• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)

Канцелярські товари (30192000-1 Офісне приладдя), для потреб Апарату управління ПАТ "Центренерго"

Торги не відбулися

174 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 745.00 UAH
Період оскарження: 05.01.2024 13:39 - 12.01.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Протоко № 1-ВТП від 22.01.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 5d68c4134c814f33b4b115026b36d079
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-05-003678-a.a1
Назва: Протоко № 1-ВТП від 22.01.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
22 січня 2024 року Замовником було оприлюднено Протокол № 1-ВТП щодо прийняття рішення уповноваженою особою (надалі – Протокол) щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» (надалі – ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС»). Пропозиція була відхилена як така, що не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури відповідно до пункту 43 Особливостей. А саме Замовник зазначив, що Учасник у комерційній пропозиції не відповідає вимогам п.1 Додатку № 3 Тендерної документації не вірно зазначено кількість по позиції 11 (Ручка) та не вірно зазначена одиниця виміру по позиції 25 (Файли для документів).
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 06.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.01.2024 17:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.02.2024 14:18
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС", Євген Іващенко 380508293025 tov.officekomfortservice@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 2d75ef11a92b4e9986d8b4d37b255adf
Заголовок пункту скарги: Не погодження з протоколом Замовника
Опис заперечення: Не можемо погодитися з прийнятим рішенням та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на наступне.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги: 3. Крім того, відповідно до пункту 1 розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами (далі - Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова) Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості).
Тож, відповідно до пункту 43 Особливостей встановлено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо»
Тобто, Замовник мав би надати ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, зважаючи що ця помилка є формальною і ніяким чином не впливає на результати закупівлі. Адже п.п. 4.1 п. 4 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» встановлено: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли:
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель, тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;»
Фактично Замовник позбавив ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» можливість довести Замовнику про помилку, яка була допущена в комерційній пропозиції щодо кількості та одиниці виміру товару.

2. Окрім того, Нами було погоджено та надано у тендерній пропозиції Додаток 3 ТД Технічні вимоги і якісні характеристики, які міститься в файлі «ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА__ДОДАТОК__3.pdf» та порівняльну таблицю, яка міститься в файлі «ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ__ДОДАТОК__3.pdf», в яких зазначені та прописані на позицію 11 (Ручка) кідькість 100 та позиція 25 (Файли для документів) одиниця виміру пач. А саме нами було надано у складі тендерної пропозиції Довідка, що підтверджує відповідність Тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, який міститься в файлі «ДОВІДКА_-ЩОДО ТЕХНІЧНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ__ДОДАТОК__1.pdf» в якому підтверджено відповідність вимогам Замовника в Додатку № 3 ТД.
Тобто, ми ознайомлені та повністю погоджуємося з умовами, які прописані Замовником у Додатку № 3 ТД, в Комерційній (ціновій) пропозиції та Тендерній документації та готові здійснити поставку товару у відповідній кількості, як вимагається Замовником.

1. У відповідності до наказу Мінекономрозвитку від 15.04.2020 № 710, а також розділу тендерної документації Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» п.п. 2.1. п. 2 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій визначено вичерпаний перелік формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а саме: «2.2.2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.»

Отже дана помилка є формальною, що ніяк не впливає на нашу готовність, можливість поставити товар у той кількості в якій зазначено Замовником в ТД та на якість товару.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника