-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо ЄВРО-5
Завершена
25 625 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 256 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 256 250.00 UAH
Період оскарження:
04.01.2024 17:29 - 09.01.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
скарга
Номер:
062b3e75c4494475bb4a984e9ec29012
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-04-006571-a.a3
Назва:
скарга
Скарга:
№ 1 від 27.03.2024
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035.
Замовник: КП "Тернопільелектротранс"
код ЄДРПОУ: 05447987
Адреса: 46400, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7.
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФУЕЛПОСТАЧ"
(код ЄДРПОУ: 45120956)
Адреса: Україна, 08644, Київська область, Білоцерківський район, село Пшеничне, вулиця Окружна, будинок 1а
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-04-006571-a
СКАРГА
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-04-006571-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФУЕЛПОСТАЧ " (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - код ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
За результатами розгляду, пропозиція Підприємства була відхилена. Підставами для відхилення зазначено наступне –
«
»
Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: 5. У складі тендерної пропозиції учасники мають надати довідку в довільній формі з інформацією про автозаправні станції учасника (власні та/або орендовані, та/або партнерів), що забезпечують відпуск товару за талонами наданими учасником, як одна із АЗС повинна знаходитись на відстані не більшеніж 1 км. від території замовника м.Тернопіль , вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотньому напрямку.
Таким чином документацією було встановлено виключний перелік документів та інформації, яка повинна бути надана в складі тендерної пропозиції. Також зауважимо, що вимоги окремого саме виділення АЗС на відстані не більше ніж 1 км. в довідці не вимагалося. Такий факт повинен випливати з адреси АЗС, вказаної в довідці.
У складі тендерної пропозиції надано довідку про перелік АЗС, що забезпечують відпуск товару як це і вимагалось вимогами ТД (файл: 16 Довідка перелік АЗС.pdf).
15.03.2024 року Замовник опублікував вимогу про усунення невідповідностей: «Під час розгляду пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУЕЛПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ/ІПН 45120956), юридична адреса 08644, Київська обл., Білоцерківський р-н, с. Пшеничне, вул. Окружна, буд 1А, з ціною 25 200 000,00 гривень з ПДВ, яка після відхилення пропозицій учасників 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" з ціною 21`570`000.00 гривень з ПДВ та 2) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" з ціною 21`600`000.00 гривень з ПДВ визначена наступною економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі - встановлено невідповідності в поданій пропозиції. На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - в Додатку 1 до ТД, у відповідності до ст.16 Закону "Про публічні закупівлі" встановлена вимога щодо підтвердження Учасником кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору». Учасник не виконав дану вимогу та не надав наступні документи: • Довідку про досвід виконання аналогічних договорів • Копію аналогічного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі із усіма додатками. • Копію/ї документа/ів на підтвердження повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; - Учасник не надав документи у відповідності до таблиці 2 Додатку 1 до ТД : 1 Реєстр наданих документів 12 Лист-згоду на обробку персональних даних керівника Учасника, уповноваженої особи Учасника, яку уповноважено підписувати документи пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі, а також листи-згоди від усіх осіб, персональні дані яких вказані (оприлюднені) в тендерній пропозиції учасника (згідно Додатка 4); - в додатку 2 до ТД в п.3 встановлена вимога «Місце/умови поставки: Учасник повинен мати (у користуванні, оренді або у власності) мережу АЗС на території міста Тернопіль, Тернопільської області з цілодобовим режимом відпуску палива, які мають відповідні чинні дозвільні документи на право роздрібної торгівлі пальним, але не менше як одна із АЗС повинна знаходитись на відстані не більше ніж 1 км від території замовника м.Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотньому напрямку.» та в п.5 встановлена вимога «У складі тендерної пропозиції учасники мають надати довідку в довільній формі з інформацією про автозаправні станції учасника (власні та/або орендовані, та/або партнерів), що забезпечують відпуск товару за талонами наданими учасником, як одна із АЗС повинна знаходитись на відстані не більше ніж 1 км від території замовника м.Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотньому напрямку.» Учасник в складі пропозиції надав документ «16 Довідка перелік АЗС.pdf», але в даному документі вказано лише перелік АЗС та не вказана інформації про власників/бренд АЗС, що не дає змогу перевірити дану інформацію. Враховуючи те, що вказані в довідці АЗС позначені як партнерські, а не АЗС Учасника, Учасник мав би підтвердити право використання цих АЗС для заправки транспортних засобів Замовника шляхом завантаження в систему договорів оренди, партнерських договорів чи угод. Окрім вищенаведеного, Учасник не надав довідку в довільній формі з інформацією згідно вимоги Замовника, а саме про АЗС «не менше як одна із АЗС повинна знаходитись на відстані не більше ніж 1 км. від території замовника м.Тернопіль , вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотньому напрямку.» 2. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Учасник повинен надати: 1. Довідку про досвід виконання аналогічних договорів 2. Копію аналогічного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі із усіма додатками. 3. Копію/ї документа/ів на підтвердження повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 4. Реєстр наданих документів 5. Лист-згоду на обробку персональних даних керівника Учасника, уповноваженої особи Учасника, яку уповноважено підписувати документи пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі, а також листи-згоди від усіх осіб, персональні дані яких вказані (оприлюднені) в тендерній пропозиції учасника (згідно Додатка 4) 6. Довідку про АЗС, яка знаходитись на відстані не більше ніж 1 км від території замовника м. Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотньому напрямку. 7. Договір оренди, або партнерський договір, або партнерську угоду з власником АЗС, яка знаходитись на відстані не більше ніж 1 км від території замовника м. Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотньому напрямку вказаним в довідці. 8. Довідку про інші АЗС із зазначенням власника/бренду АЗС. 9. Договори оренди, або партнерські договори, або партнерські угоди з власниками АЗС, які вказані в довідці про інші АЗС на яких можлива заправка транспортних засобів Замовника. З огляду на вище наведене, відповідно до п. 43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, шляхом завантаження в електронну систему.»
В подальшому повторно завантажено довідку про наявність АЗС, що забезпечують відпуск товару (файл: 3 Довідка перелік АЗС онов.pdf), в якій додатково було виокремлено жирним шрифтом АЗС, які знаходяться на відстані до 1 км. від території замовника м.Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотному напрямку.
Окремо варто зазначити, що тендерна документація не містила окремих вимог стосовно надання у складі тендерних пропозицій учасників торгів:
- Договіру оренди, або партнерського договіру, або партнерської угоду з власником АЗС, яка знаходитись на відстані не більше ніж 1 км від території замовника м. Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотньому напрямку вказаним в довідці.
- Довідки про інші АЗС із зазначенням власника/бренду АЗС.
- Договорів оренди, або партнерських договорів, або партнерських угод з власниками АЗС, які вказані в довідці про інші АЗС на яких можлива заправка транспортних засобів Замовника.
Стверджуємо, що Скаржник у повній мірі виконав вимогу тендерної документації у п.5 додатку 2.
Отже, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №146 від 22.03.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФУЕЛПОСТАЧ".
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Додаток:
1. Копія протоколe №146 від 22.03.2024 року на 4 арк.
З повагою,
Директор ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» Байло Артем Володимирович
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол УО _ 146.pdf 27.03.2024 15:25
- Скарга на відхилення3.pdf 27.03.2024 15:25
- Скарга на відхилення3.doc 27.03.2024 15:26
- sign.p7s 27.03.2024 15:27
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
28.03.2024 00:01
Пункт скарги
Номер:
3383433c8ecc4f76810807586c7aa5be
Заголовок пункту скарги:
рішення про відхилення тендерної пропозиції
Опис заперечення:
Протокол №146 від 22.03.2024 року.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: 5. У складі тендерної пропозиції учасники мають надати довідку в довільній формі з інформацією про автозаправні станції учасника (власні та/або орендовані, та/або партнерів), що забезпечують відпуск товару за талонами наданими учасником, як одна із АЗС повинна знаходитись на відстані не більшеніж 1 км. від території замовника м.Тернопіль , вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотньому напрямку.
Таким чином документацією було встановлено виключний перелік документів та інформації, яка повинна бути надана в складі тендерної пропозиції. Також зауважимо, що вимоги окремого саме виділення АЗС на відстані не більше ніж 1 км. в довідці не вимагалося. Такий факт повинен випливати з адреси АЗС, вказаної в довідці.
У складі тендерної пропозиції надано довідку про перелік АЗС, що забезпечують відпуск товару як це і вимагалось вимогами ТД (файл: 16 Довідка перелік АЗС.pdf).
15.03.2024 року Замовник опублікував вимогу про усунення невідповідностей: «Під час розгляду пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУЕЛПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ/ІПН 45120956), юридична адреса 08644, Київська обл., Білоцерківський р-н, с. Пшеничне, вул. Окружна, буд 1А, з ціною 25 200 000,00 гривень з ПДВ, яка після відхилення пропозицій учасників 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" з ціною 21`570`000.00 гривень з ПДВ та 2) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" з ціною 21`600`000.00 гривень з ПДВ визначена наступною економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі - встановлено невідповідності в поданій пропозиції. На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - в Додатку 1 до ТД, у відповідності до ст.16 Закону "Про публічні закупівлі" встановлена вимога щодо підтвердження Учасником кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору». Учасник не виконав дану вимогу та не надав наступні документи: • Довідку про досвід виконання аналогічних договорів • Копію аналогічного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі із усіма додатками. • Копію/ї документа/ів на підтвердження повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; - Учасник не надав документи у відповідності до таблиці 2 Додатку 1 до ТД : 1 Реєстр наданих документів 12 Лист-згоду на обробку персональних даних керівника Учасника, уповноваженої особи Учасника, яку уповноважено підписувати документи пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі, а також листи-згоди від усіх осіб, персональні дані яких вказані (оприлюднені) в тендерній пропозиції учасника (згідно Додатка 4); - в додатку 2 до ТД в п.3 встановлена вимога «Місце/умови поставки: Учасник повинен мати (у користуванні, оренді або у власності) мережу АЗС на території міста Тернопіль, Тернопільської області з цілодобовим режимом відпуску палива, які мають відповідні чинні дозвільні документи на право роздрібної торгівлі пальним, але не менше як одна із АЗС повинна знаходитись на відстані не більше ніж 1 км від території замовника м.Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотньому напрямку.» та в п.5 встановлена вимога «У складі тендерної пропозиції учасники мають надати довідку в довільній формі з інформацією про автозаправні станції учасника (власні та/або орендовані, та/або партнерів), що забезпечують відпуск товару за талонами наданими учасником, як одна із АЗС повинна знаходитись на відстані не більше ніж 1 км від території замовника м.Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотньому напрямку.» Учасник в складі пропозиції надав документ «16 Довідка перелік АЗС.pdf», але в даному документі вказано лише перелік АЗС та не вказана інформації про власників/бренд АЗС, що не дає змогу перевірити дану інформацію. Враховуючи те, що вказані в довідці АЗС позначені як партнерські, а не АЗС Учасника, Учасник мав би підтвердити право використання цих АЗС для заправки транспортних засобів Замовника шляхом завантаження в систему договорів оренди, партнерських договорів чи угод. Окрім вищенаведеного, Учасник не надав довідку в довільній формі з інформацією згідно вимоги Замовника, а саме про АЗС «не менше як одна із АЗС повинна знаходитись на відстані не більше ніж 1 км. від території замовника м.Тернопіль , вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотньому напрямку.» 2. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Учасник повинен надати: 1. Довідку про досвід виконання аналогічних договорів 2. Копію аналогічного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі із усіма додатками. 3. Копію/ї документа/ів на підтвердження повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 4. Реєстр наданих документів 5. Лист-згоду на обробку персональних даних керівника Учасника, уповноваженої особи Учасника, яку уповноважено підписувати документи пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі, а також листи-згоди від усіх осіб, персональні дані яких вказані (оприлюднені) в тендерній пропозиції учасника (згідно Додатка 4) 6. Довідку про АЗС, яка знаходитись на відстані не більше ніж 1 км від території замовника м. Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотньому напрямку. 7. Договір оренди, або партнерський договір, або партнерську угоду з власником АЗС, яка знаходитись на відстані не більше ніж 1 км від території замовника м. Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотньому напрямку вказаним в довідці. 8. Довідку про інші АЗС із зазначенням власника/бренду АЗС. 9. Договори оренди, або партнерські договори, або партнерські угоди з власниками АЗС, які вказані в довідці про інші АЗС на яких можлива заправка транспортних засобів Замовника. З огляду на вище наведене, відповідно до п. 43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, шляхом завантаження в електронну систему.»
В подальшому повторно завантажено довідку про наявність АЗС, що забезпечують відпуск товару (файл: 3 Довідка перелік АЗС онов.pdf), в якій додатково було виокремлено жирним шрифтом АЗС, які знаходяться на відстані до 1 км. від території замовника м.Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотному напрямку.
Окремо варто зазначити, що тендерна документація не містила окремих вимог стосовно надання у складі тендерних пропозицій учасників торгів:
- Договіру оренди, або партнерського договіру, або партнерської угоду з власником АЗС, яка знаходитись на відстані не більше ніж 1 км від території замовника м. Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотньому напрямку вказаним в довідці.
- Довідки про інші АЗС із зазначенням власника/бренду АЗС.
- Договорів оренди, або партнерських договорів, або партнерських угод з власниками АЗС, які вказані в довідці про інші АЗС на яких можлива заправка транспортних засобів Замовника.
Стверджуємо, що Скаржник у повній мірі виконав вимогу тендерної документації у п.5 додатку 2.
Отже, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №146 від 22.03.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Таким чином документацією було встановлено виключний перелік документів та інформації, яка повинна бути надана в складі тендерної пропозиції. Також зауважимо, що вимоги окремого саме виділення АЗС на відстані не більше ніж 1 км. в довідці не вимагалося. Такий факт повинен випливати з адреси АЗС, вказаної в довідці.
У складі тендерної пропозиції надано довідку про перелік АЗС, що забезпечують відпуск товару як це і вимагалось вимогами ТД (файл: 16 Довідка перелік АЗС.pdf).
15.03.2024 року Замовник опублікував вимогу про усунення невідповідностей: «Під час розгляду пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУЕЛПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ/ІПН 45120956), юридична адреса 08644, Київська обл., Білоцерківський р-н, с. Пшеничне, вул. Окружна, буд 1А, з ціною 25 200 000,00 гривень з ПДВ, яка після відхилення пропозицій учасників 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" з ціною 21`570`000.00 гривень з ПДВ та 2) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" з ціною 21`600`000.00 гривень з ПДВ визначена наступною економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі - встановлено невідповідності в поданій пропозиції. На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - в Додатку 1 до ТД, у відповідності до ст.16 Закону "Про публічні закупівлі" встановлена вимога щодо підтвердження Учасником кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору». Учасник не виконав дану вимогу та не надав наступні документи: • Довідку про досвід виконання аналогічних договорів • Копію аналогічного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі із усіма додатками. • Копію/ї документа/ів на підтвердження повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; - Учасник не надав документи у відповідності до таблиці 2 Додатку 1 до ТД : 1 Реєстр наданих документів 12 Лист-згоду на обробку персональних даних керівника Учасника, уповноваженої особи Учасника, яку уповноважено підписувати документи пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі, а також листи-згоди від усіх осіб, персональні дані яких вказані (оприлюднені) в тендерній пропозиції учасника (згідно Додатка 4); - в додатку 2 до ТД в п.3 встановлена вимога «Місце/умови поставки: Учасник повинен мати (у користуванні, оренді або у власності) мережу АЗС на території міста Тернопіль, Тернопільської області з цілодобовим режимом відпуску палива, які мають відповідні чинні дозвільні документи на право роздрібної торгівлі пальним, але не менше як одна із АЗС повинна знаходитись на відстані не більше ніж 1 км від території замовника м.Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотньому напрямку.» та в п.5 встановлена вимога «У складі тендерної пропозиції учасники мають надати довідку в довільній формі з інформацією про автозаправні станції учасника (власні та/або орендовані, та/або партнерів), що забезпечують відпуск товару за талонами наданими учасником, як одна із АЗС повинна знаходитись на відстані не більше ніж 1 км від території замовника м.Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотньому напрямку.» Учасник в складі пропозиції надав документ «16 Довідка перелік АЗС.pdf», але в даному документі вказано лише перелік АЗС та не вказана інформації про власників/бренд АЗС, що не дає змогу перевірити дану інформацію. Враховуючи те, що вказані в довідці АЗС позначені як партнерські, а не АЗС Учасника, Учасник мав би підтвердити право використання цих АЗС для заправки транспортних засобів Замовника шляхом завантаження в систему договорів оренди, партнерських договорів чи угод. Окрім вищенаведеного, Учасник не надав довідку в довільній формі з інформацією згідно вимоги Замовника, а саме про АЗС «не менше як одна із АЗС повинна знаходитись на відстані не більше ніж 1 км. від території замовника м.Тернопіль , вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотньому напрямку.» 2. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Учасник повинен надати: 1. Довідку про досвід виконання аналогічних договорів 2. Копію аналогічного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі із усіма додатками. 3. Копію/ї документа/ів на підтвердження повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 4. Реєстр наданих документів 5. Лист-згоду на обробку персональних даних керівника Учасника, уповноваженої особи Учасника, яку уповноважено підписувати документи пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі, а також листи-згоди від усіх осіб, персональні дані яких вказані (оприлюднені) в тендерній пропозиції учасника (згідно Додатка 4) 6. Довідку про АЗС, яка знаходитись на відстані не більше ніж 1 км від території замовника м. Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотньому напрямку. 7. Договір оренди, або партнерський договір, або партнерську угоду з власником АЗС, яка знаходитись на відстані не більше ніж 1 км від території замовника м. Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотньому напрямку вказаним в довідці. 8. Довідку про інші АЗС із зазначенням власника/бренду АЗС. 9. Договори оренди, або партнерські договори, або партнерські угоди з власниками АЗС, які вказані в довідці про інші АЗС на яких можлива заправка транспортних засобів Замовника. З огляду на вище наведене, відповідно до п. 43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, шляхом завантаження в електронну систему.»
В подальшому повторно завантажено довідку про наявність АЗС, що забезпечують відпуск товару (файл: 3 Довідка перелік АЗС онов.pdf), в якій додатково було виокремлено жирним шрифтом АЗС, які знаходяться на відстані до 1 км. від території замовника м.Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотному напрямку.
Окремо варто зазначити, що тендерна документація не містила окремих вимог стосовно надання у складі тендерних пропозицій учасників торгів:
- Договіру оренди, або партнерського договіру, або партнерської угоду з власником АЗС, яка знаходитись на відстані не більше ніж 1 км від території замовника м. Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7, як в прямому так і в зворотньому напрямку вказаним в довідці.
- Довідки про інші АЗС із зазначенням власника/бренду АЗС.
- Договорів оренди, або партнерських договорів, або партнерських угод з власниками АЗС, які вказані в довідці про інші АЗС на яких можлива заправка транспортних засобів Замовника.
Стверджуємо, що Скаржник у повній мірі виконав вимогу тендерної документації у п.5 додатку 2.
Отже, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №146 від 22.03.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФУЕЛПОСТАЧ".
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга
Номер:
af7533423d4b4fe0884942ec725f6b98
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-04-006571-a.b2
Назва:
скарга
Скарга:
№ 1 від 02.02.2024 року
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035.
Замовник: КП "Тернопільелектротранс"
код ЄДРПОУ: 05447987
Адреса: 46400, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7.
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФУЕЛПОСТАЧ"
(код ЄДРПОУ: 45120956)
Адреса: Україна, 08644, Київська область, Білоцерківський район, село Пшеничне, вулиця Окружна, будинок 1а
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-04-006571-a
СКАРГА
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-04-006571-a, Товариство з обмеженою відповідальністю " ФУЕЛПОСТАЧ " (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - код ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, що зазначено у оголошенні.
За результатами аукціону нами було надано пропозицію.
Втім для ухилення від укладання з нами договору замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру з наступним обґрунтуванням –
«
»
Також у системі закупівель зазначено –
«Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Коментар щодо відміни: Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг »
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон):
Замовник відміняє тендер у разі - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Замовником була оголошена закупівля із точною вказівкою очікуваної вартості у 25 625 000,00 грн. Запропонована ціна скаржника є нижчою від очікуваної вартості.
Замовником було самостійно визначено ціну очікуваної вартості торгів, що в свою чергу свідчить про допустимість подання тендерних пропозицій, які нижчі від очікуваної вартості торгів або їй дорівнюють. При цьому, недопустимо відміняти закупівлю через те, що замовник вважає, що учасники мали запропонувати нижчу ціну, ніж він очікував.
В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №064 від 26.01.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.5, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру на придбання дизельного палива ЄВРО-5, ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, номер оголошення UA-2024-01-04-006571-a
Додатки:
1. Копія протоколу №064 від 26.01.2024 року на 2 арк.
З повагою,
Директор ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» Байло Артем Володимирович
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО _ 122.pdf 04.03.2024 14:47
- 02_3 додаткова угода 2 дог 11 23к 715.pdf 08.02.2024 17:07
- 02_2 додаткова угода 1 дог 11 23к 715.pdf 08.02.2024 17:07
- 02_1 договір 11 23к 715.pdf 08.02.2024 17:07
- 01_2 Протокол УО _ 091.pdf 08.02.2024 17:07
- 01_1 091 Протокол УО 08.02.2024 щодо надання інформац АМКУ Оскаржен рішення про відміну тогів дизпаливо.docx 08.02.2024 17:07
- рішення від 06.02.2024 № 2204.pdf 06.02.2024 16:29
- рішення від 12.02.2024 № 2604.pdf 15.02.2024 11:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.02.2024 № 2604.pdf 13.02.2024 13:53
- доп пояснення.pdf 10.02.2024 10:05
- sign.p7s 02.02.2024 16:26
- Протокол УО _ 064.pdf 02.02.2024 16:24
- скаргв відміна ред 2.docx 02.02.2024 16:24
- скаргв відміна ред 2.pdf 02.02.2024 16:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.02.2024 17:33
Дата розгляду скарги:
12.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.02.2024 16:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.02.2024 11:24
Дата виконання рішення Замовником:
08.03.2024 14:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З метою усунення порушення, відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2604-р/пк-пз від 12 січня 2024 року, Замовник скасовує своє рішення про відміну Процедури закупівлі UA-2024-01-04-006571-a, яке було затверджене протоколом № 064 від 26 січіня 2024 року.
ВИРІШЕНО:
1. Скасувати Рішення Замовника, затверджене протоколом № 064 від 26 січіня 2024 року.
2. Розмістити повідомлення про рішення на сайті та повідомити орган оскарження про прийняте рішення.
Пункт скарги
Номер:
392b53725210416e8190b883f9bd96a5
Заголовок пункту скарги:
оскарження відміни закупівлі
Опис заперечення:
Протокол №064 від 26.01.2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон):
Замовник відміняє тендер у разі - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Замовником була оголошена закупівля із точною вказівкою очікуваної вартості у 25 625 000,00 грн. Запропонована ціна скаржника є нижчою від очікуваної вартості.
Замовником було самостійно визначено ціну очікуваної вартості торгів, що в свою чергу свідчить про допустимість подання тендерних пропозицій, які нижчі від очікуваної вартості торгів або їй дорівнюють. При цьому, недопустимо відміняти закупівлю через те, що замовник вважає, що учасники мали запропонувати нижчу ціну, ніж він очікував.
В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №064 від 26.01.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.5, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру на придбання дизельного палива ЄВРО-5, ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, номер оголошення UA-2024-01-04-006571-a
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон):
Замовник відміняє тендер у разі - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Замовником була оголошена закупівля із точною вказівкою очікуваної вартості у 25 625 000,00 грн. Запропонована ціна скаржника є нижчою від очікуваної вартості.
Замовником було самостійно визначено ціну очікуваної вартості торгів, що в свою чергу свідчить про допустимість подання тендерних пропозицій, які нижчі від очікуваної вартості торгів або їй дорівнюють. При цьому, недопустимо відміняти закупівлю через те, що замовник вважає, що учасники мали запропонувати нижчу ціну, ніж він очікував.
В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №064 від 26.01.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.5, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру на придбання дизельного палива ЄВРО-5, ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, номер оголошення UA-2024-01-04-006571-a
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Скасована
КЕП
скарга
Номер:
11ddeb89741b476697c745fc7061054f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-04-006571-a.b1
Назва:
скарга
Скарга:
№ 1 від 30.01.2024 року
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035.
Замовник: КП "Тернопільелектротранс"
код ЄДРПОУ: 05447987
Адреса: 46400, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7.
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФУЕЛПОСТАЧ"
(код ЄДРПОУ: 45120956)
Адреса: Україна, 08644, Київська область, Білоцерківський район, село Пшеничне, вулиця Окружна, будинок 1а
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-04-006571-a
СКАРГА
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-04-006571-a, Товариство з обмеженою відповідальністю " ФУЕЛПОСТАЧ " (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - код ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, що зазначено у оголошенні.
За результатами аукціону нами було надано пропозицію.
Втім для ухилення від укладання з нами договору замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру з наступним обґрунтуванням –
«
»
Також у системі закупівель зазначено –
«Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Коментар щодо відміни: Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг »
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон):
Замовник відміняє тендер у разі - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Замовником була оголошена закупівля із точною вказівкою очікуваної вартості у 25 625 000,00 грн. Запропонована ціна скаржника є нижчою від очікуваної вартості.
Замовником було самостійно визначено ціну очікуваної вартості торгів, що в свою чергу свідчить про допустимість подання тендерних пропозицій, які нижчі від очікуваної вартості торгів або їй дорівнюють. При цьому, недопустимо відміняти закупівлю через те, що замовник вважає, що учасники мали запропонувати нижчу ціну, ніж він очікував.
В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №064 від 26.01.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.5, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру на придбання дизельного палива ЄВРО-5, ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, номер оголошення UA-2024-01-04-006571-a
Додатки:
1. Копія протоколу №064 від 26.01.2024 року на 2 арк.
З повагою,
Директор ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» Байло Артем Володимирович
Пов'язані документи:
Учасник
- скаргв відміна ред 2.pdf 30.01.2024 16:24
- скаргв відміна ред 2.docx 30.01.2024 16:24
- Протокол УО _ 064.pdf 30.01.2024 16:24
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
06.02.2024 00:04
Пункт скарги
Номер:
2010fdbbb7e64fa4ac6aac2d0a98d99a
Заголовок пункту скарги:
відміна торгів
Опис заперечення:
Протокол №064 від 26.01.2024 року.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон):
Замовник відміняє тендер у разі - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Замовником була оголошена закупівля із точною вказівкою очікуваної вартості у 25 625 000,00 грн. Запропонована ціна скаржника є нижчою від очікуваної вартості.
Замовником було самостійно визначено ціну очікуваної вартості торгів, що в свою чергу свідчить про допустимість подання тендерних пропозицій, які нижчі від очікуваної вартості торгів або їй дорівнюють. При цьому, недопустимо відміняти закупівлю через те, що замовник вважає, що учасники мали запропонувати нижчу ціну, ніж він очікував.
В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №064 від 26.01.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.5, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру на придбання дизельного палива ЄВРО-5, ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, номер оголошення UA-2024-01-04-006571-a
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон):
Замовник відміняє тендер у разі - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Замовником була оголошена закупівля із точною вказівкою очікуваної вартості у 25 625 000,00 грн. Запропонована ціна скаржника є нижчою від очікуваної вартості.
Замовником було самостійно визначено ціну очікуваної вартості торгів, що в свою чергу свідчить про допустимість подання тендерних пропозицій, які нижчі від очікуваної вартості торгів або їй дорівнюють. При цьому, недопустимо відміняти закупівлю через те, що замовник вважає, що учасники мали запропонувати нижчу ціну, ніж він очікував.
В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасованим
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №064 від 26.01.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.5, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру на придбання дизельного палива ЄВРО-5, ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, номер оголошення UA-2024-01-04-006571-a
×
-
Назва доказу:
Протокол №064 від 26.01.2024 року.
-
Опис доказу:
у протоколі зафіксовано підставу відміни торгів
-
Повʼязаний документ:
Протокол УО _ 064.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)