• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

42120000-6 - Насоси та компресори (Насоси)

Завершена

766 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 660.00 UAH
Період оскарження: 20.04.2018 15:01 - 25.04.2018 17:00
Вимога
Залишено без розгляду

Виключення дисримінаційних вимог "під одного учасника (виробника)", що містяться в технічній частині документації

Номер: 44d23c3f9d1c494e8bc3d9ed0fa77989
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-20-001089-b.a1
Назва: Виключення дисримінаційних вимог "під одного учасника (виробника)", що містяться в технічній частині документації
Вимога:
Замовником вимагається, що виробник насосних агрегатів повинен мати сертифікати ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, OHSAS18001:2007., а також необхідно хоча б 3-х, офіційних сервісних центрів в Україні. Дані вимоги є дискримінаційними та прописані під одного виробника - Wilo, що підтверджують попередні проведені вами закупівлі насосів. Більше того дана закупівля має вже визначеного переможця, який неодноразово "вигравав" у ваших закупівлях, наприклад UA-2017-09-20-002299-b. Вимагаємо виключити вимогу про надання сертифікату OHSAS18001:2007 або надати ЗАКОНОДАВЧУ АРГУМЕНТАЦІЮ, що визначає, що виробники зобов'язані мати саме даний сертифікат. Законодавчу аргументацію, звісно, просимо зазначити з посиланням на частини, статті та назви нормативно-правових актів національного законодавства, які встановлюють даний обов'язок для виробників та постачальників. А також просимо зазначити: яке відношення має Замовник до системи управління гігієною та охоронуою праці юридичної особи (в даному випадку виробника), з яким не має жодних юридичних правовідносин? Яким чином гігієна та охорона праці впливає на якість товару, яка підтверджується взагалі іншими документами? По-друге, замовником вимагається наявність не менше трьох сервісних центрів? Вибачте, шановний Замовник, але для чого вам три сервісні центри? Одного недостатньо? Якщо Вам учасник надає інформацію, що в нього є сервісний центр в м. Луцьк, в м. Херсон та м. Львів, вам буде зручний такий варіант сервісних центрів? Чи все ж таки краще, коли сервісні центри визначаються за якісю (наприклад можливістю прибути протягом певного часу), а не кільсістю, яка для вас є незручною. Адже значно простіше, коли сервісний центр є в вашому або найближчому місті. Враховуючи адміністративне розташування Замовника найближчі сервісні центри більшості виробників розташовуються у найближчій до вас області - в м. Київ. Тож до чого вам ще два сервісні центри, до яких довго та дорого добиратися і вам також? Дана вимога встановлена лише з метою обмеження кола учасників і не має за собою на меті забезпечення якісного та швидкого сервісного обслуговування, адже в такому випадку вимога мала звучати інакше, наприклад: "наявність сервісного центру в межах 200 км від Замовника" або "наявність можливості забезпечити прибуття працівника сервісного центру протягом 5 годин". Але ж такі демократичні вимоги є невигідними для замовника, адже не лобіюють інтереси певного виробника та переможця, чи не так? Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити або змінити таку вимогу "еобхідно хоча б 3-х, офіційних сервісних центрів в Україні".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ми вимагаємо наявність даних сертифікатів, для підтвердження того, що дане обладнання вироблено серійно на підприємствах які мають можливість виконувати контроль якості, та дотримуватись усіх норм якості виробництва насосних агрегатів, а не мати сумнівне походження. Просимо зауважити, що дані сертифікати мають всі відомі виробники обладнання. Стосовно наявності сервісних центрів – ця вимога дуже важлива. Вона дає можливість, обирати сервісний центр для обслуговування та ремонту обладнання, який зможе виконати це якомога швидше, а не буде відтермінувати его, мотивуючи завантаженістю сервісного центру або відсутністю персоналу. У Додатку 4, зазначені всі технічне вимоги до обладнання. Якщо запропоноване насосне обладнання буде відповідати або мати кращі технічні характеристики, дана пропозиція буде розглянута.
Статус вимоги: Не задоволено