-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами)
Закупівля проводиться відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями)
Торги відмінено
380 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 900.00 UAH
Період оскарження:
04.01.2024 16:52 - 14.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
на рішення Замовника про визначення переможцем та намір укласти договір у закупівлі UA-2024-01-04-006290-a
Номер:
c1423718d47c4a01affd6eae5a61223c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-04-006290-a.b6
Назва:
на рішення Замовника про визначення переможцем та намір укласти договір у закупівлі UA-2024-01-04-006290-a
Скарга:
Ознайомившись із тендерною пропозицією Переможця, ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» (далі - Скаржник) було виявлено ряд порушень щодо виконання вимог Тендерної документації по процедурі Відкриті торги (з особливостями) (далі – Тендерна документація) та чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Пов'язані документи:
Учасник
- 4. Довідка про аналогічний договір.pdf 26.01.2024 12:05
- Кваліфікаційний_документ_Аналогічний_договір.PDF 26.01.2024 12:05
- Протокол про намір укладення договору.docx 26.01.2024 12:05
- Скарга КНП Нововолинська центральна міська лікарня.docx 26.01.2024 12:05
- Тендерна документація НР.doc 26.01.2024 12:05
- Скарга.PDF 26.01.2024 12:05
- sign.p7s 26.01.2024 12:25
- рішення від 29.01.2024 № 1680.pdf 29.01.2024 17:43
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.02.2024 № 2269.pdf 07.02.2024 15:34
- рішення від 06.02.2024 № 2269.pdf 09.02.2024 11:32
- Кваліфікаційний_документ_Акт_до_аналогічного_договору.pdf 31.01.2024 16:38
- Кваліфікаційний_документ_Лист_відгук_.pdf 31.01.2024 16:38
- Кваліфікаційний_документ_КНП_Обухівська_БЛІЛ.pdf 31.01.2024 16:38
- Кваліфікаційний_документ_Лист_відгук.pdf 31.01.2024 16:38
- Кваліфікаційний_документ_Аналогічний_договір.PDF 31.01.2024 16:38
- Відповідь на скаргу в АМКУ.doc 31.01.2024 16:38
- Кваліфікаційний_документ_Акт_Обухівська_БЛІЛ.pdf 31.01.2024 16:38
- Відповідь на скаргу до АМКУ.pdf 31.01.2024 16:38
- 4. Довідка про аналогічний договір.pdf 31.01.2024 16:38
- Протокол про скасування рішення.docx 12.02.2024 08:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.01.2024 13:05
Дата розгляду скарги:
06.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.01.2024 17:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.02.2024 11:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано Рішення уповноваженої особи від 25 січня 2024 року про намір укласти договір по предмету закупівлі, ідентифікатор UA-2024-01-04-006290-a, відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.02.2024 року № 2269-р/пк-пз.
Пункт скарги
Номер:
b7592c89259248949bba040738bd900c
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність Переможця п. 2 Додатку №1 до тендерної документації
Опис заперечення:
1. Відповідно до вимоги п. 2 Додатку №1 до тендерної документації, «на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1. лист (довідку) в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2-ох договорів укладеними протягом останніх 2-ох років).
Аналогічними за предметом закупівлі договорами у цих торгах вважаються договори про надання послуг, укладеними з закладами охорони здоров’я та укладеним за результатами проведення конкурентної процедури закупівлі (тендеру)), який є предметом даної закупівлі.
1.2. не менше 2–ох скан-копій аналогічних договорів, зазначених в довідці, що були виконані в повному обсязі протягом останніх 2-ох років.
1.3. скан-копію листа-відгуку (або рекомендаційного листа тощо) (не менше 2-х) від контрагента згідно з поданим аналогічним договором (скан-копію листа-відгуку (або рекомендаційного листа тощо) за наданим аналогічним договором, інформація про виконання якого зазначена в довідці, передбаченій п. 1.1). Лист відгук має містити відомості про: найменування та місцезнаходження контрагента (замовника, покупця) за договором, його код ЄДРПОУ, дату укладення (строк дії), номер, предмет та суму(ціну) виконаного договору, за яким надається відгук / рекомендація).
Аналогічний договір має надаватися з усіма додатками (специфікаціями, додатковими угодами, доповненнями тощо), що становлять невід’ємну частину такого договору. Відсутність невід’ємних додатків до договору розцінюватиметься, як неподання учасником аналогічного договору (не підтвердження учасником відповідності установленому кваліфікаційному критерію).»
1.1. лист (довідку) в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2-ох договорів укладеними протягом останніх 2-ох років).
Аналогічними за предметом закупівлі договорами у цих торгах вважаються договори про надання послуг, укладеними з закладами охорони здоров’я та укладеним за результатами проведення конкурентної процедури закупівлі (тендеру)), який є предметом даної закупівлі.
1.2. не менше 2–ох скан-копій аналогічних договорів, зазначених в довідці, що були виконані в повному обсязі протягом останніх 2-ох років.
1.3. скан-копію листа-відгуку (або рекомендаційного листа тощо) (не менше 2-х) від контрагента згідно з поданим аналогічним договором (скан-копію листа-відгуку (або рекомендаційного листа тощо) за наданим аналогічним договором, інформація про виконання якого зазначена в довідці, передбаченій п. 1.1). Лист відгук має містити відомості про: найменування та місцезнаходження контрагента (замовника, покупця) за договором, його код ЄДРПОУ, дату укладення (строк дії), номер, предмет та суму(ціну) виконаного договору, за яким надається відгук / рекомендація).
Аналогічний договір має надаватися з усіма додатками (специфікаціями, додатковими угодами, доповненнями тощо), що становлять невід’ємну частину такого договору. Відсутність невід’ємних додатків до договору розцінюватиметься, як неподання учасником аналогічного договору (не підтвердження учасником відповідності установленому кваліфікаційному критерію).»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
Кваліфікаційний_документ_Аналогічний_договір
На виконання даної вимоги, ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС у складі своєї пропозиції надав «4. Довідка про аналогічний договір» Вих. №4 Від 11.01.2024 року, у якій зазначає наступні найменування Замовника, його місцезнаходження, з яким укладено аналогічні договори: 1. Комунальне некомерційне підприємство "Обласна офтальмологічна лікарня "Миколаївської обласної ради", Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Театральна, буд. 10 (далі – Аналогічний Договір № 1); 2. Комунальне некомерційне підприємство "ОБУХІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" 08704, Київська область, місто Обухів(з), вулиця Каштанова, будинок 52 (далі – Аналогічний Договір № 2). На підтвердження зазначеної інформації Переможець надав файл «Кваліфікаційний_документ_Аналогічний_договір», у якому міститься Аналогічний Договір № 1 від 13.12.2021 р., тобто договір укладено більше, ніж за останні 2 роки. В свою чергу, ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не надав у складі пропозиції скан-копію листа-відгуку (або рекомендаційного листа тощо) (не менше 2-х) від контрагента згідно з поданим аналогічним договором (скан-копію листа-відгуку (або рекомендаційного листа тощо) за наданим аналогічним договором, інформація про виконання якого зазначена в довідці, передбачений п. 1.1) стосовно Аналогічного Договору №1. Окрім цього, Переможець не надав жодного документу стосовно Аналогічного Договору № 2.
×
-
Назва доказу:
Кваліфікаційний_документ_Аналогічний_договір
-
Опис доказу:
Кваліфікаційний_документ_Аналогічний_договір
-
Повʼязаний документ:
Кваліфікаційний_документ_Аналогічний_договір.PDF
На виконання даної вимоги, ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС у складі своєї пропозиції надав «4. Довідка про аналогічний договір» Вих. №4 Від 11.01.2024 року, у якій зазначає наступні найменування Замовника, його місцезнаходження, з яким укладено аналогічні договори: 1. Комунальне некомерційне підприємство "Обласна офтальмологічна лікарня "Миколаївської обласної ради", Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Театральна, буд. 10 (далі – Аналогічний Договір № 1); 2. Комунальне некомерційне підприємство "ОБУХІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" 08704, Київська область, місто Обухів(з), вулиця Каштанова, будинок 52 (далі – Аналогічний Договір № 2). На підтвердження зазначеної інформації Переможець надав файл «Кваліфікаційний_документ_Аналогічний_договір», у якому міститься Аналогічний Договір № 1 від 13.12.2021 р., тобто договір укладено більше, ніж за останні 2 роки. В свою чергу, ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не надав у складі пропозиції скан-копію листа-відгуку (або рекомендаційного листа тощо) (не менше 2-х) від контрагента згідно з поданим аналогічним договором (скан-копію листа-відгуку (або рекомендаційного листа тощо) за наданим аналогічним договором, інформація про виконання якого зазначена в довідці, передбачений п. 1.1) стосовно Аналогічного Договору №1. Окрім цього, Переможець не надав жодного документу стосовно Аналогічного Договору № 2.
×
-
Назва доказу:
4. Довідка про аналогічний договір
-
Опис доказу:
Довідка про аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
4. Довідка про аналогічний договір.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь
Ви взагалі дивились документи переможця?!
Номер:
a6d2147fff4e4d0e80b3d464e6999651
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-04-006290-a.c5
Назва:
Ви взагалі дивились документи переможця?!
Вимога:
Ви вимагаєте:
"1.На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1. лист (довідку) в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2-ох договорів укладеними протягом останніх 2-ох років).
Аналогічними за предметом закупівлі договорами у цих торгах вважаються договори про надання послуг, укладеними з закладами охорони здоров’я та укладеним за результатами проведення конкурентної процедури закупівлі (тендеру)), який є предметом даної закупівлі.
1.2. не менше 2–ох скан-копій аналогічних договорів, зазначених в довідці, що були виконані в повному обсязі протягом останніх 2-ох років.
1.3. скан-копію листа-відгуку (або рекомендаційного листа тощо) (не менше 2-х) від контрагента згідно з поданим аналогічним договором (скан-копію листа-відгуку (або рекомендаційного листа тощо) за наданим аналогічним договором, інформація про виконання якого зазначена в довідці, передбаченій п. 1.1). Лист відгук має містити відомості про: найменування та місцезнаходження контрагента (замовника, покупця) за договором, його код ЄДРПОУ, дату укладення (строк дії), номер, предмет та суму(ціну) виконаного договору, за яким надається відгук / рекомендація).
Аналогічний договір має надаватися з усіма додатками (специфікаціями, додатковими угодами, доповненнями тощо), що становлять невід’ємну частину такого договору. Відсутність невід’ємних додатків до договору розцінюватиметься, як неподання учасником аналогічного договору (не підтвердження учасником відповідності установленому кваліфікаційному критерію)."
Учаник, якого ви визанал переможцем не надав усі зазначені документи!
Скасовувайте рішення або ми будемо змушені звернутись до АМКУ та розпочати моніторинг Вашої закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2024 13:30
Вирішення:
Шановний Учаснику, Замовником прийнято рішення скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Невідповідність Переможця
Номер:
5e7c6a5c341a4e7ba8efd26a2030ec4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-04-006290-a.c4
Назва:
Невідповідність Переможця
Вимога:
09.07.2023 року втратив чинність Закон України «Про відходи».
09.01.2024 року втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами».
09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом.
12.12.2023 року набрала чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Таким чином, усі ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видані Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (на операції: збирання, зберігання, знешкодження, оброблення, утилізація, видалення) втратили чинність.
З аналізу нових нормативно-правових актів можна зробити висновок про наступне:
1. Господарська діяльність з поводження з небезпечними відходами ліквідована, введено в дію господарська діяльність з управління небезпечними відходами. Господарська діяльність з управління небезпечними відходами - комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, а також збирання, зберігання небезпечних відходів для їх подальшого експорту з метою оброблення чи видалення.
2. Операції поводження з відходами - збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів, які були передбачені Законом України «Про відходи» - ліквідовано. Законом України «Про управління відходами» введено в дію операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів.
3. Класифікація відходів здійснюється відповідно до Національного переліку відходів та додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням.
4. Код операції з видалення та / або відновлення відходів, визначається відповідно до додатку № 1 та додатку № 2 до Закону України «Про управління відходами».
Таким чином, Замовник повинен перевіряти наявності в потенційного постачальника ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» .
Учасник, якого Ви визнали переможцем, не має чинної ліцензії та не відповідає вимогам чинного законодавства.
Вимагаємо Скасувати рішення про визначення переможцем ! У разі ігнорування ми будемо вимущені звернутись зі скаргою до Державної аудиторської служби.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2024 10:31
Вирішення:
Шановний Учасник!
Детально ознайомившись з Вашою Вимогою щодо невідповідності переможця і скасування рішення Замовника та щодо наявності ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з конкретним видом та кодом відходів і конкретним видом операції у відповідності до вимог Закону України «Про управління відходами» та постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278 повідомляємо наступне.
Згідно із Законом України «Про управління відходами», що набув законної сили 09.07.2023 року впроваджено новий вид ліцензування «управління небезпечними відходами».
У відповідності до постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278 визначено спеціальний порядок отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Згідно із правового аналізу вищевказаних нормативно-правових актів, то на сьогоднішній день не встановлено жодних понять «переліцензування», а лише визначено новий вид господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Законодавчо не передбачено і окрему процедуру для суб’єктів господарювання, які отримали ліцензію до набрання чинності Законом України «Про управління відходами».
Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 р. № 64 введено військовий стан на території України у зв’язку із військовою агресією російської федерації, воєнний стан продовжений до сьогодні.
У зв’язку із введенням воєнного стану 18.03.2022 року було прийнято постанову КМУ «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від №314, відповідно до якої суб’єкти господарювання мають можливість оформити документи у декларативному порядку. Далі буде здійснено поступовий перехід від декларацій до дозволів.
Наразі відсутній код ДК 021:2015 «з управління небезпечними відходами», тому Замовник не має права вимагати документи, що не відповідають предмету закупівлі.
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України, надало аналогічні ґрунтовні роз’яснення від 15.12.2023 року на своєму офіційному сайті, з якими можна ознайомитись за посиланням: https://mepr.gov.ua/novi-pravyla-litsenzuvannya-diyalnosti-z-upravlinnya-nebezpechnymy-vidhodamy-mindovkillya-nadaye-roz-yasnennya/
Так, як закупівля за ID: UA-2024-01-04-006290-a Замовником була оголошена 04.01.2024 року, тому відповідно до чинних норм законодавства України, у додатку № 2 до тендерної документації (із змінами) «на закупівлю з кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» Послуги у сфері поводження з медичними відходами» вказано: "Для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати такі документи:
- Довідку у довільній формі з інформацією про наявність чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, зокрема: збирання, зберігання, утилізацію, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України із зазначенням серії, дати видачі або номеру і дати наказу."
Разом з тим, запропонований Вами аналіз нових нормативно-правових актів є неповним та висновки не містять доведених фактів, що переможець не відповідав або не відповідає вимогам чинного законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
269abf474bd84d4e9f0b615e3923effa
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-04-006290-a.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовник!
Ознайомившись з вимогами тендерної документації, зокрема з Додатком 2, виникає питання - навіщо ви берете на себе обов'язки контролюючих органів???
Висновок ОВНС, Висновок СЕС, купа документів з перевірки охорони праці, вимоги до транспорту більші ніж до всієї матеріально-технічної бізи вцілому, ніби ви закуповуєте транспорт, а не послуги.
Ліцензійні умови мають вичерпний перелік документів, які суб'єкт господарювання надає органу ліцензування для оформлення дозволу. А отже, якщо учасник має чинну ліцензію на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, і не має запису у рєєстрі про аналювання ліцензії, то матеріально-технічна база, штат та документація учасника відповідає нормам дійочого законодавста. Навіщо ускладнювати усе? Можливо задля допущення лише одного учасника або недопущення учасників взагалі.
Вимагаємо видалити дискримінуючи вимоги з умов тендерної документації, які ніяк не обґрунтовані замовником, а саме:
Розділ 2 додатку 2
8. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на діяльність у сфері поводження з небезпечними відходами: дотримання вимог безпеки при здійснені операцій збирання, перевезення, зберігання, утилізації небезпечних відходів.
Розділ 3 додатку 2
2. Для підтвердження стану охорони праці у складі пропозиції надаються: дозвіл Держпраці на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; висновок експертизи стану охорони праці та безпеки промислового обладнання суб'єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та їх відповідності вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки та декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Передбачити наявність слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування (не менше 3 розряду), у складі пропозиції надати свідоцтво про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій.
3. Учасник у складі пропозиції надає чинний Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря з переліком заходів щодо здійснення контролю за дотриманням встановлених граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин та умов дозволу на викиди. Також надати у складі пропозиції, розроблений проект оцінки впливу на навколишнє середовище (ОВНС) з обґрунтуванням санітарно-захисної, який повинен містити оцінку впливів на навколишнє: соціальне, техногенне, та природне середовище. Технічні рішення, які прийняті в проекті, мають відповідати вимогам екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних, та інших діючих норм і правил і забезпечують для життя і здоров’я людей безпечну експлуатацію об’єкту при дотриманні закладених у проекті заходів.
4. Для підтвердження навчання працівників учасника, працевлаштування яких підтверджується у складі пропозиції шляхом надання відповідних наказів про призначення або трудових книжок, вимогам техніки безпеки у складі пропозиції надаються, зокрема для операторів котельні, механіка та начальника зміни: посвідчення або протоколи засідання комісії з перевірки знань з охорони праці щодо: проходження загального курсу з охорони праці: навчання і виявлення необхідних знань Законодавства України про охорону праці, організації роботи з охорони праці, медичних оглядів, профілактики професійних отруєнь і захворювань, надання до медичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій; вимог НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.62-12 та НПАОП 0.00-1.83-18; копії посвідчень працівників про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325; посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2024 11:21
Вирішення:
Доброго дня! Шановний учаснику Ваші зауваження були детально розглянуті та Замовником прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Перевезення в Ліцензії Мінекології
Номер:
e08bbb6f06ab4b2a8772ec47855fbc01
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-04-006290-a.a2
Назва:
Перевезення в Ліцензії Мінекології
Вимога:
Шановний замовнику!
В Додатку 2 до тендерної докуметації розділ 2 ви вимагаєте:
1. З урахуванням вимог Наказу МОЗ № 242 від 24.04.2015 року «Про затвердження Правил утилізації та знищення лікарських засобів», Постанови КМУ № 446 від 13 липня 2016 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» та Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом МОЗ України від 08.06.2015 року № 325, надається: Ліцензія Міністерства екології та природних ресурсів України на здійснення господарської діяльності, яка містить необхідні операції у сфері поводження з небезпечними відходами: (перевезення, збирання, зберігання, утилізація). Застосування окремих операцій до небезпечних відходів обґрунтовується та визначається згідно вимог Наказу МОЗ України від 08.06.2015 року № 325.
2. Витяг з Державної служби України з безпеки на транспорті, які містить інформації про номер та дату прийняття рішення про видачу ліцензії.
Міністерство екології та природних ресурсів України НЕ видає ліцензії на провадження господарської діяльності з небезпечними відходами на перевезення. Перед тим як виставляти такі вимоги, треба уважніше ознайомитися з законодавством, яке регулює сферу поводження з небезпечними відходами. Ліцензію на право перевезення видає Державна служба України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА).
Дані ліцензії видаються незалежно одна від одної.
Включаючи дану операцію до вимог до ліцензії Мінекології ви робите недопущення до процедури закупівлі усіх учасників.
Тим паче, у наступному пункті ви вимагаєте надати ліцензію УКРТРАНСБЕЗПЕКИ на перевезення. Навіщо змішувати два різних документи в один, не допускаючи всіх учасників до участі у процедурі закупівлі?
Вимагаємо видалити з умов пункту 1 операцію "перевезення"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2024 10:34
Вирішення:
Доброго дня! Шановний учаснику Ваші зауваження були детально розглянуті та Замовником прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
04466ff739b443bd86f0f5453610d98a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-04-006290-a.a1
Назва:
вимога
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 2 то ДТ, на підтвердження технічних вимог та забезпеченості Учасника необхідним ресурсним потенціалом, які відповідають вимогам законодавства, Ви вимагаєте надати у складі пропозиції протокол перевірки технічного стану транспортного засобу повною масою до 3,5 т. Окрім цього, Ви вимагаєте надати свідоцтво про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів); у разі оренди/кредиту/лізингу спецтранспорту додатково надати завірену копію договору оренди/кредиту/лізингу; свідоцтво ДОПНВ про підготовку водія; свідоцтво про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів; сертифікат працівника проходження професійної підготовки щодо поводження з небезпечними відходами. Таким чином, список стосовно документів на транспортний засіб є розширеним як для закупівлі послуг на поводження з небезпечним відходами, а не на закупівлю транспортних засобів. Вимагаємо прибрати вимогу стосовно надання протокол перевірки технічного стану транспортного засобу, оскільки зазначених окрім цієї вимоги документів буде достатньо для підтвердження наявності відповідного транспортного засобу для надання послуг, які є предметом закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.01.2024 10:47
Вирішення:
Доброго дня! Шановний учаснику Ваші зауваження були детально розглянуті та Замовником прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено