-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення системи гарантованого живлення Південно-Західної ЕС Інв. № 004519,Інв. № 004529,Інв. № 004570,Інв. № 009407 32420000-3 Мережеве обладнання
Торги не відбулися
5 266 934.05
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 52 669.00 UAH
мін. крок: 1% або 52 669.00 UAH
Період оскарження:
26.12.2017 16:47 - 15.04.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Просимо погодити розмір середньомісячної кошторисної зарплати для робітників-монтажників
Номер:
1bfffd0677e449d8a336395347d4655b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-26-002013-a.c8
Назва:
Просимо погодити розмір середньомісячної кошторисної зарплати для робітників-монтажників
Вимога:
Згідно Закону України про державний бюджет на 2018 рік встановлено розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб - 1762 грн. Такому рівню прожиткового мінімуму, згідно Розрахунку відповдає середньомісячна кошторисна заробітна плата 5726 грн. 78 коп. для робітників розряду 3.8, яка враховується при визначенні вартості будівництва.
Просимо погодити вищевказаний розмір середньомісячної кошторисної зарплати для робітників-монтажників розряду 3,8.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2018 20:28
Вирішення:
Максимальний розмір середньомісячної кошторисної заробітної плати для розряду 3.8 становить 5500 грн. До опублікування Мінрегіонбудом інформації про рівень заробітної плати на 2018 рік, при визначенні вартості будівництва об’єктів за бюджетні кошти, цей показник не може бути змінений.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
просимо Вас підтвердити умови виконання монтажу устаткування із застосуванням відповідних коефіцієнтів до норм трудовитрат робітників монтажників зазначених в п.2 і 4 Додатку Б ДСТУ-Н Б Д.2.3-40:2012.
Номер:
62b349aa2c4046c9a0f489513ce5a870
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-26-002013-a.c7
Назва:
просимо Вас підтвердити умови виконання монтажу устаткування із застосуванням відповідних коефіцієнтів до норм трудовитрат робітників монтажників зазначених в п.2 і 4 Додатку Б ДСТУ-Н Б Д.2.3-40:2012.
Вимога:
В зв'язку з тим, що роботи, передбачені закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-26-002013-a планується проводити в умовах діючого підприємства при наявності в зоні проведення робі іншого обладнання, що ускладнює їх проведення (додаток Б п.2 ДСТУ-Н Б Д.2.3-40:2012), а також роботи поблизу конструкцій і предметів, що перебувають під напругою у випадках, коли повне зняття напруги через виробничі умови неможливе (додаток Б п.4 ДСТУ-Н Б Д.2.3-40:2012), просимо Вас підтвердити умови виконання монтажу устаткування із застосуванням відповідних коефіцієнтів до норм трудовитрат робітників монтажників зазначених в п.2 і 4 Додатку Б ДСТУ-Н Б Д.2.3-40:2012.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2018 20:27
Вирішення:
В Пункті 1.7. Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення системи гарантованого живлення Південно-Західної ЕС Інв. № 004519, Інв. № 004529,Інв. № 004570, Інв. № 00940732420000-3 Мережеве обладнання» зазначено, що скоригований проект повинен містити план виконання робіт, в якому повинно бути зазначено технологічну послідовність операцій технічного переоснащення системи гарантованого живлення, яка унеможливить, або максимально можливо мінімізує перерву, або перерви, електроживлення технологічного обладнання.
Це означає, що на протязі виконання передбаченого проектом обсягу монтажних робіт до їх завершення існуюче обладнання безперебійного живлення (включаючи ДБЖ і розподільчі Щити) повинні продовжувати живити технологічні навантаження без його відключення. Тобто умови виконання монтажних робіт відповідають п.п. 2 і 4 Таблиці Б1, Додатку Б ДСТУ-Н Б Д.2.3-40:2012 Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на монтаж устаткування, а саме:
Виконання монтажних робіт передбачене на діючому підприємстві в технологічному приміщенні ДБЖ (к.2016) за наявності в зоні проведення робіт діючого технологічного устаткування (ДБЖ і розподільчих щитів, засобів кондиціонування і припливної вентиляції) відповідає умовам п.2., який передбачає відносно зазначених умов коефіцієнт до норм витрат труда робітників-монтажників в кошторисі - 1,2
Виконання монтажних робіт передбачене існуючим проектом в місцях проходу комунікацій електропостачання, в межах діючих електроустановок, поблизу конструкцій, що перебувають під напругою, повне зняття напруги в яких через виробничі умови неможливе і пов'язане з обмеженням дії робітників спеціальними вимогами техніки безпеки і відповідає умовам п.4., який передбачає відносно зазначених умов коефіцієнт до норм витрат труда робітників-монтажників в кошторисі - 1,2.
Крім цього, умови виконання робіт з монтажу устаткування із застосуванням коефіцієнтів к=1,2 п.п. 2 і 4 Таблиці Б1, Додатку Б ДСТУ-Н Б Д.2.3-40:2012 повинні бути відображені в «Завданні на проектування».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
1d8dd9956f524d52873782eb1bb9a45d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-26-002013-a.a6
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога відносно подовження Періоду звернень за роз'ясненми
Станом на 26.01.2018р.Значна частина, питань відносно закупівлі UA-2017-12-26-002013-a залишається без відповіді. Термін періоду звернення за роз'ясненнями закінчується о 12 26.01.2018р. У випадку неповноти відповідей Учасники позбавлені права уточнення на такі запитання для досконалого з'ясування обсягів вимог і тендерного завдання. Причому не всі питання можливо з'ясувати під час візиту безпосередньо на об'єкт, зокрема по будівельній документації.
Вважаємо за необхідне подовження терміну Періоду звернень за роз'ясненми.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2018 11:57
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги (UA-2017-12-26-002013-a.b6), повідомляю про те, що в тендерну документацію внесено зміни, в частині продовження строку подання тендерних пропозицій до 19.02.2018р.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації і перенесення кінцевого строку подання пропозицій у зв'язку з додатковим оприлюдненим Замовником великим обсягом технічної інформації,що робить неможливим своєчасну підготовку учасником пропозиції
Номер:
0377fbf7a70a4cc188b76b93ba208b94
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-26-002013-a.b4
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації і перенесення кінцевого строку подання пропозицій у зв'язку з додатковим оприлюдненим Замовником великим обсягом технічної інформації,що робить неможливим своєчасну підготовку учасником пропозиції
Вимога:
Відповідно до Статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (надалі - Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
З цих двох вищезазначених норм випливає, що учасники мають як найменше П’ЯТЬ днів для ознайомлення з тендерною документацією та технічним завданням, що є її частиною, і для подальшого звернення за роз’ясненнями у встановлені строки.
Вами, як Замовника, за зверненнями учасників було оприлюднено важливу частину технічного завдання, а саме Робочий проект «Технічне переоснащення системи гарантованого живлення Південно-Західної ЕС (інв.№ 004519, 004529, 004570, 009407)» на офіційному веб-порталі уповноваженого органу ( https://prozorro.gov.ua/ ), як того вимагає Закон, лише 11.01.18, а строк звернення за роз’ясненнями завершується вже о 12:00 наступного дня. Таким чином учасники позбавлені часу і адекватної можливості повноцінно опрацювати технічне завдання замовника та своєчасно подати запити на роз’яснення суті цього технічного завдання. Тим більше складна специфіка предмету закупівлі в даних відкритих торгах та великий обсяг Робочого проекту, унеможливлює якісну підготовку технічної частини пропозиції учасників лише за один день. Вимагаємо усунути таку дискримінаційну ситуацію та подовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій на три тижні, щоб учасники мали змогу повноцінно опрацювати той Робочий проект з величезним обсягом інформації, який Замовник опублікував тільки 11.01.2018, тобто напередодні попередньо визначеної дати подання тендерних пропозицій (12.01.18 ).
При цьому звертаємо увагу, що якщо якийсь робочий проект був опублікований на сайті ДП «НЕК «Укренерго» навіть довгий час (місяці, роки), це не є підставою не задовольняти нашу вимогу, оскільки в рамках публічних закупівель, подібна інформація має бути опублікована у встановленому Законом порядку та бути частиною тендерної документації.
В разі залишення даної вимоги не задоволеною, залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів у зв’язку зі створенням учаснику таких умов, що робить неможливим своєчасну підготовку тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2018 18:49
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги (UA-2017-12-26-002013-a.c3), повідомляю про те, що в тендерну документацію внесено зміни, в частині продовження строку подання тендерних пропозицій до 19.02.2018р.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Період звернень за роз'ясненми
Номер:
2ec2a07b0a1242fb9603015509bad31d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-26-002013-a.c3
Назва:
Період звернень за роз'ясненми
Вимога:
11 січня 2018 року о 8 годині 48 хвилин Вами було "задоволено" нашу вимогу «за результатами розгляду вимоги Учасника від 26.12.2017р. UA-2017-12-26-002013-a.a2 повідомляю, що з робочим проектом «Технічне "" системи гарантованого живлення Південно-Західної ЕС (інв.№ 004519, 004529, 004570, 009407)» можливо ознайомитися на сайті ДП «НЕК «Укренерго» за наступним посиланням: http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2017_13005670.zip». Відповідні зміни внесені у Додаток 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації та оприлюднені в електронній системі закупівель Prozorro».
Не зважаючи на те, що Вами вказано, що вимогу задоволено, на справді це не так, оскільки кінцевий термін звернення за роз’ясненнями подовжено до 12 січня 2018 року 12:00, тобто фактично, нам не надано достатнього часу на нормальне ознайомлення з проектною документаціїю, і з'ясувати всі питання, які виникають під час такого розгляду, що унеможливлює вичерпний аналіз робочого проекту, який знаходиться за посиланням вказаним у Вашій відповіді . Фактично Замовник своїми діями безпідставно зменшив термін звернення за роз’ясненнями. В нашій вимозі було вказано термін три тижні, а не одна доба і три години. Якщо наша вимога дійсно задоволена в повному обсязі,
просимо Вас перенести період звернень за роз’ясненнями не менше як на 3 тижні, для реалізації нашого права на отримання вичерпної інформації відносно умов закупівлі.
У випадку відсутності належної реакції на це звернення, залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету зі скаргою відносно усунення порушення нашого права на вичерпну інформацію відносно закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2018 16:49
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги (UA-2017-12-26-002013-a.c3), повідомляю про те, що в тендерну документацію внесено зміни, в частині продовження строку подання тендерних пропозицій до 19.02.2018р.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Відстутність документації
Номер:
f6ab0caf52d1435695fcbb7e14a353ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-26-002013-a.a2
Назва:
Відстутність документації
Вимога:
Додаток 3 до тендерної документації ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення системи гарантованого живлення Південно-Західної ЕС Інв. № 004519, Інв. № 004529,Інв. №004570, Інв. № 009407 32420000-3 Мережеве обладнання не містить робочий проект «Технічне переоснащення системи гарантованого живлення Південно-Західної ЕС (інв.№ 004519, 004529, 004570, 009407)», або відповідне посилання для його скачування. Саме тому, неможливим є виконання вимоги п. 1.1. Додатку 3, згідно з яким - "Учасник має здійснити: корегування існуючого Робочого проекту «Технічне переоснащення системи гарантованого живлення Південно-Західної ЕС (інв.№ 004519, 004529, 004570, 009407)» з урахуванням вимог даної документації (без погіршення технічних параметрів)"
Відсутність документації, на яку посилається тендерне завдання, унеможливлює не тільки визначення обсягів пропозиції для Учасника, але навіть коректне формулювання уточнюючих запитів відносно внесення змін в проектну документацію і з'ясування умов подальшої реалізації проекту.
Таким чином, учасники фактично позбавлені Замовником можливості достовірно з'ясувати характеристики обладнання, обсяги передбачених проектом робіт і задати замовнику необхідний обсяг питань.
Яким чином можна отримати для ознайомлення робочий проект Технічне переоснащення системи гарантованого живлення Південно-Західної ЕС (інв.№ 004519, 004529, 004570, 009407)»?
Зважаючи на неповноту тендерної документації, а також на те що більша частина часу, встановленого для запитів і уточнень припадає на святкові дні, необхідно подовжити термін з'ясування запитань, а також відстрочити термін проведення торгів як мінімум на три тижні.
У випадку відсутності належної реакції на це звернення, залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету зі скаргою для усунення порушення нашого права отримання вичерпної інформації відносно умов закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.12.2017 19:27
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги Учасника від 26.12.2017р. UA-2017-12-26-002013-a.a2 повідомляю, що з робочим проектом «Технічне переоснащення системи гарантованого живлення Південно-Західної ЕС (інв.№ 004519, 004529, 004570, 009407)» можливо ознайомитися на сайті ДП «НЕК «Укренерго» за наступним посиланням:
http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2017_13005670.zip».
Відповідні зміни внесені у Додаток 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації та оприлюднені в електронній системі закупівель Prozorro.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
банківська гарантія
Номер:
3ff0162b258e4ccd8b851aedb7cb6b36
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-26-002013-a.a1
Назва:
банківська гарантія
Вимога:
Пункт 2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Розділу передбачає, що " Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції."
Зважаючи на важливість як наявності, так і змісту банківської гарантії, для участі в торгах просимо надати для прикладу копію такої банківської гарантії, яку Замовник вважає такою, що відповідає всім вимогам її оформлення. Оскільки оформлення банківської гарантії потребує часу, просимо скорегувати відповідним чином терміни проведення торгів, для того щоб учасники торгів мали можливість і час для гарантованого належного оформлення банківської гарантії.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.12.2017 19:25
Вирішення:
Згідно вимог п.2 Розділу ІІІ тендерної документації Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Банківська гарантія не повинна містити умов, щодо додаткової відповідальності Банку. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена на фірмовому бланку Банку та відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку.
Термін дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Перебіг строку починається з наступного дня після дня розкриття. Датою розкриття тендерних пропозицій вважається дата вказана в п. 16 оголошення про проведення відкритих торгів, розміщеного в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Номер:
daf5b9bc7cfd44b7a8b7cd250d9bb3d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-26-002013-a.b5
Назва:
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Вимога:
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2018 18:55
Опис причини скасування:
Помилково
Дата скасування:
11.01.2018 19:10