-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українською мовою;
Завершена
1 015 234.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 076.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 076.17 UAH
Період оскарження:
04.01.2024 09:56 - 12.01.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга
Номер:
9bf60b36fd5b44008396c9b2dc493e2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-04-000689-a.c6
Назва:
Скарга
Скарга:
на дискримінаційні умови тд
Пов'язані документи:
Учасник
- ДСТУ ЕN 50160_2014 Характеристики напруги електропостачання.pdf 08.01.2024 16:53
- 7-1 наказ 5к створення ЦОС.pdf 08.01.2024 18:18
- скарга ворд.doc 08.01.2024 18:18
- 37. Постанова про ліцензію.pdf 08.01.2024 18:18
- 7-3 наказ 5 2 к зміна адреси ЦОС +Положення.pdf 08.01.2024 18:18
- скарга (7).pdf 08.01.2024 18:18
- скарга (7).pdf.p7s 08.01.2024 18:18
- скарга ворд.doc.p7s 08.01.2024 18:18
- відповідь.pdf 09.01.2024 11:45
- Антимонопольний комітет України.docx 09.01.2024 11:45
- АМКУ.pdf 12.01.2024 09:37
- АМКУ.docx 12.01.2024 09:37
- Антимонопольний комітет України.docx 12.01.2024 09:38
- відповідь.pdf 12.01.2024 09:38
- ТД Елек енергія 2024 Нова редакція 09.01.2024.rtf 12.01.2024 09:38
- ОКРЕМИЙ ФАЙЛ.docx 12.01.2024 09:39
- Додаток 3 Проект договору.docx 12.01.2024 09:39
- рішення від 10.01.2024 № 551.pdf 10.01.2024 16:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2024 № 1026.pdf 18.01.2024 13:28
- рішення від 17.01.2024 № 1026.pdf 22.01.2024 12:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.01.2024 17:43
Дата розгляду скарги:
17.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.01.2024 16:32
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
22.01.2024 12:08
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
22.01.2024 12:08
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
c2f130a6b0d74ef684e37e33328115d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-04-000689-a.c5
Назва:
Вимога
Вимога:
Щодо вимоги:
Для підтвердження добросовісного виконання своїх фінансових зобов’язань та не набуття статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного, учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що за період з 01.01.2021 року по день подання пропозиції, учасник не набував статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку» та «Положення про особливості постачання електричної енергії споживачам та розрахунків між учасниками роздрібного ринку електричної енергії у період дії в Україні воєнного стану».
Повідомляємо наступне:
ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» не може надати в складі пропозиції гарантійного листа, що вимагає
замовник з достовірною інформацією, оскільки неправомірно набував статусу «дефолтний».
Внесення учасника ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» до переліку учасників ринку, які набули статусу
«Дефолтний» 21.09.2022 р. визнано протиправними діями зі сторони ПАТ «НЕК «Укренерго» на підставі
рішення Львівського окружного адміністративного суду від 16.01.2023 р. (справа № 380/17717/22), яке
залишив без змін і Верховний Суд України (постанова від 18.10.2023 р.).
Отже, враховуючи, що ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» набував статусу «дефолтного» (хоч і
неправомірно і з незалежних від нього обставин), його пропозиція буде безпідставно відхиленою
Замовником.
Таким чином, по відношенню до ТОВ “СТАТУС ЕНЕРГО” вищенаведені вимоги є
дискримінаційними, Замовник унеможливлює участь ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» в процедурі закупівлі
через обставини, на які він не міг вплинути та не може технічно виправити.
Окрім вказаного вище, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів
згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного
газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового
споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті
16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть
установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним
стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівліза цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія.
Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики
напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)».
Оскаржувані нами вимоги не передбачено національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ
EN 50160:2014.
Отже Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення
пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в
цій частині.
Вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують
вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо внести відповідні зміни до
Документації та виключити оскаржувані нами вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.01.2024 13:20
Вирішення:
відповідні зміни планувались вноситись в тендерну документацію, в зв'язку із скаргою в антимонопольний комітет, процедура заблокована, що унеможливлює внесення змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
c1fe66502a03449dbcf4c7f90ae84506
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-04-000689-a.c4
Назва:
вимога
Вимога:
Відповідно до п. 8 Додатку 1 Тендерної документації:
«Крім того, відповідність функціонування власного веб-сайту з розміщенням на ньому актуальної інформації, що підлягає оприлюдненню відповідно до чинного законодавства та ліцензійних умов, повинно бути підтверджено Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг або її територіальним підрозділом ( у формі довідки/акту /листа тощо), що надається Учасником у складі пропозиції.»
Знову ж таки Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)».
Вищезазначений документ, який вимагає надати Замовник, не передбачений національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014.
З огляду на вище зазначене, оскаржувана вимога є дискримінаційною, незаконною, а тому має бути вилучена з тексту тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.01.2024 09:44
Вирішення:
Шановний Учасник, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
56dc23186efa44d0b0a9d7ae7d56eb5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-04-000689-a.c3
Назва:
вимога
Вимога:
Відповідно до п.6 Додатку 1 до тендерної документації:
«6.Крім того, хоча б один працівник Учасника повинен пройти навчальний курс по оптимізації бізнес процесів на основі стандарту ISO 9001:2015. На підтвердження вищезазначеного, Учасник у складі пропозиції надає відповідний документ ( сертифікат/ свідоцтво/диплом) та документ, що підтверджує наявність трудових правовідносин із особою на ім’я якої виданий сертифікат».
Дана вимога є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною та такою, що обмежує коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)».
Вищезазначений документ, який вимагає надати Замовник, не передбачений національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014.
Також повідомляємо, що Особливостями скасоване будь яке підтвердження пунктів 1 та 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявнісь в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Повідомляємо, що дана вимога дискримінує потенційних Учасників, зокрема і ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД», оскільки даний документ не передбачений чинним законодавством для постачальників електричної енергії, а також Замовник не вправі вимагати документи, які виключені Особливостями.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.01.2024 09:44
Вирішення:
Шановний Учасник, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
3acd418aaa41451dbe273837c4a7fc76
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-04-000689-a.c2
Назва:
вимога
Вимога:
9. З метою щоденного формування та управління даними комерційного обліку, надання можливості аналізування та прогнозування, оптимізації електроспоживання, отримання Замовником якісних послуг з постачання та комерційного обліку електричної енергії, Учасник повинен мати статус чинного постачальника послуг комерційного обліку з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)». Інформація про Учасника в статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з вказаною функцією повинна бути внесена в реєстр постачальників послуг комерційного обліку (ППКО), розміщеному на офіційному сайті НЕК «Укренерго» https://ua.energy/.
На підтвердження вищезазначеного, Учасник у складі пропозиції надає:
9.1. Гарантійний лист наступного змісту:
« Учасник _______ (вказати назву), цим листом гарантує, що має статус чинного постачальника послуг комерційного обліку з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)». Інформація про _______________________ (вказати назву Учасника) в статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з вказаною функцією внесена в реєстр «постачальників послуг комерційного обліку (ППКО)», розміщеному на офіційному сайті НЕК «Укренерго» https://ua.energy/.»
У разі, якщо Замовником буде виявлено, що інформація про Учасника в статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)» не внесена в реєстр «постачальників послуг комерційного обліку (ППКО)», розміщеному на сайті НЕК «Укренерго», тендерна пропозиція такого Учасника буде відхилена.
Повідомляємо, що відповідно до пп.42 п. 1.2.1 КОДЕКСУ
комерційного обліку електричної енергії, ЗАТВЕРДЖЕНОГО
Постановою НКРЕКП 14.03.2018 № 311 (у редакції постанови НКРЕКП від 20.03.2020 № 716)
оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД) - функція (роль), яку виконує постачальник послуг комерційного обліку електричної енергії у процесі надання послуг (виконання робіт) із забезпечення зчитування результатів вимірювань та даних про стан з лічильників, контролю якості зчитування, формування первинних даних комерційного обліку та їх передачі ОДКО
Повідомляємо, що Замовник здійснює закупівлю товару: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, а не послуг комерційного обліку електричної енергії.
Вищезазначена вимога не стосується закупівлі електричної енергії як товару.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» отримав ліцензію з постачання електричної енергії , а не послуг комерційного обліку електричної енергії. Тому він не є і не повинен бути згідно чинного законодавства постачальником послуг комерційного обліку електричної енергії. Дана вимога суперечить предмету закупівлі і дискримінує потенційних постачальників електричної енергії, зокрема ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД», які бажають взяти участь у тендері.
Просимо виключити дану вимогу з документації.
Також повідомляємо, що відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)».
Вищезазначена вимога не передбачена національним стандартом ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)»
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.01.2024 09:43
Вирішення:
Шановний Учасник, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
d9b95ecddb6d40fc99c1766b5c058a61
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-04-000689-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
1.1. Доступність приміщення у якому розташовано Центр обслуговування споживачів учасника для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення повинна бути підтверджена висновком/актом спеціально уповноваженого органу (особи) у галузі технічного обстеження будівель та споруд щодо доступності приміщення для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, який надається у складі пропозиції.
Повідомляємо:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)».
Вищезазначений документ, який вимагає надати Замовник, не передбачений національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014.
Також повідомляємо, що Особливостями скасоване будь яке підтвердження пунктів 1 та 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявнісь в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
1.1. Вимога щодо «повинна бути підтверджена висновком/актом спеціально уповноваженого органу (особи) у галузі технічного обстеження будівель та споруд щодо доступності приміщення для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення» прямо порушує законодавчу норму.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Окрім того, що ці вимоги Тендерної документації є незаконними та такими, що порушують Особливості, а саме:
Дані вимоги є для нас, як для Учасника торгів, є дискримінаційними, безпідставними та такими, що не дозволяють нам прийняти участь у даній закупівлі на рівні з іншими учасниками. Державні будівельні норми, включаючи ДБНВ.2.2-40:2018, поширюються на проектування, будівництво нових та реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення існуючих житлових будинків та громадських будівель та споруд. Тобто, жодним чином не стосується постачання електроенергії, що є предметом даної закупівлі. Фактично ж, дані вимоги усувають від участі всіх суб’єктів господарювання, місце провадження господарської діяльності яких не відповідає ДБН В.2.2.-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення. Дана обставина жодним чином не залежить від потенційних учасників, а покладається на забудовників та організації, що займаються капітальним ремонтом.
Також, дані вимоги жодним чином не впливають на якість або будь-які інші показники надання послуг, а штучно обмежують участь для потенційних учасників. Даний документ оформлюється за бажанням суб’єкта господарювання на платній основі, що створює фінансове навантаження на нас. Ми не маємо фінансової можливості оформити даний документ та не зобов’язані його оформлювати/отримувати. Якщо ж у висновку експерта буде зазначено, що місце провадження господарської діяльності Скаржника є недоступним для маломобільних груп населення, Скаржник не зможе ані взяти участь в закупівлі, ані здійснити будь-які заходи для усунення даних невідповідностей.
Отже, потрібно внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення невідповідності вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель та виключити вищезазначені вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.01.2024 09:43
Вирішення:
Шановний Учасник, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено