• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

код ДК:021:2015: 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення та захоронення сміття – 2 лоти: Лот №1 - послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів; Лот №2 - послуги з вивезення та захоронення великогабаритних відходів)

закупівля відкритих торгів із особливостями здійснюється для задоволення потреби 2024 року відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІIІ (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом та Постановою

Завершена

1 124 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 579.50 UAH
Період оскарження: 09.01.2024 14:41 - 14.01.2024 00:00
Вимога
Вирішена

Аналогічний Договір постачання Товару

Номер: 3931791cc47a4e84b8d7dadc6c2d5e00
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-09-004074-a.a4
Назва: Аналогічний Договір постачання Товару
Вимога:
Шановний Замовнику Розділ 3, п.5. п.п. 5.2.2 містить наступну вимогу: "5.2.2. Копія договору, надана на виконання вимог п.п.5.2.1. з обов’язковим наданням документів, які підтверджують постачання товару (копії видаткових накладних, актів прийому-передачі, тощо) аналогічного договору." Оскільки предмет закупівлі - закупівлі послуг з вивезення відходів, просимо внести зміни в закупівлю, та викласти вимогу Розділу 3, п.5, п.п. 5.2.2 згідно предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення та у відповідь на нього повідомляю, що нами розглянуто Вашу вимогу, відповідно якої будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію. На протязі дня буде опублікована тендерна документація в новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо приведення тендерної документації згідно предмету закупівлі

Номер: 916ee6094bbf4b84893cf734cf50b67e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-09-004074-a.c3
Назва: Щодо приведення тендерної документації згідно предмету закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику Розділ 3, п.1, п.п. 6 містить наступну вимогу: "6. Інформації та документів про відповідність запропонованого товару технічним вимогам, встановленим у пункті 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до цієї тендерної документації." Також Розділ 3, п. 6: "Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам товару запропонованого на торги вимогам тендерної документації, визначеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації." Дані вимоги стосуються закупівлі Товарів, а Вами закуповуються Послуги, в зв'язку з цим просимо викласти дані вимоги тендерної документації згідно предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення та у відповідь на нього повідомляю, що нами розглянуто Вашу вимогу, відповідно якої будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію. На протязі дня буде опублікована тендерна документація в новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді на вимогу 1 (Лот 1)

Номер: 8e0f9e2bd6704a6ba86c1f673f6562b8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-09-004074-a.c2
Назва: Щодо відповіді на вимогу 1 (Лот 1)
Вимога:
Шановний Замовнику, Ваша відповідь дуже розпливчата, та незрозуміла. Якщо вимога про залучення субпідрядників "Не передбачено" стосується виконання робіт, в такому випадку просимо надати відповідь щодо залучення субпідрядників в випадку надання послуг, доречі предметом даної закупівлі є саме надання послуг з вивезення відходів. Якщо субпідрядники не передбачені у випадку виконання робіт, тоді судячи з Вашої вимоги в разі надання послуг Ви допускаєте залучення субпідряду. Аналізуючи Вашу вимогу до Лоту 1, Додаток 3, пункт 10 щодо підтвердження матеріально - технічної бази "На зазначені автомобілі надати копію договорів оренди, користування, надання послуг, лізингу тощо." Договір користування, та Договір надання послуг - за своєю правовою природою є Договори з залученням третьої сторони, у господарських відносинах між потенційним учасником (переможцем) закупівлі котрий планує надавати послуги за Договором користування, або надання послуг та безпосередньо із Замовником. Залучення субпідрядної організації не забороняється законодавством, в тому числі ЗУ "Про публічні закупівлі". В такому випадку вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме в розділ 3, пункт 7, та викласти в наступній редакції "Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця." У разі ігнорування нашої вимоги, ми звернемось з офіційною скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення та у відповідь на нього повідомляю, що нами розглянуто Вашу вимогу, відповідно якої будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію. На протязі дня буде опублікована тендерна документація в новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Уточнення вимоги по Розділу 3. Пункт 7 щодо залучення субпідрядника.

Номер: 35607dc051d5482ea33ac17cd10bac90
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-09-004074-a.b1
Назва: Уточнення вимоги по Розділу 3. Пункт 7 щодо залучення субпідрядника.
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо надати відповідь. Розділ 3, пункт 7 тендерної документації містить наступну інформацію: "Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт), Не передбачено" Що мається на увазі під фразою "Не передбачено"? Просимо роз'яснити Не передбачено у випадку закупівлі робіт? Чи не передбачено у випадку закупівлі послуг (що є предметом закупівлі).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний, Учаснику! У відповідь на Ваше запитання, повідомляємо наступне: дана вимога стосується закупівлі робіт.
Статус вимоги: Задоволено