-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, 50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень, спостереження за пожежною сигналізацією та послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
912 355.87
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 202.56 UAH
мін. крок: 0% або 202.56 UAH
Період оскарження:
03.01.2024 17:37 - 14.01.2024 00:00
Вимога
Вирішена
Незрозумілість однобокого, неоднозначного внесення змін до тендерної документації
Номер:
993486bec7594932a241d5b03c4b62f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-03-005490-a.b7
Назва:
Незрозумілість однобокого, неоднозначного внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, відповідно до Переліку Додаток 4 тендерної документації по Лотам 9, 10 відкориговано та викладено в новій редакції, шляхом долучення вимоги надання учасниками процедури закупівлі: п.2. Копію зареєстрованої в територіальному органі Держпраці декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці щодо виконання робіт на висоті понад 1,3 метра.
Незрозуміло взагалі, чому дану вимогу зазначено вами, як Замовником, тільки для Лотів 9 та 10, адже у всіх інших без винятку Лотах є світлозвукові оповіщувачі ОСЗ «Джміль» (зовнішнього монтажу) та ОСЗ-2, ОСЗ-12 (внутрішнього монтажу), які монтуються, відповідно до Технічного паспорту на дане обладнання на висоті від 2 до 7 метрів, тобто дане обладнання може і скоріш за все змонтоване на висоті понад 1,3 метра. Тому виникає відповідно запитання для вас як для Замовника, чому ви вимагаєте надати Копію зареєстрованої в територіальному органі Держпраці декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці щодо виконання робіт на висоті понад 1,3 метра, тільки для Лотів 9 та 10, а для всіх інших Лотів ні???
Також Доводимо до вашого відома наступну інформацію, що при реєстрації та відповідно отримання Декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці від суб'єкта господарювання вимагають наступні документи:
- виписка з ЄДР;
- документ, що підтверджує право користування приміщенням (договір оренди, документ про право власності);
- штатний розклад;
- протоколи навчання та перевірки знань та посвідчення для працівників з Охорони праці;
- довідка про наявність обладнання та інструментів, які використовуються при виконанні робіт з підвищеної небезпеки (драбини, стремянки, запобіжні пояси, ручні електричні інструменти і т.д.);
- інформацію про проведення аудиту з Охорони праці (за вимогою замовника декларації);
- договір добровільного страхування цивільної відповідальності (за наявністю, згідно вимоги замовника декларації).
Тобто, виходячи з вищезазначеної інформації, яка базується на нормах та вимогах чинного законодавства України, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення вимоги, щодо наявності в учасника(ів) процедури закупівлі чинних копій протоколів (витягів з протоколу) та посвідчень про проходження навчання, як того вимагає чинне законодавство України, окрім того чиині протоколи навчання та перевірки знань та посвідчення для працівників з Охорони праці повинні подаватися при отриманні дозвільного документу - Декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці від суб'єкта господарювання:
на керівника (директора) підприємства та керівника робіт:
- загальний курс з охорони праці;
на керівника робіт та на виконавців робіт:
- правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (відповідно до чинного НПАОП 0.00-1.71-13);
- правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (відповідно до чинного НПАОП 0.00-1.15-07).
А також чинних Акту(ів) проведених випробувань страхувальних засобів та приставних драбин, відповідно до чинного НПАОП 0.00-1.15-07.
Наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації.
Сподіваємося на здоровий глузд, дотримання норм чинного Закону України з "Охорони праці" та вимог своєї ж тендерної документації, яка зазначена в "Технічній специфікації" та вимогах, щодо отримання Декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці від суб'єкта господарювання!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2024 21:53
Вирішення:
Вимогу стосовно долучення учасниками закупівлі до їхніх тендерних пропозицій копій протоколів про проходження навчання з питань охорони праці та актів випробувань страхувальних засобів і приставних драбин вважаємо необґрунтованою, оскільки зазначена вище декларація вже містить заяву фізичної особи-підприємця або керівника юридичної особи про проведений аудит охорони праці та вжиті заходи для усунення небезпечних і шкідливих для здоров’я виробничих факторів. Така заява робиться зазначеними особами під їхню особисту відповідальність.
Чинне законодавство не покладає на замовника закупівлі обов’язку контролювати дотримання учасником закупівлі вимог нормативно-правових актів з питань охорони праці і не покладає на нього відповідальності за недотримання учасником цих вимог.
Щодо декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці при виконання робіт на висоті Замовником будуть внесені зміни в цій частині.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Необхідність внесення змін до тендерної документації, відповідно до чинного законодавства України
Номер:
c022639d4b73460d8f2395cecdc0b54e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-03-005490-a.a6
Назва:
Необхідність внесення змін до тендерної документації, відповідно до чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, предметом закупівлі є: "Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень, спостереження за пожежною сигналізацією та послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання)"
Доводимо до вашого відома, що відповідно до чинного Наказу №15 Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 року "Переліку робіт з підвищеною небезпекою"
п.11. Роботи, пов'язані з технічним обслуговуванням вибухонебезпечних виробництв, цехів, дільниць, об'єктів, засобів пожежної сигналізації та систем автоматичного пожежогасіння.
Хочемо чітко зауважити та підкреслити - роботи, пов'язані з технічним обслуговуванням засобів пожежної сигналізації, послуги які є безпосередньо предметом закупівлі.
Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до частини четвертої статті 39 Кодексу цивільного захисту України Кабінет Міністрів України та чинної Постанови №444 від 26 червня 2013 року "Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях", із змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 2018 року N 592
п.5. Навчання населення складається з:
- навчання безпосередньо на підприємствах, в установах та організаціях;
- навчання за межами підприємств, установ та організацій керівного складу і фахівців з питань цивільного захисту та пожежної безпеки;
- практичної підготовки під час проведення спеціальних об'єктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту;
- навчання під час здобуття відповідного освітнього рівня у навчальних закладах системи освіти;
- самостійного вивчення інформації про дії в умовах надзвичайних ситуацій.
п.6. Навчання працюючого населення здійснюється безпосередньо на підприємстві, в установі та організації згідно з програмами підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях, а також під час проведення спеціальних об'єктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту.
п.7. Програми підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях розробляються і затверджуються підприємствами, установами, організаціями на підставі програм та організаційно-методичних вказівок з підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях, що розробляються і затверджуються ДСНС, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування.
Програми навчання з питань пожежної безпеки погоджуються із ДСНС!!!
8. Програми підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях поділяються на:
- загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій;
- спеціальної підготовки працівників, що входять до складу спеціалізованих служб і формувань цивільного захисту;
- додаткової підготовки з техногенної безпеки працівників об'єктів підвищеної небезпеки;
- пожежно-технічного мінімуму для працівників, зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою;
- прискореної підготовки працівників до дій в особливий період.
Зрозуміло, що під час виконання робіт (надання послуг) які є предметом закупівлі, а саме: Послуги з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, працівники (фахівці) будуть виконувати роботи, які відповідно до чинного законодавства України відносяться до робіт з підвищеною пожежною небезпекою!!!
Тобто, виходячи з вищезазначеної інформації, яка базується на нормах та вимогах чинного законодавства України, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення вимоги, щодо наявності в учасника(ів) процедури закупівлі чинних копій протоколів (витягів з протоколу) та посвідчень про проходження навчання працівниками (фахівцями) з Пожежної безпеки, а саме "пожежно-технічного мінімуму", відповідно до п.8 чинної Постанови №444 від 26.06.2013 року!!!
Які і будуть підтверджувати Забезпечення учасниками процедури закупівлі під час обслуговування САПС неухильне дотримання вимог нормативних документів з пожежної безпеки!!!
Сподіваємося на здоровий глузд, дотримання норм чинного законодавства України, щодо виконання робіт (надання послуг), які є предметом закупівлі!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2024 20:02
Вирішення:
При проведенні закупівель замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості).
Чинне законодавство не покладає на замовника закупівлі обов’язку контролювати дотримання учасником закупівлі вимог нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки і не покладає на нього відповідальності за недотримання учасником цих вимог. Саме з цієї причини у технічній специфікації до предмета закупівлі відсутня вимога про надання доказів проходження працівниками учасника навчання, передбаченого Порядком здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 № 444.
Вибір та встановлення кваліфікаційних критеріїв є виключно прерогативою Замовника. Закон та Особливості надають Замовнику право обрати самостійно яку кількість кваліфікаційних критеріїв для перевірки надійності учасника йому слід визначити. Особливості визначають особливий підхід до встановлення кваліфікаційних критеріїв до учасника та надають Замовнику можливість не застосовувати їх.
Таким чином, внесення змін в тендерну документацію в цій частині вважаємо недоцільними.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Повторне звернення вимога до Замовника процедури закупівлі.
Номер:
9adabd04b8df493c920c08921c5a1ea0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-03-005490-a.c5
Назва:
Повторне звернення вимога до Замовника процедури закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі з 4 (чотирьох) попередніх вимог до вас, ви як Замовник погодилися внести зміни відповідно до однієї вимоги, яка базується на основі, щодо дотримання норм чинного Закону України з "Охорони праці" та вимог своєї ж тендерної документації, яка зазначена в "Технічній специфікації". Але до цього часу чомусь з незрозумілих причин зміни до тендерної документації вами не внесенні.
І наступне, щодо змісту відповіді по двом іншим вимогам, які вами, як Замовником відхилені на наш погляд з незрозумілих причин. Що ми маємо на увазі. Вимоги, стосовно долучення вимог до учасників процедури закупівлі, щодо наявності у них відповідної матеріально-технічної бази та відповідного кадрового забезпечення, згідно чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року є наголошуємо "обов'язковими", відповідно до чинного законодавства України, тому їх повинні дотримуватися всі без винятку Ліцензіати та учасники!!!
Ви відхилили нашу вимогу(вимоги) до вас, як до Замовника з незрозумілих для нас на те причин, якщо проаналізувати вашу відповідь на вимогу, цитуємо її дослівно, мовою оригіналу: При цьому Замовником вже встановлена вимога в Додатку 4 щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
У випадку, якщо інформація про ліцензію/дозвіл оприлюднена на офіційному веб-сайті органу, уповноваженого на її видачу, учасник має надати довідку з посиланням на сторінку сайту де така інформація оприлюднена.
По-перше, Ліцензіат міг отримати ліцензію ще більше 10 років тому назад, а точніше з 2011 року коли почалася офіційна видача Ліцензій, щодо виконання робіт (надання послуг) протипожежного призначення, з того часу в Ліцензіату могла суттєво змінитися матеріально-технічна база та відповідне кадрове забезпечення (кількість фахівців), яке на момент отримання Ліцензії відповідало відповідній Постанові та ліцензійним вимогам, а на даний час вже може не відповідати чинній Постанові №852 від 23.11.2016 року, тому ми переконані, що зазначення та підтвердження учасниками процедури закупівлі в своїх тендерних пропозиціях інформації проте, що їх матеріально-технічна база та відповідне кадрове забезпечення (кількість фахівців) відповідає чинному законодавству є нашу думку дуже важливим, адже ви, як Замовник представляє державну установу і "зобов'язані" дотримуватися норм чинного законодавства і не допустити, щоб Переможцем була визнана фірма(підприємство) так зване "РОГА І КОПИТА", які не мають ні обладнаня ні фахівців!, які окрім того повинні мати відповідну спеціальність та ще й кваліфікаційний розряд, які вимагається та чітко зазначений відповідно до Постанови №852!!
По-друге, відповідно до п.16. Постанови №852 Ліцензіат "зобов’язаний" забезпечити наявність, хочемо чітко наголосити "зобов'язаний":
- приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
- пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму).
Необхідно чітко зауважити, що прилади для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер), в звязку з тим, що вони відносяться до засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) обовязково, відповідно до чинного законодаства України, а саме статтей 17 та 18 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" повинні пройти "повірку", з отриманням Свідоцтва про повірку законодавчо-регульованого засобу вимірювальної техніки.
По-третє, пристрій для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму) - який призначений для вхідного функціонального контролю та оперативного тесутвання та обєктах в місцях установки теплових та димових пожежних сповіщувачів при проведенні планових та приймально-здавальних випробувань системи (установки) пожежної сигналізації (СПС).
Окрім того, пристрій для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму) повинен відповідати вимогам ТУ У 31.6-31141955.001-2003, відповідно до затвердженого наказу №12/6/1537 від 21.05.2003р. Держдепартаменту МЧС України) і бути визнаним придатним до експлуатації. У випадку якщо, з дати виготовлення пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму) пройшло більше 1 року, надати підтверджуючий(і) документ(и), з відповідною відміткою проходження його перевірки (технічного обслуговування), щодо придатності та можливості подальшого його експлуатації, від підприємства виробника або іншого підприємства, що отримало відповідний письмовий дозвіл від підприємства виробника.
Така інформація зазначена в Технічному паспорті на Комплект тестових приладів для перевірки пожежних сповіщувачів - КТП-1, офіційного виробника даного обладнання в Україні - ПП НВФ "Елфор", тел. +38(0472) 56-46-78. Зателефонувавши їм ми можете отримати підтвердження вищезазначеної інформації від офіційного виробника обладнання.
По-четверте, відповідно до чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року зазначено "обовязкова" наявність нижчезазначного кадрового забезпечення у Ліцензіату та відповідно учасника процедури закупівлі:
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Цікаво, яким чиноом учасник підтверджує відповідність рівня освіти та стаж роботи, який повинен становити не менше п’яти років у керівника робіт, а також відповідність виконавців робіт - електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Відповідність відповідним квалфікаційним розрядам виконавців робіт, які визначаються і отримуються на основі стажу роботи та рівню освіти виконавця робіт.
Такими документами відповідно до чинного законодавства України є копії документів, що підтверджують відповідний рівень вищої освіти керівника робіт та рівень освіти (кваліфікацію) працівників (виконавців робіт), які будуть задіяні для надання послуг(робіт) та копії документів щодо отримання та під-твердження відповідної кваліфікації (свідоцтва або посвідчення про присвоєння відповідного кваліфікаційного розряду) та витягу з прото-колу(ів) засідання кваліфікаційної комісії на кожного виконавця робіт.
Наполягаємо на повторному перегляді нашої вимоги, щодо внесення змін до тендерної документації. Рекомендуємо звернутися до офіційного виробника обладнання, а саме Комплекту тестових приладів для перевірки пожежних сповіщувачів - КТП-1 - ПП НВФ "Елфор", тел. +38(0472) 56-46-78. Зателефонувавши їм ми можете отримати підтвердження вищезазначеної інформації від офіційного виробника обладнання. А також зателефонувати до відповідних Навчально-виробничих центрів, які відповаідну Ліцензію, щодо права провадження освітньої діяльності у сфері професійно-технічної освіти, щодо проходження навчання та відповідно отримання відповідних кваліфікаційних розрядів для виконавців робіт, як того вимагає чинне законодавство України.
На нашу думку, ви як Державна установа, яка є розпорядником бюджетних коштів, повинні формаувати вимоги тендерної документації опираючись на чинне законодаствтво України та Технічні умови виробників обладнання і не допустити того, що "Переможцем" закупівлі буде визнана фірма(підприємство), яке не має ні відповідного матерально-технічного забезпечення, ні обладнання для перевірки пожежних димових та теплових сповіщувачів, ні засобів вимірювальної техніки (виміювальні прилади) які пройшли "повірку" ні працівників (фахівців) які мають відповідний рівень освіти, стаж роботи, кваліфікаційний розряд та досвід.
А має тільки "сумнівний" досвід, який підтверджується копією аналогічного договору, який не факт, що є офіційним, а не склепнаим на коліні!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.01.2024 13:26
Вирішення:
На аналогічні вимоги Замовником було надано повні вичерпні відповіді від 05.01.2024.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Необхідність внесення змін до тендерної документації, з метою дотримання норм Закону України "Про Охорону праці"
Номер:
ed3e6f7deda0414d9a653b571f56f509
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-03-005490-a.c4
Назва:
Необхідність внесення змін до тендерної документації, з метою дотримання норм Закону України "Про Охорону праці"
Вимога:
Шановний Замовнику в усіх без винятку Додатках 4 до тендерної документації "Технічна специфікація" до предмета закупівлі зазначена інформація, що висота приміщень становить від 2,9 метрів та вище!!!
Відповідно фахівціям потенційного Переможця процедури закупівлі, а саме керівнику робіт та виконавцям робіт необхідно буде виконувати роботи на висоті понад 1,3 метри і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу.
Доводимо до Вашого відома, що роботи, які виконуються на висоті понад 1,3 метри і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу, відносяться до робіт з підвищеною небезпекою - п.3, Група Б, чинної Постанови КМУ №77 від 3 лютого 2021 року.
Також доводимо до Вашого відома, що роботи з підвищеною небезпекою, до яких зрозуміло відносяться і роботи, які виконуються на висоті понад 1,3 метри виконуються на основі дозвільного документу, яким є Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка зареєстрована відповідно до вимог чинного законодавства України у територіальних обласних відділах Держпраці України.
Доводимо до вашого відома, що відповідно до чинного НПАОП 0.00-1.15-07 "Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті" п.2.1
Роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс ПЛ або ПБ;
Відповідно до чинного НПАОП 0.00-1.15-07 "Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті" всі страхувальні засоби та приставні драбини, а також інші засоби індивідуального захисту повинні проходити періодичні випробування - з подальшим отриманням (наявністю) Акту проведеного випробування.
Також при виконанні робіт (наданні послуг), які є предметом закупівлі: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, 50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень, спостереження за пожежною сигналізацією та послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання), працівники учасника процедури закупівлі і зрозуміло що Переможця будуть застосовувати при виконання робіт ручні електричні інструменти (гайковерти, електродрілі і т.д.) і відповідно до статті 18 "Навчання з питань охорони праці" Закону України "Про публічні закупівлі" повинні пройти відповідне спеціальне навчання - правилам охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (відповідно до чинного НПАОП 0.00-1.71-13), а також - «Правилам безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), відповідно до чинного НПАОП 40.1-1.21-98 , «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), група допуску з електробезпеки, не нижче ІV до 1000 В. (адже всі без винятку прилади приймально-контрольні пожежні та блоки резервного живлення живляться від напруги електромережі 220 Вольт, яка є смертельно небезпечною)!!!
Тобто, виходячи з вищезазначеної інформації, яка базується на нормах та вимогах чинного законодавства України, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення вимоги, щодо наявності в учасника(ів) процедури закупівлі чинних копій протоколів (витягів з протоколу) та посвідчень про проходження навчання:
на керівника (директора) підприємства та керівника робіт:
- загальний курс з охорони праці;
на керівника робіт та на виконавців робіт:
- правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (відповідно до чинного НПАОП 0.00-1.71-13);
- правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (відповідно до чинного НПАОП 0.00-1.15-07);
- «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), відповідно до чинного НПАОП 40.1-1.21-98 , «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), група допуску з електробезпеки, не нижче ІV до 1000 В. (адже прилад приймально-контррльний пожежний та блоки резервного живлення живляться від напруги електромережі 220 Вольт)!!!
А також чинних Акту(ів) проведених випробувань страхувальних засобів та приставних драбин, відповідно до чинного НПАОП 0.00-1.15-07.
Сподіваємося на здоровий глузд, дотримання норм чинного Закону України з "Охорони праці" та вимог своєї ж тендерної документації, яка зазначена в "Технічній специфікації"!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.01.2024 15:41
Вирішення:
До тендерної документації Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Необхідність внесення змін до тендерної документації, так як того вимагає чинне законодавство України!!!
Номер:
8af15417a958486eb13708267b24b220
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-03-005490-a.c3
Назва:
Необхідність внесення змін до тендерної документації, так як того вимагає чинне законодавство України!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі ви в своїй тендерній документації неодноразово посилаєтеся на нормативний документ - ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту».
Ці посилання наявні у всіх без винятку Додатках 4 "Технічна специфікація" до кожного Лоту предмету закупівлі та в Додатках 6 "Договір" також у всіх Лотах без винятку.
Доводимо до Вашого відома, що в Україні розроблений, прийнятий та затверджений ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту. Зміна № 1. Дата прийняття: 25.09.2018 року; Дата початку дії: 01.11.2019 року. Наказ від 25.09.2018 № 254 Про затвердження Зміни № 1 ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту.
Наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації, шляхом дотримання норм чинного законодавства України!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.01.2024 13:27
Вирішення:
Шифр документа: ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» – не змінився. При посиланні на даний документ враховуються всі зміни в документі на даний час. Вважаємо, що посилання на даний нормативний документ відповідає вимогам чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Необхідність внесення змін до тендерної документації, так як того вимагає чинне законодавство України!!!
Номер:
72961a2193af499aa40c05d6aadc6e4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-03-005490-a.c2
Назва:
Необхідність внесення змін до тендерної документації, так як того вимагає чинне законодавство України!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в Додатку 2 "ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ", згідно п.2 ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: працівники (технічний персонал) повинні бути навчені та мати досвід надання послуг, які є предметом закупівлі, що підтверджується наданням довідки, складеній у довільній формі, із зазначенням працівників відповідної кваліфікації. При цьому надати копії наказів на призначення не менш ніж 2 працівників, зазначених у довідці.
Доводимо до вашого відома, що всі послуги протипоженого призначення і послуга, яку ви оголосили, а саме: ДК 021:2015: 50410000-2 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, 50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень, спостереження за пожежною сигналізацією та послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання)" в Україні повинні проводитися і обов'язково враховувати вимоги чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
Відповідно до розділу: "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень"
Кадрові вимоги:
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Адже це є дуже важливим в контексті того, що при відсутності вищезазначеної кількості та відповідно кваліфікації(стажу їх роботи, кваліфікаційних розрядів) керівника робіт та виконавців робіт, яке є обов'язковим, згідно чинного законодавства України і повинні бути у кожного учасника процедури закупівлі, то й ще не зрозуміло, яким чином учасник процедури закупівлі спроможний буде якісно та на високому технічному рівні виконати вимоги "Технічної специфікації", які зазначені в Додатку 4 тендерної документації та відповідно якісно та з дотриманням всіх вммог виконати умови Договору.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом наголошення того, що кадрове забезпечення учасника процедури закупівлі, а відповідно і ліцензіату, а також і майбутнього переможця обовязково повинно відповідати вимогам п.п. 14 та 15 чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення".
- керівник робіт (повинен мати вищу освіту за однією із спеціа-льностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія», стаж роботи за цим видом робіт не менше 3 років або не менше 5 років в органах та підрозділах цивільного захисту за спеціальністю «Пожежна безпека»). Для підтвердження стажу роботи керівника робіт надати завірені скан-копії усіх сторінок трудової книжки або скан-копії усіх сторінок послужного списку (у випадку роботи в органах та підрозділах цивільного захисту).
виконавці робіт:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналі-зації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіо-електронної апаратури та при-ладів) - не нижче 3-го розряду;
- виконавець робіт налагоджувальних приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальних контрольно-вимірювальних приладів та авто-матики) - не нижче 4-го розряду.
надати копії з оригіналів документів, що підтверджують відповідний рівень вищої освіти керівника робіт та рівень освіти (кваліфікацію) працівників (виконавців робіт), які будуть задіяні для надання послуг(робіт) та копії документів щодо отримання та підтвердження відповідної кваліфікації (свідоцтва або посвідчення про присвоєння відповідного кваліфікаційного розряду) та витягу з протоколу(ів) засідання кваліфікаційної комісії на кожного виконавця робіт, або інші документи, які передбаченні чинним законодавством України.
Сподіваємося на здоровий глузд та дотримання вимог на норм чинного законодавства України!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.01.2024 13:11
Вирішення:
При проведенні закупівель замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості).
Встановлення кваліфікаційних критеріїв до тендерної документації регулюється статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так, відповідно до пункту 2 частини другої статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Вибір та встановлення кваліфікаційних критеріїв є виключно прерогативою Замовника. Закон та Особливості надають Замовнику право обрати самостійно яку кількість кваліфікаційних критеріїв для перевірки надійності учасника йому слід визначити. Особливості визначають особливий підхід до встановлення кваліфікаційних критеріїв до учасника та надають Замовнику можливість не застосовувати їх. Та це стосується лише у разі закупівлі товарів, перелік яких вказаний в пункті 29 Особливостей, а саме: у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Отже, закупівля послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів не входить до вищезазначеного переліку.
Зважаючи на предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, 50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень, спостереження за пожежною сигналізацією та послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання), оголошення від 03.01.2024 № UA-2024-01-03-005490-a, Замовником встановлені кваліфікаційні критерії зазначені в Додатку 2 тендерної документації, що передбачені чинним законодавством.
При цьому Замовником вже встановлена вимога в Додатку 4 щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
У випадку, якщо інформація про ліцензію/дозвіл оприлюднена на офіційному веб-сайті органу, уповноваженого на її видачу, учасник має надати довідку з посиланням на сторінку сайту де така інформація оприлюднена.
Таким чином, внесення змін в тендерну документацію вважаємо недоцільним.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Необхідність внесення змін до тендерної документації, так як того вимагає чинне законодавство України
Номер:
1ad42503f888414985c4c63e0f8ae101
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-03-005490-a.c1
Назва:
Необхідність внесення змін до тендерної документації, так як того вимагає чинне законодавство України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в Додатку 2 "ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ", згідно п.1 ви вимагаєте Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що підтверджується наданням довідки складеної за Формою 1, яка повинна містити інформацію про наявність в Учасника відповідного обладнання та відповідної матеріально-технічної бази, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Довідка повинна свідчити, що учасник має власну або орендовану відповідну матеріально-технічну базу та обладнання, устаткування, технології, тощо, які планується залучати при виконанні послуг.
Доводимо до вашого відома, що всі послуги протипоженого призначення і послуга, яку ви оголосили, а саме: ДК 021:2015: 50410000-2 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, 50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень, спостереження за пожежною сигналізацією та послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання)" в Україні повинні проводитися і обов'язково враховувати вимоги чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
п.6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
п.16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
п.34. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність комп’ютера та принтера.
Адже це є дуже важливим в контексті того, що при відсутності вищезазначеного матеріально-технічного забезпечення, яке є обов'язковим, згідно чинного законодавства України і повинно бути у кожного учасника процедури закупівлі, то й ще не зрозуміло, яким чином вони спроможні виконати вимоги "Технічної специфікації", які зазначені в Додатку 4 тендерної документації та відповідно якісно та з дотриманням всіх вммог виконати умови Договору.
Що мається на увазі. В Технічній специфікації зазначене наступне:
Технічне обслуговування включає в себе:
б) планові регламентні роботи, що необхідні для утримання засобів СПЗ в технічно справному стані (згідно нормативних актів).
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
Цікаво, яким чином можна здійснити перевірку робоздатності теплового чи димового сповіщувачів, без наявного в учасника та відповідно Переможця - пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму)???
Цікаво, яким чином можна виміряти опір шлейфу пожежної сигналізації, а опір системи заземлення Приладу приймально-контрольного пожежного без наявності приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер), які пройшли відповідну повірку та мають свідоцтва про повірку законодавчо-регульованих засобів вимірювальної техніки??? Для нас як потенційного учасника є загадкою!!!
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом наголошення того, що матеріально-технічна база учасника процедури закупівлі, а відповідно і ліцензіату, а також і майбутнього переможця обовязково повинна відповідати вимогам п.п. 6,16 та 34 чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.01.2024 12:44
Вирішення:
При проведенні закупівель замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості).
Встановлення кваліфікаційних критеріїв до тендерної документації регулюється статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так, відповідно до пункту 2 частини другої статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Вибір та встановлення кваліфікаційних критеріїв є виключно прерогативою Замовника. Закон та Особливості надають Замовнику право обрати самостійно яку кількість кваліфікаційних критеріїв для перевірки надійності учасника йому слід визначити. Особливості визначають особливий підхід до встановлення кваліфікаційних критеріїв до учасника та надають Замовнику можливість не застосовувати їх. Та це стосується лише у разі закупівлі товарів, перелік яких вказаний в пункті 29 Особливостей, а саме: у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Отже, закупівля послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів не входить до вищезазначеного переліку.
Зважаючи на предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, 50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень, спостереження за пожежною сигналізацією та послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання), оголошення від 03.01.2024 № UA-2024-01-03-005490-a, Замовником встановлені кваліфікаційні критерії зазначені в Додатку 2 тендерної документації, що передбачені чинним законодавством.
При цьому Замовником вже встановлена вимога в Додатку 4 щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
У випадку, якщо інформація про ліцензію/дозвіл оприлюднена на офіційному веб-сайті органу, уповноваженого на її видачу, учасник має надати довідку з посиланням на сторінку сайту де така інформація оприлюднена.
Таким чином, внесення змін в тендерну документацію вважаємо недоцільними.
Статус вимоги:
Відхилено