• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ПВРЗ-24Т_003_ВО: Упор передній

Торги не відбулися

6 388 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 940.00 UAH
Період оскарження: 03.01.2024 16:12 - 14.01.2024 00:00
Вимога
Вирішена

питання до ТД

Номер: 8aa1e4ded2e74cf89b5edf4077de82af
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-03-004747-a.c4
Назва: питання до ТД
Вимога:
Шановний замовнику! Прошу повідомити, чи вимагає замовник накладати електронний підпис учасника на кожен електронний документ пропозиції, що подається через електронну систему закупівель ПРОЗОРРО?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) / удосконаленим електронним підписом (УЕП). У випадку надання електронних документів (наприклад Word) учасник накладає КЕП / УЕП на кожен з таких документів.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 73ac35e5fdca4d1abc74b85cf9f35e0f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-03-004747-a.b3
Назва: вимога
Вимога:
Шановний замовнику! Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 3.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції пп.5 вказано на можливість накладення на електронний документ КЕП/УЕП учасника. В додатку 1 таблиці «Вимоги щодо надання учасником процедур публічних закупівель документів, які підтверджують відповідність виробників та їх продукції вимогам» зазначена рекомендація накладання КЕП учасника на скановані документи. Прошу надати чітку відповідь яким електронним підписом КЕП чи УЕП повинні бути підписані електронні документи учасника?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана КЕП або УЕП. Та стосовно інформації зазначеній у таблиці «Вимоги щодо надання учасником процедур публічних закупівель документів, які підтверджують відповідність виробників та їх продукції вимогам» зазначаємо, що дана інформація зазначена, як "рекомендовано".Отже учасник самостійно приймає рішення щодо підпису тендерної пропозиції КЕП або УЕП.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

питання до ТД

Номер: f4ca46afd330442fb54256d5084b5611
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-03-004747-a.a2
Назва: питання до ТД
Вимога:
Шановний замовнику! Прошу Вас розглянути наступне запитання, стосовно тендерної документації на закупівлю упорів. В додатку 1 до тендерної документації технічна специфікація на закупівлю має посилання на Додаток А в якому позначається НТД на продукцію та приведено кресленик деталі з механічною обробкою. Прошу надати чітку відповідь що закуповує замовник упор передній деталь з механічною обробкою чи упор передній виливку?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня ! На ваше питання повідомляємо, що Філія ПВРЗ закуповує виливку упору переднього. У зв'язку з чим будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Термін оплати за договором

Номер: 09424427599f4eaba576f98c72bfb91b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-03-004747-a.a1
Назва: Термін оплати за договором
Вимога:
Наша компанія постійно приймає участь в тендерах АТ «Укрзалізниця» та зарекомендувала себе як надійний постачальник продукції залізничного призначення. Зважаючи на воєнний стан в нашій країні та постійні обстріли території України, існує високий ризик пошкодження критичної інфраструктури, що може призвести до відключення електричної енергії, що в свою чергу відобразиться на стабільній роботі підприємств та затримок постачання необхідної Вам продукції. Також звертаємо Вашу увагу, що електрична енергія, всі матеріали та комплектуючі, необхідні для виготовлення продукції, закупаються на умовах передплати, і вартість їх постійно збільшується. Отже, в існуючих умовах непрогнозованої роботи та економічної нестабільності, з метою вчасного постачання продукції за фіксованими цінами, підприємства повинні заздалегідь виготовити необхідну кількість продукції згідно з даною закупівлею. А для цього потрібен більш швидкий обіг коштів. Зважаючи на вищезазначене, просимо внести зміни в п.7.2 Догвору поставки: "Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 10 (десятий) робочий день з дати поставки ТОВАРУ за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до закупівлі № 22782875, розміщеної на електронному майданчику https://smarttender (UA-2024-01-03-004747-a) 34630000-2 (Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху). Для вирішення даного питання замовнику необхідний додатковий час для погодження внесення змін в сроки оплати з Департаментами АТ "Укрзалізниця" за напрямком відповідної діяльності. У разі прийняття позитивного рішення, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Відхилено