-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо ЄВРО-5 наливом з доставкою
Дизельне паливо ЄВРО-5 наливом з доставкою
Завершена
11 660 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 58 331.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 58 331.00 UAH
Період оскарження:
10.01.2024 10:32 - 15.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
88c9d1aaf340427c9b615fb3a12aa50f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-10-001520-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Просимо Вас прибрати з тендерної документації дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють нашу участь у закупівлі крім того порушує наші законні права та інтереси, а крім того обмежує коло потенційних учасників, а саме з п.2 Додатку 2 до Тендерної документації:
На підтвердження відповідності вимог Замовника технічним та якісним характеристикам Учасник повинен надати наступні документи:
- сертифікати якості/відповідності пального або декларації відповідності пального Технічним умовам, що зазначені у Технічному завданні, що видані на замовлення Учасника або виробника (продавця) палива (на зимове та літнє паливо).
- документи, що підтверджують зобов’язання виробника (продавця) палива перед Учасником закупівлі щодо постачання палива, яке є предметом закупівлі, на 2024 рік (укладений між Учасником та виробником (продавцем) договір, наданий виробником (продавцем) для Учасника, гарантійний лист тощо);
Дана вимога дискримінує нас, обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з виробниками (офіційним представником виробника Товару/дилером), та ставить нас у залежність від третіх осіб. Такі вимоги є дискримінаційними стосовно інших учасників Процедури закупівлі, у тому числі Нас. Тому що Ми не маємо прямих відносин з виробником Товару, а закуповуємо Товар в Суб’єктів господарювання котрі мають Договірні відносини з іноземним Виробником палива, та Сам виробник не надає гарантійних листів.
Хочемо нагадати що Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до пункту 28 Постанови № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
(далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вище викладене просимо Замовника прибрати з Тендерної документації: «- документи, що підтверджують зобов’язання виробника (продавця) палива перед Учасником закупівлі щодо постачання палива, яке є предметом закупівлі, на 2024 рік (укладений між Учасником та виробником (продавцем) договір, наданий виробником (продавцем) для Учасника, гарантійний лист тощо);»
Такої ж позиції притримується Антимонопольний комітет України:
Рішення Колегії АМКУ від 29.11.2022 № 7011-р/пк-пз, процедура закупівлі UA-2022-11-15-000124-a
Рішення від Колегії АМКУ від 14.03.2017 № 1207-р/пк-пз процедура закупівлі UA-2017-02-13-001432-c
Рішення Колегії АМКУ від 04.10.2018 № 10218-р/пк-пз процедура закупівлі UA-2018-09-06-001755-a
Рішення від Колегії АМКУ від 03.10.2018 № 10177-р/пк-пз процедура закупівлі UA-2018-08-17-001075-a
Рішення від Колегії АМКУ від 19.09.2018 №9702-р/пк-пз процедура закупівлі UA-2018-08-17-000491-b
Рішення від Колегії АМКУ від 21.05.2021 № 11217-р/пк-пз, процедура закупівлі № UA-2021-04-27-005613-c.,
Рішення від Колегії АМКУ від 09.06.2021 № 12978-р/пк-пз, процедура закупівлі № UA-2021-05-05-000882-b.
Рішення від Колегії АМКУ від 10.06.2021 № 13149-р/пк-пз , процедура закупівлі № UA-2021-05-17-014658-b.
У разі ігнорування порушення наших прав, будемо вимушені звернутися зі Скаргою до Антимонопольного комітету України, що призведе до затягування процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2024 15:41
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", уважно вивчивши Вашу вимогу Замовник прийшов до вмотивованого висновку про її надуманість та безпідставність виходячи з наступного:
Вимоги тендерної документації, викладені у Додатку 2 передбачають, що на підтвердження відповідності вимог Замовника технічним та якісним характеристикам Учасник повинен надати наступні документи:
- сертифікати якості/відповідності пального або декларації відповідності пального Технічним умовам, що зазначені у Технічному завданні, що видані на замовлення Учасника або виробника (продавця) палива (на зимове та літнє паливо) – тобто сертифікати якості палива можуть бути видані як на Ваше замовлення як Учасника закупівлі (потенційного постачальника), так і на замовлення Вашого постачальника, що може бути як виробником палива (в якого Ви безпосередньо здійснюєте купівлю), так і його продавцем (що перепродує Вам вироблене іншими суб’єктами господарювання паливо). Підтвердженням наявності між Вами договірних відносин є документ, що вимагається наступним абзацом.
- документи, що підтверджують зобов’язання виробника (продавця) палива перед Учасником закупівлі щодо постачання палива, яке є предметом закупівлі, на 2024 рік (укладений між Учасником та виробником (продавцем) договір, наданий виробником (продавцем) для Учасника, гарантійний лист тощо) – зазначений документ підтверджує Ваші можливості виконати взяті на себе договірні зобов’язання, що виникнуть у Вас коли Ви станете переможцем цієї закупівлі.
Не зовсім зрозуміло, як дана вимога може Вас дискримінувати та обмежувати коло Учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з виробниками (офіційним представником виробника Товару/дилером), адже якщо Ви уважно прочитаєте вимоги Тендерної документації, то побачите, що Учасниками можуть бути як виробники, так і продавці палива що мають господарські відносини як з виробниками, так і з іншими продавцями палива (і немає жодного значення чи є вони українського чи іноземного походження).
Якщо ж Ви не розумієте природу господарських відносин, то окремо для Вас роз’яснюємо – при умові, що Ви не є безпосереднім виробником палива, виконання Вами умов договору постачання палива, що буде укладений між Вами і будь яким іншим господарюючим суб’єктом, у будь якому разі ставить Вас у залежність від третіх осіб (виробників або продавців палива), адже лише від них буде залежати виконання Вами взятих на себе зобов’язань, відтак ми, як Замовники, маючи на меті отримати мінімальні гарантії виконання Учасником (потенційним переможцем) взятих на себе зобов’язань, вимагаємо від Учасників підтвердження наявних між ними та їхніми постачальниками договірних відносин, що мають тривати не менше ніж строк нашого договору.
Як підтвердження цього ми просимо від Учасника надати будь-який з перерахованих документів – укладений між ним та виробником (продавцем) договір постачання палива, наданий виробником (продавцем) для нього гарантійний лист, тощо.
При цьому звертаємо Вашу увагу, що наведений перелік не є вичерпним і може бути розширений на Ваш власний розсуд.
Зважаючи до уваги вище наведене – підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено