• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників)

Завершена

269 860.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 698.60 UAH
Період оскарження: 09.01.2024 16:23 - 14.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 6ce99f5184f246009e275aee57dabd7a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-09-006409-a.b1
Назва: Щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Текст вимоги викладено у прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ПРОТОКОЛ №43 уповноваженої особи з публічних закупівель Час 09:00 год 31.01.2024р. ПОРЯДОК ДЕННИЙ : 1. Про розгляд та надання відповіді на вимогу Комунальне підприємство «Луцька центральна районна лікарня» Підгайцівської сільської ради по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників). 2. Про оприлюднення інформації за результатами розгляду скарги (вимоги) Учасника в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-01-09-006409-a 1. Під час розгляду першого питання порядку денного: 26.01.24 року учасником закупівлі КП «Луцька центральна районна лікарня» Підгайцівської сільської ради, через електронну систему закупівель подано Вимогу №112/1.5.2-24 від 26.01.2024 року по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників), згідно якої КП «Луцька центральна районна лікарня» Підгайцівської сільської ради вимагає скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції, повернувши тендерну пропозицію КП «Луцька ЦРЛ» до закупівлі UA-2024-01-09-006409-a до розгляду. За результатами розгляду даної вимоги Учасника Замовник повідомляє наступне: Протоколом №22 від 09.01.2024 року, було затверджено Тендерну документацію на закупівлю послуг: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників). Дана документація була розроблена відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 22.01.2024 року (Протокол №27) Уповноваженою особою, На виконання п. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” , ч.1 п. 43 Особливостей, було прийнято рішення щодо надання Учаснику 24 години на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції. У зазначений термін, Учасником було усунуто невідповідності , які були зазначені у вимозі Таким чином, Замовником було виконано вимогу законодавства щодо надання можливості виправлення невідповідності в інформації та/ або документах поданих Учасником КП «Луцька центральна районна лікарня» Підгайцівської сільської ради. При детальному розгляді тендерної пропозиції Учасника, було встановлено, що тендерна пропозиція КП «Луцька центральна районна лікарня» Підгайцівської сільської ради, по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, та дана невідповідність є такою, що не підлягає усуненню Учасником. Так, у складі тендерної пропозиції КП «Луцька центральна районна лікарня» Підгайцівської сільської ради, надані документи не відповідають вимогам зазначеним в тендерній документації, Зокрема, Учасники процедури закупівлі повинні були надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист на підтвердження дотримання технічних вимог до предмета закупівлі, який би містив інформацію про те, що «Послуги повинні бути виконані на території Замовника (КП «Луцькводоканал») індекс 43000 міста Луцька, Волинської області за заявкою замовника. Однак, всупереч вимогам тендерної документації, Учасник у складі пропозиції тендерної пропозиції надає гарантійний лист на підтвердження дотримання технічних вимог до предмета закупівлі в якому зазначає, що «послуги будуть надані за адресою Волинська обл. Луцький р-н. с. Липини, вул. Теремнівська, 100 у безпосередній близькості до м. Луцьк на території КП «Луцька ЦРЛ» тобто на території Учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації. Інформація зазначена в вимозі, про те, що місце розташування КП «Луцька ЦРЛ» (вул. Теремнівська, 100) знаходиться в проектних межах міста Луцьк згідно Генерального плану міста Луцька, затвердженого рішенням Луцької міської ради» «Про затвердження Генерального плану міста «Луцька» від 24.06.2009 № 42/1 та є наявний маршрут автобуса №9 не підтверджує факту невідповідності тендерної пропозиції, вимогам тендерної документації. Крім того, слід зазначити, що згідно з ч.1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Частиною 9 цієї ж статті Закону передбачено, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. У відповідності до ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Частиною 9 цієї ж статті передбачено, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/ оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Таким чином, згідно норм чинного законодавства, Замовник зобов’язаний здійснити розгляд тендерної пропозиції, яка була подана через електронну систему закупівель шляхом завантаження Учасником відповідних документів. Подана КП «Луцька ЦРЛ» додаткова інформація, яка містить відомості щодо технічних вимог предмета закупівлі, не підлягає розгляду Замовником. Абз. 1 ч.2 п.44 Особливостей, передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи вищевикладене, рішення Замовника про відхилення тендерної Учасника Комунальне підприємство «Луцька центральна районна лікарня» Підгайцівської сільської ради, було прийняте у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо, висновку Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі, та сільського господарства України, який міститься у Відповідь на запит 1332/2020 щодо відхилення згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин, слід зазначити наступне. 18.12.2019 року Наказом за №722 Міністерством розвитку економіки, торгівлі, та сільського господарства України було затверджено Положення про департамент сфери публічних закупівель (надалі - Положення). У відповідності до п. 1.1. Положення Департамент сфери публічних закупівель (далі - департамент) є самостійним структурним підрозділом апарату Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Мінекономіки). Згідно розділу 2 цього ж Положення визначено, що завдання департаменту, серед іншого є : - надання роз'яснень щодо застосування законодавства у сфері державних закупівель; - надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель; - надання на власному інформаційному ресурсі безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель; Таким чином, листи Департаменту не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер Під час розгляду другого питання порядку денного: У відповідності до абзацу 2 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою. На підставі вищезазначеного: ВИРІШИЛА: 1. Відхилити вимогу КП «Луцька ЦРЛ» по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників). 2. Оприлюднити інформацію за результатами розгляду скарги (вимоги) Учасника в електронній системі закупівель. Уповноважена особа з публічних закупівель Наталія ПАСІЧНИК
Статус вимоги: Відхилено