-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до вантажного автомобільного транспорту
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.У разі надання документів складених мовою іншою , такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою.Застосовані критерії оцінки – ціна.
Завершена
36 770.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 367.70 UAH
мін. крок: 1% або 367.70 UAH
Період оскарження:
04.01.2024 15:19 - 09.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення Замовника
Номер:
85dcf45908ab4f558ccf08722a49877f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-04-004872-a.a2
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Рішення Замовника не відповідає обставинам та подіям закупівлі, та самим умовам закупівлі, встановленим Замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
23.01.2024 18:31
Вирішення:
Шановний Учасник ! Замовники, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, здійснюють публічні закупівлі товарів робіт і послуг керуючись «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
Відповідно до п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей.
У пункті 43 Особливостей зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Згідно п.31 Особливостей ,тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У пункті 9 статті 26 зазначено, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Змовником, 17.01.2024р. в 15:38 , в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення про виправлення невідповідностей, де зазначена наступна інформація :
1. перелік виявлених невідповідностей, а саме : «Пропозиція Учасника містить скан-копію аналогічного за предметом закупівлі договору про закупівлю № 114 від 21.06.2023р. укладеного з Виконавчим комітетом Знам’янської міської ради та копія видаткової накладної на суму виконання вищезазначеного договору . Відгук від замовника по аналогічному договору за предметом закупівлі відсутній в складі пропозиції Учасника;
2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме : «Відповідно до п.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати:
- відгук від замовника по аналогічному договору за предметом закупівлі та скан-копія цього договору (з додатком (ами) у разі наявності). У відгуку має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук (номер, дата, предмет тощо) і, відповідно, інформація про стан і якість його виконання;
- копії(я) видаткових (ої) накладних (ої) на суму виконання договору що зазначений у відгуку.»;
3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме : «Для усунення виявлених невідповідностей, ФОП ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ необхідно додати до своєї пропозиції протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: відгук від замовника по аналогічному договору за предметом закупівлі ( до Договору про закупівлю № 114 від 21.06.2023р. укладеного з Виконавчим комітетом Знам’янської міської ради). У відгуку має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук (номер, дата, предмет тощо) і, відповідно, інформація про стан і якість його виконання.».
Учасником, 18.01.2024 р., протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, на вимогу замовника щодо усунення невідповідностей, завантажив до своєї пропозиціх наступні документи :
- лист-відкук (вих№23/24 від 17.01.24р.) від Комунального підприємства «Міські автомобільні дороги-1» Нікопольської міської ради на перелік договорів, у т.ч. на договір № 142 від 30.08.2023 р.;
- Договір №142 від 30.08.2023о заключений між Комунальним підприємством «Міські автомобільні дороги-1» Нікопольської міської ради та ФОП Хрульов Володимир Ігорович на постачання товару ;»Придбання запчастин для ремонту ТЗ, а саме гідророзподільник за кодом ДК 021:2015 (CPV) 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортів засобів, фургонів та легкових автомобілів.
- видаткова накладна № ППРН-000079.
Враховуючи вищевикладене, Учасником ФОП Хрульов Володимир Ігорович не надано (відсутній документ) , як зазначено вимогою Замовника про усунення невідповідностей, відгук від Замовника до Договору про закупівлю № 114 від 21.06.2023р. укладеного з Виконавчим комітетом Знам’янської міської ради.
Таким чином, на підставі абз.4 пп.1 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника ФОП ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ.: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення Замовника
Номер:
d95c9e4ad534495fa923214970a332d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-04-004872-a.a1
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Рішення Замовника не відповідає обставинам та подіям закупівлі, та самим умовам закупівлі, встановленим Замовником
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
23.01.2024 18:30
Вирішення:
Шановний Учасник ! Замовники, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, здійснюють публічні закупівлі товарів робіт і послуг керуючись «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
Відповідно до п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей.
У пункті 43 Особливостей зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Згідно п.31 Особливостей ,тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У пункті 9 статті 26 зазначено, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Змовником, 17.01.2024р. в 15:38 , в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення про виправлення невідповідностей, де зазначена наступна інформація :
1. перелік виявлених невідповідностей, а саме : «Пропозиція Учасника містить скан-копію аналогічного за предметом закупівлі договору про закупівлю № 114 від 21.06.2023р. укладеного з Виконавчим комітетом Знам’янської міської ради та копія видаткової накладної на суму виконання вищезазначеного договору . Відгук від замовника по аналогічному договору за предметом закупівлі відсутній в складі пропозиції Учасника;
2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме : «Відповідно до п.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати:
- відгук від замовника по аналогічному договору за предметом закупівлі та скан-копія цього договору (з додатком (ами) у разі наявності). У відгуку має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук (номер, дата, предмет тощо) і, відповідно, інформація про стан і якість його виконання;
- копії(я) видаткових (ої) накладних (ої) на суму виконання договору що зазначений у відгуку.»;
3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме : «Для усунення виявлених невідповідностей, ФОП ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ необхідно додати до своєї пропозиції протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: відгук від замовника по аналогічному договору за предметом закупівлі ( до Договору про закупівлю № 114 від 21.06.2023р. укладеного з Виконавчим комітетом Знам’янської міської ради). У відгуку має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук (номер, дата, предмет тощо) і, відповідно, інформація про стан і якість його виконання.».
Учасником, 18.01.2024 р., протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, на вимогу замовника щодо усунення невідповідностей, завантажив до своєї пропозиціх наступні документи :
- лист-відкук (вих№23/24 від 17.01.24р.) від Комунального підприємства «Міські автомобільні дороги-1» Нікопольської міської ради на перелік договорів, у т.ч. на договір № 142 від 30.08.2023 р.;
- Договір №142 від 30.08.2023о заключений між Комунальним підприємством «Міські автомобільні дороги-1» Нікопольської міської ради та ФОП Хрульов Володимир Ігорович на постачання товару ;»Придбання запчастин для ремонту ТЗ, а саме гідророзподільник за кодом ДК 021:2015 (CPV) 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортів засобів, фургонів та легкових автомобілів.
- видаткова накладна № ППРН-000079.
Враховуючи вищевикладене, Учасником ФОП Хрульов Володимир Ігорович не надано (відсутній документ) , як зазначено вимогою Замовника про усунення невідповідностей, відгук від Замовника до Договору про закупівлю № 114 від 21.06.2023р. укладеного з Виконавчим комітетом Знам’янської міської ради.
Таким чином, на підставі абз.4 пп.1 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника ФОП ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ.: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Статус вимоги:
Відхилено