-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Офісний папір, формату А4
Торги відмінено
850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
Період оскарження:
08.01.2024 17:57 - 22.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга до АМКУ
Номер:
884cd59209a2412e8815dbfca587a0de
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-08-006584-a.c2
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 01.02.2024 р. №23/юр/24.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 22.01.2024 № 1258.pdf 01.02.2024 11:11
- Скарга від 01.02.2024.pdf.asice.zip 01.02.2024 11:11
- Скарга від 01.02.2024.docx 01.02.2024 11:18
- sign.p7s 01.02.2024 11:39
- Додаткові пояснення від 09.02.2024.pdf.asice.zip 09.02.2024 14:52
- Рішення від 05.02.2024 № 2127.pdf 05.02.2024 18:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.02.2024 № 2594.pdf 13.02.2024 13:29
- Рішення від 12.02.2024 № 2594.pdf 15.02.2024 14:22
- Пояснення по суті скарги.docx 07.02.2024 17:35
- Пояснення по суті скарги.pdf 07.02.2024 17:35
- Науковий Висновок СЕС_.pdf 07.02.2024 17:35
- Науковий Висновок СЕС.pdf 07.02.2024 17:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.02.2024 11:51
Дата розгляду скарги:
12.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.02.2024 18:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.02.2024 14:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником усунено порушення.
Пункт скарги
Номер:
2e5f48cb4a5547ba943af26f133c62ed
Заголовок пункту скарги:
Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (служби), виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужбою), на запропонований Учасником товар, дійсного на кінцеву дату поставки товару, який повинен підтверджувати сферу застосування, запропонованого товару – «для офісних потреб» АБО інший подібний документ, виданий відповідним на це, державним уповноваженим органом, чинний не менше ніж до 31.12.2024 р.,, який підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам діючого санітарного законодавства України та містить підтвердження сфери застосування запропонованого товару «для офісних потреб». У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, що підтверджує дійсність ТУУ на дату розкриття тендерних пропозицій, а саме: титульна сторінка ТУУ та сторінка, що містить інформацію про строк дії даного ТУУ.
Опис заперечення:
Надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (служби), виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужбою), на запропонований Учасником товар, дійсного на кінцеву дату поставки товару, який повинен підтверджувати сферу застосування, запропонованого товару – «для офісних потреб» АБО інший подібний документ, виданий відповідним на це, державним уповноваженим органом, чинний не менше ніж до 31.12.2024 р.,, який підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам діючого санітарного законодавства України та містить підтвердження сфери застосування запропонованого товару «для офісних потреб». У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, що підтверджує дійсність ТУУ на дату розкриття тендерних пропозицій, а саме: титульна сторінка ТУУ та сторінка, що містить інформацію про строк дії даного ТУУ. - пункт 1 Додатку 2 до Документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Виявивши дискримінаційні умови у Документації від 08.01.2024 року Замовника, Скаржником була подана відповідна скарга від 11.01.2024 року №06/юр/24 до Антимонопольного комітету України.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1258-р/пк-пз від 22.01.2024., дана скарга була частково задоволена. В той же час з рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вбачається, що вимога встановлена Замовником у пункті 2 Додатку 2 Документації у редакції від 08.01.2024 року є дискримінаційною та суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції (Рішення додається).
Рішенням Уповноваженої особи від 29.01.2024 року №46 Замовник частково вніс зміни до Документації, зі змісту яких вбачається про часткове невиконання ним вказаного Рішення АМКУ.
Замовником були внесені зміни до пункту 2 Додатку 2 до Тендерної Документації, а саме «З метою підтвердження якості запропонованого товару, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (служби), виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужбою), на запропонований Учасником товар, дійсного на кінцеву дату поставки товару, який повинен підтверджувати сферу застосування, запропонованого товару – «для офісних потреб» АБО інший подібний документ, виданий відповідним на це, державним уповноваженим органом, чинний не менше ніж до 31.12.2024 р., який підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам діючого санітарного законодавстваУкраїни та містить підтвердження сфери застосування запропонованого товару «для офісних потреб». У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, що підтверджує дійсність ТУУ на дату розкриття тендерних пропозицій, а саме: титульна сторінка ТУУ та сторінка, що містить інформацію про строк дії даного ТУУ.».
Зі змісту даної вимоги вбачається що, Замовник залишив повністю вимогу, що була встановлена Документацією від 08.01.2024 року і лише доповнив її таким пунктом як «АБО інший подібний документ, виданий відповідним на це,державним уповноваженим органом, чинний не менше ніж до 31.12.2024 р., який підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам діючого санітарного законодавства України та містить підтвердження сфери застосування запропонованого товару «для офісних потреб».
Ще раз наголошуємо на тому що, з 1 жовтня 2023 року введено в дію закон України «Про систему громадського здоров’я», яким скасовано закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким передбачено проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видача висновків СЕС. Також внесено зміни до законодавчих актів України в частині виключення висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, у тому числі із закону «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності».
З огляду на викладене, навіть за бажанням Скаржника, отримати висновок СЕС в редакції як зазначає Замовник в своїй Документації неможливо, оскільки законодавство, що регламентувало порядок видачі висновків СЕС втратило чинність. При цьому, Висновки, що видані відповідно до законодавства, що діяло під час їх видачі, зберігають чинність протягом терміну що в них зазначено.
Скаржнику не зрозуміло, що має на увазі Замовник встановлюючи не правомірну вимогу про те, що учасник повинен надати у складі свої тендерної пропозиції інший подібний документ, виданий відповідним на це, державним уповноваженим органом, чинний не менше ніж до 31.12.2024 р., який підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам діючого санітарного законодавства України та містить підтвердження сфери застосування запропонованого товару «для офісних потреб». Замовник не визначає у своїй Документації який саме документ має бути і ким саме він повинен бути виданим. Тобто, з наведеного вище вбачається, що Замовник має наперед визначеного переможця у якого наявний Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який підтверджує сферу застосування, запропонованого товару – «для офісних потреб» або інший подібний документ.
Враховуючи вищевикладене, дана вимога є дискримінаційною, та є неможливою для виконання потенційними учасниками, зокрема, Скаржником, з урахуванням всіх у сукупності технічних вимог Замовника, а отже просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку 2 Документації та вилучити вищезазначену дискримінаційну вимогу.
Отже, вважаємо, що Замовником встановлені у Документації вимоги, які є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ТВГ Український папір», та які порушують правові норми, визначені ст. 5, 22 Закону, а також правову норму п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1258-р/пк-пз від 22.01.2024., дана скарга була частково задоволена. В той же час з рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вбачається, що вимога встановлена Замовником у пункті 2 Додатку 2 Документації у редакції від 08.01.2024 року є дискримінаційною та суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції (Рішення додається).
Рішенням Уповноваженої особи від 29.01.2024 року №46 Замовник частково вніс зміни до Документації, зі змісту яких вбачається про часткове невиконання ним вказаного Рішення АМКУ.
Замовником були внесені зміни до пункту 2 Додатку 2 до Тендерної Документації, а саме «З метою підтвердження якості запропонованого товару, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (служби), виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужбою), на запропонований Учасником товар, дійсного на кінцеву дату поставки товару, який повинен підтверджувати сферу застосування, запропонованого товару – «для офісних потреб» АБО інший подібний документ, виданий відповідним на це, державним уповноваженим органом, чинний не менше ніж до 31.12.2024 р., який підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам діючого санітарного законодавстваУкраїни та містить підтвердження сфери застосування запропонованого товару «для офісних потреб». У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, що підтверджує дійсність ТУУ на дату розкриття тендерних пропозицій, а саме: титульна сторінка ТУУ та сторінка, що містить інформацію про строк дії даного ТУУ.».
Зі змісту даної вимоги вбачається що, Замовник залишив повністю вимогу, що була встановлена Документацією від 08.01.2024 року і лише доповнив її таким пунктом як «АБО інший подібний документ, виданий відповідним на це,державним уповноваженим органом, чинний не менше ніж до 31.12.2024 р., який підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам діючого санітарного законодавства України та містить підтвердження сфери застосування запропонованого товару «для офісних потреб».
Ще раз наголошуємо на тому що, з 1 жовтня 2023 року введено в дію закон України «Про систему громадського здоров’я», яким скасовано закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким передбачено проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видача висновків СЕС. Також внесено зміни до законодавчих актів України в частині виключення висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, у тому числі із закону «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності».
З огляду на викладене, навіть за бажанням Скаржника, отримати висновок СЕС в редакції як зазначає Замовник в своїй Документації неможливо, оскільки законодавство, що регламентувало порядок видачі висновків СЕС втратило чинність. При цьому, Висновки, що видані відповідно до законодавства, що діяло під час їх видачі, зберігають чинність протягом терміну що в них зазначено.
Скаржнику не зрозуміло, що має на увазі Замовник встановлюючи не правомірну вимогу про те, що учасник повинен надати у складі свої тендерної пропозиції інший подібний документ, виданий відповідним на це, державним уповноваженим органом, чинний не менше ніж до 31.12.2024 р., який підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам діючого санітарного законодавства України та містить підтвердження сфери застосування запропонованого товару «для офісних потреб». Замовник не визначає у своїй Документації який саме документ має бути і ким саме він повинен бути виданим. Тобто, з наведеного вище вбачається, що Замовник має наперед визначеного переможця у якого наявний Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який підтверджує сферу застосування, запропонованого товару – «для офісних потреб» або інший подібний документ.
Враховуючи вищевикладене, дана вимога є дискримінаційною, та є неможливою для виконання потенційними учасниками, зокрема, Скаржником, з урахуванням всіх у сукупності технічних вимог Замовника, а отже просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку 2 Документації та вилучити вищезазначену дискримінаційну вимогу.
Отже, вважаємо, що Замовником встановлені у Документації вимоги, які є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ТВГ Український папір», та які порушують правові норми, визначені ст. 5, 22 Закону, а також правову норму п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1258-р/пк-пз від 22.01.2024 р.
-
Опис доказу:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1258-р/пк-пз від 22.01.2024 р. викладена у даному доказі підтверджує, що вимога тендерної Документації є дискримінаційною та є не можливою для виконання потенційними учасниками зокрема Скаржником. Дане Рішення міститься у вільному доступі.
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 22.01.2024 № 1258.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
72b56d0750d74bd19db8d853f0e28258
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-08-006584-a.b1
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 11.01.2024 р. №06/юр/24.
Пов'язані документи:
Учасник
- Висновок СЕС Sylvamo.pdf 11.01.2024 12:38
- Висновок СЕС від 28.07.2020.pdf 11.01.2024 12:38
- Висновок СЕС Австрія 2020.pdf 11.01.2024 12:38
- Висновок СЕС Індонезія PT. Indah Kiat Pulp & Paper Tbk.pdf 11.01.2024 12:38
- Висновок СЕС Монді Словаччина 2023.pdf 11.01.2024 12:38
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ XEROX PERFECT PRINT PLUS 80гм2.pdf 11.01.2024 12:38
- Висновок СЕС від 28.11.2022.pdf 11.01.2024 12:38
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ IQ ECONOMY+.pdf 11.01.2024 12:38
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ BRILLIANT LASER COPY.pdf 11.01.2024 12:38
- Скарга від 11.01.2024.pdf.asice.zip 11.01.2024 12:38
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ IK ECO 80.pdf 11.01.2024 12:38
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ MULTILASER.pdf 11.01.2024 12:38
- Додаткові пояснення від 18.01.2024.pdf.asice.zip 18.01.2024 10:44
- Лист ТВГ щодо сертифікації 04.05.2023.pdf 18.01.2024 10:44
- рішення від 15.01.2024 № 756.pdf 15.01.2024 17:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2024 № 1258.pdf 23.01.2024 12:44
- рішення від 22.01.2024 № 1258.pdf 25.01.2024 13:12
- Пояснення по суті скарги.pdf 17.01.2024 09:46
- Рішення від 25.09.2023 № 15257.pdf 17.01.2024 09:46
- Рішення від 24.10.2023 № 17013.pdf 17.01.2024 09:46
- Висновок СЕС.pdf 17.01.2024 09:46
- Паспорт якості Eclipse.pdf 17.01.2024 09:46
- висновок СЕС Husein.pdf 17.01.2024 09:46
- Suzano висновок СЕС 1_Eclipse.pdf 17.01.2024 09:46
- сертифікат standart.pdf 17.01.2024 09:46
- Паспорт якості Husein Azhar Laser.pdf 17.01.2024 09:46
- Пояснення по суті скарги.docx 17.01.2024 09:46
- рішення від 02.11.2023 № 17612.pdf 17.01.2024 09:46
- рішення від 03.10.2023 № 15754.pdf 17.01.2024 09:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.01.2024 13:51
Дата розгляду скарги:
22.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.01.2024 17:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2024 13:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення органу оскарження замовник вніс зміни до закупівлі.