• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Простирадла, назва закупівлі: код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю, код номенклатурної позиції 39512100-5 - Простирадла)

Завершена

224 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 120.00 UAH
Період оскарження: 10.01.2024 14:28 - 16.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Неправомірна вимога ТД.

Номер: b66838d5a5594590ae38f8a1335c9bb4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-10-005552-a.b2
Назва: Неправомірна вимога ТД.
Вимога:
ТД. Проєкт Договору: "4.7. Оплата 100% вартості Товару проводиться протягом 240 календарних днів після реалізації товару та після отримання оплати за такий Товар від споживачів (замовників). " Ця вимога є протиправною через те, що ставить можливого Постачальника в залежлість від третьої особи. Реалізація товару є справою Замовника - не Постачальника. Постачальник не має жодного відношення до бізнесу Замовника, тому не може нести відповідальність за його дії / бездіяльність. Вимога протирічить Господарскому Кодексу України. Прошу вилучити та визначити строки оплати згідно Кодексу, а саме до 30 днів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Положення в проекті договору про закупівлю, викладеного в тендерній документації щодо порядку оплати за товар є правомірним та таким, що не суперечить діючому законодавству України з огляду на наступне. По-перше, відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», виключно Замовник має право визначати та встановлювати вимоги та умови у тендерній документації, в тому числі і щодо проекту договору про закупівлю. По-друге, Господарський кодекс України не містить обов’язковості положень щодо строку оплати до 30 днів. Відповідно до статті 179 Господарського кодексу України, ст.ст. 3, 6, 627, 628 Цивільного кодексу України, діє принцип свободи договору та його укладення на власний розсуд. Сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству. Сторони є вільними в укладенні договору, визначенні його умов. Сторони мають право укласти договір, який не передбачений актами цивільного законодавства, але відповідає загальним засадам цивільного законодавства. Сторони мають право врегулювати у договорі, який передбачений актами цивільного законодавства, свої відносини, які не врегульовані цими актами. Сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Сторони мають право укласти договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). До відносин сторін у змішаному договорі застосовуються у відповідних частинах положення актів цивільного законодавства про договори, елементи яких містяться у змішаному договорі, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті змішаного договору. Також, відповідно до ч. 1 ст. 692 Цивільного кодекс України, покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару. По-третє, така умова оплати «після отримання оплати за такий Товар від споживачів (замовників), не суперечить діючому законодавству України та не заборонена актами цивільного законодавства. Навпаки, ч. 2 ст.301 Господарського кодексу України, прямо передбачений подібний випадок, а саме: «Агентська винагорода виплачується комерційному агенту після оплати третьою особою за угодою, укладеною з його посередництвом, якщо інше не передбачено договором сторін». Враховуючи викладене, Ваша вимога щодо зміни пункту проекту договору про закупівлю, свідчить про власну незгоду з умовами проекту договору та намагання ввести до проекту договору власні умови договору, що суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Вказаним законом не передбачено, узгодження умов тендерної документації загалом, та умов проекту договору, зокрема, між Замовником та учасниками процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомірна вимога ТД.

Номер: b74cd1e24f47467eb3cc8bca346e6f73
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-10-005552-a.c1
Назва: Неправомірна вимога ТД.
Вимога:
ТД: "посилання на закупівлю в електронній системі закупівель." - є неправомірною. Закон України "Про публічні закупівлі" не вимагає наявність договору саме через систему Прозорро. Вимога дискримінує можливих Учасників, які мають аналогічні договорои, проте не через Прозорро, тому не зможуть надати номер закупівлі. Прошу внести зміни в ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу тендерної документації щодо посилання на закупівлю в електронній системі закупівель в позитивному листі відгуку, який виданий суб’єктом господарювання з яким було укладено договір з метою документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору внесено Замовником до тендерної документації для перевірки Замовником усієї інформації та неможливості підробки документів з боку недобросовісних учасників. Таким чином, така вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями) не визначено жодних обмежень, до такого кваліфікаційного критерію, як досвід виконання аналогічних договорів. Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно із ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, в тому числі, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Таким чином, виключно Замовник має право визначати та встановлювати вимоги у тендерній документації до учасників тендерів.
Статус вимоги: Відхилено