-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Підгузки для дорослих, урологічні прокладки, сечопоглинаючі пелюшки
Завершена
1 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період оскарження:
10.01.2024 11:08 - 15.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
неправомірне рішення замовника
Номер:
f47a4cb3bf37424ea5956e6b1cc24880
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-10-002222-a.b2
Назва:
неправомірне рішення замовника
Скарга:
неправомірне рішення замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 24.01.2024 21:27
- Скарга.pdf 24.01.2024 21:27
- sign.p7s 24.01.2024 21:28
- рішення від 26.01.2024 № 1611.pdf 26.01.2024 17:12
- інформація про резолютивну частину рішення від 05.02.2024 № 2172.pdf 06.02.2024 10:50
- рішення від 05.02.2024 № 2172.pdf 08.02.2024 10:20
- Протокол про відміну рішення про переможця.docx 06.02.2024 12:26
- Протокол на рішення АМКУ.pdf 08.02.2024 10:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.01.2024 21:31
Дата розгляду скарги:
05.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.01.2024 17:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.02.2024 10:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення усунуто, рішення про переможця скасовано
Пункт скарги
Номер:
337d149f6c24438a82ac5bf7a6bda5d5
Заголовок пункту скарги:
1. Відповідно до п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 1 до тендерної документації. Згідно п. 4 Додатку 1 до тендерної документації відповідність кожного найменування запропонованого товару вищенаведеним медико-технічним вимогам до кожного найменування товару повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською мовою). 2.2. Відповідно до п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 1 до тендерної документації. Згідно п. 5 Додатку 1 до тендерної документації медичні вироби, запропоновані Учасником, повинні бути дозволені до застосування на території України. На підтвердження цього Учасник повинен надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, Декларації про відповідність технічному регламенту щодо медичних виробів, Сертифікату якості виробника на товар та/або Сертифікату відповідності на запропонований Учасником товар. Документи складені іноземною мовою повинні містити офіційний переклад на українську мову з обов’язковим долученням тексту оригіналу.
Опис заперечення:
1. У складі пропозиції ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» надало Цінову пропозицію згідно Додатку 5 (файл «Цінова пропозиція.pdf»), згідно якої пропонує:
- Урологічні прокладки жіночі Seni Lady Extra;
- Урологічні прокладки жіночі Seni Lady Normal
Також у складі пропозиції ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» надано порівняльну таблицю (файл «Порівняльна таблиця.pdf»), згідно якої по запропонованому товару зазначено наступні медико-технічні характеристики:
Урологічні прокладки жіночі Seni Lady Extra
- прокладки урологiчнi дозволенi для застосування в медичнiй практиці;
- дихаючі;
- захист при легкому і середньому ступені нетримання сечі;
- нейтралізують неприємний запах;
- використані у виробі внутрішні бар’єрні бортики захищають від рідині з боків;
- не викликають алергічних реакцій на чутливій шкірі оскільки не містять латексу
- щільно прилягають до білизни завдяки клейкому шару;
- не мають штучної ароматизації.
- поглинаюча здатність 470 г.
Урологічні прокладки жіночі Seni Lady Normal
- прокладки урологiчнi дозволенi для застосування в медичнiй практиці;
- дихаючі;
- захист при легкому і середньому ступені нетримання сечі;
- нейтралізують неприємний запах;
- використані у виробі внутрішні бар’єрні бортики захищають від рідині з боків;
- не викликають алергічних реакцій на чутливій шкірі оскільки не містять латексу
- щільно прилягають до білизни завдяки клейкому шару;
- не мають штучної ароматизації.
- поглинаюча здатність 360 г.
ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» також завантажило файл «Технічна частина прокладки Seni lady.pdf», в якому наявні технічні документи виробника запропонованого товару – Торуньскє Заклади Матеріалув Опатрункових Спулка Акцийна (TZMO).
Водночас, жодним наданим технічним документом виробника не підтверджено наступні медико-технічні вимоги урологічних прокладок жіночих Seni Lady:
- прокладки урологічні дозволені для застосування в медичній практиці;
- дихаючі;
- нейтралізують неприємний запах;
- щільно прилягають до білизни завдяки клейкому шару;
- не мають штучної ароматизації.
Враховуючи вищенаведене, ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» у складі пропозиції не надав технічні документи виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською мовою), які б у повному обсязі підтверджували медико-технічні вимоги до кожного запропонованого товару.
Відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З урахування вищенаведеного вважаємо, що Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію ТОВ «АСХОР ТРЕЙД».
2. У складі пропозиції ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» надало Цінову пропозицію згідно Додатку 5 (файл «Цінова пропозиція.pdf»), згідно якої пропонує медичні вироби:
- Підгузки для дорослих Dailee Care Super Small;
- Підгузки для дорослих Dailee Care Super Medium;
- Підгузки для дорослих Dailee Care Super Large;
- Підгузки для дорослих Dailee Care Super Extra Large;
- Пелюшки гігієнічні Dailee Up Bed Soft Extra Plus 60*90.
Водночас, копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на даний запропонований товар ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» у складі пропозиції не надало.
Наявний у складі пропозиції файл «Лист-пояснення.pdf» не можна вважати належним виконанням вимог п. 5 Додатку 1 до тендерної документації, адже умова щодо надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи була імперативною і учасником не оскаржувалась.
Відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З урахування вищенаведеного вважаємо, що Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію ТОВ «АСХОР ТРЕЙД».
- Урологічні прокладки жіночі Seni Lady Extra;
- Урологічні прокладки жіночі Seni Lady Normal
Також у складі пропозиції ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» надано порівняльну таблицю (файл «Порівняльна таблиця.pdf»), згідно якої по запропонованому товару зазначено наступні медико-технічні характеристики:
Урологічні прокладки жіночі Seni Lady Extra
- прокладки урологiчнi дозволенi для застосування в медичнiй практиці;
- дихаючі;
- захист при легкому і середньому ступені нетримання сечі;
- нейтралізують неприємний запах;
- використані у виробі внутрішні бар’єрні бортики захищають від рідині з боків;
- не викликають алергічних реакцій на чутливій шкірі оскільки не містять латексу
- щільно прилягають до білизни завдяки клейкому шару;
- не мають штучної ароматизації.
- поглинаюча здатність 470 г.
Урологічні прокладки жіночі Seni Lady Normal
- прокладки урологiчнi дозволенi для застосування в медичнiй практиці;
- дихаючі;
- захист при легкому і середньому ступені нетримання сечі;
- нейтралізують неприємний запах;
- використані у виробі внутрішні бар’єрні бортики захищають від рідині з боків;
- не викликають алергічних реакцій на чутливій шкірі оскільки не містять латексу
- щільно прилягають до білизни завдяки клейкому шару;
- не мають штучної ароматизації.
- поглинаюча здатність 360 г.
ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» також завантажило файл «Технічна частина прокладки Seni lady.pdf», в якому наявні технічні документи виробника запропонованого товару – Торуньскє Заклади Матеріалув Опатрункових Спулка Акцийна (TZMO).
Водночас, жодним наданим технічним документом виробника не підтверджено наступні медико-технічні вимоги урологічних прокладок жіночих Seni Lady:
- прокладки урологічні дозволені для застосування в медичній практиці;
- дихаючі;
- нейтралізують неприємний запах;
- щільно прилягають до білизни завдяки клейкому шару;
- не мають штучної ароматизації.
Враховуючи вищенаведене, ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» у складі пропозиції не надав технічні документи виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською мовою), які б у повному обсязі підтверджували медико-технічні вимоги до кожного запропонованого товару.
Відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З урахування вищенаведеного вважаємо, що Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію ТОВ «АСХОР ТРЕЙД».
2. У складі пропозиції ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» надало Цінову пропозицію згідно Додатку 5 (файл «Цінова пропозиція.pdf»), згідно якої пропонує медичні вироби:
- Підгузки для дорослих Dailee Care Super Small;
- Підгузки для дорослих Dailee Care Super Medium;
- Підгузки для дорослих Dailee Care Super Large;
- Підгузки для дорослих Dailee Care Super Extra Large;
- Пелюшки гігієнічні Dailee Up Bed Soft Extra Plus 60*90.
Водночас, копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на даний запропонований товар ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» у складі пропозиції не надало.
Наявний у складі пропозиції файл «Лист-пояснення.pdf» не можна вважати належним виконанням вимог п. 5 Додатку 1 до тендерної документації, адже умова щодо надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи була імперативною і учасником не оскаржувалась.
Відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З урахування вищенаведеного вважаємо, що Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію ТОВ «АСХОР ТРЕЙД».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 29 від 19.01.2024 року про визначення переможцем ТОВ «АСХОР ТРЕЙД».
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 29 від 19.01.2024 року про визначення переможцем ТОВ «АСХОР ТРЕЙД».
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Відхилено
Дискримінація учасників закупівлі
Номер:
45fc6db14a0340d8b94c4d1232b75d07
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-10-002222-a.b1
Назва:
Дискримінація учасників закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник.
В Додатку №1 тендерної документації (далі-ТД) міститься вимога до підгузків щодо Обхвату талії та стегон в см. Жодним нормативним актом України не передбачено вимог до обхвату талії і стегон підгузків. Загальноприйнятим стандартом визначення розмірів дорослих підгузків є літери: S, M, L, XL. А розмір обхвату талії і стегон у кожного з виробників може відрізнятися в той чи інший бік на 5-10 сантиметрів. Тому зазначення у ТД вимог до обхвату талії і стегон є дискримінацією учасників, тобто свідчить про спрямованість тендеру на закупівлю товару певного виробника. А це позбавляє можливості участі тих учасників, які можуть запропоновувати товар, що ВІДПОВІДАЄ ЗАКОНОДАВСТВУ УКРАЇНИ але не підходить наприклад на 5 см в межі параметрів вказаних у ТД. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.ст.3, 5, 22 Закону, зокрема ст. 5 встановлений принцип «недискримінація учасників». Цей принцип забороняє замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі викладеного, керуючись принципами закупівель визначеними ст.3, 5, 22 Закону вимагаємо видалити з тендерної документації умови про обхват талії і стегон дорослих підгузків на відповідні розміри S, M, L, XL.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол, розгяд вимоги.pdf 10.01.2024 15:23
Дата подачі:
10.01.2024 13:18
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. При формуванні вимог щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі в ( Додатку 1) дискримінаційні вимоги не встановлювались , бо за вказаними характеристиками на ринку України представлено продукцію декількома виробниками аналогічної продукції та вказано коливання +;- 5 сантиметрів . Звертаємо увагу, Учасники можуть пропонувати товари будь якого виробника, технічні характеристики яких відповідають вимогам Замовника до предмету закупівлі таким чином кількість учасників, які можуть поставляти товар, з вказаними з закупівлі характеристиками ніяким чином не обмежується. Тому повідомляємо про відсутність підстав задоволення Вашої вимоги, оскільки зі сторони нас, як Замовника, відсутні порушення законодавства в сфері публічних закупівель в тому числі ст.3,5,22 Закону України " Про публічні закупівлі" Вимоги до предмета закупівлі не обмежують кількість Учасників ( Протокол № 18 від 10.01.2024 року)
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Неправомірне рішення про відміну торгів
Номер:
27d50ec2247b40e6a785212142980051
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-10-002222-a.a3
Назва:
Неправомірне рішення про відміну торгів
Скарга:
Неправомірне рішення про відміну торгів
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №63 21.02.2024.pdf 26.02.2024 14:56
- Протокол №63 21.02.2024.pdf 26.02.2024 10:22
- Протокол №63 21.02.2024.pdf 21.02.2024 12:59
- відповідь АМКУ.pdf 14.02.2024 13:21
- Службова записка.pdf 14.02.2024 13:21
- П. 34. Протокол про надання відповіді на запит АМКУ.docx 14.02.2024 13:21
- Заява про взіття на облік інваліда для забез. тех засобами.pdf 14.02.2024 13:21
- рішення від 20.02.2024 № 3190.pdf 23.02.2024 16:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2024 № 3190.pdf 21.02.2024 12:16
- рішення від 13.02.2024 № 2713.pdf 13.02.2024 18:31
- Скарга UA-2024-01-10-002222-a на відміну доповнення.pdf 14.02.2024 18:01
- sign.p7s 09.02.2024 13:43
- Скарга_ЄТ_UA-2024-01-10-002222-a_на відміну.docx 08.02.2024 20:05
- Скарга_ЄТ_UA-2024-01-10-002222-a_на відміну.pdf 08.02.2024 20:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2024 13:53
Дата розгляду скарги:
20.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.02.2024 18:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.02.2024 16:42
Дата виконання рішення Замовником:
26.02.2024 14:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №3190-р/пк-пз від 20.02.2024 року, скасовано рішення про відміну відкритих торгів
Пункт скарги
Номер:
c54f756820c14dcea0a99dcc098bb192
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до Протоколу підставою для відміни процедури закупівлі стало наступне: під час проведення процедури закупівлі було змінено потребу в підгузках М та пелюшках, що в даних торгах виправити не можливо. Відповідно до підпункту 1 пункту 47 замовник відміняє торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Опис заперечення:
Відповідно до п. 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Замовником під час публікації інформації про відміну торгів в електронній системі закупівель додатково зазначено коментар щодо відміни: за даною кількістю товару потреба відсутня.
Звертаємо увагу, що рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі не містить жодного документального підтвердження чи посилання на аргументацію підстав і фактів, які свідчитимуть про реальну відсутність потреби в закупівлі.
Ба більше, з коментаря Замовника чітко вбачається, що потреба наявна, змінились лише кількість такої потреби.
На думку Скаржника, Замовнику нічого не заважає завершити дану процедуру закупівлі та укласти договір з переможцем торгів, а після підписання відповідного договору, укласти додаткову угоду щодо коригування потреби, тим самим не доводячи до зриву потрібних підопічним Замовника засобів гігієни.
З огляду на викладене, процедуру закупівлі було неправомірно відмінено через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Разом з тим, в порушення зазначеної вище норми Закону, відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, жодних змін до потреб та річного плану внесено не було.
https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-01-10-001325-c
Тому, враховуючи вищенаведене, Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі з наведеної вище підстави, у зв’язку з чим рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Замовником під час публікації інформації про відміну торгів в електронній системі закупівель додатково зазначено коментар щодо відміни: за даною кількістю товару потреба відсутня.
Звертаємо увагу, що рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі не містить жодного документального підтвердження чи посилання на аргументацію підстав і фактів, які свідчитимуть про реальну відсутність потреби в закупівлі.
Ба більше, з коментаря Замовника чітко вбачається, що потреба наявна, змінились лише кількість такої потреби.
На думку Скаржника, Замовнику нічого не заважає завершити дану процедуру закупівлі та укласти договір з переможцем торгів, а після підписання відповідного договору, укласти додаткову угоду щодо коригування потреби, тим самим не доводячи до зриву потрібних підопічним Замовника засобів гігієни.
З огляду на викладене, процедуру закупівлі було неправомірно відмінено через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Разом з тим, в порушення зазначеної вище норми Закону, відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, жодних змін до потреб та річного плану внесено не було.
https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-01-10-001325-c
Тому, враховуючи вищенаведене, Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі з наведеної вище підстави, у зв’язку з чим рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 46 від 08.02.2024 року про відміну процедури закупівлі.
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 46 від 08.02.2024 року про відміну процедури закупівлі.
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення