• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплексне обслуговування майнових комплексів за адресами: м. Київ, Львівська площа, 6; м. Київ, Львівська площа, 8; м. Київ, провулок Киянівський, 2а; м. Київ, вулиця Світлицького, 28а

Завершена

18 216 165.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 182 161.00 UAH
Період оскарження: 04.01.2024 10:13 - 13.01.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

вимога привести ц выдповыднысть технычне Завдання

Номер: d3ef654954e040a389940889639a154f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-04-000901-a.c3
Назва: вимога привести ц выдповыднысть технычне Завдання
Вимога:
Шановний замовник! Код ДК 021:2015: 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах даної закупівлі не передбачає послуги з поточного чи капітального ремонту приміщень, коридорів, тощо, однак відповідно до Розділу 7 Додатку 4 замовником передбачаються роботи за заявкою: Обшивання та укріплення окремих частин підвісної стелі та окремих архітектурних деталей, які загрожують падінням, у перемичках, карнизах та інших частинах будівлі (1 кв. м), (з урахуванням вартості матеріалів, деталей); Обшивання та укріплення окремих частин стін з гіпсокартону (1 кв.м), (з урахуванням вартості матеріалів, деталей); Шпаклювання, шліфування стін та стелі (1 метр квадратний), (з урахуванням вартості матеріалів, деталей); Фарбування стін та стелі (1 метр квадратний) (з урахуванням вартості матеріалів, деталей); Заміна відшарованих шпалер (1 метр квадратний), (з урахуванням вартості матеріалів, деталей); Штукатурка стін (1 метр квадратний), (з урахуванням вартості матеріалів, деталей); Заміна відшарованої кахельної плитки стін та підлоги (1 метр квадратний), (з урахуванням вартості матеріалів, деталей); Укріплення мармурових та гранітних плит (1 метр квадратний), (з урахуванням вартості матеріалів, деталей); Фарбування металевих конструкцій тощо (1 метр погонний) (з урахуванням вартості матеріалів, деталей); Відновлення покриття тротуару (1 метр квадратний), (з урахуванням вартості матеріалів, деталей); Відновлення дорожнього покриття проїзної частини на прибудинковій території (за 1кв.м.), (з урахуванням вартості матеріалів, деталей); Пробивка утроб в бетоні, цеглі (1 метр погонний.); Прокладка кабелю в гофрі, в плиті перекриття (1метр погонний), (з урахуванням вартості матеріалів, деталей). Для вище перелічених робіт згідно чинного законодавства існують інші ДК, згідно яких здійснюються закупівлі з кошторисними розрахунками відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва iз застосуванням кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві, що використовуються для визначення вартості будівельних робіт, ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні та ремонтно- будівельні роботи, включених до комплексу стандартів Д.2.2 – 2012, прийнятих згідно з наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 28 грудня 2012 року № 667 «Про прийняття національних стандартів, розроблених методом перевидання (передруку) на заміну державних будівельних норм (ДБН), прийнятих до 2001 року» з урахуванням актуалізації нормативних посилань, положень ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», інших будівельних норм, стандартів і правил. Тобто Замовником розробляється чіткий дефектний акт для розрахунку кошторисної вартості ціни робіт/послуг що будуть надаватися, після огляду відповідними експертами в галузі будівництва. Всупереч чинному законодавству у Додатку 4 Замовником встановлена вимога: Виконавець разом з дефектним актом надає кошторисний розрахунок вартості виконання ремонтних робіт, складений сертифікованим інженером з проєктно-кошторисної роботи.» Разом з тим, Замовником не визначена форма кошторисного розрахунку, а саме яким програмним комплексом мають бути виконані розрахунки також не визначений перелік розрахунків (локальні кошториси, відомості ресурсів, тощо). Також Замовником у Розділі 7 Додатку 4 до тендерної документації зазначається про : «вартість таких (Розділ 7 Додаток 4 до Тендерної документації) Послуг визначається сертифікованим інженером з проєктно-кошторисної роботи Виконавця відповідно до кошторисних норм.» яких саме кошторисних норм, поточний ремонт, капітальний ремонт, реконструкція, нове будівництво? З огляду на вищенаведене, просимо надати чітке технічне завдання для розрахунку вартості пропозиції, оскільки інформація надана у технічному завданні є неповною та такою, що не дає можливості чіткого прорахунку вартості цінової пропозиції учасників. На підставі вищевикладеного вимагаємо Замовника усунути наведені вище невідповідності, а також привести у відповідність Додаток4 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ВИМОГИ)), яке має дати можливість потенційним учасникам визначити цінову пропозицію у повному обсязі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Повідомляємо, що закупівля послуг з комплексного обслуговування майнових комплексів ДПС передбачає отримання Замовником послуг, які надаються Виконавцем для підтримання приміщень адміністративних будинків майнових комплексів ДПС в належному експлуатаційному стані. Комплексне обслуговування майнових комплексів ДПС не передбачає надання послуг/виконання робіт з поточного/капітального ремонту приміщень, коридорів тощо, крім передбачених розрахунком вартості послуг з вартістю таких послуг. Під час проведення Виконавцем загальних, непередбачених та профілактичних оглядів майнових комплексів ДПС у разі необхідності (пошкодження приміщень, мереж тощо) за заявкою Замовника Виконавцем надається дефектний акт. Разом з дефектним актом Виконавець надає кошторисний розрахунок вартості виконання ремонтних робіт, складений сертифікованим інженером з проєктно-кошторисної роботи. Зазначений розрахунок використовується Замовником для здійснення подальшої (окремої) закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель. Роботи, зазначені в розрахунку, у разі необхідності можуть плануватися та виконуватися за рахунок додаткових договорів за наявності відповідного фінансування.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.01.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо сертифікованого інженера з проєктно-кошторисної роботи

Номер: 837fd428c9ee4b46840efe66c4624757
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-04-000901-a.a2
Назва: Вимога щодо сертифікованого інженера з проєктно-кошторисної роботи
Вимога:
Шановний Замовник! В пп 2.1 п.2 Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації вимагається Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, зокрема сертифікований інженер з проєктно-кошторисної роботи. На підтвердження надаються копія сертифікату інженера з проєктно-кошторисної роботи. Інженер-проектувальник (у Вашому випадку інженер з проєктно-кошторисної роботи) виготовляє Кошторисну документацію, яка повинна бути складена згідно з Настановою з визначення вартості будівництва iз застосуванням кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві, що використовуються для визначення вартості будівельних робіт, ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні та ремонтно- будівельні роботи, включених до комплексу стандартів Д.2.2 – 2012, прийнятих згідно з наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 28 грудня 2012 року № 667 «Про прийняття національних стандартів, розроблених методом перевидання (передруку) на заміну державних будівельних норм (ДБН), прийнятих до 2001 року» з урахуванням актуалізації нормативних посилань, положень ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», інших будівельних норм, стандартів і правил. Уважно вивчивши тендерну документацію та технічну специфікацію (вимоги) на комплексне обслуговування майнових комплексів ДПС, у переліку послуг не було знайдено вимог, щодо необхідності складання кошторису в автоматизованому комплексі АВК або тотожних ньому, яка повинна бути складена згідно з Настановою з визначення вартості будівництва, також в переліку послуг по об’єктах, які зазначені в тендерній документації, немає жодної послуги для надання якої має бути задіяний сертифікований інженер з проєктно-кошторисної роботи. Звертаємо Вашу увагу на те, що інженер з проєктно-кошторисної роботи - це фахівець, в обов'язки якого входить складання кошторисної документації і визначення вартості будівництва або інших робіт, на які потрібно складання кошторису. В свою чергу, кошториси складаються на будівельні, ремонтні роботи та реконструкцію. Виходячи із наданого переліку послуг визначених Замовником до надання, згідно Додатку 4 до тендерної документації та визначенням самого предмету закупівлі: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах за кодом ДК 021:2015 – 70330000-3, що за своєю правовою природою не включає в себе будівництво чи будь-який з видів ремонтів передбачений чинним законодавством, а тільки послуги з комплексного обслуговування комплексів, а не поточного ремонту, капітального будівництва чи реконструкції, тощо. При визначені вартості будівельних робіт фахівцем складаються розрахунки згідно з Настановою з визначення вартості будівництва. Тобто табличні форми розрахунків послуг, які в даному випадку вимагаються замовником, не входить до компетенції даного фахівця. Тому вважаємо дану вимогу надмірною, необґрунтованою, а отже дискримінаційною. Вимагаємо видалити дану вимогу шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вітаємо, шановний учаснику! Замовником буде уточнено деякі умови тендерної документації в частині переліку послуг шляхом внесення змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.01.2024 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 0c0793e628b5459b9980900dfc922e4a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-04-000901-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник! Розглянувши тендерну документацію з додатками до неї та інформацію розміщену в електронній системі закупівель, зазначаємо про те, що умовами тендерної документації встановлена дискримінаційна вимога, відповідно до пункту 3 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації: «Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору (за формою згідно з додатком 2.3), яка має містити інформацію про виконання договору з прибирання, технічного обслуговування: електрогосподарства, системи централізованого водопостачання та водовідведення, систем кондиціювання та вентиляції, системи теплопостачання (з організацією підготовки до опалювального періоду, повіркою лічильників) протягом 2020–2022 років.». Встановивши вимогу щодо наявності аналогічного договору у період з 2020 по 2022 роки Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори у період раніше визначеного вимогою, зокрема з 2018 по 2020,2023 роки. Звертаємо Вашу увагу, що для підтвердження аналогічного досвіду встановлено велику кількість критеріїв до аналогічного договору, які стосуються не лише часу їх укладення, термінів, а й обсягів (об’ємів) надання основних послуг. При цьому, тендерна документація не передбачає можливість підтвердити обсяги надання послуг, як одним договором, так і сумарно кількома договорами. Також зазначаємо, що для підтвердження обсягу надання послуг, Ми, як потенційний учасник, маємо можливість надати один чи кілька аналогічних договорів, але через дискримінаційний критерій щодо періоду виконання договору, позбавлений можливості підготувати свою Пропозицію належним чином. Зазначаємо, що такі умови та вимоги призводять до того, що з усього нашого багаторічного досвіду, відповідати абсолютно усім вимогам одночасно не можуть усі договори, що позбавляє його можливості належним чином підготувати свою Пропозицію та прийняти участь у закупівлі. Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), тобто досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням) та вимоги Замовника надати копію аналогічного договору(-ів) та документу(-ів), підтверджуючий(і) виконання договору(-рів) аналогічних предмету закупівлі є законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Разом з тим, Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає вимоги чи обмежень щодо періоду, терміну виконання та обсягу послуг аналогічного договору. Зазначаємо, що вимога Замовника щодо надання інформації про виконання договору з прибирання, технічного обслуговування: електрогосподарства, системи централізованого водопостачання та водовідведення, систем кондиціювання та вентиляції, системи теплопостачання (з організацією підготовки до опалювального періоду, повіркою лічильників) протягом 2020–2022 років є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною. Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівне ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного вимагаємо Замовника усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме виключити вимоги щодо надання інформації про виконання договору з прибирання, технічного обслуговування: електрогосподарства, системи централізованого водопостачання та водовідведення, систем кондиціювання та вентиляції, системи теплопостачання (з організацією підготовки до опалювального періоду, повіркою лічильників) протягом 2020–2022 років або надати можливість підтвердження аналогічного досвіду як одним договором, так і сумарно кількома договорами без встановленого обмеження, як період.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вітаємо! Для Замовника важливим є факт наявності у потенційних учасників аналогічного договору саме на комплексне обслуговування, тому умови тендерної документації в частині надання саме одного договору, а не декількох, змінюватися не будуть. Разом з тим, Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації, розширивши період, протягом якого міг бути укладений аналогічний договір, з 2020-2022 років до 2018-2023 років. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Задоволено