• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Крупи, борошно

Торги відмінено

77 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 770.00 UAH
Період оскарження: 08.01.2024 15:57 - 13.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі

Номер: f7bc8b246d7e456bb31c695b1490d4f9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-08-005376-a.c1
Назва: Вимога на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі
Вимога:
Виконавчий комітет Тернівської сільської ради відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Закону України «Про публічні закупівлі” оголошено про проведення процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями), опублікувавши оголошення UA-2024-01-08-005376-a в електронній системі закупівель ProZorro за ДК 021:2015 Крупи, борошно - код ДК 021:2015 - 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (далі – Процедура закупівлі). У Процедурі закупівлі взяли участь два учасники: - Фізична особа-підприємець Запорожець Тетяна Василівна (тендерна пропозиція – 62820,00 грн без ПДВ) – визначено переможцем, - ФОП "БУГАЙОВ ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ " (тендерна пропозиція – 62830,00 грн без ПДВ) – скаржник, не розглядався. Скаржник вважає рішення замовника щодо визначення переможцем Фізична особа-підприємець Запорожець Тетяна Василівна необґрунтованим, протиправним та таким, що порушує права Скаржника шляхом порушення замовником принципів здійснення публічних закупівель. Рішення про неправомірне визначення переможця процедури закупівлі порушує права та законні інтереси Скаржника на неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, на участь у закупівлі на підставі принципу змагальності. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця процедури закупівлі, як такої, що суперечить положенням Особливостей та Закону з наступних причин. І. Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 140 від 17.01.2024 замовник визначив переможцем Фізична особа-підприємець Запорожець Тетяна Василівна. У вимогах тендерної документації зазначено: «Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження. Критерій Підтвердження відповідності 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Аналогічними договорами є договори поставки предмета закупівлі. Для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати завірені копії таких договорів, накладних, актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт виконання учасником аналогічних договорів з бюджетними установами. (не менше двох) Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям. Всі документи (за винятком оригіналів та нотаріально завірених копій), які учасник подає для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, повинні мати підпис уповноваженої особи.» «У складі Пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Запорожець Тетяна Василівна містяться, зокрема: - Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, - Копія договору №24 від 03.03.2023, - Копія договору № 6-2022 від 11.01.2022. Проте документів щодо підтвердження факту виконання аналогічних договорів не надано. Відповідно умов тенденрної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. В тендерній документації зазначено - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; Замовник не скористався вказаним вище правом та визначив переможцем Фізична особа-підприємець Запорожець Тетяна Василівна. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція учасника Фізична особа-підприємець Запорожець Тетяна Василівна підлягає відхиленню. Таким чином, Рішення Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі порушує права Скаржника на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та на недискримінацію учасників. На підставі викладеного вище просимо Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі або відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога обгрунтована, на даному етапі закупівлі неможливо усунути зазначене Вами порушення, тому замовник прийняв рішення про відміну торгів (Протокол від 23.01..2024 № 143).
Статус вимоги: Задоволено