-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопластикові двері
Завершена
287 081.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 435.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 435.40 UAH
Період оскарження:
04.01.2024 15:59 - 14.01.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА щодо умов тендерної документації
Номер:
cb0c714e02ab48859f80155583e378b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-04-005495-a.b2
Назва:
СКАРГА
щодо умов тендерної документації
Скарга:
Наявність в Тендерній документації Замовника дискримінційних умов, що порушують вимоги Закону та Особливостей, ускладнюють участь у процедурі закупівлі та дискримінаційних умов, очевидно, штучно сформульованих для обмеження конкуренції між учасниками, що перешкоджають нашим законним правам та інтересам щодо участі у вказаній процедурі закупівлі.
Положеннями п.6. Розділу 3 Тендерної документації встановлена наступна вимога:
«Враховуючи специфіку та складність розташування дверей, Учасник, з дати оголошення процедури закупівлі до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, за адресою замовника ознайомлюється з специфікою розташування дверей та здійснює самостійні заміри, за результатами чого складається довідка про те, що учасник/уповноважена особа учасника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада) у присутності представника(ів) Замовника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада) ознайомився(лась) і зобов’язується, що у разі обрання учасника переможцем процедури закупівлі, при постачанні товару продукція учасника буде відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Ця довідка підписується, присутнім(и) на ознайомленні представником(ками) замовника та учасником/уповноваженою особою учасника, а її копія надається у складі тендерної пропозиції.».
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та порушує права потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне:
Наявність такої вимоги значно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі. Оскільки, надає Замовнику можливість погодити та підписати відповідну Довідку лише обраним безпосередньо ним Учасникам, та встановити таким чином додаткові барʼєри для участі у процедурі закупівлі. З незалежних від учасника підстав Замовник може не допустити учасника оглянути місце розташування дверей та не підписати "Довідку", що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- 3.рішення від 09.08.2022 № 5365.pdf 08.01.2024 21:07
- 1. рішення від 30.10.2020 № 20243.pdf 08.01.2024 21:07
- СКАРГА.pdf 08.01.2024 21:07
- 4.рішення від 09.08.2022 № 5364.pdf 08.01.2024 21:07
- 5.Докази потенційної участі.pdf 08.01.2024 21:07
- 2. рішення від 13.10.2020 № 19212.pdf 08.01.2024 21:07
- СКАРГА Клеріті екшенз.docx 08.01.2024 21:17
- Лист від 09.01.2024 року.pdf 09.01.2024 13:47
- Зміни від 09.01.2024 року.docx 09.01.2024 13:47
- ТД зі змінами від 09.01.2024 року.docx 09.01.2024 13:47
- ТД зі змінами від 09.01.2024 року.docx 11.01.2024 11:15
- Лист від 11.01.2024 року.pdf 11.01.2024 11:15
- Лист від 09.01.2024 року.pdf 11.01.2024 11:15
- Зміни від 09.01.2024 року.docx 11.01.2024 11:15
- рішення від 10.01.2024 № 520.pdf 10.01.2024 16:24
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.01.2024 № 915.pdf 17.01.2024 11:02
- рішення від 16.01.2024 № 915.pdf 19.01.2024 09:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.01.2024 22:28
Дата розгляду скарги:
16.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.01.2024 16:24
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.01.2024 09:16
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.01.2024 09:16
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови
Номер:
6a3bc1ad7ca54e1d8faf09c0539a8e8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-04-005495-a.a1
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Положеннями п.6. Розділу 3 Тендерної документації встановлена наступна вимога:
«Враховуючи специфіку та складність розташування дверей, Учасник, з дати оголошення процедури закупівлі до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, за адресою замовника ознайомлюється з специфікою розташування дверей та здійснює самостійні заміри, за результатами чого складається довідка про те, що учасник/уповноважена особа учасника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада) у присутності представника(ів) Замовника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада) ознайомився(лась) і зобов’язується, що у разі обрання учасника переможцем процедури закупівлі, при постачанні товару продукція учасника буде відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Ця довідка підписується, присутнім(и) на ознайомленні представником(ками) замовника та учасником/уповноваженою особою учасника, а її копія надається у складі тендерної пропозиції.».
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та порушує права потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне:
Наявність такої вимоги значно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі. Оскільки, надає Замовнику можливість погодити та підписати відповідну Довідку лише обраним безпосередньо ним Учасникам, та встановити таким чином додаткові барʼєри для участі у процедурі закупівлі. З незалежних від учасника підстав Замовник може не допустити учасника оглянути місце розташування дверей та не підписати "Довідку", що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників.
Також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати таку довідку на етапі подання тендерних пропозицій. Як наслідок, Замовнику ще перед розкриттям пропозицій уже буде відома кількість та склад потенційних Учасників процедури закупівлі, що порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Відповідно до статті 12 Закону замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації в цій частині. У випадку неусунення цього порушення ми будемо змушені звернутися до Органу оскарження для оскарження умов тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.01.2024 22:16
Вирішення:
Шановний Учаснику! Вашу Вимогу розглянуто. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено