-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ласти
Торги не відбулися
266 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 660.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 660.00 UAH
Період оскарження:
08.01.2024 14:49 - 13.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
ce17d4fdcdb04625859ea4063ae22546
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-08-004231-a.c1
Назва:
Щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Скарга на неправомірні дії Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ UA-2024-01-08-004231-a.pdf 30.01.2024 14:28
- sign.p7s 30.01.2024 14:29
- рішення від 01.02.2024 № 1971.pdf 01.02.2024 17:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.02.2024 № 2487.pdf 09.02.2024 14:46
- рішення від 08.02.2024 № 2487.pdf 13.02.2024 12:12
- Сертифікат якості iso-9001.pdf 02.02.2024 16:29
- Інформація про ТТХ-1.pdf 02.02.2024 16:29
- 03-14. Лист згода щодо відповідності товару.pdf 02.02.2024 16:29
- 02-14. Опис предмета закупівлі.pdf 02.02.2024 16:29
- Прот_недостов_відхил+відпов-3.pdf 02.02.2024 16:29
- Додаток 2_Тех_характ.odt 02.02.2024 16:29
- Пояснення.odt 02.02.2024 16:29
- Гарантія відповідності.pdf 02.02.2024 16:29
- Прот_визн_перемож+відпов-4.pdf 02.02.2024 16:29
- ПОЯСНЕННЯ.pdf 02.02.2024 16:29
- протокол УО_скасув_АМКУ_ласти.odt 14.02.2024 16:06
- Протокол_ласти_АМКУ.pdf 14.02.2024 16:11
- Протокол_ласти_АМКУ.pdf 28.02.2024 11:56
- протокол УО_скасув_АМКУ_ласти(1).odt 28.02.2024 11:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.01.2024 14:44
Дата розгляду скарги:
08.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.02.2024 17:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.02.2024 12:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За результатами розгляду скарги ідентифікатор UA-2024-01-08-004231-a.c1
30.01.2024 року Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) оприлюднила в електронній системі закупівель рішення від 08.02.2024р. № 2487-р/пк-пз. Відповідно до резолютивної частини цього рішення згідно з яким за результатами розгляду товариства з обмеженою відповідальністю "СИСТЕМИ ЖИТТЄЗАБЕЗПЕЧЕННЯ" від 30 січня 2024 № UA-2024-01-08-004231-a.c1 Комісія постановила зобов'язати АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Дягілєва Сергія Володимировича переможцем процедури закупівлі — "Ласти", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-08-004231-a.
Пункт скарги
Номер:
fcec4b3023a54fa18ac63aa02e1d8cf2
Заголовок пункту скарги:
Скарга до АМКУ
Опис заперечення:
Оскарження рішення/дії Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
Відхилення пропозиції
Замовник торгів відхилив нашу пропозицію через фактично надумані підстави, він звернувся за розясненнями фактично до Учасника процедури закупівлі ТОВ «Професіональні водолазні рішення» директором якого є Дягілев О.В.
Факт звернення замовника торгів до особи, яка прямо пов'язана з одним з учасників закупівлі, є суттєвим порушенням принципів об'єктивності та неупередженості, що мають бути дотримані в процесі публічних закупівель. Згідно з нормами Закону України "Про публічні закупівлі", замовник зобов'язаний забезпечити прозорий та чесний процес оцінки тендерних пропозицій, виключаючи будь-яку можливість конфлікту інтересів.
Дані особи повязані електроною адресою o.dyagilev82@gmail.com
В даному випадку, звернення замовника за роз'ясненнями до особи, яка може мати прямий інтерес у виграші конкретного учасника, ставить під сумнів об'єктивність цієї процедури. Електронна адреса, яка асоціюється із керівником одного з учасників закупівлі, може свідчити про непряме впливання цієї особи на процес оцінки тендерних пропозицій.
Фактично Замовник торгів звернувся за підтвердженням інформації до особи яка пов’язана та заінтересовано з Учасником закупівлі.
Враховуючи зазначене надані документи про надання недостовірної інформації видані заінтересованими особами.
Такі дії замовника порушують не тільки законодавчі норми, але й основні принципи справедливої конкуренції. Такі дії замовника, можуть бути розцінені як спроба надати несправедливу перевагу одному з учасників за рахунок інших.
Пункт 1 Додатку № 2 Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
«Якість Товару, що є предметом закупівлі, повинна підтверджуватись діючими сертифікатами відповідності/якості, які Учасник повинен надати в складі Тендерної пропозиції. Рік виготовлення товару – не раніше 2023 р. (учасник вказує конкретний рік виготовлення)»(цитата).
Згідно з вимогами тендерної документації, якісні характеристики товару, який є предметом закупівлі, мали бути підтверджені сертифікатами відповідності чи якості, і ці документи повинні були бути надані в складі тендерної пропозиції.
Замовник торгів встановив надання певного документу який має підтверджувати якісні характеристики, а саме сертифікат відповідності чи сертифікат якості.
Проте переможець проігнорував вимоги тендерної документації та надав свідоцтво про реєстрацію.
Переможець процедури закупівлі надав не сертифікат відповідності чи якості, а свідоцтво про реєстрацію. Це є суттєвим відхиленням від встановлених вимог, оскільки свідоцтво про реєстрацію не містить взагалі необхідних даних про технічні та якісні характеристики товару.
Таким чином в складі пропозиції відсутні документи які були прямо передбачені вимогами тендерної документації для підтвердження технічних, якісних характеристик предмету закупівлі.
Відповідно, відсутність в пропозиції переможця необхідних сертифікатів відповідності чи якості свідчить про невідповідність його пропозиції вимогам тендерної документації. Таке ігнорування ключових вимог замовника є підставою для відхилення пропозиції переможця згідно з вимогами Закону України "Про публічні закупівлі", адже забезпечення якості та відповідності товару задекларованим характеристикам є суттєвою умовою публічних закупівель.
Відхилення пропозиції
Замовник торгів відхилив нашу пропозицію через фактично надумані підстави, він звернувся за розясненнями фактично до Учасника процедури закупівлі ТОВ «Професіональні водолазні рішення» директором якого є Дягілев О.В.
Факт звернення замовника торгів до особи, яка прямо пов'язана з одним з учасників закупівлі, є суттєвим порушенням принципів об'єктивності та неупередженості, що мають бути дотримані в процесі публічних закупівель. Згідно з нормами Закону України "Про публічні закупівлі", замовник зобов'язаний забезпечити прозорий та чесний процес оцінки тендерних пропозицій, виключаючи будь-яку можливість конфлікту інтересів.
Дані особи повязані електроною адресою o.dyagilev82@gmail.com
В даному випадку, звернення замовника за роз'ясненнями до особи, яка може мати прямий інтерес у виграші конкретного учасника, ставить під сумнів об'єктивність цієї процедури. Електронна адреса, яка асоціюється із керівником одного з учасників закупівлі, може свідчити про непряме впливання цієї особи на процес оцінки тендерних пропозицій.
Фактично Замовник торгів звернувся за підтвердженням інформації до особи яка пов’язана та заінтересовано з Учасником закупівлі.
Враховуючи зазначене надані документи про надання недостовірної інформації видані заінтересованими особами.
Такі дії замовника порушують не тільки законодавчі норми, але й основні принципи справедливої конкуренції. Такі дії замовника, можуть бути розцінені як спроба надати несправедливу перевагу одному з учасників за рахунок інших.
Пункт 1 Додатку № 2 Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
«Якість Товару, що є предметом закупівлі, повинна підтверджуватись діючими сертифікатами відповідності/якості, які Учасник повинен надати в складі Тендерної пропозиції. Рік виготовлення товару – не раніше 2023 р. (учасник вказує конкретний рік виготовлення)»(цитата).
Згідно з вимогами тендерної документації, якісні характеристики товару, який є предметом закупівлі, мали бути підтверджені сертифікатами відповідності чи якості, і ці документи повинні були бути надані в складі тендерної пропозиції.
Замовник торгів встановив надання певного документу який має підтверджувати якісні характеристики, а саме сертифікат відповідності чи сертифікат якості.
Проте переможець проігнорував вимоги тендерної документації та надав свідоцтво про реєстрацію.
Переможець процедури закупівлі надав не сертифікат відповідності чи якості, а свідоцтво про реєстрацію. Це є суттєвим відхиленням від встановлених вимог, оскільки свідоцтво про реєстрацію не містить взагалі необхідних даних про технічні та якісні характеристики товару.
Таким чином в складі пропозиції відсутні документи які були прямо передбачені вимогами тендерної документації для підтвердження технічних, якісних характеристик предмету закупівлі.
Відповідно, відсутність в пропозиції переможця необхідних сертифікатів відповідності чи якості свідчить про невідповідність його пропозиції вимогам тендерної документації. Таке ігнорування ключових вимог замовника є підставою для відхилення пропозиції переможця згідно з вимогами Закону України "Про публічні закупівлі", адже забезпечення якості та відповідності товару задекларованим характеристикам є суттєвою умовою публічних закупівель.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)