• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Торги не відбулися

1 121 826.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 609.13 UAH
Період оскарження: 05.01.2024 16:49 - 10.01.2024 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: f1aac2bd59304cdeb10c129d34de7fc9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-05-005821-a.b6
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга нанезаконні вмоги тендерної документацї
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: До дня подання скарги замовником прийнято рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, крім випадку оскарження будь-якого з цих рішень
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.01.2024 16:50
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО", Паньків Ярослав Андрійович 380982254677 statusenergo@ukr.net http://statusenergo.com.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо ППКО

Номер: 326607e34d7b4c3e9a0c5a4545741382
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-05-005821-a.a5
Назва: Вимога щодо ППКО
Вимога:
Відповідно до п. 9 і п. 9.1 Додатку 1 Тендерної документації: «9. З метою щоденного формування та управління даними комерційного обліку, надання можливості аналізування та прогнозування, оптимізації електроспоживання, отримання Замовником якісних послуг з постачання та комерційного обліку електричної енергії, Учасник повинен мати статус чинного постачальника послуг комерційного обліку з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)». Інформація про Учасника в статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з вказаною функцією повинна бути внесена в реєстр постачальників послуг комерційного обліку (ППКО), розміщеному на офіційному сайті НЕК «Укренерго» https://ua.energy/. На підтвердження вищезазначеного, Учасник у складі пропозиції надає: 9.1. Гарантійний лист наступного змісту: « Учасник _______ (вказати назву), цим листом гарантує, що має статус чинного постачальника послуг комерційного обліку з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)». Інформація про _______________________ (вказати назву Учасника) в статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з вказаною функцією внесена в реєстр «постачальників послуг комерційного обліку (ППКО)», розміщеному на офіційному сайті НЕК «Укренерго» https://ua.energy/.» У разі, якщо Замовником буде виявлено, що інформація про Учасника в статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)» не внесена в реєстр «постачальників послуг комерційного обліку (ППКО)», розміщеному на сайті НЕК «Укренерго», тендерна пропозиція такого Учасника буде відхилена». Знову ж таки Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». Вищезазначений документ, який вимагає надати Замовник, не передбачений національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014. З огляду на вище зазначене, така вимога є дискримінаційною, незаконною, а тому має бути вилучена з тексту тендерної документації. Також звертаємо увагу, що жодним чинним нормативно-правовим актом не передбачено необхідності для Постачальників електричної енергії мати статус чинного постачальника послуг комерційного обліку з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)», втому числі бути включеними в реєстр постачальників послуг комерційного обліку (ППКО), розміщеному на офіційному сайті НЕК «Укренерго» https://ua.energy/. ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» має чинну ліцензію на постачання електричної енергії споживачу, видану відповідно до Постанови НКРЕКП № 805 від 26.07.2023 року, а також знаходиться в реєстрі суб'єктів господарювання, які провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, діяльність яких регулюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (номер 2111, посилання: https://www.nerc.gov.ua/reyestri-nkrekp/reyestr-subyektiv-gospodaryuvannya-yaki-provadyat-diyalnist-u-sferah-energetiki-ta-komunalnih-poslug-diyalnist-yakih-regulyuyetsa-nkrekp). Цим Скаржник підтверджує законність отримання ним права на здійснення діяльності з постачання електричної енергії, і наголошує на відсутності необхідності встановлення вимог, передбачених в пп. 9 і 9.1. Зазначена вище вимога Замовника, окрім того, що порушує вимоги пункту 29 Особливостей, є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною та обмежує коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі. Тому просимо внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуєм за ваше зауваження. буде враховано.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо довідки НКРЕКП про сайт

Номер: e45fbdb982424219b401714c25158c53
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-05-005821-a.c4
Назва: Вимога щодо довідки НКРЕКП про сайт
Вимога:
Відповідно до п. 8 Додатку 1 Тендерної документації: «Крім того, відповідність функціонування власного веб-сайту з розміщенням на ньому актуальної інформації, що підлягає оприлюдненню відповідно до чинного законодавства та ліцензійних умов, повинно бути підтверджено Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг або її територіальним підрозділом ( у формі довідки/акту /листа тощо), що надається Учасником у складі пропозиції.» Знову ж таки Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». Вищезазначений документ, який вимагає надати Замовник, не передбачений національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014. З огляду на вище зазначене, така вимога є дискримінаційною, незаконною, а тому має бути вилучена з тексту тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуєм за ваше питання. буде враховано.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо ISO 9001

Номер: ca8b6445fdeb4df28a1c68c7f72ee305
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-05-005821-a.c3
Назва: Вимога щодо ISO 9001
Вимога:
Відповідно до п.6 Додатку 1 до тендерної документації: «6.Крім того, хоча б один працівник Учасника повинен пройти навчальний курс по оптимізації бізнес процесів на основі стандарту ISO 9001:2015. На підтвердження вищезазначеного, Учасник у складі пропозиції надає відповідний документ ( сертифікат/ свідоцтво/диплом) та документ, що підтверджує наявність трудових правовідносин із особою на ім’я якої виданий сертифікат». Щодо вище зазначеної вимоги, то вона є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною та такою, що обмежує коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки: Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». Вищезазначений документ, який вимагає надати Замовник, не передбачений національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014. Також повідомляємо, що Особливостями скасоване будь яке підтвердження пунктів 1 та 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявнісь в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже, Замовник неправомірно встановив такі вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Тому, просимо внести відповідні зміни в Тендерну документацію
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуєм за ваше зауваження. буде враховано.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо довідки НКРЕКП

Номер: b86a60a1cb7a43c09f6803b4142089bf
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-05-005821-a.c2
Назва: Вимога щодо довідки НКРЕКП
Вимога:
Відповідно до п. 3.2. Додатку 1 Учасник повинен надати: Довідку/акт/ інший документ виданий НКРЕКП або її територіальними підрозділами, який підтверджує наявність та функціонування в Учасника кол-центру, у відповідності з вимогами, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р (зі змінами). ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" вважає дану вимогу неправомірною з огляду на наступне. Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». Оскаржувана нами вимога не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувану вимогу тендерної документації, в порушення пункту 29 Особливостей. За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Також повідомляємо, що ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» було отримано лист від НКРЕКП від 27 березня 2023 року, в якому зазначено, що видача довідки НКРЕКП щодо наявності у постачальника електричної енергії функціонування центрів обслуговування споживачів (клієнтів) та/або кол-центру, Законом «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та ПРЕЕ не передбачена. Вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити такі вимоги з Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуєм за ваше зауваження. буде враховано.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 97c41d86f62c4a8cb218abd29beead4b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-05-005821-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 1 ТД Замовника: «1.3. Доступність приміщення у якому розташовано Центр обслуговування споживачів учасника для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення повинна бути підтверджена висновком/актом спеціально уповноваженого органу (особи) у галузі технічного обстеження будівель та споруд щодо доступності приміщення для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, який надається у складі пропозиції.» ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» зазначає, що ним створено власний Центр обслуговування споживачів ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" за місцезнаходженням: 79026 , м. Львів, вул. Стрийська, 86-В, офіс 1 (Наказ про створення додається). Центр обслуговування споживачів ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" відповідає всім вимогам, що встановлені законодавством, здійснює діяльність на підставі Положення про Центр обслуговування споживачів ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД», затвердженого Наказом директора ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД». Стосовно ведення договірних відносин та обміну інформацією та документами зі Замовником, то на теперішній час є різні види засобів комунікацій: листування поштою, в тому числі електронною, зв'язок в телефонному режимі, що не створює перешкод для належного виконання договірних зобов'язань сторонами. ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» також має свою електронну пошту, адреса якої, зокрема, зазначена і на веб-сайті ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» (gasenergo2019@gmail.com), за допомогою якої Замовник має можливість здійснювати комунікацію з ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД». Щодо вимоги Замовника, то вона є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною та такою, що обмежує коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки: Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». Вищезазначений документ, який вимагає надати Замовник, не передбачений національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014. Також повідомляємо, що Особливостями скасоване будь-яке підтвердження пунктів 1 та 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявнісь в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1.1. Вимога щодо «повинна бути підтверджена висновком/актом спеціально уповноваженого органу (особи) у галузі технічного обстеження будівель та споруд щодо доступності приміщення для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення» прямо порушує законодавчу норму. Отже, Замовник неправомірно встановив такв вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Окрім того, що ці вимоги Тендерної документації є незаконними та такими, що порушують Особливості, а саме: Дані вимоги є для нас, як для Учасника торгів, є дискримінаційними, безпідставними та такими, що не дозволяють нам прийняти участь у даній закупівлі на рівні з іншими учасниками. Державні будівельні норми, включаючи ДБНВ.2.2-40:2018, поширюються на проектування, будівництво нових та реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення існуючих житлових будинків та громадських будівель та споруд. Тобто, жодним чином не стосується постачання електроенергії, що є предметом даної закупівлі. Фактично ж, дані вимоги усувають від участі всіх суб’єктів господарювання, місце провадження господарської діяльності яких не відповідає ДБН В.2.2.-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення. Дана обставина жодним чином не залежить від потенційних учасників, а покладається на забудовників та організації, що займаються капітальним ремонтом. Також, дані вимоги жодним чином не впливають на якість або будь-які інші показники надання послуг, а штучно обмежують участь для потенційних учасників. Даний документ оформлюється за бажанням суб’єкта господарювання на платній основі, що створює фінансове навантаження на нас. Ми не маємо фінансової можливості оформити даний документ та не зобов’язані його оформлювати/отримувати. Якщо ж у висновку експерта буде зазначено, що місце провадження господарської діяльності Скаржника є недоступним для маломобільних груп населення, Скаржник не зможе ані взяти участь в закупівлі, ані здійснити будь-які заходи для усунення даних невідповідностей. Отже, Замовник повинен внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення невідповідності вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель та виключити вищезазначені вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуєм за ваше зауваження. буде враховано.
Статус вимоги: Задоволено