-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
послуги дитячих таборів (придбання путівок для дітей)
послуги дитячих таборів- послуги дитячих закладів з організації оздоровлення та відпочинку дитячі путівки
Торги не відбулися
419 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 367.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 367.00 UAH
Період оскарження:
27.04.2018 12:53 - 10.05.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
dca8b2c14e1b4b7386087a3db7661f9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-27-000320-c.c2
Назва:
Скарга
Вимога:
Шановний замовник, про неправомірне рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції буде повідомлено територіальний орган ДАС, оскільки в тендерній документації замовника відсутня вимога щодо року проведення обстеження дна акваторії моря. Окрім того, таке обстеження проводиться кожного року наприкінці травня після досягнення температури повітря та води необхідної відмітки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.05.2018 13:46
Вирішення:
Шановний учасник. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо слідуюче. На замовника покладено обов'язок по організації оздоровлення та відпочинку дітей. Рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції було прийнято з міркувань забезпечення безпечного відпочинку дітей, створення оптимальних умов для безпечного та ефективного перебування дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку.
Безпека дітей на морському узбережжі забезпечується правильним вибором і обладнанням місць купання, організацією і контролем за купанням.
З метою попередження нещасних випадків і надзвичайних ситуацій при відпочинку дітей замовник має право отримати інформацію про обстеження акваторії дна перед початком купального (курортного) сезону. Поскільки закупівля послуг здійснюється на курортний сезон 2018 року отримання інформації про обстеження таке обстеження акваторії дна на минулий курортний сезон не має сенсу та необхідності.
Крім того, Ваше посилання на той факт, що таке обстеження проводиться кожного року наприкінці травня після досягнення температури повітря та води необхідної відмітки є законодавчо необгрунтованим, тоді як інший учасник торгів надав акт обстеження акваторії 2018 року.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Територіальна дискримінація
Номер:
7362daf8319a49b985afcfa6c3ba257c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-27-000320-c.a1
Назва:
Територіальна дискримінація
Вимога:
Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону).
У Додатку 3 до ТД «послуги дитячих таборів (придбання путівок для дітей)» по Лоту № 1 зазначено: «Місце надання послуг: за місцем розташування дитячого закладу відпочинку на узбережжі Чорного моря (Одеська область, Херсонська область )», таким чином додати окрім Одеської та Херсонської області, також Миколаївську область.
Наразі ваші умови перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси.
Тобто Замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг – виключно «Одеська та Херсонська область» та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі.
Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.
Замовник у Додатку 3 до ТД по Лоту № 1 визначив місце надання послуг «Одеська та Херсонська область».
Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів виключно до меж однієї адміністративно-територіальної одиниці (виключно Одеська область, Херсонська область) є порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону. ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному.
Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції. Підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації.
Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України.
Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у ТД встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають послуги в інших областях України, включаючи, Миколаївську область.
Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах ДЗОВ, які надають послуги на решті території України, окрім Одеської та Херсонської області. Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону.
Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходяться та надають свої послуги на морському узбережжі Миколаївської областей. Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає.
Вважаю, що виклавши ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками. Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі. Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною.
Зважаючи на вищевикладене, прошу замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2018 13:56
Вирішення:
Замовником внесено зміни до тендерної документації та усунуто дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону.
Статус вимоги:
Задоволено