• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Оплата видатків з благоустрою населених пунктів, а саме: витратні матеріали до електричного інструменту за кодом ЄЗС ДК 021:2015:43830000-0 «Електричні інструменти»

Торги відмінено

282 726.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 413.63 UAH
Період оскарження: 09.01.2024 12:08 - 14.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Технічна специфікація та інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам на закупівлю

Номер: 2d2f7967100c47ccb674afdd997568d0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-09-003084-a.a1
Назва: Технічна специфікація та інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам на закупівлю
Вимога:
Замовником в Додатку 4 до тендерної документації в пункту 5 прописано, що у складі пропозиції Учасник повинен надати документ(и) який(і) засвідчує (ють) відповідні якісні характеристики товару, його походження або інші документи, які підтверджують якість предмета закупівлі. Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається. Та також в примітках до цього пункту прописано, що всі документи про відповідність, мають бути здійснені органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачою документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою, що вже є підставою для дискримінаційної вимоги щодо потенційних учасників закупівлі, оскільки: 1. З 1 січня 2018 року скасовується Декрет від 10.05.1993 № 46-93 - обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (та власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Таким чином товари розміщені у даному оголошенні не підлягають обов’язковій сертифікації. 2. Замовник приміткою щодо 5 пункту набагато звузив потенційне коло учасників, оскільки тільки сертифікати відповідності робляться органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації. На цих підставах, вважаємо, що Замовником по даному пункту прописані дискримінаційні вимоги відповідно Статті 5 Закону України Про публічні закупівлі пункту 4. Тому, вимагаємо, прибрати примітку щодо пункту 5 Додатку 4, або учасники мали змогу надати не тільки сертифікати відповідності але й інші документи які засвідчують відповідні якісні характеристики товару.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, Ваша вимога розглянута та за результатами її розгляду повідомляємо наступне. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями (далі – Особливості) та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст.22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тобто замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. В абзаці другому частини 5 статті 23 Закону зазначено, що Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. В частині шостій цієї ж статті зазначено, що Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. В додатоку 4 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, зазначено: 1. Якість повинна відповідати вимогам діючого законодавства України та ДСТУ. 2. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім технічним характеристикам. Для підтвердження відповідності запропонованого товару вказаним характеристикам Учасник повинен надати порівняльну Таблицю. 3. Доставка товару, завантажувальні та розвантажувальні роботи виконуються за рахунок постачальника. 4. У разі поставки неякісного товару або не відповідного товару, такий товар повертається Учаснику (постачальнику) або підлягає обміну за рахунок Учасника. 5*. У складі пропозиції Учасник повинен надати документ(и) який(і) засвідчує (ють) відповідні якісні характеристики товару, його походження або інші документи, які підтверджують якість предмета закупівлі. Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається. *Всі документи про відповідність, мають бути здійснені органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачою документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. При формуванні технічних характерист замовник керується Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», який визначає правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності. Відповідно до статті 1 Розділ I Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Замовник ніде не зазначає чіткий перелік документів щодо підтвердження якості, тим більше ніде не зазначено, що учасник має надати сертифікат відповідності. Встановленням зазначених вимог замовником ніяким чином не порушуються права і законні інтереси учасників, а також при складані технічних вимог замовником враховано всі принципи здійснення публічних закупівель. Враховуючи наведене у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено