-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Крупи в асортименті: борошно, гречка, рис, ячмінна, пшенична, пшоно, вівсяна, горох, перлова,кукурудзяна крупа, булгур, крупа кус-кус (код за ДК 021:2015-15610000-7 – продукція борошномельно-круп’яної промисловості)
Завершена
675 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 376.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 376.40 UAH
Період оскарження:
05.01.2024 18:09 - 10.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо рішення замовника
Номер:
0afeb24b71b649c19f65315d7050d60e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-05-006201-a.b2
Назва:
Скарга щодо рішення замовника
Скарга:
Суть скарги описано в завантажених документах:
Скарга та Додатки 1,2,3
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2 Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf 22.01.2024 16:44
- Додаток 1 Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf 22.01.2024 16:44
- Додаток 3 Інформація щодо здійснення заходів державного нагляду (контролю) у період воєнного стану.pdf 22.01.2024 16:44
- Скарга ПП Волинянин UA-2024-01-05-006201-a.docx 22.01.2024 16:44
- Скарга.pdf 22.01.2024 16:44
- Скарга ПП Волинянин UA-2024-01-05-006201-a.docx 24.01.2024 11:30
- Рішення від 24.01.2024 № 1459.pdf 24.01.2024 17:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.01.2024 № 1958.pdf 01.02.2024 12:17
- Рішення від 31.01.2024 № 1958.pdf 02.02.2024 17:24
- Пояснення щодо комітету.pdf 26.01.2024 15:31
- Пояснення щодо комітету.pdf 26.01.2024 15:31
- Пояснення комитет.docx 26.01.2024 15:32
- Протокол крупи.pdf 26.01.2024 15:32
- Протокол 05.01.24 крупи-2.docx 26.01.2024 15:33
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КРУПИ (1).pdf 26.01.2024 15:33
- Тендерна Документація крупи 2024 -2.docx 26.01.2024 15:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.01.2024 16:52
Дата розгляду скарги:
31.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.01.2024 17:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.02.2024 17:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З метою формування у ліцеїстів Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні ключових компетентностей, визначених Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти, затверджених постановою КМУ від 23.11.2011 року №1392 із змінами, внесеними згідно з постановою КМУ від 07.08.2013 року №538, Стандартом спеціалізованої освіти військового спрямування для військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою, які визначені наказом Міністерства оборони України від 02.07.2021 року №188, виконання вимог стандартів освіти, підготовці ліцеїстів для подальшого вступу до вищих військових навчальних закладів і подальшого проходження служби у секторі безпеки і оборони, згідно до ст. 64 Конституції України, Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”, враховуючи концепцію Стратегії розвитку Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні на період 2021-2030 роки (в т.ч шодо ефективної фінансово-господарської діяльності), затвердженою Волинською обласною радою, на виконання вимог Освітньої програми Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні на 2023-2024 навчальний рік, затвердженою Управлінням освіти і науки Волинської обласної державної адміністрації, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (з доповненнями та змінами) (далі Особливості) було здійснено процедуру публічних закупівель — відкриті торги з особливостями – Крупи в асортименті: борошно, гречка, рис, ячмінна, пшенична, пшоно, вівсяна, горох, перлова,кукурудзяна крупа, булгур, крупа кус-кус (код за ДК 021:2015-15610000-7 – продукція борошномельно-круп’яної промисловості) на 2024 рік. (закупівля UA-2024-01-05-006201-a )
Обґрунтування розміру витрат вказаної закупівлі здійснено згідно з нормами, які передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002р. № 426 «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового та начальницького складу підрозділів Державної фіскальної служби, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту», а саме Норма №6 – ліцеїстська, в залежності від кількості ліцеїстів на навчальний рік.
№
Конкретна назва предмета закупівлі
Очікувана вартість закупів
лі
Тип процедур
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі
Код ДК 021:2015
(CPV)
Класифікатор КЕКВ
Прим
1
Крупи в асортименті: борошно, гречка, рис, ячмінна, пшенична, пшоно, вівсяна, горох, перлова,кукурудзяна крупа, булгур, крупа кус-кус (код за ДК 021:2015-15610000-7 – продукція борошномельно-круп’яної промисловості)
675 280,00 UAH
(з ПДВ)
Відкриті торги з особливостями
Січень 2024
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
2230 - Продукти харчування
За результатами проведення процедури закупівлі - UA-2024-01-05-006201-a , на виконання вимог Закону, п. 49 Особливостей замовник прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником - ФОП "Данченков Олександр Якович" (код ЄДРПОУ 2743811115) (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи № 17/01/24 від 17.01.24).
Довідково: Замовником враховано, що згідно п.39 Особливостей він розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації (закупівля UA-2024-01-05-006201-a - пропозиція учасника ФОП "Данченков Олександр Якович" - 474 505,50 UAH, пропозиція з учасника ПП "ВОЛИНЯНИН" - 639 615,00 UAH).
Згідно рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1958-р/пк-пз від 31.01.2024 Волинський обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні зобов'язаний скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Данченкова Олександра Яковича переможцем за процедурою закупівлі — "Крупи в асортименті: борошно, гречка, рис, ячмінна, пшенична, пшоно, вівсяна, горох, перлова,кукурудзяна крупа, булгур, крупа кус-кус (код за ДК 021:2015-15610000-7 – продукція борошномельно-круп’яної промисловості)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-05-006201-a.
На підставі вищевикладеного, керуючись Законом
ВИРІШИВ:
1. На підставі вимоги Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Данченкова Олександра Яковича переможцем за процедурою закупівлі — "Крупи в асортименті: борошно, гречка, рис, ячмінна, пшенична, пшоно, вівсяна, горох, перлова,кукурудзяна крупа, булгур, крупа кус-кус (код за ДК 021:2015-15610000-7 – продукція борошномельно-круп’яної промисловості)".
2. Прийняття вказаного рішення оприлюднити згідно чинного законодавства.
Уповноважена особа Сергій ПРОГОНЮК
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
0ee4d8f930ea4c56a62468229cb2cc30
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-05-006201-a.c1
Назва:
вимога
Вимога:
Вимагаємо переглянути Ваше рішення про визнання переможцем ФОП Данченко О.Я. та відхилити його пропозицію, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
Даний учасник не надав Пояснювальної записки, яка вимагалася в 3 Розділі п.7. Про опис якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження. В ній також мали бути вказані повна назва виробника та його адреса, відповідність ДСТУ, вид розфасовки, спосіб і термін зберігання. Даний учасник в листі подав що ФОП Яцкевич В.С., який зазначається як залучений водій, одночасно є і виробником круп, але якісні посвідчення надає на крупи інших виробників. І ні одної декларації чи якісного посвідчення, де вказано, що водій ФОП Яцкевич В.С. є виробником, що не дозволяє визначити яку саме продукцію збирається постачати ФОП Данченко О.Я.
Данченко О.Я. підписав технічні вимоги не зробивши виправлень, згідно яких він буде постачати Борошно згідно ДСТУ 46004-99 якого не існує, має бути ГСТУ 46004-99. А також, згідно підписаних ним технічних вимог, він має постачати гречку згідно ДСТУ 7695:2015 (Насіння коноплі). Вам потрібне насіння коноплі?
Для підтвердження вимог відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, ФОП Данченко О.Я. надав документи «Акт обстеження вантажного транспорту» та «Акт обстеження складських приміщень». Серед складу комісій, окрім Учасника ФОП Данченко О.Я., зазначено також гр. Гайдайчук Р.В та ФОП Яцкевич В.С. Виникають сумніви, чи мають ці особи повноваження на предмет визначення відповідності об’єкта обстеження санітарним нормам та принципам НАССР. Документи, що це підтверджують, відсутні. Аналізуючи, тендерну документацію, подану ФОП Данченко О.Я., можна прослідкувати зацікавленість цих осіб у позитивному результаті даних обстежень транспортного засобу чи складського приміщення. Оскільки, гр. Гайдайчук Р.В зазначений і як орендодавець складу і як контрагент у виконання аналогічного договору. Одночасно ФОП Яцкевич В.С. зазначений і як залучений водій, і як надавач транспортних послуг і як виробник продукції – предмету закупівлі. Дані обстеження та акти з результатами повинні надаватись відповідними незалежними органами, що мають на це повноваження, наприклад Держпродспоживслужба.
Даний учасник не надав Акту Держпродспоживслужби про обстеження складських приміщень та транспортних засобів без виявлених порушень за 2022-2023 роки, де відображені результати проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти. Він вказує, що даний документ він не міг отримати. Хоча наведене даним учасником пояснення є неправдивим. Він посилається на постанову 303, до якої є «Інформація щодо здійснення заходів державного нагляду (контролю) у період воєнного стану» від 19.06.2023 року, згідно якого проведення перевірки можливе, а раз в технічній частині документації є вимога даного документа то він обов’язковий, як і документи на ISO по якості і системі екологічного управління, які ФОП Данченко О.Я. так і не надав. Про право отримання акту можете переглянути по даній електронній адресі.
https://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=84f4a442-aa9b-4c75-8b70-25b9e3cb3df0&title=InformatsiiaSchodoZdiisnenniaZakhodivDerzhavnogoNagliadu-kontroliu-UPeriodVonnogoStanu
Учасник не надав обов’язкові згідно документації сертифікати ISO 14001:2015 та ISO 9001:2015. Один з яких ISO 14001:2015 міг би бути підтвердженням доданої після торгів «Довідки про надання послуг із врахуванням екологічних вимог». Знов виходить що сам собі написав, а перевірити не можливо.
Враховуючи все вище наведене вимагаємо переглянути Ваше рішення щодо переможця.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.01.2024 15:40
Вирішення:
Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п. 46 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
18.01.2024 ПП «Волинянин» звернувся до замовника з вимогою щодо невідповідність поданої пропозиції вимогам тендерної документації стосовно іншого учасника, а саме ФОП Данченко О.Я.
На підставі п.19 ст. 29 Закону замовник за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Переможцем процедури закупівлі було визнано ФОП Данченко О.Я.
В той же час, враховуючи вказану вимогу ПП «Волинянин», замовник з метою підтвердження чесного вибору переможця процедури закупівлі, на підставі п.19 ст. 29 звернувся за отриманням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Згідно отриманої інформації щодо питання вимоги «Вам потрібне насіння коноплі?» замовник встановив:
У відповідності до Додатку № 1 до тендерної документації, Учасник мав подати Пояснювальну записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; конкретну торгівельну назву запропонованого товару; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання.
Так, як форма або конкретний вид пояснювальної записки не визначені в документації, Учасник в складі пропозиції надав пояснювальну записку в зрозумілій йому формі (файл Листи по тендерах нові_на відкриті торги_крупи_ВолЛіцей.pdf - Вих.: № 11/38 від 11 січня 2024 р.), в якій зазначена інформація по виробнику як фасованих круп (адже згідно завдання – фасовані крупи складають не менше 30% поставки) так і вагових круп - ФОП Яцкевич В.С. (виробник круп ТМ «Чудо-Нива). Також, зважаючи на військову агресію рф та дійсною можливістю форс-мажорних обставин, які можуть виникнути із будь-яким виробником, Учасником слушно запропоновано інформація про продукцію інших виробників, продукція яких може постачатись для виконання умов договору. В вищезазначеній пояснювальній записці є вся інформація, що зазначено у вимогах до такої пояснювальної записки – наявна назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; конкретну торгівельну назву запропонованого товару; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання. До цієї пояснювальної записки Учасник – ФОП Данченков О.Я. додав документи, щодо якості продукції (файл пропозиції Документи щодо якості крупи та борошно.pdf) в т.ч. Декларацію виробника – ФОП Яцкевич В.С., якісні посвідчення решти виробників, які зазначені у Пояснювальній записці з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження. У наявних документах щодо якості продукції зазначені ДСТУ / ГОСТИ, згідно яких дана продукція вироблена, тобто прослідковується логічний зв’язок між документами, щодо якості та даними, зазначеними в Пояснювальній записці з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження, яку надав Учасник ФОП Данченков О.Я.
Натомість є лист Вих.: № 11/48 від 11 січня 2024 р. (Додаток №2 до тендерної документації), в якому Учасник ФОП Данченков О.Я. зазначив, що «З інформацією інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ознайомлені. Та про те, що «В складі тендерної пропозиції надані відповідні гарантійні листи та довідки, щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.». Тобто Учасник даним листом ознайомився з технічними вимогами, а не зазначив, що він постачатиме продукцію за помилково зазначеними ДСТУ 7695:2015 (Насіння коноплі) або ДСТУ 46004-99.
При цьому в Пояснювальній записці з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження та наданих документах, щодо якості товару зазначені інші ДСТУ/ГОСТ тощо, згідно яких виготовляється продукції ( гречка – ДСТУ 7697:2015; Борошно пшеничне в/г – ГСТУ 46.004-99. Жодних даних в Пояснювальній записці та документах, щодо якості про ДСТУ 7695:2015 (Насіння коноплі) або ГСТУ 46004-99 немає.
Висновок Замовника: В документації Учасника – ФОП Данченков О.Я. прослідковується логічний зв’язок між поданими документами, щодо якості та даними, зазначеними в Пояснювальній записці з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження. Отже, Учасником надана як Пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження так і документи, щодо якості від виробників, зазначених в Пояснювальній записці.
Щодо інших тверджень ПП«Волинянин» стосовно невідповідності тендерної документації рахуємо їх припущеннями, не підтвердженими будь-якими юридичними доказами.
Враховуючи головну мету діяльності замовника, а саме: виконання вимог стандартів освіти, підготовці ліцеїстів для подальшого вступу до вищих військових навчальних закладів та військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти і подальшого проходження служби у секторі безпеки і оборони, захисту Батьківщини, вважаємо що в процедурі відкритих пропозицій з особливостями щодо закупівлі UA-2024-01-05-006201-a Крупи в асортименті: борошно, гречка, рис, ячмінна, пшенична, пшоно, вівсяна, горох, перлова,кукурудзяна крупа, булгур, крупа кус-кус (код за ДК 021:2015-15610000-7 – продукція борошномельно-круп’яної промисловості)
замовником прийнято справедливе рішення згідно чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено