобові» (ДК 021:2015- 03210000-6: Зернові культури та картопля), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-01-10-007456-a, скасовано. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД", Хубова Наталія 380992721950 foodgrand@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 394be1a6900a46fbb225ba59917f903c
Заголовок пункту скарги: Скасувати рішення Замовника щодо визначення переможцем Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
Опис заперечення: Скасувати рішення Замовника щодо визначення переможцем Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Учасники повинні надати: Сканований оригінал довідки (або листа), виданого уповноваженим державним контролюючим органом, з інформацією про всі відкриті рахунки учасника 3.9. Скановані оригінали довідок про наявність відкритого рахунку з усіх банків, установ, органів, організацій, в яких відкрито рахунки учасника, згідно інформації наданої на виконання пункту 3.8. цього розділу тендерної документації 3.10. Скановані оригінали довідок про відсутність заборгованості за всіма відкритими рахунками, згідно інформації наданої на виконання пункту 3.8. цього розділу тендерної документації, що видані уповноваженими на це установами У складі пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" надало Лист від Державної Податкової служби України Головне Управління ДПС у Кіровоградській області 236/6/11-28-50 від 15.01.2024, в додатку якого зазначені Дані про банківські рахунки у форматі IBAN, в тому числі: рахунок у Казначействі України (ел.адм.податк) МФО 899998 Номер рахунку UA058999980385139000000101920 Валюта рахунку 980-УКРАЇНСЬКА ГРИВНЯ, Дата відкриття 24.12.2014. Проте, у складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" відсутня Довідка, видана Держказначейством України про наявність відкритого рахунку № UA058999980385139000000101920 у Казначействі України та у складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" відсутня Довідка про відсутність заборгованості за рахунком № UA058999980385139000000101920, що повинна бути видана уповноваженими на це установами. Таким чином, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" не відповідає Вимогам Замовника, а отже, його пропозиція повинна бути відхилена.

Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлені технічні характеристики до товару згідно предмету закупівлі, в тому числі зазначено: Горох сушений - Горох ваговий повинен бути розсипчастим, сухим, без домішок, чистий, смак та запах мають відповідати бобовій культурі даного виду, без ознак затхлості, плісняви та інших сторонніх присмаків, не заражений шкідниками. Без ГМО. ДСТУ 7701:2015. Також у Додатку 2 до Тендерної документації зазначено: На підтвердження якості та безпечності запропонованої продукції Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: Копію посвідчення про якість, та/або декларація виробника, та/або сертифікат відповідності на товар, що є предметом закупівлі. У складі пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" надало посвідчення якості №3876 від 03.10.2023 р. в якому відсутня інформація щодо відповідності товару ДСТУ 7701:2015. В посвідченні якості №3876 від 03.10.2023 р. зазначено, що крупи відповідають показникам вимог ТУ У 15.6-30150670-001:2005, продукти переробки бобових культур відповідають показникам вимог ТУ У 01.1-30150670-003:2005. Згідно вищенаведеного, можна зробити висновок, що запропонований учасником ТОВ "Руол Стандарт" Горох відповідає ТУ У виробника, що не відповідає вимогам Замовника, оскільки в Тендерній документації зазначено, що Горох повинен відповідати ДСТУ 7701:2015. Таким чином, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" не відповідає технічній специфікації згідно з Додатком 2 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) Замовника, а отже, його пропозиція повинна бути відхилена.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Скасувати рішення про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"

Номер: 1a58d35c7460497aa40c8dd5c6a655c6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-10-007456-a.a1
Назва: Скасувати рішення про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
Вимога:
ТОВ «ФУДГРАНД» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт". Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлені технічні вимоги, в тому числі зазначено: Горох сушений - Горох ваговий повинен бути розсипчастим, сухим, без домішок, чистий, смак та запах мають відповідати бобовій культурі даного виду, без ознак затхлості, плісняви та інших сторонніх присмаків, не заражений шкідниками. Без ГМО. ДСТУ 7701:2015. Також у Додатку 2 до Тендерної документації зазначено: На підтвердження якості та безпечності запропонованої продукції Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: Копію посвідчення про якість, та/або декларація виробника, та/або сертифікат відповідності на товар, що є предметом закупівлі. У складі пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" надав посвідчення якості №3876 від 03.10.2023 р., відповідно до якого зазначено, що крупи відповідають показникам вимог ТУ У 15.6-30150670-001:2005, продукти переробки бобових культур відповідають показникам вимог ТУ У 01.1-30150670-003:2005. Згідно вищенаведеного, запропонований учасником ТОВ "Руол Стандарт" Горох сушений відповідає ТУ У виробника, що не відповідає вимогам Замовника, оскільки в Тендерній документації зазначено, що Горох повинен відповідати ДСТУ 7701:2015. Таким чином, Товариства з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" не відповідає технічній специфікації (технічним вимогам) Замовника, а отже, його пропозиція повинна бути відхилена. Просимо Замовника, повторно переглянути пропозицію Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" " та відхили її як таку, яка не відповідає вимогам Тендерної документації. Враховуючи викладене, прийняті рішення замовника порушують наші права на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Додатково зазначаємо, що Відповідно до статті 44 ЗУ «Про публічні закупівлі» Відповідальність за порушення вимог цього Закону — 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Відповідно до статті 164-14 КУпАП, Порушення законодавства про закупівлі — Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Управління освіти і науки Бориспільської міської ради (далі – Замовник) розглянуло вимогу про усунення порушення, оприлюднену Товариством з обмеженою відповідальністю «Фудгранд» в електронній системі закупівель 02 лютого 2024 року та повідомляє наступне. Відповідно до вимог тендерної документації за предметом закупівлі «Картопля, бобові» (ДК 021:2015- 03210000-6: Зернові культури та картопля), процедура закупівлі відкриті торги (з особливостями), яка затверджена рішенням уповноваженої особи №13 (зміни) від 17 січня 2024 року (далі – Документація), предмет закупівлі повинен відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 2 до Документації. Додатком 2 «Технічні вимоги» до Документації передбачено, що горох сушений повинен відповідати наступним вимогам: «Горох ваговий повинен бути розсипчастим, сухим, без домішок, чистий, смак та запах мають відповідати бобовій культурі даного виду, без ознак затхлості, плісняви та інших сторонніх присмаків, не заражений шкідниками. Без ГМО. ДСТУ 7701:2015». Враховуючи зазначене, Товариством з обмеженою відповідальністю «Фудгранд» цілком вірно зроблено висновок, що запропонована у складі тендерної пропозиції учасника продукція, а саме горох сушений, повинен відповідати вимогам ДСТУ 7701:2015. Однак Товариством з обмеженою відповідальністю «Фудгранд» помилково зроблений висновок, що така відповідність повинна підтверджуватися саме якісним посвідченням, наданим у складі тендерної пропозиції учасника. Відповідно до вимог Додатку 2 до Документації учасник у складі своєї пропозиції на підтвердження якості та безпечності запропонованої продукції повинен надати наступні документи: «1. Копію посвідчення про якість, та/або декларація виробника, та/або сертифікат відповідності на товар, що є предметом закупівлі. 2. Протокол випробувань/експертний висновок, виданий відповідною акредитованою лабораторією (надати копію акредитаційного документу такої лабораторії та договір з лабораторією, дійсний впродовж 2024 року), щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико-хімічні, датований не більше 3(три) місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. ….» Як вбачається із вищенаведеного, Документація не містить особливих вимог щодо оформлення посвідчення про якість, зокрема стосовно обов’язкового підтвердження саме посвідченням про якість відповідності запропонованої продукції вимогам ДСТУ. Виходячи з умов Документації відповідність вимогам нормативних документів (в тому числі ДСТУ) може бути підтверджена протоколом випробувань/експертним висновком, виданим відповідно акредитованою лабораторією. У складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт» наданий експертний висновок №003421 п/23 від 28 грудня 2023 року, виданий Центральною випробувальною державною лабораторією Держпродспоживслужби в Київській області та місті Києві предметом дослідження якого, зокрема, є горох колотий шліфований, виробництва Товариства з обмеженою відповідальністю «Терра» (співпадає з виробником, вказаним в посвідченні про якість, наданим у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт»). За результатами цього дослідження Центральною випробувальною державною лабораторією Держпродспоживслужби в Київській області та місті Києві зроблено висновок що надісланий на дослідження зразок гороху колотого шліфованого за органолептичні та фізико-хімічними показниками відповідає ДСТУ 7701:2015. Враховуючи зазначене, підстави для відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт» відсутні. Хочемо зазначити, що Особливості, не містять положень, які б дозволяли замовнику скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації. Однак учасник має право подати скаргу, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Статус вимоги: Не задоволено