-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги прання, підсинювання, крохмалення, прасування постільної та натільної білизни
Завершена
240 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Період оскарження:
03.01.2024 16:54 - 09.01.2024 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимагаємо, скасувати протокольне рішення № 5 від 16.01.2024 року щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі учасника ФОП Гурей Аліна Сергіївна.
Номер:
e69f8dd95d00459e81ac2751c41a83e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-03-005260-a.a1
Назва:
Вимагаємо, скасувати протокольне рішення № 5 від 16.01.2024 року щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі учасника ФОП Гурей Аліна Сергіївна.
Вимога:
Шановний Замовник, відповідно до абзацу 2 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
16.01.2024 року Протокольним рішенням уповноваженої особи було визначено переможцем спрощеної закупівлі учасника ФОП Гурей Аліна Сергіївна.
Ознайомившись з умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та пропозицією учасника Фізична особа – підприємець Гурей Аліна Сергіївна, повідомляємо про невідповідність документів тендерної пропозиції ФОП Гурей Аліна Сергіївна до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
1. Відповідно до пункту 6 Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Документи, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності вимогам документації (подаються у сканованому вигляді)», статут або інший установчий документ (для юридичних осіб), завірена підписом уповноваженої особи. Для фізичних осіб — відомості з ЄДРПОУ.
Разом з тим, у складі пропозиції учасника ФОП Гурей Аліна Сергіївна відсутні відомості з ЄДРПОУ.
Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі », Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Також, відповідно до пункту 1 розділу Ⅴ оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Отже, згідно вищезазначеного Замовник порушив пункт 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», не дискваліфікувавши пропозицію учасника ФОП Гурей Аліна Сергіївна.
Вимагаємо, відмінити протокольне рішення № 5 від 16.01.2024 року щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі учасника ФОП Гурей Аліна Сергіївна.
2. Відповідно до пункту 14 Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Документи, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності вимогам документації (подаються у сканованому вигляді)», документ, який підтверджує якість запропонованих послуг (сканований оригінал або завірена копія посвідчення якості або декларації виробника або сертифіката відповідності, тощо).
Разом з тим, у складі пропозиції учасника ФОП Гурей Аліна Сергіївна наявні висновок державної служби санітарно – епідеміологічної експертизи № 12.2-18-3/20540 від 16.09.2019 року щодо побутової хімії, висновок державної служби санітарно – епідеміологічної експертизи № 602-123-20-1/14235 від 13.05.2017 року щодо засобів для побутового та професійного очищення, висновок державної служби санітарно – епідеміологічної експертизи № 602 – 123- 20- 5 від 07.12.2017 року щодо засобу дезінфікуючого «Бланідас Актив Ензим», висновок державної служби санітарно – епідеміологічної експертизи № 12.2-18-3/3947 від 28.02.2020 року щодо засобів для прання та пом’якшення тканин та декларацію про відповідність Технічному регламенту мийних засобів.
Таким чином, у складі пропозиції ФОП Гурей Аліна Сергіївна, відсутній документ , який підтверджує якість запропонованих послуг (сканований оригінал або завірена копія посвідчення якості або декларації виробника або сертифіката відповідності, тощо).
Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі », Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Також, відповідно до пункту 1 розділу Ⅴ оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Отже, згідно вищезазначеного Замовник порушив пункт 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», не дискваліфікувавши пропозицію учасника ФОП Гурей Аліна Сергіївна.
Вимагаємо, відмінити протокольне рішення № 5 від 16.01.2024 року щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі учасника ФОП Гурей Аліна Сергіївна.
3. Відповідно до пункту 15 Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Документи, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності вимогам документації (подаються у сканованому вигляді)», Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення щодо наявності чи відсутності в ньому відомостей стосовно застосування до контрагента заходів кримінально-процесуального характеру у зв’язку із вчиненням корупційного правопорушення.
Разом з тим, у складі пропозиції ФОП Гурей Аліна Сергіївна, відсутня інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення щодо наявності чи відсутності в ньому відомостей стосовно застосування до контрагента заходів кримінально-процесуального характеру у зв’язку із вчиненням корупційного правопорушення.
Пропозиція ФОП Гурей Аліна Сергіївна містить Гарантійний лист за вих. № 14 від 12.01.2024 року, в якому учасник ФОП Гурей А.С. посилається на реєстр за яким можна встановити відомості стосовно осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення щодо наявності чи відсутності в ньому відомостей стосовно застосування до контрагента заходів кримінально-процесуального характеру у зв’язку із вчиненням корупційного правопорушення.
Але, відповідно до абзацу 1 частини 7 статті 14 ЗУ «Про публічіні закупівлі», У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Тобто, учасник ФОП Гурей Аліна Сергіївна, мала можливість звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Разом з тим, у електронній системі закупівель за цією спрощеною закупівлею, відсутні будь які звернення від ФОП Гурей Аліна Сергіївна.
Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі », Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Також, відповідно до пункту 1 розділу Ⅴ оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Отже, згідно вищезазначеного Замовник порушив пункт 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», не дискваліфікувавши пропозицію учасника ФОП Гурей Аліна Сергіївна.
Вимагаємо, скасувати протокольне рішення № 5 від 16.01.2024 року щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі учасника ФОП Гурей Аліна Сергіївна.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО 18.01.2024 17:01
- Протокол УО 18.01.2024 17:01
- Протокол УО 18.01.2024 17:01
Дата подачі:
17.01.2024 16:51
Вирішення:
1. Відповідно до пункту 6 Додатку 1 оголошення про проведення спроще-ної закупівлі «Документи, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності вимогам документації (подаються у сканованому вигляді)», статут або інший установчий документ (для юридичних осіб), завірена під-писом уповноваженої особи. Для фізичних осіб — відомості з ЄДРПОУ.
ФОП Гурей А. С. надала даний документ, і він знаходиться в файлі «1.3.4. Установчі документи».
2. Відповідно до пункту 14 Додатку 1 оголошення про проведення спро-щеної закупівлі «Документи, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності вимогам документації (подаються у сканованому вигляді)», документ, який підтверджує якість запропонованих послуг (сканований оригінал або завірена копія посвідчення якості або декларації виробника або сертифіката відповідності, тощо).
У складі пропозиції учасника ФОП Гурей А. С. є наявні висновки, які є основними та необхідними, а саме: висновок державної служби санітарно – епідеміологічної експертизи № 12.2-18-3/20540 від 16.09.2019 року що-до побутової хімії, висновок державної служби санітарно – епідеміологіч-ної експертизи № 602-123-20-1/14235 від 13.05.2017 року щодо засобів для побутового та професійного очищення, висновок державної служби санітарно – епідеміологічної експертизи № 602 – 123- 20- 5 від 07.12.2017 року щодо засобу дезінфікуючого «Бланідас Актив Ензим», висновок державної служби санітарно – епідеміологічної експертизи № 12.2-18-3/3947 від 28.02.2020 року щодо засобів для прання та пом’якшення тка-нин та декларацію про відповідність технічному регламенту мийних засо-бів.
Окрім цього у складі пропозиції ФОП Гурей А. С., в файлі «5_6_7_8_13__15_16_18_Довідки,гарантійні_листи» є Довідка, в якій да-ний підприємець погоджується з усіма умовами договору. Вже в проєкті самого договору прописані умови та посилання на законодавство, яке ре-гулює якість надання послуг та гарантії наданих послуг і т.д. Також в цьо-му файлі є «Технічне завдання до предмету закупівлі», в якому ФОП Гу-рей А.С. дає згоду та гарантує що:
- послуги надаються у відповідності до «Інструкції щодо надання послуг з прання білизни», затвердженої наказом Українського союзу об’єднань, підприємств і організацій побутового обслуговування населення від 27.08.2000 року за № 20. Під час надання послуг Виконавець повинен до-тримуватися вимог нормативних документів: ГСТУ 201-04-96 Вироби бі-лизняні, оброблені в пральні. Загальні технічні умови; ДСТУ ГОСТ 12.2.084:2007 Машини та обладнання для пралень та підприємств хімчис-тки. Загальні вимоги щодо безпеки; ДСТУ 2320-93 Роботи з хімічними ре-човинами на підприємствах хімічної чистки одягу та прання білизни: ДСП 201-97 Державні санітарні правила охорони атмосферного повітря населе-них місць (від забруднення хімічними і біологічними речовинами); ДНА-ОП 9.0.30-1.06-97 Правила охорони праці при експлуатації пралень і ла-зень; Санітарні правила пристрою, устаткування і змісту пралень № 979-72.
- використання Виконавцем у роботі виключно «еко» та протиалергійних засобів прання;
- дотримання Виконавцем режимів прання білизни зі звичайними забруд-неннями (білизна II і III ступенів забруднення) згідно вимог.
- чиста (випрана) білизна повинна бути складена та транспортуватись в чи-стих мішках, що захищають її від забруднення.
- оброблена в пральні Виконавця білизна має бути без плям і бруду, чис-та, випрасувана, не мати підпалин, дір, інших дефектів, крім тих, що поз-начені у квитанції під час приймання замовлення, не мати перекосів, зім’ятих місць, бути рівномірно просушеною, сухою, не мати сторонніх запахів хімічних препаратів, пріння, тощо. Вологість не повинна бути бі-льшою 12%.
- у випадку пошкодження (втрати) білизни Виконавець відшкодовує її вар-тість, чи за згоди Замоника замінює на подібну.
- неякісно надана послуга підлягає повторному пранню, але всі витрати пов’язані із заміною несе Виконавець.
Вважаємо що відсутність ще однієї довідки в якій Учасник вкотре має запевнити Замовника, що якість запропонованих послуг буде відповідати нашим вимогам не є порушенням. В тому ж пункті 14 Додатку 1 оголо-шення про проведення спрощеної закупівлі «Документи, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності вимогам документації (пода-ються у сканованому вигляді)» ми не вказували на наявність конкретного документу, відповідно там і вказано :…..документ, який підтверджує якість запропонованих послуг (сканований оригінал або завірена копія посвід-чення якості або декларації виробника або сертифіката відповідності, то-що).
3. Замовник погоджується з тим, що відомості стосовно застосування до контрагента заходів кримінально-процесуального характеру у зв’язку із вчиненням корупційного правопорушення, є у відкритому доступі , і їх можна знайти за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/., а згідно п.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «тендерна документація не повинна міс-тити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформа-ції про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформа-ція є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Зако-ном України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у від-критих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. А отже ми не маємо законного права вимагати від учасника ФОП Гурей А. С. ще од-ну довідку, дані якої є у відкритих реєстрах, або дискваліфікувати учасни-ка за відсутність такої довідки.
4. Також хочемо нагадати, що відповідно до пункту 1 розділу V Оголошення «Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економі-чно вигідної пропозиції є ціна пропозиції учасника, розрахована з ураху-ванням усіх витрат пов’язаних з наданням послуг стосовно предмету заку-півлі та вимог чинного законодавства щодо сплати податків і зборів».
В даному випадку переможець закупівлі надав пропозицію, ціна якої є найнижча серед усіх учасників. Економія коштів державного бюджету є важливим чинником в такі складні часи, які переживає наша держава та український народ.
Якість наданих послуг буде оцінюватись вже по факту їх надання. У випадку невиконання або неналежного виконання умов даного Договору, Виконавець понесе відповідальність згідно чинного законодавства України та укладеного Договору.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.01.2024 17:03