-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
зелень різна, огірки свіжі, помідори свіжі, редис, баклажани, перець солодкий
Завершена
428 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 428.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 428.00 UAH
Період оскарження:
27.04.2018 13:50 - 08.05.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги.
Номер:
3b8923d2911f48ccbec80f022dbf0acf
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-27-000397-c.a2
Назва:
Дискримінаційні вимоги.
Вимога:
У відповідності до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути порушення, які виникли під час проведення процедури закупівлі. Згідно з п.п.1 п.5 розділу 3 Тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому, обов’язково треба надати:
«а) інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту – рефрижератора (1 одиниця) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу;
б) свідоцтво про реєстрацію автотранспортних засобів;
в) рішення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування (за наявності у Учасника власного спеціалізованого автотранспорту
За відсутністю у Учасника власного спеціалізованого автотранспорту -рефрижератора, Учасник надає крім перелічених документів:
- у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі:
• документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником транспортних засобів Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом;
• видане Учаснику рішення про державну реєстрацію потужностей Учасника для виду діяльності - транспортування;
- у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів:
• чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України);
• видане Перевізнику рішення про державну реєстрацію потужностей Перевізника для виду діяльності – транспортування.»
Вважаємо, що ця вимога є дискримінаційною, а також суттєво звужує конкуренцію серед учасників з наступних причин.
На сьогодні в чинному законодавстві України Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Головним управлінням Держпродспоживслужби та Управлінням Держпродспоживслужби не встановлено видача саме «Рішення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності - транспортування». Так замість цього документу вище вказаним компетентним органом видається «Повідомлення про державну реєстрацію потужності» для виду діяльності транспортування.
Слід зазначити, що неврахування цього факту може спотворити результати закупівлі та призвести до порушення принципів закупівель, передбачених статтею 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
У відповідності до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Просимо усунути порушення, які допущені під час проведення процедури закупівлі, шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме: видалити дискримінаційну вимогу щодо надання рішення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, та надати учасникам можливість надавати документи згідно чинного законодавства України зокрема: «Рішення або Повідомлення про державну реєстрацію потужності» для виду діяльності транспортування.
Пов'язані документи:
Замовник
- 18_05_02_1_овочі_відповідь.docx 02.05.2018 16:02
Дата подачі:
01.05.2018 23:38
Вирішення:
Відповідно до п. 6 статті 25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Державна реєстрація потужностей - Рішення про державну реєстрацію потужності або про відмову у такій реєстрації приймається протягом 10 календарних днів після отримання відповідної заяви оператора ринку. Копія рішення про державну реєстрацію потужності або про відмову у такій реєстрації надається (надсилається) оператору ринку протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.
В свою чергу п. 3.1. наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 передбачає, що Державна реєстрація потужності здійснюється територіальним органом компетентного органу протягом 15 робочих днів після отримання заяви оператора ринку про таку реєстрацію. Про державну реєстрацію потужності та її особистий реєстраційний номер територіальний орган компетентного органу повідомляє оператора ринку протягом 5 робочих днів після прийняття рішення про державну реєстрацію.
Тому словосполучення «Рішення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності - транспортування» відповідає п. 6 статті 25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Замовник прийме від Учасника в якості належного чинний документ на момент розкриття пропозицій з відповідним рішенням про державну реєстрацію потужності з будь якою назвою (наприклад, «Рішення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності - транспортування», «Повідомлення про державну реєстрацію потужності для виду діяльності транспортування» або інше) як належне.
Статус вимоги:
Відхилено