-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до автобуса
Торги не відбулися
86 016.63
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 860.17 UAH
мін. крок: 1% або 860.17 UAH
Період оскарження:
09.01.2024 17:31 - 14.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
8a5c2fd352b341ddb5ffa5f6218b9081
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-09-007815-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
ФОП "СИНЕЛЬНИКОВ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю прийняте рішення неправомірним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права. Далі надаю обґрунтування неправомірно встановлених підстав відхилення тендерної пропозиції:
Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав документи на підтвердження відповідності запропонованого до постачання товару, та в заповненої та підписаної Учасником Таблиці 3 "Порівняльна таблиця технічних характеристик" додатку 1 до тендерної документації в частині запропонованого товару зазначені каталожні номера з технічним описом. Учасником запропонована еквівалент товару, який відповідає вимогам Замовника, зазначеним в тендерні документації, та має не гірші показники ніж зазначено в тендерній документації. Учасник, є дилером виробника, та надав Декларацію постачальника про відповідність (згідно з ISO/ІЕС 17050-1:2006).
ФОП "СИНЕЛЬНИКОВ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" вважає, що повністю виконав вимоги Замовника, та надав всі підвердження. ФОП "СИНЕЛЬНИКОВ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю прийняте рішення неправомірним.
Вимагаємо: 1. Скасувати протокол про відхилення пропозиції ФОП "СИНЕЛЬНИКОВ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" зазначене у ПРОТОКОЛІ 1/114 від 22.01.2024 року щодо прийняття рішення Уповноваженою особою. та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону; 2. Визнати переможцем ФОП "СИНЕЛЬНИКОВ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"; 3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.01.2024 21:37
Вирішення:
Шановний Учасник!
Відповідно до абзацу 2 п. 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Надаємо додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції.
Замовник встановив вимоги до предмета закупівлі у Додатку 1 (Технічна специфікація) до тендерної документації та документи які Учасник надає на підтвердження технічних та якісних характеристик до предмета закупівлі, зокрема,
2.3. Копії зразків документів виробника (копії паспорта та/або сертифікату якості та/або етикетки та/або фото товару (з чітким зображенням каталожного номера) та/або напису на упаковці та/або інших документів виробника), що підтверджують якість та походження Товару (каталожний номер, але не виключно) по кожній номенклатурній позиції які будуть надаватись при поставці з кожною партією Товару.
Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав документи на підтвердження відповідності запропонованого до постачання товару, але, для підтвердження еквіваленту запропонованого до постачання товару Учасник надає «Декларацію Постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1:2006).
Правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності визначає Закон України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”.
Складання декларації є завершальним етапом послідовної роботи з оцінки відповідності вимогам відповідних технічних регламентів.
Відповідно до частини 7 статті 28 Закону виробник шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність продукції вимогам, установленим у відповідних технічних регламентах.
Згідно з частини 1 статті 1 Закону орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування; підтвердження відповідності - видача документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене.
Надана Декларація постачальника про відповідність запропонованого товару (згідно з ISO/IEC 17050-2:2006) та підписана Скаржником, в розумінні Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” не може вважатися належним доказом та підтвердженням інформації про повні та детальні технічні, кількісні та якісні характеристики запропонованого товару.
Учасник не є виробником запропонованого ним товару.
Замовник, зауважує на тому, що протокольне рішення від 22.01.2024 №1/144 прийнято відповідно до норма публічного законодавства, виважене та обґрунтоване, таке, що не порушує вимог чинного законодавства, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII в редакції № 114-ІХ від 19.04.2020 року та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами).
Статус вимоги:
Відхилено