-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія (Електрична енергія)
Завершена
5 256 437.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 282.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 282.19 UAH
Період оскарження:
09.01.2024 14:52 - 14.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено
наявність в учасника на території м. Києва власного структурного підрозділу – Центру обслуговування споживачів
Номер:
b7a193add42b4b53970ece102e2a8104
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-09-005339-a.b1
Назва:
наявність в учасника на території м. Києва власного структурного підрозділу – Центру обслуговування споживачів
Вимога:
В Тендерній Документації Замовником вимагається надати: "інформацію (довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника) про наявність в учасника на території м. Києва власного структурного підрозділу – Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території м. Києва або посадової особи, з робочим місцем на території м. Києва, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів".
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" звертає увагу на те, що чинним законодавством не обумовлюється необхідність створення в конкретно визначених областях власного центру обслуговування споживачів (клієнтів) чи власного окремого структурного підрозділу на яких покладається забезпечення дотримання визначеного "Правилами роздрібного ринку електричної енергії" порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. У зв’язку з вище зазначеним постачальники не зобов'язані мати свої структурні підрозділи в кожній області України. Постачальники отримують відповідну ліцензію, згідно з якою мають право здійснювати господарську діяльність по всій території України. Жодними чинними нормативно-правовими актами не встановлено обов'язок про створення структурних підрозділів в конкретних областях, як це вимагається тендерною документацією. ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» створено власний Центр обслуговування споживачів за місцезнаходженням: 40004, м. Суми, вул. Реміснича, 35. Центр обслуговування споживачів ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" відповідає всім вимогам, що встановлені законодавством, здійснює діяльність на підставі Положення про Центр обслуговування споживачів. Стосовно ведення договірних відносин та обміну інформацією та документами зі Замовником, то на теперішній час є різні види засобів комунікацій: листування поштою, в тому числі електронною, зв'язок в телефонному режимі, що не створює перешкод для належного виконання договірних зобов'язань сторонами. У ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" наявний досвід виконання аналогічних договорів з замовниками, які так само територіально віддалені від місцезнаходження ТОВ "ЕНЕРА СУМИ". Проте це жодним чином не перешкоджало надійному виконанню таких договорів. Проте Замовником встановлені такі вимоги, які дозволяють взяти участь в закупівлі виключно постачальникам, які розташовані на території м. Київ, або тим які створюють Центри обслуговування споживачів в кожній області України, що не передбачено жодним нормативно-правовим актом в Україні. У зв’язку з цим, відповідаючи вимогам законодавства в частині створення і функціонування Центру обслуговування споживачів (клієнтів) та маючи можливість здійснювати діяльність з постачання електричної енергії споживачу (Замовнику), ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" не зможе взяти участь у закупівлі через встановлення Замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог. Просимо внести зміни до тендерної документації і виключити вимоги, які територіально дискримінують учасників, зокрема і ТОВ "ЕНЕРА СУМИ".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.01.2024 10:33
Вирішення:
Ваші доводи, що в Додатку 3 Тендерної документації встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, не відповідають дійсності. Так, бюджетом не передбачено додаткові витрати на обслуговування в разі аварійних ситуацій, інших непердбачених випадків.
Наявність у учасника на території міста Києва власного структурного підрозділу або посадової особи з робочим місцем, зменшує витрати Замовника.
Звертаю Вашу увагу, що на теперішній час раціональне використання бюджетних коштів є приоритетним напрямком Держави.
Статус вимоги:
Відхилено