-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95, Дизельне паливо
Завершена
560 040.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 800.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 800.50 UAH
Період оскарження:
08.01.2024 11:30 - 15.01.2024 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
8a8d0994dfe24a00ae220f1c095c9bf3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-08-001722-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Просимо Вас прибрати з тендерної документації дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють нашу участь у закупівлі крім того порушує наші законні права та інтереси, а крім того обмежує коло потенційних учасників
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 11.01.2024 15:42
Дата подачі:
11.01.2024 15:42
Вирішення:
Шановний Учаснику, насамперед повідомляємо, що відповідно до підпункту 1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі не застосовуються відповідно до пунктів 29 та 48 Особливостей, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Також перш ніж відносити вимогу тендерної документації щодо надання оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою» (далі - ДСТУ ISO/IEC 27001:2015) до дискримінаційних, пропонуємо більш уважно проаналізувати цей національний стандарт. Відповідно до розділу 1 ДСТУ ISO/IEC 27001:2015, вимоги, наведені в цьому стандарті, є загальними та можуть бути запроваджені для всіх організацій незалежно від типу, розміру та природи. Принагідно відзначимо, що цей стандарт створений для визначення вимог для розроблення, впровадження, функціонування, моніторингу, перегляду, підтримування та постійного вдосконалення системи управління інформаційною безпекою. Прийняття системи управління інформаційною безпекою є стратегічним рішенням для організації. Система управління інформаційною безпекою забезпечує збереження конфіденційності, цілісності й доступності інформації за допомогою запровадження процесу управління ризиками та надає впевненості зацікавленим сторонам, що ризиками належним чином управляють. Цей стандарт може бути використано зацікавленими внутрішніми та зовнішніми сторонами для оцінки можливості організації відповідати власним вимогам щодо інформаційної безпеки. Основним завданням інформаційної безпеки є захист інформаційних ресурсів компанії від внутрішніх та зовнішніх умисних та ненавмисних загроз (підробка, вандалізм, крадіжка, пожежа, системний збій та ін.). Таким чином ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 встановлює вимоги до системи менеджменту інформаційної безпеки для демонстрації можливості організації захищати свої інформаційні ресурси. Отже ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 загалом описує структуру системи управління інформаційною для компаній будь-якого розміру та всіх галузей діяльності. Система управління інформаційною безпекою набуває ключового значення завдяки актуальності для багатьох компаній питань управління ризиками. З майже щоденною появою нових кіберзагроз та постійними змінами, компаніям, які прагнуть захистити свої бізнес-процеси та інформацію, важливо вміти ідентифікувати такі ризики та ефективно керувати ними. Доцільно зазначити, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням особливостей, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) (далі - Особливості). Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Разом з тим, згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на наведене вважаємо, що вимога тендерної документації щодо надання оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує вимоги частини четвертої статті 22 Закону, частини четвертої статті 5 Закону і не суперечить вимогам законодавчих актів України. Аналогічна правова позиція викладена в рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зокрема від 15.07.2021 № 16218-р/пк-пз (оголошення № UA-2021-06-11-004579-b).
За результатами розгляду Вашого звернення щодо вимоги тендерної документації, встановленої в пункті 4 додатку 2 до тендерної документації повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено