• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Мило туалетне

Додатки у одному файлі з тендерною документацією.

Завершена

195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 950.00 UAH
Період оскарження: 05.01.2024 08:53 - 14.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі

Номер: 52a309836ea24b13a35836436af2156b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-05-000277-a.b1
Назва: щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
опис викладено в файлі "скарга мило.pdf"
Дата розгляду скарги: 05.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.01.2024 17:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.02.2024 14:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.02.2024 року № 2148-р/пк-пз Приватне акціонерне товариство «Прикарпаттяобленерго» скасувало рішення щодо визначення переможця.
Автор: ФОП ЛЕВИЦЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА, Левицька Олена Петрівна 380687855680 fop.levytska@ukr.net

Пункт скарги

Номер: f35b80227c8e47d3903dd252aea5fbda
Заголовок пункту скарги: Заперечення з рішенням Замовника щодо визначення переможцем - ТОВ «ЧЕРНІГІВПОБУТХІМ»
Опис заперечення: Скаржник вважає рішення замовника щодо визначення переможцем - ТОВ «ЧЕРНІГІВПОБУТХІМ» необґрунтованим, протиправним та таким, що порушує права Скаржника шляхом порушення замовником принципів здійснення публічних закупівель. Рішення про неправомірне визначення переможця процедури закупівлі порушує права та законні інтереси Скаржника на неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, на участь у закупівлі на підставі принципу змагальності, а відтак на отримання комерційної вигоди в частині отримання прибутку від продажу товару Замовнику, в тому числі у разі відміни тендерну, рішення замовника за яким оскаржується, та оголошення нової процедури закупівлі. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця процедури закупівлі, як такої, що суперечить положенням Особливостей та Закону з наступних причин.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 9. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником. Предмет закупівлі, що пропонується на процедуру закупівлі, повинен відповідати вимогам технічної специфікації, наведеним у Додатку №4.
Відповідно до тендерної документації на підтвердження відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі учасники повинні надати у складі своїх тендерних пропозицій:
- власний лист учасника, щодо відсутності виробників у санкційних списках.;
- власний лист учасника, що товар є новий та не перебував в експлуатації;
- паспорти / та або сертифікати відповідності та/або сертифікати якості та/або технічні описи та/або технічні умови, інші документи виробників предмету закупівлі, що підтверджують технічні та якісні параметри предмета закупівлі.
Також замовником зазначено, що підтвердженням відповідності технічних і якісних характеристик предмету закупівлі, запропонованого учасником, вимогам тендерної документації будуть вважатися виключно документи з вищенаведеного переліку.
У Додатку 4 до тендерної документації замовником визначені такі технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі:
Предмет закупівлі - Мило туалетне 100 гр
Од. вим. – шт.
К-сть- 10900
Мило туалетне — сорт мила, призначений для цілей особистої гігієни. Туалетне мило складається з натрієвих солей натуральних або синтетичних жирних кислот з добавками або без них. Основою для виробництва мила є жирні кислоти, що виділяються з суміші тваринних і рослинних жирів («жировий набір»), який являє собою основну частину рецептури мила. Склад мила визначається з урахуванням одержання мила з певними фізико-хімічними і споживчими властивостями з таких жирів і олій:
тваринний жир харчовий
тваринний жир технічний
пальмовий стеарин
кокосове масло
пальмоядрова олія
синтетичні жирні кислоти
гидрогенизированный твердий жир (саломас)

Основні характеристики:
Вага 100 г
Форма мила Прямокутна
Стать Унісекс
Область застосування Руки
Дія Очищаюча, Освіжаюча
Тип туалетного мила Гігієнічне

На виконання вимоги щодо надання документів, що підтверджують технічні і якісні характеристики товару у частині надання паспортів / та або сертифікатів відповідності та/або сертифікатів якості та/або технічних описів та/або технічних умов, інших документів виробників предмету закупівлі, що підтверджують технічні та якісні параметри предмета закупівлі – ТОВ «ЧЕРНІГІВПОБУТХІМ» надав:
А) Сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі органу оцінки відповідності за № UA1.CIC.00064-23;
Б) Паспорт якості на мило туалетне тверде «Класичне» від 13 грудня 2023 року № партії 7;
В) висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 29.11.2021 № 12.2-18-1/20159 на Мило туалетне в асортименті вагою до 300 г згідно з додатком до Висновку.
Як видно із документів, наданих учасником ТОВ «ЧЕРНІГІВПОБУТХІМ» у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження технічних, якісних та інших вимог до предмету закупівлі, зазначені документи не підтверджують визначені замовником вимоги до товару.
Зокрема, у наданих документах (Сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі органу оцінки відповідності за № UA1.CIC.00064-23, Паспорт якості на мило туалетне тверде «Класичне» від 13 грудня 2023 року № партії 7, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 29.11.2021 № 12.2-18-1/20159) відсутня інформація на підтвердження, що основою для виробництва мила є жирні кислоти, що виділяються з суміші тваринних і рослинних жирів («жировий набір»), який являє собою основну частину рецептури мила. Склад мила визначається з урахуванням одержання мила з певними фізико-хімічними і споживчими властивостями з таких жирів і олій:
тваринний жир харчовий
тваринний жир технічний
пальмовий стеарин
кокосове масло
пальмоядрова олія
синтетичні жирні кислоти
гидрогенизированный твердий жир (саломас),
а також не зазначена інформація щодо наявності/відсутності добавок до натрієвих солей натуральних або синтетичних жирних кислот, та не зазначений тип туалетного мила (гігієнічне – відповідно до вимог замовника).

Водночас, у додатку 3 до тендерної документації зазначено: Якщо у тендерній пропозиції учасник торгів пропонує еквівалент товару, який на його думку відповідає технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі у такому випадку заявлені характеристики товару-еквіваленту повинні бути підтверджені копіями документів, які засвідчують еквівалентність. Такі документи мають бути видані заводом-виробником або іншими уповноваженими на це організаціями. Учасник також обов’язково надає порівняльну таблицю за формою, поданою нижче, з характеристиками обох товарів та підтвердження, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками.
Порівняльна таблиця ТОВ «ЧЕРНІГІВПОБУТХІМ» за формою, встановленою замовником, не надана.

Таким чином, учасник ТОВ «ЧЕРНІГІВПОБУТХІМ» не виконав вимоги замовника щодо підтвердження технічних та якісних параметрів предмета закупівлі шляхом надання:
- власного листа учасника, щодо відсутності виробників у санкційних списках – оскільки власний лист «Гарантійний лист щодо незастосування санкцій до виробника» за Вих.№ 15.8/01-24 від 15.01.2024 року не підтверджує саме відсутність виробників у санкційних списках;
- паспортів / та або сертифікатів відповідності та/або сертифікатів якості та/або технічних описів та/або технічних умов, інших документів виробників предмету закупівлі, що підтверджують технічні та якісні параметри предмета закупівлі – оскільки надані Сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі органу оцінки відповідності за № UA1.CIC.00064-23, Паспорт якості на мило туалетне тверде «Класичне» від 13 грудня 2023 року № партії 7, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 29.11.2021 № 12.2-18-1/20159 не підтверджують, що основою для виробництва мила є жирні кислоти, що виділяються з суміші тваринних і рослинних жирів («жировий набір»), який являє собою основну частину рецептури мила, як і те що склад мила визначається з урахуванням одержання мила з певними фізико-хімічними і споживчими властивостями з таких жирів і олій: тваринний жир харчовий, тваринний жир технічний, пальмовий стеарин, кокосове масло, пальмоядрова олія, синтетичні жирні кислоти, гидрогенизированный твердий жир (саломас), а також не зазначена інформація щодо наявності/відсутності добавок до натрієвих солей натуральних або синтетичних жирних кислот, та не зазначений тип туалетного мила (гігієнічне – відповідно до вимог замовника).

Відповідно до пункту 9. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником. Предмет закупівлі, що пропонується на процедуру закупівлі, повинен відповідати вимогам технічної специфікації, наведеним у Додатку №4.
Відповідно до тендерної документації на підтвердження відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі учасники повинні надати у складі своїх тендерних пропозицій:
- власний лист учасника, щодо відсутності виробників у санкційних списках.;
- власний лист учасника, що товар є новий та не перебував в експлуатації;
- паспорти / та або сертифікати відповідності та/або сертифікати якості та/або технічні описи та/або технічні умови, інші документи виробників предмету закупівлі, що підтверджують технічні та якісні параметри предмета закупівлі.
Також замовником зазначено, що підтвердженням відповідності технічних і якісних характеристик предмету закупівлі, запропонованого учасником, вимогам тендерної документації будуть вважатися виключно документи з вищенаведеного переліку.
У Додатку 4 до тендерної документації замовником визначені такі технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі:
Предмет закупівлі - Мило туалетне 100 гр
Од. вим. – шт.
К-сть- 10900
Мило туалетне — сорт мила, призначений для цілей особистої гігієни.Туалетне мило складається з натрієвих солей натуральних або синтетичних жирних кислот з добавками або без них. Основою для виробництва мила є жирні кислоти, що виділяються з суміші тваринних і рослинних жирів («жировий набір»), який являє собою основну частину рецептури мила. Склад мила визначається з урахуванням одержання мила з певними фізико-хімічними і споживчими властивостями з таких жирів і олій:
тваринний жир харчовий
тваринний жир технічний
пальмовий стеарин
кокосове масло
пальмоядрова олія
синтетичні жирні кислоти
гидрогенизированный твердий жир (саломас)

Основні характеристики:
Вага 100 г
Форма мила Прямокутна
Стать Унісекс
Область застосування Руки
Дія Очищаюча, Освіжаюча
Тип туалетного мила Гігієнічне

Враховуючи умови тендерної документації щодо підтвердження технічних, якісних характеристик предмету закупівлі замовника, учасник ТОВ «ЧЕРНІГІВПОБУТХІМ» на вимогу надати:
- власний лист учасника, щодо відсутності виробників у санкційних списках – надав власний лист «Гарантійний лист щодо незастосування санкцій до виробника» за Вих.№ 15.8/01-24 від 15.01.2024 року.
Як виходить із змісту документу, наданого учасником ТОВ «ЧЕРНІГІВПОБУТХІМ» у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження відсутності виробників у санкційних списках, підтвердження відстуності виробників у санкційних списках не надане, оскільки зазначений лист стосується «виробника», а не «виробників» (як того вимагає замовник) та оскільки у тексті листа відсутнє саме твердження щодо відсутності виробників у санкційних списках.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір