-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автозапчастини на спеціальну техніку МАЗ(сміттєвоз), КамАЗ (самоскид, асенізаторська машина, Мерседес (сміттєвоз), ГАЗ (34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів) за ДК 021:2015: 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД автозапчастини", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
3 823 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 117.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 117.50 UAH
Період оскарження:
04.01.2024 16:18 - 09.01.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на тендерну документацію
Номер:
af5caa5b25b54242badec9ef1f42df0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-04-005872-a.b3
Назва:
Скарга на тендерну документацію
Скарга:
СКАРГА
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД автозапчастини..docx 24.04.2024 23:18
- Скарга.pdf 24.04.2024 23:18
- Протокол про визначення учасника переможцем _19.04..docx.p7s.zip 24.04.2024 23:18
- sign.p7s 24.04.2024 23:20
- рішення від 26.04.2024 № 7472.pdf 26.04.2024 16:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2024 № 8120.pdf 08.05.2024 16:10
- рішення від 07.05.2024 № 8120.pdf 10.05.2024 17:29
- Лист - згода СТ_МАРКЕТ про продовження строку дії тендерної пропозиції.pdf 30.04.2024 15:25
- Пояснення на виконання рішення АМКУ № 7472-рпк-пз від 26.04.2024.docx 30.04.2024 15:25
- Лист - пропозиція про продовження строку дії тендерної пропозиції.pdf 30.04.2024 15:25
- Пояснення на виконання рішення АМКУ № 7472-рпк-пз від 26.04.2024.pdf 30.04.2024 15:25
- Протокол-про-надання-відповіді-на-запит-АМКУ.docx.p7s.zip 30.04.2024 15:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.04.2024 23:27
Дата розгляду скарги:
07.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.04.2024 16:44
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.05.2024 17:30
Пункт скарги
Номер:
6d09e4d6d1334fd39bcf71e7baf92e22
Заголовок пункту скарги:
Тендерна пропозиція не дійсна
Опис заперечення:
Тендерна пропозиція не дійсна
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Строк дії тендерної пропозиції
Тип порушення:
Тендерна пропозиція не дійсна
Опис суті пункту скарги:
Пункт 4 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначає термін дійсності пропозиції:
Тобто з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (12 січня 2024 00:00) до дня коли Замовником визначено переможця ТОВ "СТ-МАРКЕТ ГРУП" (17.04.2024 року) пройшло 97 днів.
Учасник ТОВ "СТ-МАРКЕТ ГРУП" а ні з власної ініціативи і ні на вимогу Замовника не продовжив строк дії тендерної пропозиції та не повідомив Замовника через електронну систему закупівель.
Таким чином Замовник визначив переможцем учасника з недійсною пропозицією, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: пункту 4 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції».
Тож, тендерна пропозиція ТОВ "СТ-МАРКЕТ ГРУП" повинна бути відхилена .
Тобто з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (12 січня 2024 00:00) до дня коли Замовником визначено переможця ТОВ "СТ-МАРКЕТ ГРУП" (17.04.2024 року) пройшло 97 днів.
Учасник ТОВ "СТ-МАРКЕТ ГРУП" а ні з власної ініціативи і ні на вимогу Замовника не продовжив строк дії тендерної пропозиції та не повідомив Замовника через електронну систему закупівель.
Таким чином Замовник визначив переможцем учасника з недійсною пропозицією, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: пункту 4 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції».
Тож, тендерна пропозиція ТОВ "СТ-МАРКЕТ ГРУП" повинна бути відхилена .
×
-
Назва доказу:
доказ
-
Опис доказу:
доказ
-
Повʼязаний документ:
ТД автозапчастини..docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
3. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення №19/04-4 від 19.04.2024 року КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС" про визначення Переможця ТОВ "СТ-МАРКЕТ ГРУП" та дискваліфікувати Учасника.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
На тендерну документацію
Номер:
0f851b02277346c0874f70ecec75574f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-04-005872-a.b2
Назва:
На тендерну документацію
Скарга:
Скарга
На неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 11.03.2024 23:25
- Рішення від 05.02.2024 _ 2164.pdf 11.03.2024 23:25
- Протокол про відміну тендеру у звязку з неможливістю усунення порушень що виникли через порушення законодавства..docx 11.03.2024 23:25
- Договір м.Миколаїв склад.rar 11.03.2024 23:25
- sign.p7s 11.03.2024 23:27
- Рішення від 13.03.2024 № 4584.pdf 13.03.2024 16:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.03.2024 № 5175.pdf 22.03.2024 14:36
- Рішення від 21.03.2024 № 5175.pdf 26.03.2024 09:56
- Протокол надання відповіді на запит АМКУ.pdf 14.03.2024 12:11
- Протокол-про-надання-відповіді-на-запит-АМКУ.docx 14.03.2024 12:11
- Про скасування рішення, прийнятого під час проведення закупівлі на виконання рішення АМКУ. 11.04.2024.docx.p7s.zip 11.04.2024 10:25
- Протокол-про-відміну-прийнятого-рішення-УО-щодо-визначення-переможця-відхилення-учасника-за-результатом-розгляду-скарги-АМКУ 11.04.2024.docx.p7s.zip 11.04.2024 10:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.03.2024 23:33
Дата розгляду скарги:
21.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.03.2024 16:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.03.2024 09:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила:
1. Скасувати попередньо прийняте рішення уповноваженої особи про визначення учасника ТОВ "СТ-МАРКЕТ ГРУП" переможцем;
2. Скасувати попередньо прийняте рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Гапонов Андрій В'ячеславович.
Пункт скарги
Номер:
ec0bba4676164e09879eec1764e1d33a
Заголовок пункту скарги:
Не налано 24 години
Опис заперечення:
Не надано 24 години
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Не надано 24 години
Опис суті пункту скарги:
Замовником на майданчику електронних закупівель розміщено вимогу про усунення невідповідностей відносно Скаржника до 16 січня 2024 13:12.
Опублікована вимога наступного змісту:
У складі тендерної пропозиції Учасника надано наступні документи, в яких замовником виявлені невідповідності : 1. На підтвердження наявності у учасника магазину(ів) та/або складу(ів), учасником надано копію договору суборенди приміщення, який втратив свою чинність на момент розкриття тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2. На підтвердження наявності у учасника магазину(ів) та/або складу(ів), надає копії договору оренди, або володіння, або користування, або іншого документа, який підтверджує володіння чи користування магазину(ів) та/або складу(ів). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності у учасника магазину(ів) та/або складу(ів), надає копії договору оренди, або володіння, або користування, або іншого документа, який підтверджує володіння чи користування магазину(ів) та/або складу(ів). Такий договір повинен бути чинним на момент розкриття тендерної пропозиції.
Скаржником на виконання вище вказаної вимоги, в установлений термін, в складі тендерної пропозиції надано архів «Договір м.Миколаїв склад». В наданому архіві містяться всі необхідні файли для підтвердження наявності в учасника складського приміщення в місті Миколаїв. В тому числі копія договору оренди від 01 січня 2024 року:
Також в складі тендерної пропозиції Скаржника на виконання вище вказаної вимоги надано документ на підтвердження права власності орендодавця (Інформація з державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомості):
Рахунок та оплата за оренду приміщення:
Наданими документами Скаржником виконано вимогу про усунення невідповідностей у повному обсягу.
Враховуючи той факт, що решта документів перевірених Замовником при поданні Скаржником пропозиції відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Замовника, Замовником має бути опубліковано протокольне рішення про визнанння Скаржника переможцем та намір укласти договір.
Замість цього Замовником опубліковано протокольне рішення №18/01-2 від 18.01.2024 про відміну торгів у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Стало зрозуміло, що Замовник шукає причину не працювати зі Скаржником, безпідставно шукає порушення вимог/умов тендерної документації та всіляко намагається укласти договір з іншим учасником.
Скаржником оскаржено протокольне рішення №18/01-2 від 18.01.2024 про відміну торгів та Орган оскарження скасував вказане рішення.
За результатами розгляду скарги на майданчику електронних закупівель оприлюднено відповідне рішення Органу № 2164-р/пк-пз від 05.02.2024.
Після рішення АМКУ Замовником повернуто на кваліфікацію.
Однак рішенням №07/02-1 від 07.02.2024р. (в даті Замовником допущено механічну помилку) відхилено пропозицію Скаржника з наступних причин:
Всі зазначені недоліки мали б бути оголошені у вимозі про усунення недоліків. Так як вище вказані документи не містять в собі інформації про технічні, кількісні або якісні характеристики предмета закупівлі та не призводять до зміни марки, моделі тощо та не призводять до зміни ціни. Однак Замовник не вказав цих недоліків у вимозі про усунення недоліків до 16 січня 2024 13:12.
Якщо Замовник вважає, що Скаржником надано не всі документи, то хочу наголосити Замовнику та звернути увагу Органу оскарження, що «Особливостями встановлено, що замовник у разі виявлення невідповідності в інформації та / або документах учасника процедури закупівлі розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»
Замовник не зазначив інших невідповідностей у вимозі до 16 січня 2024 13:12.
На підставі вище викладених фактів, Скаржником виконано всі невідповідності оприлюднені Замовником у вимозі до 16 січня 2024 13:12.
Вимога надати інші документи порушує право Скаржника передбачене пунктом 43 Особливостей, а саме:
Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє чинного законодавства України, або навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Опублікована вимога наступного змісту:
У складі тендерної пропозиції Учасника надано наступні документи, в яких замовником виявлені невідповідності : 1. На підтвердження наявності у учасника магазину(ів) та/або складу(ів), учасником надано копію договору суборенди приміщення, який втратив свою чинність на момент розкриття тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2. На підтвердження наявності у учасника магазину(ів) та/або складу(ів), надає копії договору оренди, або володіння, або користування, або іншого документа, який підтверджує володіння чи користування магазину(ів) та/або складу(ів). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності у учасника магазину(ів) та/або складу(ів), надає копії договору оренди, або володіння, або користування, або іншого документа, який підтверджує володіння чи користування магазину(ів) та/або складу(ів). Такий договір повинен бути чинним на момент розкриття тендерної пропозиції.
Скаржником на виконання вище вказаної вимоги, в установлений термін, в складі тендерної пропозиції надано архів «Договір м.Миколаїв склад». В наданому архіві містяться всі необхідні файли для підтвердження наявності в учасника складського приміщення в місті Миколаїв. В тому числі копія договору оренди від 01 січня 2024 року:
Також в складі тендерної пропозиції Скаржника на виконання вище вказаної вимоги надано документ на підтвердження права власності орендодавця (Інформація з державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомості):
Рахунок та оплата за оренду приміщення:
Наданими документами Скаржником виконано вимогу про усунення невідповідностей у повному обсягу.
Враховуючи той факт, що решта документів перевірених Замовником при поданні Скаржником пропозиції відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Замовника, Замовником має бути опубліковано протокольне рішення про визнанння Скаржника переможцем та намір укласти договір.
Замість цього Замовником опубліковано протокольне рішення №18/01-2 від 18.01.2024 про відміну торгів у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Стало зрозуміло, що Замовник шукає причину не працювати зі Скаржником, безпідставно шукає порушення вимог/умов тендерної документації та всіляко намагається укласти договір з іншим учасником.
Скаржником оскаржено протокольне рішення №18/01-2 від 18.01.2024 про відміну торгів та Орган оскарження скасував вказане рішення.
За результатами розгляду скарги на майданчику електронних закупівель оприлюднено відповідне рішення Органу № 2164-р/пк-пз від 05.02.2024.
Після рішення АМКУ Замовником повернуто на кваліфікацію.
Однак рішенням №07/02-1 від 07.02.2024р. (в даті Замовником допущено механічну помилку) відхилено пропозицію Скаржника з наступних причин:
Всі зазначені недоліки мали б бути оголошені у вимозі про усунення недоліків. Так як вище вказані документи не містять в собі інформації про технічні, кількісні або якісні характеристики предмета закупівлі та не призводять до зміни марки, моделі тощо та не призводять до зміни ціни. Однак Замовник не вказав цих недоліків у вимозі про усунення недоліків до 16 січня 2024 13:12.
Якщо Замовник вважає, що Скаржником надано не всі документи, то хочу наголосити Замовнику та звернути увагу Органу оскарження, що «Особливостями встановлено, що замовник у разі виявлення невідповідності в інформації та / або документах учасника процедури закупівлі розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»
Замовник не зазначив інших невідповідностей у вимозі до 16 січня 2024 13:12.
На підставі вище викладених фактів, Скаржником виконано всі невідповідності оприлюднені Замовником у вимозі до 16 січня 2024 13:12.
Вимога надати інші документи порушує право Скаржника передбачене пунктом 43 Особливостей, а саме:
Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє чинного законодавства України, або навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати ПРОТОКОЛ виданий уповноваженою особою КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС" №07/02-1 від 07.02.2024р., незаконним та скасувати його.
Скарга
Виконана замовником
Відміна торгів
Номер:
024691dcd3804ed2b10acb303e1fc64e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-04-005872-a.b1
Назва:
Відміна торгів
Скарга:
На неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» - відміна торгів
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.02.2024 № 2164.pdf 06.02.2024 15:16
- Рішення від 05.02.2024 № 2164.pdf 08.02.2024 13:54
- Рішення від 30.01.2024 № 1809.pdf 30.01.2024 16:34
- Протокол про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі.pdf 06.03.2024 09:36
- Пояснення.pdf 01.02.2024 15:35
- Про скасування рішення, прийнятого під час проведення закупівлі на виконання рішення АМКУ.pdf 07.03.2024 10:33
- Про скасування рішення, прийнятого під час проведення закупівлі на виконання рішення АМКУ..docx 07.03.2024 10:33
- Пояснення АМК України - закупівля запчастин.docx.p7s.zip 01.02.2024 15:35
- Протокол про відміну тендеру у звязку з неможливістю усунення порушень що виникли через порушення законодавства..docx 27.01.2024 19:08
- Протокол про відміну тендеру у звязку з неможливістю усунення порушень що виникли через порушення законодавства._Validation_Report.pdf 27.01.2024 19:08
- Протокол про відміну тендеру у звязку з неможливістю усунення порушень що виникли через порушення законодавства..docx.p7s 27.01.2024 19:08
- СКАРГА відміна торгів.pdf.p7s.zip 27.01.2024 19:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.01.2024 19:16
Дата розгляду скарги:
05.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.01.2024 16:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.02.2024 13:55
Дата виконання рішення Замовником:
07.03.2024 10:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Про скасування рішення, прийнятого під час проведення
процедури закупівлі № UA-2024-01-04-005872-a
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа.
Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Під час проведення процедури закупівлі уповноваженою особою було прийнято рішення на підставі пункту 50 Особливостей про відміну відкритих торгів з особливостями у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та оприлюднення інформації в електронній системі закупівель про відміну відкритих торгів. Дане рішення було оформлено протоколом від 18.01.2024 року №18/01-2.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.02.2024 року №2164-р/пк-пз замовника зобов’язано скасувати попередньо прийняте рішення уповноваженої особи.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила:
1. Скасувати попередньо прийняте рішення уповноваженої особи про відміну відкритих торгів з особливостями у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.