-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Встановлення систем охоронної сигналізації ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи
Завершена
277 706.27
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 777.06 UAH
мін. крок: 1% або 2 777.06 UAH
Період оскарження:
09.01.2024 11:22 - 14.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка була неодноразово визнана постійно-діючою комісією АМКУ як дискримінаційна!!!
Номер:
05897a4391bf4f228c1de2c38787d12d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-09-002273-a.c3
Назва:
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка була неодноразово визнана постійно-діючою комісією АМКУ як дискримінаційна!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в Додатку №1 наявна вимога, якою ви навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі та призводите до їх дискримінації:
а саме, відповідно до вимог п.2.4. Для підтвердження наявності досвіду, відповідної кваліфікації та підтвердження проходження знань працівників, Учасник повинен надати: - копії посвідчень та протоколи про проходження навчання працівниками (основними виконавцями послуг) з охорони праці (загальний курс з ОП).
Вищезазначена вимога є такою, яка не відповідає нормам чинного законодавства України, а відповідно є дискримінаційною:
«Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05), (далі - Типове положення) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання.
Вимоги «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетни-ми установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.
Згідно «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», розділу 5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб.
п.5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4).
Згідно додатку 3 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (копія додатку 3 додається як доказ до вимоги) «Переліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» електромонтери ОПС (просто електромонтери) відсутні!!!
Електромонтери не відносяться до категорії посадових осіб, а є виключно електротехнічним (оперативно-ремонтним) та електротехнологічним персоналом.
Виходячи з вищезазначеної інформації проходження навчання з «Загального курсу з охорони праці» для електромонтерів не вимагається жодним чинним нормативним документом з Охорони праці, а відповідно не може вимагатися Замовником в своїх вимогах тендерної документації.
Тобто Замовник вимагаючи надання Учасниками в тендерній пропозиції Протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення з охорони праці (загальний курс) на кожного (всіх) працівників, які зазначені в довідці, порушує норми чинного законодавства України.
Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлена вимога порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед Учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо проходження навчання «Загального курсу з охорони праці» для всіх працівників Учасника, якими є зрозуміло і електромонтери є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону.
Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретні вимоги, щодо проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, щодо проходження навчання для посадових осіб та виконавців, і є не зрозумілим, чому ви як Замовник забираєте на себе законодавчі функції та встановлюєте свої правила.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з ч.4 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі.
Відповідно до ч.3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замов-ник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога до Учасників процедури закупівлі, яку зазначив Замовник в своїй тендерній документації не передбачена чинним законодавством України.
Ч.4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації вищезазначеної вимоги порушують вимоги ч.4 статті 5 та ч.4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Дана вимога, була визнана тАкою, як дискримінаційна, неодноразовими рішеннями постійно-діючої колегії АМКУ:
- рішення колегії АМКУ №6061 від 29.09.2022р. (питання №1);
- рішення колегії АМКУ №6448 від 25.10.2022р. (питання №8);
- рішення колегії АМКУ №6894 від 22.11.2022р. (питання №5);
- рішення колегії АМКУ №7182 від 06.12.2022р. (питання №2).
В якості доказів надаємо одне з рішень АМКУ - рішення колегії АМКУ №7182 від 06.12.2022р. (питання №2), а також - скан-копію сторінок Наказу №15 від 26.01.2005 року «Типове положення про поря-док проведення навчання і перевірки знань з питань Охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05) з обов’язковим додатком 3; - скан-копію сторінок Наказу №15 від 26.01.2005 року «Типове положення про поря-док проведення навчання і перевірки знань з питань Охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05), з обов’язковим додатком 4;
Пов'язані документи:
Учасник
- Типове положення навчання з ОП НПАОП 0.00-4.12-05 (додаток 3).pdf 12.01.2024 13:42
- Типове положення навчання з ОП НПАОП 0.00-4.12-05 (Додаток 4).pdf 12.01.2024 13:42
- Рішення АМКУ від 06.12.2022 № 7182 (питання №2).pdf 12.01.2024 13:42
Дата подачі:
12.01.2024 13:42
Вирішення:
Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше зауваження КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва» повідомляє наступне.
Фахівці КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва» неухильно дотримуються чинного законодавства, зокрема у сфері публічних закупівель.
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Виходячи з вищезазначеного, вимога п 2.4. Додатку 1 тендерної документації є правомірною (і в ніякому разі дискримінаційною) і відповідає нормам діючого Законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога в тендерній документації, яка не відповідає чинному законодавству України
Номер:
2794d6a3543e4755b1551cc7515fc744
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-09-002273-a.a2
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації, яка не відповідає чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в Додатку №1 наявна вимога, якою ви навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі та призводите до їх дискримінації:
а саме, відповідно до вимог 2.3. З метою забезпечення якісного монтажу з урахуванням всіх особливостей функціонування пристроїв систем охоронної сигналізації, Учасник в складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від виробника обладнання статусу Учасника, як офіційного інсталятора обладнання системи безпеки на кожного електромонтера та інженера, що засвідчує проходження ними відповідного курсу навчання від виробника або офіційного представника з продажу охоронного обладнання Ajax та ТОВ «Тірас-12» на території України.
По-перше, з яких це пір офіційні представники з продажу охоронного обладнання Ajax та ТОВ «Тірас-12» або виробники на території України надавали освітні послуги та засвідчували проходження відповідного(их) курсу(ів) навчання???
Доводимо до вашого відома, що відповідно до статті 1 Закону України "Про освіту" освітня діяльність - діяльність суб’єкта освітньої діяльності, спрямована на організацію, забезпечення та реалізацію освітнього процесу у формальній та/або неформальній освіті;
Суб’єкт освітньої діяльності - фізична або юридична особа (заклад освіти, підприємство, установа, організація, громадське об’єднання), що провадить освітню діяльність;
Освітня діяльність - діяльність суб’єкта освітньої діяльності, спрямована на організацію, забезпечення та реалізацію освітнього процесу у формальній та/або неформальній освіті;
Відповідно до чинного законодавства України - субєкт господарювання, який надає освітні послуги повинен мати Ліцензію на провадження освітньої діяльності, або хоча б Витяг з ЄДР бази з питань освіти, щодо права на провадження освітньої діяльності у сфері професійної (професійно-освітньої) діяльності. Підриємства ТОВ Ajax та ТОВ «Тірас-12» не мають жодних вищезазначених документів і відповідно не мають права надавати жодних освітніх та навчальних послуг ні платних не безкоштовних. Це чиннним законодавством не передбачено.
Зазначаючи в тендерній документації дискримінаційні вимоги ви грубо порушуєте норми ч.4 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також статті 5 Щодо основних Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наполягаємо на наданні чіткої відповіді, яким чинним нормативним документом, згідно чинного законодавства передбачена ваша вищезазначена вимога(ги), щодо кількості електромонтерів та інженерів на яку ви, як Замовник включили до своєї тендерної документації. У випадку відсутності посилання на норми чинного законодавства України враховуючи вищезазначене, наполягаємо на вилучені даної вимоги, яка суперечить діючому законодавству України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.01.2024 13:24
Вирішення:
Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше зауваження КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва» повідомляє наступне.
Фахівці КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва» неухильно дотримуються чинного законодавства, зокрема у сфері публічних закупівель.Відповідно до преамбули Закону України «Про освіту» «освіта є основою інтелектуального, духовного, фізичного і культурного розвитку особистості, її успішної соціалізації, економічного добробуту, запорукою розвитку суспільства, об’єднаного спільними цінностями і культурою, та держави.
Метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей, виховання відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству, збагачення на цій основі інтелектуального, економічного, творчого, культурного потенціалу Українського народу, підвищення освітнього рівня громадян задля забезпечення сталого розвитку України та її європейського вибору.
Цей Закон регулює суспільні відносини, що виникають у процесі реалізації конституційного права людини на освіту, прав та обов’язків фізичних і юридичних осіб, які беруть участь у реалізації цього права, а також визначає компетенцію державних органів та органів місцевого самоврядування у сфері освіти».
Згідно з п.17 ст. 1 Закону України «Про освіту» освітня діяльність це діяльність суб’єкта освітньої діяльності, спрямована на організацію, забезпечення та реалізацію освітнього процесу у формальній та/або неформальній освіті.
Відповідно до вимог п. 2.3. Додатку 1 Тендерної документації з метою забезпечення якісного монтажу з урахуванням всіх особливостей функціонування пристроїв систем охоронної сигналізації, Учасник в складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від виробника обладнання статусу Учасника, як офіційного інсталятора обладнання системи безпеки на кожного електромонтера та інженера, що засвідчує проходження ними відповідного курсу навчання від виробника або офіційного представника з продажу охоронного обладнання Ajax та ТОВ «Тірас-12» на території України. Мова йде не про освіту як визначено в Законі України «Про освіту», а про навчання представників Учасника для подальшої якісної та ефективної роботи для встановлення охоронного обладнанням на об’єктах Замовника.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», вищезазначена вимога не є дискримінаційною та повністю відповідає нормам діючого Законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога в тендерній документації, яка не відпосвідає чинному законодавству України
Номер:
b1ee63a15e81460190bdaf1031140c28
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-09-002273-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації, яка не відпосвідає чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в Додатку №1 наявна вимога, якою ви навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі та призводите до їх дискримінації:
а саме, відповідно до вимог п.2.2. Учасник повинен мати наступних працівників (основних виконавців послуг), відомості про яких обов’язково мають бути
зазначені в довідці, що вимагається в п. 2.1. на підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме:
- не менше 5 (п’яти) електромонтерів з досвідом роботи не менше 2-х років та з групою електробезпеки не нижче III (надати протоколи, посвідчення);
- не менше 2 інженерів для належного програмування, налаштування, пусконалагоджування і підключення систем охоронної сигналізації на ПЦС.
Відповідно до частни 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Шановний Замовнику, яким чиннним нормативним актом, або чинною Постановою КМУ передбачена вищезазначена вами вимога до учасників, щодо наявності, саме: - не менше 5 (п’яти) електромонтерів з досвідом роботи не менше 2-х років та з групою електробезпеки не нижче III (надати протоколи, посвідчення);
- не менше 2 інженерів для належного програмування, налаштування, пусконалагоджування і підключення систем охоронної сигналізації на ПЦС.
Будь-ласка надайте чітку ссилку на відповідний нормативний документ.
Даною вимогою, яка чітко направлена на певного потенційного учасника, інтереси, якого ви "Лобіюєте" і це видно навіть не озброєним оком ви навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі, зводячи їх кільіксть аж до одного!!!
Зазначаючи в тендерній документації дискримінаційні вимоги ви грубо порушуєте норми ч.4 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також статті 5 Щодо основних Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наполягаємо на наданні чіткої відповіді, яким чинним нормативним документом, згідно чинного законодавства передбачена ваша вищезазначена вимога(ги), щодо кількості електромонтерів та інженерів на яку ви, як Замовник включили до своєї тендерної документації. У випадку відсутності посилання на норми чинного законодавства України наполягаємо не порушувати його та не призводити своєю вимогою (вимогами) до навмисної дискримінації учасників процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.01.2024 13:03
Вирішення:
Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше зауваження КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва» повідомляє наступне.
Фахівці КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва» неухильно дотримуються чинного законодавства, зокрема у сфері публічних закупівель.
Відповідно до зазначеного та в зв’язку з обмеженим терміном встановлення охоронного обладнання, з метою вчасного та якісного надання зазначених послуг на об’єктах Замовника, та керуючись п.3 ст.22 Закону України « Про публічні закупівлі», п.2.2. Додатку 1 передбачені вимоги, що не суперечать нормам діючого Законодавства України, зокрема п.4 частини 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», та не є дискримінаційними.
Статус вимоги:
Відхилено