-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
свинина заморожена, яловичина заморожена, філе куряче охолоджене, філе куряче заморожене, тушка курей –бройлерів заморожена, язик яловичий заморожений
Завершена
6 670 844.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 66 708.44 UAH
мін. крок: 1% або 66 708.44 UAH
Період оскарження:
05.01.2024 16:07 - 13.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаційної вимоги
Номер:
ee74fc22a089458ca812ddf1beb8df33
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-05-005580-a.c4
Назва:
Усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Згідно п. 2 Додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагається надати : «Сертифікат, що підтверджує, що предмет закупівлі відповідає вимогам СОУ ОЕМ 08.02.03.008:2020 Натуральні продукти. Екологічні критерії та метод оцінювання життєвого циклу, що розроблені у відповідності до стандарту ДСТУ ISO 14024:2018 Екологічні марковання та декларації. Екологічне марковання типу I. Принципи та процедури (ISO 14024:2018, IDT), виданий акредитованим НААУ органом сертифікації.»
Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що штучно позбавляє можливості потенційних реальних учасників та виробників прийняти участь у цій закупівлі через наступне.
Не чітко визначено на яку саме продукцію повинен бути наданий учасником сертифікат. Предметом закупівлі є: М'ясо яловиче заморожене; М'ясо свинини заморожене; Філе куряче охолоджене; Філе куряче заморожене; Тушки курей-бройлерів заморожені; Язик яловичий заморожений без визначення найменування виробника.
Зазначений Сертифікат, згідно Національного стандарту України «Екологічні марковання та декларації ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO 14024:2018, IDТ» установлює принципи та процедури, застосовні для розроблення програм екологічного марковання типу І, зокрема вибирання категорій продукції, екологічних критеріїв для продукції та функційних характеристик продукції, а також для оцінювання та демонстрування відповідності. Цей стандарт також установлює процедури сертифікації для присвоєння цього марковання.
Тобто, вимога про надання учасниками Сертифікату ДСТУ ISO 14024:2018, який підтверджує, що предмет закупівлі відповідає вказаному стандарту не відповідає суті стандарту через відсутність конкретної інформації в предметі закупівлі.
ДСТУ ISO 14024:2018 є складовою загальної системи сертифікації ДСТУ ISO 14001:2015 Система екологічного управління. Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління , що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Згідно п. 4.3. Стандарту, Організація самостійно визначає межі та застосовуваність систему екологічного управління, щоб установити її сферу застосування.
Таким чином, учасник, який розробив та запровадив у своїй господарській діяльності Систему екологічного управління, що підтверджується наявністю сертифікату
ДСТУ ISO 14001:2015, має право самостійно розробляти програми екологічного марковання типу І, зокрема вибирання категорій продукції, екологічних критеріїв для продукції та функційних характеристик продукції, а також для оцінювання та демонстрування відповідності, без додаткового отримання сертифікату
ДСТУ ISO 14024:2018.
Вами була надана відповідь на раніше подану вимогу , але, за відсутністю конкретної інформації в предметі закупівлі, на яку саме продукцію учасник повинен надати такий сертифікат, Ви посилаєтесь на рішення суду ,яке ухвалено окружним адміністративним судом м.Київ від 21.01.2020 "640/16240/19) та до предмета закупівлі не має ніякого відношення. До того ж, надання сертифікату
ДСТУ ISO 14024:2018, відноситься до нецінового критерію, а в Вашому випадку саме ціна є основним критерієм оцінки тендерної пропозиції.
З огляду на зазначене, вимагаємо виключити таку дискримінаційну вимогу про надання сертифікату ДСТУ ISO 14024:2018, враховуючи те, що Тендерна документація містить окрему вимогу про надання учасником процедури закупівлі Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015. та відноситься до нецінового критерію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.01.2024 21:58
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши вимогу стосовно сертифікату ISO 14024:2018 , повідомляємо наступне, Важливим є розуміння принципу добровільної сертифікації, а саме, що така сертифікація є добровільною для суб`єкта, який на власний розсуд приймає рішення про те чи буде він виробляти екологічну продукцію або ж звичайну, при цьому у разі, якщо він прийняв рішення на користь екологічної продукції і планує наносити відповідне маркування, то проходження процедури сертифікації у належно акредитованому й призначеному органі з оцінки відповідності стає для нього обов`язковим.Обґрунтування доцільності застосування екологічного маркування ISO 14024 : Запобігання негативним впливам на стан довкілля є заходом, що має запобіжний характер щодо охорони навколишнього природного середовища згідно з статтею 3 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища України». Посилання на національні стандарти ДСТУ ISO 14001 та ДСТУ ISO 14024, гармонізовані з міжнародними, відповідає положенням статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Методичним рекомендаціям щодо визначення необхідності та застосування заходів із захисту довкілля до предмета закупівлі
Забезпечення інтеграції екологічної політики у процес прийняття рішень щодо соціально- економічного розвитку України згідно з Законом України «Про Основні засади (стратегію) державної екологічної політики України на період до 2030 року»»."Таким чином вимога щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 14024 викладена в Тендерній документації відкритих торгів з метою здійснення закупівлі продукції, яка має загальну екологічну перевагу продукції в межах конкретної категорії продукції, зокрема - м'яса. З огляду на зазначене, враховуючи те, що замовник наділений правом самостійно визначати предмет закупівлі та встановлювати вимоги щодо його необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик, які відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, а також те, що сертифікат ДСТУ ISO 14024 є документом, який засвідчує загальну екологічну перевагу продукції в межах конкретної категорії продукції.щодо відповідності продукції міжнародному стандарту екологічного маркування ДСТУ ISO 14024 не суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" . У відповіді, яка була раніше , прикладом того, що вищевказаний сертифікат не є дискримінаційно вимогою
вказувалося рішенням окружного адміністративного суду м.Київ від 21.01.2020 "640/16240/19. Суть рішення не в предметі закупівлі, якщо ви уважно з ним ознайомилися, а вимога сертифікату для підтвердження екологічної переваги вашої продукції , яку пропонується до постачання.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Усунення дискримінаційної вимоги
Номер:
098cbb24332c4fdaacd9a3393dafa42e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-05-005580-a.a3
Назва:
Усунення дискримінаційної вимоги
Скарга:
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Згідно п. 2 Додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагається надати : «Сертифікат, що підтверджує, що предмет закупівлі відповідає вимогам СОУ ОЕМ 08.02.03.008:2020 Натуральні продукти. Екологічні критерії та метод оцінювання життєвого циклу, що розроблені у відповідності до стандарту ДСТУ ISO 14024:2018 Екологічні марковання та декларації. Екологічне марковання типу I. Принципи та процедури (ISO 14024:2018, IDT), виданий акредитованим НААУ органом сертифікації.»
Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що штучно позбавляє можливості потенційних реальних учасників та виробників прийняти участь у цій закупівлі через наступне.
Не чітко визначено на яку саме продукцію повинен бути наданий учасником сертифікат. Предметом закупівлі є: М'ясо яловиче заморожене; М'ясо свинини заморожене; Філе куряче охолоджене; Філе куряче заморожене; Тушки курей-бройлерів заморожені; Язик яловичий заморожений без визначення найменування виробника.
Зазначений Сертифікат, згідно Національного стандарту України «Екологічні марковання та декларації ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO 14024:2018, IDТ» установлює принципи та процедури, застосовні для розроблення програм екологічного марковання типу І, зокрема вибирання категорій продукції, екологічних критеріїв для продукції та функційних характеристик продукції, а також для оцінювання та демонстрування відповідності. Цей стандарт також установлює процедури сертифікації для присвоєння цього марковання.
Тобто, вимога про надання учасниками Сертифікату ДСТУ ISO 14024:2018, який підтверджує, що предмет закупівлі відповідає вказаному стандарту не відповідає суті стандарту через відсутність конкретної інформації в предметі закупівлі.
ДСТУ ISO 14024:2018 є складовою загальної системи сертифікації ДСТУ ISO 14001:2015 Система екологічного управління. Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління , що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Згідно п. 4.3. Стандарту, Організація самостійно визначає межі та застосовуваність систему екологічного управління, щоб установити її сферу застосування.
Таким чином, учасник, який розробив та запровадив у своїй господарській діяльності Систему екологічного управління, що підтверджується наявністю сертифікату
ДСТУ ISO 14001:2015, має право самостійно розробляти програми екологічного марковання типу І, зокрема вибирання категорій продукції, екологічних критеріїв для продукції та функційних характеристик продукції, а також для оцінювання та демонстрування відповідності, без додаткового отримання сертифікату
ДСТУ ISO 14024:2018.
Вами була надана відповідь на раніше подану вимогу , але, за відсутністю конкретної інформації в предметі закупівлі, на яку саме продукцію учасник повинен надати такий сертифікат, Ви посилаєтесь на рішення суду ,яке ухвалено окружним адміністративним судом м.Київ від 21.01.2020 "640/16240/19) та до предмета закупівлі не має ніякого відношення. До того ж, надання сертифікату
ДСТУ ISO 14024:2018, відноситься до нецінового критерію, а в Вашому випадку саме ціна є основним критерієм оцінки тендерної пропозиції.
З огляду на зазначене, вимагаємо виключити таку дискримінаційну вимогу про надання сертифікату ДСТУ ISO 14024:2018, враховуючи те, що Тендерна документація містить окрему вимогу про надання учасником процедури закупівлі Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015. та відноситься до нецінового критерію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
12.01.2024 21:58
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаційної вимоги
Номер:
784dfc417ef74e2d811b32b99b3004b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-05-005580-a.a2
Назва:
Усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Згідно п. 2 Додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагається надати : «Сертифікат, що підтверджує, що предмет закупівлі відповідає вимогам СОУ ОЕМ 08.02.03.008:2020 Натуральні продукти. Екологічні критерії та метод оцінювання життєвого циклу, що розроблені у відповідності до стандарту ДСТУ ISO 14024:2018 Екологічні марковання та декларації. Екологічне марковання типу I. Принципи та процедури (ISO 14024:2018, IDT), виданий акредитованим НААУ органом сертифікації.»
Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що штучно позбавляє можливості потенційних реальних учасників та виробників прийняти участь у цій закупівлі через наступне.
По-перше, взагалі не чітко визначено на яку саме продукцію повинен бути наданий учасником сертифікат. Предметом закупівлі є: М'ясо яловиче заморожене; М'ясо свинини заморожене; Філе куряче охолоджене; Філе куряче заморожене; Тушки курей-бройлерів заморожені; Язик яловичий заморожений без визначення найменування виробника.
Зазначений Сертифікат, згідно Національного стандарту України «Екологічні марковання та декларації ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO 14024:2018, IDТ» установлює принципи та процедури, застосовні для розроблення програм екологічного марковання типу І, зокрема вибирання категорій продукції, екологічних критеріїв для продукції та функційних характеристик продукції, а також для оцінювання та демонстрування відповідності. Цей стандарт також установлює процедури сертифікації для присвоєння цього марковання.
Тобто, вимога про надання учасниками Сертифікату ДСТУ ISO 14024:2018, який підтверджує, що предмет закупівлі відповідає вказаному стандарту не відповідає суті стандарту через відсутність конкретної інформації в предметі закупівлі.
По-друге, ДСТУ ISO 14024:2018 є складовою загальної системи сертифікації ДСТУ ISO 14001:2015 Система екологічного управління. Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління , що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Згідно п. 4.3. Стандарту, Організація самостійно визначає межі та застосовуваність систему екологічного управління, щоб установити її сферу застосування.
Таким чином, учасник, який розробив та запровадив у своїй господарській діяльності Систему екологічного управління, що підтверджується наявністю сертифікату
ДСТУ ISO 14001:2015, має право самостійно розробляти програми екологічного марковання типу І, зокрема вибирання категорій продукції, екологічних критеріїв для продукції та функційних характеристик продукції, а також для оцінювання та демонстрування відповідності, без додаткового отримання сертифікату
ДСТУ ISO 14024:2018.
З огляду на зазначене, вимагаємо виключити таку дискримінаційну вимогу про надання сертифікату ДСТУ ISO 14024:2018, враховуючи те, що Тендерна документація містить окрему вимогу про надання учасником процедури закупівлі Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.01.2024 21:57
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши вимогу стосовно сертифікату ISO 14024:2018 , повідомляємо наступне, Важливим є розуміння принципу добровільної сертифікації, а саме, що така сертифікація є добровільною для суб`єкта, який на власний розсуд приймає рішення про те чи буде він виробляти екологічну продукцію або ж звичайну, при цьому у разі, якщо він прийняв рішення на користь екологічної продукції і планує наносити відповідне маркування, то проходження процедури сертифікації у належно акредитованому й призначеному органі з оцінки відповідності стає для нього обов`язковим.Обґрунтування доцільності застосування екологічного маркування ISO 14024 : Запобігання негативним впливам на стан довкілля є заходом, що має запобіжний характер щодо охорони навколишнього природного середовища згідно з статтею 3 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища України». Посилання на національні стандарти ДСТУ ISO 14001 та ДСТУ ISO 14024, гармонізовані з міжнародними, відповідає положенням статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Методичним рекомендаціям щодо визначення необхідності та застосування заходів із захисту довкілля до предмета закупівлі
Забезпечення інтеграції екологічної політики у процес прийняття рішень щодо соціально- економічного розвитку України згідно з Законом України «Про Основні засади (стратегію) державної екологічної політики України на період до 2030 року»»."Таким чином вимога щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 14024 викладена в Тендерній документації відкритих торгів з метою здійснення закупівлі продукції, яка має загальну екологічну перевагу продукції в межах конкретної категорії продукції, зокрема - м'яса. З огляду на зазначене, враховуючи те, що замовник наділений правом самостійно визначати предмет закупівлі та встановлювати вимоги щодо його необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик, які відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, а також те, що сертифікат ДСТУ ISO 14024 є документом, який засвідчує загальну екологічну перевагу продукції в межах конкретної категорії продукції.щодо відповідності продукції міжнародному стандарту екологічного маркування ДСТУ ISO 14024 не суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" (відповідне рішення ухвалено рішенням окружного адміністративного суду м.Київ від 21.01.2020 "640/16240/19)
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога усунення дискримінаційних умов
Номер:
469f1132246b4995a90a534ecf7a6a4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-05-005580-a.b1
Назва:
Вимога усунення дискримінаційних умов
Вимога:
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
У відповідності до умов Додатку 3 Тендерної документації, в подальшому ТД, «Учасник на підтвердження кваліфікаційних критеріїв та інших вимог надає у складі тендерної пропозиції наступні документи:
Свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка не менше двох одиниць (для продукції, яка потребує дотримання температурного режиму під час транспортування – спеціалізовані вантажні фургони-рефрижератори). Кількість автотранспортних засобів зумовлена графіком постачання товару .
Такі вимоги вважаємо дискримінаційними з огляду на наступне:
Наше Товариство також має бажання прийняти участь у процедурі закупівлі, і використовує для постачання продуктів харчування спеціалізований транспорт, а саме:
-фургон малотонажний В, ізотермічний фургон, обладнаний холодильною установкою
-спеціалізований вантажний- спеціалізований фургон ізотермічний-С, з холодильним обладнанням.
Таким транспортом ми доставляємо продукти харчування до наших клієнтів, і повністю можемо задовольнити потреби Замовника в цьому питанні. Крім того ,такий транспорт має спеціальний терморежим від – 20 до +4 С для перевезення різних груп продуктів харчування, що унеможливлює їх псування.
Визначення у Тендерній документації вимоги про надання документів на конкретний вид транспорту штучно позбавляє наше Товариство та багатьох інших потенційних учасників прийняти участь у закупівлі, що обмежує конкуренцію, що призведе до закупівлі у бажаного учасника по завищеним цінам.
Вимагаємо виключити такі дискримінаційні умови з Тендерної документації про надання документів тільки на автотранспортні засоби, якими буде здійснюватися поставка не менше двох одиниць (для продукції, яка потребує дотримання температурного режиму під час транспортування – спеціалізовані вантажні фургони-рефрижератори).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.01.2024 21:55
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши вашу вимогу , уповноваженою особою прийнято рішення , щодо внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено