• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин марки А-95 (талони або смарт-картки), дизельне паливо (талони або смарт-картки) на 2024 рік

Завершена

145 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 728.00 UAH
Період оскарження: 04.01.2024 09:44 - 09.01.2024 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 3b882d03a47547db80a66c635e44131a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-04-000564-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вивчивши умови тендерної документації, яка була оприлюднена в зазначеній закупівлі виявлено умови, які суперечать законодавству з питань публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Далі - Особливості), а саме: Розділ 2 ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ додатку 2 вами зазначено: "Талон (бланк дозвіл) або смарт-карта – це універсальна пластикова або картонна картка з вбудованим в неї мікрочіпом або системою цифрового захисту , яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду. Особистий кабінет – це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт- картками, формувати статистичні звіти по витратам, місцям використання (отоварення) бланків дозволів, карти АЗС Учасника, тощо. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування смарт-картками чи талонами, блокування та розблокування доступу. Вважаємо, що зазначена умова тендерної документації обмежує в праві на участь тих учасників, які мають можливість здійснювати відпуск палива лише за талонами/скретч-картками або які не мають особисті кабінети, що надають такі послуги щодо контролю та розподілу пального, інформацією про місце розташування кожної із запропонованих Учасником АЗС. Законодавче визначення талон встановлено п. 3 ІНСТРУКЦІЯЇЇ про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 2 вересня 2008 р. N 805/15496. Відповідно до зазначеної норми: Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України : Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Талон на паливо /скретч-карта на паливо – не має ніякої технічної необхідності наявності у Постачальника електронного кабінету та сайту. Паливна карта (смарт-карта) – це спеціальний платіжний засіб у вигляді емітованої в установленому законодавством порядку пластикової чи іншого виду картки, що використовується для ініціювання переказу коштів з рахунку платника або з відповідного рахунку банку з метою оплати вартості товарів і послуг. Тобто визначення терміну, який навів Замовник у додатку 2 до тендерної документації «Технічні, якісні та інші вимоги до предмету закупівлі», що Смарт-картка або талон – паливна це універсальна пластикова або картонна карта з вбудованим в неї мікрочіпом або системою цифрового захисту, яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь-якого виду.» - не відповідає дійсності, та не стосується талону, оскільки відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, талон не має вбудованого мікрочіпу або системи цифрового захисту та не може здійснити заправку транспортного засобу нафтопродукту будь-якого виду. Вимога:Особистий кабінет – це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт- картками, формувати статистичні звіти по витратам, місцям використання (отоварення) бланків дозволів, карти АЗС Учасника, тощо. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування смарт-картками чи талонами, блокування та розблокування доступу. Також є незаконною. Вимога щодо забезпечення Замовника онлайн системою керування та розподілу пального між смарт-картками за допомогою WEB додатку та наданням Покупцю доступу до Особистого кабінету учасника - є дискримінаційною та обмежувальною, оскільки виконати її зможуть лише ті мережі АЗС, в яких впроваджено система обігу обліку та видачі пального через паливні карти. Крім того, Незрозуміла вимога Замовника, щодо наявності у учасника смарт карток та Веб додатку, - оскільки постачання ДОВІРЧИХ ДОКУМЕНТІВ здійснюється за адресою місцезнаходження Замовника, а отримання палива здійснюється на АЗС за талонами, для чого не має необхідності в наявності у учасника для використання Замовником WEB додатку та Особистого кабінету. Замовником оголошена процедура закупівлі на придбання визначеної кількості Товару. І предметом закупівлі є товар , а не послуги WEB додатку. Також абз1 п. 29 Особливостей: У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Встановивши вимогу щодо WEB додатку замовник фактично вимагає підтвердження наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Вимагаємо виключити дискримінаційні та незаконні вимоги. Пунктом 3.1 Розділу 3 Додатку 2 встановлено:Якість Товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам ,міжнародним стандартам які відповідним чином легалізовані на території України і підтверджуватися відповідним документом при поставці товару та у складі пропозиції Учасника, зокрема: - сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності; - паспорт якості із зазначенням технічних характеристик пропонованого палива; - протокол випробування палива на предмет відповідності чинному нормативному документу щодо партії палива що пропонується до постачання. Пкнктом 4 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що втендернії документації зазначаються такі відомості, зокрема інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). З вищезазначено виходить, що замовник може вимагати або протокол випробувань або сертифікат. Вимагати одночасно обидва документи є порушенням закону. Сертифікат є документом що підтверджує відповідність товару встановленим стандартам в той час як протокол випробувань є проміжним документом в процедурі сертифікації. Вимагаємо виключення незаконоої вимоги щодо поданняи протоколу випробувань. Також вимагаємо виключення пункту 3.7. який дублює вимоги розділу 2.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Шановний Учасник, повідомляємо про те, що Замовником було розглянуто вашу вимогу, відповідно Замовником було внесено зміни до ТД.
Статус вимоги: Задоволено