Закупівля робіт з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: Реконструкція каналізаційних очисних споруд повної біологічної очистки продуктивністю 5000 м3/добу вул. Копачівська №6 в м. Волочиськ, Хмельницької області (Коригування)
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII , а які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Торги не відбулися
1 389 600.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 948.00 UAH
Період оскарження:10.01.2024 14:58 - 23.01.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:64417ffdba804bb3a7bb5c21897a24b8
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2024-01-10-006297-a.a2
Назва:Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, ознайомившись з умовами тендерної документації, ми як потенційний учасник звертаємось до Вас (також до координаторів та консультантів проекту), стосовно усунення дискримінаційної вимоги зазначеної в тендерній документації, а саме в Додатку 6.
В вищевказаному додатку зазначена вимога щодо надання в складі пропозиції не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (без урахування або з урахуванням періоду дії військового стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.
Дана вимога не стосується поняття "досвіду".
Тому зважаючи на раніше отримане від пояснення: «зазначені у Посібнику параметри кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічних договорів (всього 2 аналогічних договори за 4 роки з вартістю кожного не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі були ретельно проаналізовані та схвалені ЄІБ, ПРООН та Експертною групою Мінінфраструктури як збалансований універсальний показник, що водночас спрямований на доброчесність і якісну прогнозовану кваліфікацію учасників торгів та їх широке залучення до ефективної конкуренції.», але ж Ви усі повинні добре розуміти, те, що зазначені вимоги швидше за все буди написанні до періоду військового стану.
З метою розширення кола залучення учасників пропонуємо звернутись до представників міжнародного проекту та консультантів, з проханням зменшити поріг хоча б до 10% від очікуваної вартості закупівлі зважаючи на те, що в країні військовий стан і це наддасть змогу ряду учасників прийняти участь в конкурсі.
Або, пропонуємо, написати, підтвердження досвіду виконання робіт в рамках реалізації міжнародного проекту містом на суму 30% від очікуваної вартості закупівлі (загальна сума виконаних робіт повинна становити не менше 30%).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:22.01.2024 12:13
Вирішення:Доброго дня! Шановний Учаснику, в тендерній документації визначено, що у тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою ((далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII.
Дане формулювання зумовлене додатковими вимогами ЄІБ як кредитора за Програмою відновлення України щодо забезпечення підтвердження надійності суб’єктів господарювання, які можуть стати виконавцями договорів на виконання робіт за цією Програмою, яка займає вагоме місце у співпраці України та Європейського Союзу та власне у відбудові України і тому є особлива потреба мінімізації ризиків несумлінного виконання робіт, на які передбачене гарантоване фінансування.
Тому зазначені у Посібнику параметри кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічних договорів (всього 2 аналогічних договори за 4 роки з вартістю кожного не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі були ретельно проаналізовані та схвалені ЄІБ, ПРООН та Експертною групою Мінінфраструктури як збалансований універсальний показник, що водночас спрямований на доброчесність і якісну прогнозовану кваліфікацію учасників торгів та їх широке залучення до ефективної конкуренції.
У розвиток цього підходу у новій редакції постанови 1178 від 12.10.2022 щодо Особливостей закупівель під час воєнного стану, затвердженій Кабінетом Міністрів України постановою від 12 травня 2023 р. № 471, з'явився абзац 10 пункту 3 Особливостей: закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором.
Цей абзац підкреслює правомірність включення додаткових обов'язкових умов, встановлення яких передбачено у даному випадку Фінансовою угодою щодо реалізації Програми з відновлення України (ПВУ) та які описані у Посібнику із закупівель ПВУ. При цьому, такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей (наприклад, кваліфікаційні критерії, обов'язкове використання спеціальних Пактів ЄІБ, додаткові підстави для припинення договорів), проте підлягають застосування для тендерів за ПВУ.
Слід зазначити, що абзац 10 пункту 3 Особливостей не тільки підкреслює правомірність включення додаткових обов'язкових умов до тендерної документації, але й також зменшує ризики оскарження цих умов учасниками торгів та запобігає можливим зауваженням з боку Держаудитслужби під час моніторингів закупівель та інших заходів контролю.
При цьому, в Україні, як і в інших розвинутих країнах світу, немає єдиного стандарту автоматичного встановлення дискримінаційності тієї чи іншої умови проведення закупівель – встановлення дискримінаційності здійснюється через механізм оскарження (досудового та/або судового) і лише щодо кожного конкретного тендеру через аналіз сукупності всіх застосовних правових норм та обставин конкретної закупівлі. Згідно з законодавством України (Закон «Про публічні закупівлі» і постанова про Особливості) замовник формує конкретний зміст кваліфікаційних критеріїв щоразу на конкретний тендер, виходячи з застосовних норм, зокрема у даному випадку вказаної норми абзацу 10 пункту 3 Особливостей та відповідних положень Посібника із закупівель ПВУ щодо формулювань у ньому кваліфікаційного критерію «виконання аналогічних договорів». Таке ж положення Посібника зазначене і у Примірній документації, розробленій на виконання Посібника із закупівель ПВУ.
Відповідно до цих додаткових умов, наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повинна надаватися відповідно до зазначених у Тендерній документації умов.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:26.01.2024 00:01
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:4c04be2fbfa7411e997ac28d51084097
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2024-01-10-006297-a.c1
Назва:Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, ознайомившись з умовами тендерної документації, ми як потенційний учасник звертаємось до вас, стосовно усунення дискримінаційної вимоги зазнеченої в тендерній документації, а саме в Додатку 6.
В вищевказаному додатку зазначена вимога щодо надання в складі пропозиції не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (без урахування або з урахуванням періоду дії військового стану)із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.
Ми як потенційний учасник не розуміємо вимоги стосовно вартості аналогічного договору в розмірі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, адже дана вимога не стосується поняття "досвіду".
Додатково повідомляємо, що дана вимога щодо вартісного показника аналогічного договору є дискримінаційною підтверджено рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до рішення №20101-р/пк-пз від 28.10.2020 та рішення № 4499 від 10.03.2020.
Додатково повідомляємо, що даних рішень АМКУ доволі багато, тому для забезпечення своїх прав та у разі ігнорування даної вимоги ми будемо змушені звертатись до АМКУ для урегулювання даної ситуації.
Вирішення:Доброго дня! Шановний Учаснику, в тендерній документації визначено, що у тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою ((далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII.
Дане формулювання зумовлене додатковими вимогами ЄІБ як кредитора за Програмою відновлення України щодо забезпечення підтвердження надійності суб’єктів господарювання, які можуть стати виконавцями договорів на виконання робіт за цією Програмою, яка займає вагоме місце у співпраці України та Європейського Союзу та власне у відбудові України і тому є особлива потреба мінімізації ризиків несумлінного виконання робіт, на які передбачене гарантоване фінансування.
Тому зазначені у Посібнику параметри кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічних договорів (всього 2 аналогічних договори за 4 роки з вартістю кожного не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі були ретельно проаналізовані та схвалені ЄІБ, ПРООН та Експертною групою Мінінфраструктури як збалансований універсальний показник, що водночас спрямований на доброчесність і якісну прогнозовану кваліфікацію учасників торгів та їх широке залучення до ефективної конкуренції.
У розвиток цього підходу у новій редакції постанови 1178 від 12.10.2022 щодо Особливостей закупівель під час воєнного стану, затвердженій Кабінетом Міністрів України постановою від 12 травня 2023 р. № 471, з'явився абзац 10 пункту 3 Особливостей: закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором.
Цей абзац підкреслює правомірність включення додаткових обов'язкових умов, встановлення яких передбачено у даному випадку Фінансовою угодою щодо реалізації Програми з відновлення України (ПВУ) та які описані у Посібнику із закупівель ПВУ. При цьому, такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей (наприклад, кваліфікаційні критерії, обов'язкове використання спеціальних Пактів ЄІБ, додаткові підстави для припинення договорів), проте підлягають застосування для тендерів за ПВУ.
Слід зазначити, що абзац 10 пункту 3 Особливостей не тільки підкреслює правомірність включення додаткових обов'язкових умов до тендерної документації, але й також зменшує ризики оскарження цих умов учасниками торгів та запобігає можливим зауваженням з боку Держаудитслужби під час моніторингів закупівель та інших заходів контролю.
При цьому, в Україні, як і в інших розвинутих країнах світу, немає єдиного стандарту автоматичного встановлення дискримінаційності тієї чи іншої умови проведення закупівель – встановлення дискримінаційності здійснюється через механізм оскарження (досудового та/або судового) і лише щодо кожного конкретного тендеру через аналіз сукупності всіх застосовних правових норм та обставин конкретної закупівлі. Згідно з законодавством України (Закон «Про публічні закупівлі» і постанова про Особливості) замовник формує конкретний зміст кваліфікаційних критеріїв щоразу на конкретний тендер, виходячи з застосовних норм, зокрема у даному випадку вказаної норми абзацу 10 пункту 3 Особливостей та відповідних положень Посібника із закупівель ПВУ щодо формулювань у ньому кваліфікаційного критерію «виконання аналогічних договорів». Таке ж положення Посібника зазначене і у Примірній документації, розробленій на виконання Посібника із закупівель ПВУ.
Відповідно до цих додаткових умов, наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повинна надаватися відповідно до зазначених у Тендерній документації умов.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:26.01.2024 00:01