• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електроенергія для потреб міста

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація", прикріпленого текстового документу "ТД_з_особливостями_електрична енергія" та додатків, що містять всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Річний план на 2024 рік, згідно наявної потреби у закупівлі під час дії воєнного стану та урахуванням обсягу фінансування видатків. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження - 11700, Житомирська обл., місто Новоград-Волинський, вул. Житомирська, будинок 45. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями

Завершена

3 000 003.48 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.02 UAH
Період оскарження: 09.01.2024 22:29 - 14.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Невідповідність

Номер: aec637e76c6d4381b662531b32c68643
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-09-008432-a.c4
Назва: Невідповідність
Вимога:
Шановний, Замовник, нагадуєм вам, що предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. "Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)". А отже, документи, які вимагає надати Замовник, не передбачений національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014, а саме: 17) Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності. Замовник встановлює вимоги до якості та належного забезпечення виконання надання необхідних послуг, що у даному випадку стосується послуг постачання електричної енергії, а тому від учасників відкритих торгів вимагається підтвердити успішне проходження сертифікації їхньої діяльності відповідно до вимог міжнародних стандартів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 37001:2018, ISO 50001:2020, ISO 28000:2008, шляхом надання у складі тендерної пропозиції наступних документів: - Сканований оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім’я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління якістю та виданого на ім’я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати виду діяльності згідно Класифікатора виду економічної діяльності (КВЕД) з реалізації предмету закупівлі ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, зокрема КВЕД 35.14 Торгівля електроенергією. - Сканований оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім’я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови до системи екологічного управління та виданого на ім’я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати виду діяльності згідно Класифікатора виду економічної діяльності (КВЕД) з реалізації предмету закупівлі ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, зокрема КВЕД 35.14 Торгівля електроенергією. - Сканований оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім’я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо застосування до системи управління щодо протидії корупції та виданого на ім’я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати виду діяльності згідно Класифікатора виду економічної діяльності (КВЕД) з реалізації предмету закупівлі ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, зокрема КВЕД 35.14 Торгівля електроенергією. - Сканований оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», виданого на ім’я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо використання до системи енергетичного менеджменту та виданого на ім’я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати виду діяльності згідно Класифікатора виду економічної діяльності (КВЕД) з реалізації предмету закупівлі ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, зокрема КВЕД 35.14 Торгівля електроенергією. - Сканований оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданого на ім’я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління безпекою ланцюга постачання та виданого на ім’я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати виду діяльності згідно Класифікатора виду економічної діяльності (КВЕД) з реалізації предмету закупівлі ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, зокрема КВЕД 35.14 Торгівля електроенергією. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Слід зазначити, що національні стандарти для електричної енергії не передбачають наявності вищезазначених документів. За таких умов, вищезазначені умови Документації суперечать положенням Особливостей в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Враховуючи вище викладене, просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ, практика якого задовольняє скарги на користь Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, у відповідь на вашу Вимогу, повідомляємо, що предметом закупівлі є Електрична енергія та супутні послуги, зокрема послуг з постачання та передачі електричної енергії, що зазначено в пункті 5 додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація». Отже, предметом закупівлі є не лише Електрична енергія, як товар, а і супутні послуги пов’язані з ним, а саме ПОСЛУГИ З ПОСТАЧАННЯ ТА ПЕРЕДАЧІ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ відповідно до вимог законодавства, зокрема Закону України «Про ринок електричної енергії» та Правил роздрібного ринку електричної енергії. Відповідно до Закону та вимог Особливостей, тендерна документація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та ЯКІСНІ характеристики. Зазначені Замовником вимоги, носять характер ЯКІСНИХ характеристик послуги з передачі електричної енергії, тому Замовник встановлює вимоги та кваліфікаційні критерії для забезпечення належного виконання робіт чи надання необхідних послуг, що у даному випадку стосується постачання електричної енергії. Зазначені посилання у Вимозі, що документ не передбачений чинним законодавством — є не вірним. Замовник може визначати необхідний перелік документів для відповідної закупівлі відповідно до Закону та вимог Особливостей. А кожен Учасник має рівні можливості отримати зазначений сертифікат або аналогічний із цього питання в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендеру та підтвердити можливість постачання електричної енергії на належному рівні. Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять НАГЛЯДОВИЙ АУДИТ. Для підтвердження ЯКОСТІ процесу постачання електроенергії необхідно отримати сертифікат ISO 14001:2015, а саме для підтвердження екологічності процесу в здійснені його діяльності для виконання Договору про постачання електричної енергії в інтересах Замовника або ж Учасник може надати аналогічні документи для такого підтвердження відповідно до тендерної документації. Стосовно надання підтвердження відповідності вимогам стандартів системи управління ISO 9001:2015 (або еквівалент), вважаємо за необхідне повідомити наступне: одним із доказів необхідного рівня якості товарів чи наданих послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару (послуги тощо) загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. ISO 9001 – це стандарт, що входить в серію міжнародних стандартів ISO 9000 і описує вимоги до систем управління якістю на підприємствах і в організаціях. На сьогоднішній день системи управління якістю, розроблені відповідно до вимог стандарту ISO 9001, є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції на всіх етапах її виробничого (життєвого) циклу і сприяє підвищенню результативності роботи підприємств. Як свідчить міжнародний досвід, впровадження на підприємстві чи в організації системи управління якістю, розробленої на основі стандарту ISO 9001, сприяє спрощенню системи надання послуг та підвищенню їх якості, встановленню налагодженого зворотного зв’язку зі споживачами, покращенню робочого клімату, забезпеченню стабільної роботи в умовах плинності персоналу, прийняттю раціональних та ефективних рішень на основі фактів. У результаті діяльність підприємства (організації) стає більш зрозумілою та прозорою, в ній встановлюється чіткий розподіл відповідальності, підвищується рівень внутрішньої організованості та зменшується кількість помилок. Саме тому, Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність системи управління діяльністю учасника з постачання електричної енергії. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується пунктом 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, та не містить жодних дискримінаційних елементів. Окрім того, пройти відповідну сертифікацію на відповідність системи управління діяльністю учасника з постачання електричної енергії стандарту ISO 9001:2015, може будь-який учасник. Жодних обмежень щодо проходження учасниками – постачальниками електричної енергії такої сертифікації не має. Також, як вбачається із багатьох рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) (рішення від 07.05.2019 № 5576-р/пк-пз; № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020; №19422-р/пк-пз від 27.12.2019; № 2165-р/пк-ск від 01.12.2016), Колегія схвально відноситься до умови тендерної документації щодо надання документів на підтвердження відповідності Учасників вимогам стандартів системи управління якістю. Таким чином, вважаємо дану вимогу тендерної документації правомірною та доцільною. Крім того з метою, підтвердження якості процесу постачання електроенергії необхідно отримати сертифікат ISO 37001:2015, а саме для підтвердження відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо застосування до системи управління щодо протидії корупції в здійснені його діяльності для виконання Договору про постачання електричної енергії в інтересах Замовника або ж Учасник може надати аналогічні документи для такого підтвердження відповідно до тендерної документації. Сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» або інший сертифікат відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо використання до системи енергетичного менеджменту свідчить про те, що Учасник оптимально розроблює, упроваджує, підтримує в робочому стані та поліпшує систему енергетичного менеджменту, що в свою чергу впливає на ефективне збереження ресурсів та зниження витрат, а разом з тим економічно вигідний розрахунок конкурентної ціни на ринку електричної енергії, що дає ряд переваг як учаснику, так і замовнику в сфері державних закупівель та ефективного використання бюджетних коштів. Сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» або інший сертифікат відповідності національного стандарту, що установлює вимоги до системи управління безпекою ланцюга постачання свідчить про те що, Учасник працює та розробляє заходи для поліпшення розпізнавання загроз, активне управління ризиками на всіх рівнях компанії і в усіх її діях, попередження загрози фінансових втрат, а також підтверджує надійність на стабільність роботи Учасника та виступає як підтвердження надійності та стабільності в забезпеченні міста Звягель електроенергією. Нагадуємо, це не окремий виробничий об’єкт, це ціле місто, яке нараховує близько 99 точок підключень, в т.ч. вуличне освітлення, кладовища, парки, світлофори… Саме тому Замовник розцінює наявність сертифікатів, як гарантію надійного та безперебійного постачання електроенергії, своєчасну реакцію Постачальника на вирішення непередбачуваних обставин, які можуть виникнути під час забезпечення міста електроенергією, а також здатність Постачальника передбачати та попереджати нестандартні та непередбачувані ситуації, які можуть виникнути під час постачання електроенергії в умовах воєнного стану в Україні. Нагадуємо, що Учасники заздалегідь ознайомлені з умовами Документації та мають достатньо часу для виконання вимог Тендерної документації, в тому числі для отримання необхідних документів. Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг. Враховуючи вищевикладене та обґрунтувавши відповідь на Вашу вимогу, Замовник не має наміру вносити зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Невідповідність

Номер: 260011374a7a4a18bffc24d93d2d581d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-09-008432-a.c3
Назва: Невідповідність
Вимога:
Шановний Замовник. Вимоги ТД: "Шановний Замовник. Вимоги ТД: "8) Згідно ст. 18 Закон України «Про ринок електричної енергії» показники якості електропостачання повинні відповідати величинам, що затверджені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Постановою НКРЕКП від 12.06.2018р. № 375, затверджено «Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання» (далі - Порядок), який визначає перелік загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання і регулює відносини, пов’язані з електропостачанням відповідно до загальних та гарантованих стандартів якості, захистом прав споживачів та наданням електропостачальником або оператором системи розподілу (далі - ОСР), або оператором системи передачі (далі - ОСП) компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання споживачам або замовникам (у випадку недотримання гарантованих стандартів якості під час приєднання до електричних мереж електроустановок, призначених для споживання електричної енергії). Постачальник зобов’язується дотримуватись якості надання послуг електропостачальника згідно вимог постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання». З метою підтвердження дотримання вищевказаного Порядку, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції Довідку (складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її наявності)), щодо забезпечення дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг, яка має містити наступну інформацію за останній звітний рік: Загальні стандарти якості надання послуг електропостачальника: 1. рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсоток дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році (%); 2. відсоток втрачених дзвінків кол-центру (без урахування втрачених дзвінків у меню голосового самообслуговування) у звітному році (%); Гарантовані стандарти якості надання послуг електропостачальника: 1. надання даних про споживання електричної енергії у строк 5 робочих днів з дня отримання запиту споживача (кількість випадків шт., сума компенсації тис. грн.); 2. розгляд звернень/скарг/претензій споживачів з дня отримання звернення/скарги/претензії споживача: – у строк 30 днів (кількість випадків шт., сума компенсації тис. грн.); – у строк 45 днів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку (кількість випадків шт., сума компенсації тис. грн.); 3. розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунку на оплату у строк 5 робочих днів з дати отримання звернення (кількість випадків шт., сума компенсації тис. грн.); 4. урахування суми відповідної компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР у кінцевому рахунку споживача за електричну енергію (якщо постачання електричної енергії споживачу здійснюється постачальником універсальних послуг або якщо відповідно до комерційної пропозиції електропостачальника плату за надання послуг з розподілу електричної енергії забезпечує електропостальник) у строк 30 днів з дня отримання повідомлення від ОСР щодо виплати компенсації (кількість випадків шт., сума компенсації тис. грн.); Крім того, вищевказана довідка має містити посилання на оприлюднену, відповідно до вимог п.п. 7.7 Порядку, на офіційному веб-сайті Учасника інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за формою, наведеними в додатках 8 до Порядку. Також, у складі пропозиції Учасник має надати копію заповненої форми згідно додатку 8 до Порядку, з інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за останній звітний період наданого до НКРЕКП, підписаний уповноваженою особою Учасника." Нагадуємо, що вимоги про кол-центр не є технічними вимогами. Атому просимо привести тендерну документацію до відповідності." Нагадуємо, що вимоги про структурний підрозділ не є технічними характеристиками. А тому просимо привести тендерну документацію до відповідності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Замовник розглянув Вашу вимогу щодо п. 8 додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація» та надає роз’яснення. Зверніть увагу, що Замовник закуповує Електроенергію для потреб міста, яка включає послугу з передачі електроенергії, що зазначено в п. 5 додатку 3 до тендерної документації. Тому вимога зазначена в п.8 стосується не товару, а послуги з передачі електроенергії та являється якісною характеристикою предмету закупівлі, на яку поширюється ст. 18 Закону України «Про ринок електричної енергії» та Постанова НКРЕКП від 12.06.2018р. № 375 «Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання», який визначає перелік загальних та гарантованих стандартів ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ І РЕГУЛЮЄ ВІДНОСИНИ, ПОВ’ЯЗАНІ З ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯМ відповідно до загальних та гарантованих стандартів якості. Враховуючи вищевикладене та обґрунтувавши відповідь на Вашу вимогу, Замовник не має наміру вносити зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Невідповідність

Номер: 3e9dcf0a43704460bd55e251a87a0f28
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-09-008432-a.b2
Назва: Невідповідність
Вимога:
Шановний Замовник. Вимоги ТД: "9) Відповідно до вимог підпункту 14, пункту 5.2.2. розділу 5.2. ПРРЕЕ, постачальник електричної енергії зобов’язаний забезпечити функціонування власного офіційного веб-сайту в мережі Інтернет, в якому, зокрема, вказати засоби комунікації, розмістити нормативно-правові акти, що регулюють діяльність на роздрібному ринку електричної енергії, згідно з якими електропостачальник здійснює ліцензовану діяльність, інформацію щодо порядку подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду. На підтвердження виконання вищевказаних вимог ПРРЕЕ, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку (складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її наявності)), щодо функціонування власного офіційного веб-сайту в мережі Інтернет, в якому вказані засоби комунікації, розміщені нормативно-правові акти, що регулюють діяльність на роздрібному ринку електричної енергії, згідно з якими електропостачальник здійснює ліцензовану діяльність, інформація щодо порядку подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду, а також зазначити відповідне посилання на веб-сайт Учасника. Наведена у Довідці інформація повинна бути достовірною та може бути перевірена замовником." Нагадуємо, що вимоги про кол-центр не є технічними вимогами. Атому просимо привести тендерну документацію до відповідності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Замовник розглянув Вашу вимогу щодо п. 9 додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація» та надає роз’яснення. Нагадуємо, що Замовник закуповує Електроенергію для потреб міста, яка включає послугу з передачі електроенергії, що зазначено в п. 5 додатку 3 до тендерної документації. Тому вимога зазначена в п.9 стосується не товару, а ПОСЛУГИ З ПЕРЕДАЧІ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ та являється ЯКІСНОЮ характеристикою предмету закупівлі, на яку поширюється також Закон України «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою від 14.03.2018 № 312 (далі - ПРРЕЕ). Зважаючи на те, що товар та постачання надається тривалий час, а саме рік, та можуть виникати питання, скарги чи звернення споживачів, оскільки послуга надається не окремому об’єкту, а для потреб міста, споживачем якого являється не тільки КП ЗМР «Звягельсервіс», а вся Звягельська громада та інформація для зворотного зв’язку має бути у вільному доступі для кожного жителя міста (звідси випливає необхідність в наявності офіційного веб-сайту в мережі Інтернет) з можливістю звернутися до Постачальника та повідомити про наявні проблеми в постачанні електроенергії, якщо таке має місце (звідси випливає вимога в наявності інформаційно-консультаційного центру та кол-центру (для учасників роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів і більше) або окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку, який приймав би звернення/скарги/претензії споживачів (для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів), саме тому Замовник доцільно використовує вимоги підпункту 14, пункту 5.2.2. розділу 5.2. ПРРЕЕ. Враховуючи вищевикладене та обґрунтувавши відповідь на Вашу вимогу, Замовник не має наміру вносити зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Невідповідність

Номер: 3412f0f39a1c4e3a9523fb138338c312
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-09-008432-a.b1
Назва: Невідповідність
Вимога:
Шановний Замовник. Вимоги ТД: "8) Згідно ст. 18 Закон України «Про ринок електричної енергії» показники якості електропостачання повинні відповідати величинам, що затверджені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Постановою НКРЕКП від 12.06.2018р. № 375, затверджено «Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання» (далі - Порядок), який визначає перелік загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання і регулює відносини, пов’язані з електропостачанням відповідно до загальних та гарантованих стандартів якості, захистом прав споживачів та наданням електропостачальником або оператором системи розподілу (далі - ОСР), або оператором системи передачі (далі - ОСП) компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання споживачам або замовникам (у випадку недотримання гарантованих стандартів якості під час приєднання до електричних мереж електроустановок, призначених для споживання електричної енергії). Постачальник зобов’язується дотримуватись якості надання послуг електропостачальника згідно вимог постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання». З метою підтвердження дотримання вищевказаного Порядку, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції Довідку (складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її наявності)), щодо забезпечення дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг, яка має містити наступну інформацію за останній звітний рік: Загальні стандарти якості надання послуг електропостачальника: 1. рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсоток дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році (%); 2. відсоток втрачених дзвінків кол-центру (без урахування втрачених дзвінків у меню голосового самообслуговування) у звітному році (%); Гарантовані стандарти якості надання послуг електропостачальника: 1. надання даних про споживання електричної енергії у строк 5 робочих днів з дня отримання запиту споживача (кількість випадків шт., сума компенсації тис. грн.); 2. розгляд звернень/скарг/претензій споживачів з дня отримання звернення/скарги/претензії споживача: – у строк 30 днів (кількість випадків шт., сума компенсації тис. грн.); – у строк 45 днів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку (кількість випадків шт., сума компенсації тис. грн.); 3. розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунку на оплату у строк 5 робочих днів з дати отримання звернення (кількість випадків шт., сума компенсації тис. грн.); 4. урахування суми відповідної компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР у кінцевому рахунку споживача за електричну енергію (якщо постачання електричної енергії споживачу здійснюється постачальником універсальних послуг або якщо відповідно до комерційної пропозиції електропостачальника плату за надання послуг з розподілу електричної енергії забезпечує електропостальник) у строк 30 днів з дня отримання повідомлення від ОСР щодо виплати компенсації (кількість випадків шт., сума компенсації тис. грн.); Крім того, вищевказана довідка має містити посилання на оприлюднену, відповідно до вимог п.п. 7.7 Порядку, на офіційному веб-сайті Учасника інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за формою, наведеними в додатках 8 до Порядку. Також, у складі пропозиції Учасник має надати копію заповненої форми згідно додатку 8 до Порядку, з інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за останній звітний період наданого до НКРЕКП, підписаний уповноваженою особою Учасника." Нагадуємо, що вимоги про кол-центр не є технічними вимогами. Атому просимо привести тендерну документацію до відповідності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Замовник розглянув Вашу вимогу щодо п. 8 додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація» та надає роз’яснення. ПОВТОРЮЄМО, що Замовник закуповує Електроенергію для потреб міста, яка включає ПОСЛУГУ З ПЕРЕДАЧІ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ, що зазначено в п. 5 додатку 3 до тендерної документації. Тому вимога зазначена в п.8 стосується не товару, а послуги з передачі електроенергії та являється якісною характеристикою предмету закупівлі, на яку поширюється Закону України «Про ринок електричної енергії», і Постанова НКРЕКП від 12.06.2018р. № 375 «Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання», і Закон України «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою від 14.03.2018 № 312. Враховуючи вищевикладене та обґрунтувавши відповідь на Вашу вимогу, Замовник не має наміру вносити зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено