• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тонажності» (Шини до автотранспортних засобів)

1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua З питань, які стосуються технічної специфікації - Заступник начальника ВМТП Калита Олена Борисівна, тел. 048-7388235, e-mail: O.Kalyta@imtp.ua 5. Вид предмета закупівлі: товар. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Шини до автотранспортних засобів 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», за кодом ДК 021:2015 - 34350000-5 8. Кількість товарів, робіт послуг: 1 найменування (8 од.) 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ВМТП, ДП « МТП «Чорноморськ» (на умовах DDP, Інкотермс-2010) 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2024 року, протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 26 275,00 (двадцять шість тисяч двісті сімдесят п’ять грн 00 коп) грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.01.2024 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.

Завершена

26 275.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 262.75 UAH
Період оскарження: 08.01.2024 14:09 - 13.01.2024 00:00
Вимога
Вирішена

НЕДОБРОСОВІСНИЙ ЗАМОВНИК

Номер: fe0a8321e9fd4e1ba86f2fc495fa304c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-08-003633-a.a1
Назва: НЕДОБРОСОВІСНИЙ ЗАМОВНИК
Вимога:
Прошу звернути увагу шановних учасників тендерної закупівлі на те, що Замовник Державне підприємство «МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ «ЧОРНОМОРСЬК» є злісним системним порушником виконань умов договорів. Замовник не проводить оплату за поставлений товар. Після численних претензій Замовник взагалі заперечує факт прийняття товару навіть за наявності підписаних накладних. Кошти доводиться стягувати в судовому порядку. В процесі примусового стягнення по справах №: 916/4613/23 від 23.10.2023 та №: 916/4205/23 від 27.09.2023 Замовник у відзиві зробив наступну заяву: «Враховуючи що в матеріалах справи відсутні та Позивачем не надаються у повному обсязі документи, передбачені Договором, які є підставою оплати поставки товару, у Відповідача відсутні підстави для оплати видаткової накладної, на які посилається Позивач, так як за умовами Договору у ДП «МТП «Чорноморськ» не виникає обов’язку оплати товару за відсутності належним чином оформлених документів, передбачених договором, які передаються Постачальником Покупцю при передачі товару, тому у ДП «МТП «Чорноморськ» і не виникає обов’язку оплати наданої Позивачем видаткової накладної. Враховуючи перелічені недоліки первинних документів, які надаються Позивачем, та недотримання Постачальником умов Договору щодо поставки вважаємо, що Позивачем не доведено факт поставки Товару, переліченого у видатковій накладній, наданої Позивачем, внаслідок чого у ДП «МТП «Чорноморськ» не виникає обов’язку оплати такого товару.» Замовник умисно дупускає значні порушення в діловодстві щодо документів передбачених договором. В подальшому взагалі заявляє що не доведено факт поставки. Тобто підтверджує фактично крадіжку товару. Будьте обережні при співпраці з Державне підприємство «МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ «ЧОРНОМОРСЬК». Детально з обставинами справи можна ознайомитись через реєстр судових рішень здійснивши пошук за номером рішення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо за звернення. Запит не стосується тендеру, що проводиться, відтак не потребує від замовника додаткових розяснень тощо.
Статус вимоги: Задоволено