-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Основні неорганічні хімічні реактиви (Дезінфікуючи засоби та матеріали, що використовуються для обслуговування басейнів ЦНП Деснянського району м. Києва)
Завершена
470 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 350.00 UAH
Період оскарження:
03.01.2024 14:45 - 25.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
Центр навчання плаванню Деснянського району м. Києва (надалі за текстом – Замовник) 03 січня 2024 року опублікував оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-03-003537-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «КОД ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Оголошення про проведення процедури закупівлі містить документ «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями на закупівлю: Основні неорганічні хімічні реактиви (Дезінфікуючи засоби та матеріали, що використовуються для обслуговування басейнів ЦНП Деснянського району м. Києва) код ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини», що «ЗАТВЕРДЖЕНО» рішенням уповноваженої особи, оформлене протоколом від 01.01.2024 року. Пунктом 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до п. 28. Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Ч.4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону).
Номер:
a45369ef2f094606bc25f57d93f6905c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-03-003537-a.b2
Назва:
Центр навчання плаванню Деснянського району м. Києва (надалі за текстом – Замовник) 03 січня 2024 року опублікував оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-03-003537-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «КОД ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини.
Оголошення про проведення процедури закупівлі містить документ «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями на закупівлю: Основні неорганічні хімічні реактиви (Дезінфікуючи засоби та матеріали, що використовуються для обслуговування басейнів ЦНП Деснянського району м. Києва) код ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини», що «ЗАТВЕРДЖЕНО» рішенням уповноваженої особи, оформлене протоколом від 01.01.2024 року.
Пунктом 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до п. 28. Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Ч.4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону).
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Хімефект» виявило бажання прийняти участь у даній закупівлі, однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації Замовника, вважає, що вимоги тендерної документації до потенційних учасників, яким є і скаржник, є дискримінаційними та такими, які штучно обмежують конкуренцію, а тому фактично позбавляють можливості Скаржника прийняти участь, та фактично бути обраним переможцем в даній закупівлі, та порушують наші права як потенційного учасника.
Відповідно до ч.8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом скарги – «Закон»), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати установленої для подання тендерних пропозицій.
Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «ХІМЕФЕКТ» та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги, що у своїй сукупності не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію.
Дискримінаційні вимоги Замовника:
І. Тендерна документація Замовника містить Додаток 2.
ДОДАТКОМ 2, Технічні, кількісні та якісні характеристики до предмета закупівлі Основні неорганічні хімічні реактиви (Дезінфікуючи засоби та матеріали, що використовуються для обслуговування басейнів ЦНП Деснянського району м. Києва) (додаткова закупівля) код ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Технічні та кількісні характеристики предмету закупівлі:
1. Продукція повинна відповідати вимогам, визначеним у даному додатку та інших розділах тендерної документації.
запропонована хімія має відповідати наступним фізико-хімічним показникам, що має бути документально підтверджено.
У ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ Замовника зокрема зазначено:
«Переважне надання пропозиції саме на той товар, який визначено у Документації, так як він по своїм характеристикам більш придатний для обладнання встановленого для роботи басейнів.».
Скаржник вважає дані вимоги дискримінаційними по відношенню до нього, з огляду на те, що вже при формуванні тендерної документації Замовником надається перевага конкретному виробникові основних неорганічних хімічних речовин, що є порушенням основних принципів публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ІІ. Тендерна документація Замовника містить Додаток 2.
ДОДАТКОМ 2, Технічні, кількісні та якісні характеристики до предмета закупівлі Основні неорганічні хімічні реактиви (Дезінфікуючи засоби та матеріали, що використовуються для обслуговування басейнів ЦНП Деснянського району м. Києва) (додаткова закупівля) код ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Технічні та кількісні характеристики предмету закупівлі:
1. Продукція повинна відповідати вимогам, визначеним у даному додатку та інших розділах тендерної документації.
запропонована хімія має відповідати наступним фізико-хімічним показникам, що має бути документально підтверджено.
У ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ Замовника зокрема зазначено:
«Оскільки облицювання чаші виконано полімерним матеріалом Екофініш ТОРГОВЕЛЬНА МАРКА – ECOFINISH (Виробник - ECO FINISH, LLC), Учасник має надати дозвільні документи у вигляді гарантійного Листа від виробника цього матеріалу (або офіційного дилера) або від виробників еквівалентів (з підтверджувальною документацією, що продукція являється саме еквівалентом) про можливість застосування хімічної продукції Учасника у басейнах з даним видом покриття, а також гарантійний Лист щодо несення матеріальної відповідальності у разі спричинення шкоди покриттю.».
Скаржник вважає, такі вимоги тендерної документації дискримінаційними по відношенню до інших Учасників, в тому числі і скаржника. Оскільки ставить Учасника в залежність від виробника матеріалу ECO FINISH, LLC, або його офіційних дилерів, або від виробників еквівалентів, під час участі в процедурі закупівлі, а по друге, - взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають відповідний гарантійний лист.
При цьому, Скаржник, як потенційний учасник даної закупівлі, не має жодних договірних відносин з виробником матеріалу ECO FINISH, LLC, не має господарських відносин з офіційними дилерами цього виробника. Скаржник не здійснював закупівлю відповідного полімерного матеріалу, з якого виготовлено облицювання чаші басейну Замовника, за відсутності такої потреби.
ІІІ. Тендерна документація Замовника містить Додаток 2.
ДОДАТКОМ 2, Технічні, кількісні та якісні характеристики до предмета закупівлі Основні неорганічні хімічні реактиви (Дезінфікуючи засоби та матеріали, що використовуються для обслуговування басейнів ЦНП Деснянського району м. Києва) (додаткова закупівля) код ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Технічні та кількісні характеристики предмету закупівлі:
1. Продукція повинна відповідати вимогам, визначеним у даному додатку та інших розділах тендерної документації.
запропонована хімія має відповідати наступним фізико-хімічним показникам, що має бути документально підтверджено.
У ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ Замовника зокрема зазначено:
«Учасник має надати підтверджуючі документи про наявність складських приміщень, місце розташування яких обмежено регіоном проведення тендерної закупівлі.».
Виходячи зі змісту тендерної документації Замовника, для участі у даній закупівлі, потенційний учасник, який є Скаржник, повинен винайти на території місцезнаходження Замовника складське приміщення для зберігання хімічних реагентів.
Скаржник, є потенційним учасником який не має на території регіону місцезнаходження Замовника складських приміщень, оскільки провадить свою господарську діяльність на території регіону в якому він зареєстрований - на території Дніпропетровської області.
ІV. Тендерна документація Замовника містить Додаток 2.
ДОДАТКОМ 2, Технічні, кількісні та якісні характеристики до предмета закупівлі Основні неорганічні хімічні реактиви (Дезінфікуючи засоби та матеріали, що використовуються для обслуговування басейнів ЦНП Деснянського району м. Києва) (додаткова закупівля) код ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Технічні та кількісні характеристики предмету закупівлі:
1. Продукція повинна відповідати вимогам, визначеним у даному додатку та інших розділах тендерної документації.
запропонована хімія має відповідати наступним фізико-хімічним показникам, що має бути документально підтверджено.
У ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ Замовника зокрема зазначено:
«У разі невідповідності запропонованої продукції даній таблиці просимо надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, про те, що учасник у разі спричинення шкоди обладнанню та поверхні басейну за рахунок використання хімії, яка по своєму фізико-хімічному складу не відповідає запропонованому в таблиці, зобов’язується за власний рахунок замінити вищевказане обладнання, а також не претендувати на грошову компенсацію за вже використаний об’єм хімії.».
Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є КОД ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, яка за показниками якості має відповідати показникам, що визначені в додатку 2 до тендерної документації.
В Додатку 2 встановлено, що: Для підтвердження якості товару Учасник повинен надати наступні документи:
1. Довідку, щодо предмету закупівлі завірену підписом та печаткою (за наявністю) учасника, в якій зазначити:
- найменування, тип, вид (та інше) продукції згідно з нормативними документами на виготовлення продукції;
- найменування виробника(ів) продукції, країни походження товару;
- дату виготовлення;
- позначення діючих стандартів, технічних умов, нормативно-технічної документації, яким відповідає продукція;
- інформацію стосовно місця, засобу та змісту маркування продукції;
- додаткові дані про технічні характеристики продукції;
- найменування документів виробника та інших органів, які підтверджують якість продукції і будуть надані при постачанні продукції;
- гарантійний термін зберігання.
2. Кольорові скан-копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи.
3. Компанія учасник має бути виробником або сертифікованим дилером виробника з продажу вищезазначеної продукції. Надати документальне підтвердження.
4. Паспорт якості (сертифікат аналізу) на продукцію, виданий виробником продукції».
Тобто, Замовник визначив якими документами має підтверджуватись якість запропонованої продукції.
При цьому, викладаючи зміст документації таким чином, Замовник допускає закупівлю продукції, що за показниками якості не буде відповідати вимогам, що встановлені Замовником.
При цьому, відповідальність за закупівлю продукції, що за показниками якості не буде відповідати вимогам Замовника та завдасть шкоди обладнанню та поверхні басейну перекладає на потенційного Учасника, яким є Скаржник.
При цьому, Замовник не зазначив, за завдання якої шкоди, якому обладнанню має нести відповідальність Постачальник реагентів, яким документом має бути підтверджена завдана шкода.
При цьому, обладнання та поверхня басейну Замовника, вже на даний час може мітити недоліки, про які потенційний учасник, яким є Скаржник, не може переконатись у їх існуванні чи відсутності, на момент здійснення постачання реагентів, також не може бути певен у тому, чим викликані пошкодження покриття басейну чи обладнання Замовника, чи взагалі обладнання (яке саме?) перебуває у справному стані чи ні.
Викладаючи зміст тендерної документації таким чином, Замовник також намагається перекласти відповідальність виробника/постачальника полімерного матеріалу, яким обладнано басейн, постачальників/виробників обладнання на постачальника реагентів (Скаржника).
V. Тендерна документація Замовника містить Додаток 2.
ДОДАТКОМ 2, Технічні, кількісні та якісні характеристики до предмета закупівлі Основні неорганічні хімічні реактиви (Дезінфікуючи засоби та матеріали, що використовуються для обслуговування басейнів ЦНП Деснянського району м. Києва) (додаткова закупівля) код ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Технічні та кількісні характеристики предмету закупівлі:
1. Продукція повинна відповідати вимогам, визначеним у даному додатку та інших розділах тендерної документації.
запропонована хімія має відповідати наступним фізико-хімічним показникам, що має бути документально підтверджено, зокрема зазначено:
«Також, якщо учасник буде приймати участь у тендерній закупівлі з еквівалентом продукції, та його ціна буде визнана найменшою за результатом аукціону, коли його тендерна пропозиція буде перебувати на стадії Оцінка, він має надати замовнику зразок продукції до укладання договору, для перевірки замовником його характеристик безпосередньо на обладнанні замовника.».
Скаржник, є підприємством, що має намір запропонувати еквіваленти продукції, що закуповує Замовник та вважає дану умову дискримінаційною, з огляду на те, що для учасників які будуть пропонувати продукцію певного виробника є перевага – вони не будуть надавати зразки своєї продукції.
VІ. Тендерна документація Замовника містить Додаток 2.
ДОДАТКОМ 2, Технічні, кількісні та якісні характеристики до предмета закупівлі Основні неорганічні хімічні реактиви (Дезінфікуючи засоби та матеріали, що використовуються для обслуговування басейнів ЦНП Деснянського району м. Києва) (додаткова закупівля) код ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Технічні та кількісні характеристики предмету закупівлі:
1. Продукція повинна відповідати вимогам, визначеним у даному додатку та інших розділах тендерної документації.
запропонована хімія має відповідати наступним фізико-хімічним показникам, що має бути документально підтверджено.
У п.5. розділу Якісні характеристики, Для підтвердження якості товару Учасник повинен надати наступні документи:Замовника, зокрема зазначено:
«Гарантійний лист від учасника, що він несе відповідальність за перевезення товару до місця поставки та має відповідний транспортний засіб (надати кольорову сканкопію нотаріально посвідченого договору оренди транспортного засобу, або сканкопію документу, що підтверджують право власності на транспортний засіб, якщо учасник є власником цього транспортного засобу).».
Дана умова є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, оскільки, Скаржник не має в наявності власних транспортних засобів для перевезення реагентів, а тому не має можливості надати сканкопію документу, що підтверджують право власності на транспортний засіб, якщо учасник є власником цього транспортного засобу. Скаржник також не має нотаріально посвідченого договору оренди транспортного засобу, оскільки постачання хімічних речовин здійснює перевізник на підставі договору №0309-4 від 03.09.2018 року на транспортно-експедиційне обслуговування та перевезення вантажів автомобільним транспортом в міжнародному та міжміському сполученні (додається).
З огляду на вимоги тендерної документації, прийняти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати кольорову сканкопію нотаріально посвідченого договору оренди транспортного засобу, або сканкопію документу, що підтверджують право власності на транспортний засіб, якщо учасник є власником цього транспортного засобу, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника, який має можливість забезпечити своєчасну доставку реагентів на підставі іншого, відмінного від договору оренди, договору.
При цьому, яким чином гарантійний лист від учасника, що він несе відповідальність за перевезення товару до місця поставки та має відповідний транспортний засіб, кольорова сканкопію нотаріально посвідченого договору оренди транспортного засобу, або сканкопія документу, що підтверджуює право власності на транспортний засіб, можуть підтвердити якість продукції що постачається.
Наше підприємство має можливість постачати реагенти, оскільки Скаржник є їх виробником. Наявність чи відсутність нотаріально посвідченого договору оренди транспортного засобу або документу, що підтверджує право власності на транспортний засіб жодним чином не нівелює технічний потенціал Скаржника, з своєчасної поставки реагентів в адресу Замовника. В той час, як для здійснення постачання реагентів, Скаржник має договір №0309-4 від 03.09.2018 року на транспортно-експедиційне обслуговування та перевезення вантажів автомобільним транспортом в міжнародному та міжміському сполученні (додається).
На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація, в цій частині, містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і скаржника, а тому Замовник має внести зміни, якими виключити дискримінаційну вимогу до учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток_2_Технічні_вимоги_до_предмета_закупівлі_2_2.doc 08.01.2024 21:35
- СЕС басейнова хімія.pdf 08.01.2024 21:35
- Договір про надання транспортних послуг Спецхімлогістік.pdf 08.01.2024 21:35
- Скарга Басейнова продукція.docx 08.01.2024 21:35
- ТУ продукція для басейну.pdf 08.01.2024 21:35
- Скарга Київ.pdf 08.01.2024 21:35
- Скарга Басейнова продукція.asice 08.01.2024 21:35
- Скарга Басейнова продукція.pdf 08.01.2024 21:35
- ТД 2024.doc 08.01.2024 21:35
- Додаток 3 Проект Договору хімія для басейну.doc 08.01.2024 21:35
- Заперечення на пояснення.docx 15.01.2024 11:53
- Заперечення на пояснення.docx.pdf 15.01.2024 11:53
- рішення від 10.01.2024 № 549.pdf 10.01.2024 16:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2024 № 1024.pdf 18.01.2024 13:31
- рішення від 17.01.2024 № 1024.pdf 22.01.2024 12:04
- Пояснення по суті скарги.PDF 12.01.2024 13:08
- Пояснення по суті скарги.doc 12.01.2024 13:08
- фотокопія пошкодження полімерного покриття.jpg 12.01.2024 13:08
- чаша басейну з використанням якісних хімічних реагентів..jpg 15.01.2024 17:36
- чаша басейну з використанням якісних хімічних реагентів.jpg 15.01.2024 17:36
- Відповідь на заперечення.PDF 15.01.2024 17:36
- Відповідь на заперечення.doc 15.01.2024 17:36
- Внесеннея змін до тендерної документації Додаток 2.PDF 23.01.2024 14:04
- Внесеннея змін до тендерної документації Додаток 2.PDF 23.01.2024 14:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.01.2024 21:52
Дата розгляду скарги:
17.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.01.2024 16:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.01.2024 12:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель № 1024-р/пк-пз від 17.01.2024, Центром навчання плаванню Деснянського района м. Києва порушення усунено. Протокол від 23.01.2024 року
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
a535e73cbc4b45fc9b9ed62aa759000a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-03-003537-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику!
Прошу вас прибрати з додатку 2 до тендерної документації дискримінаційні абсурдні вимоги, а саме:
1."Оскільки облицювання чаші виконано полімерним матеріалом Екофініш ТОРГОВЕЛЬНА МАРКА – ECOFINISH (Виробник - ECO FINISH, LLC), Учасник має надати дозвільні документи у вигляді гарантійного Листа від виробника цього матеріалу (або офіційного дилера) або від виробників еквівалентів (з підтверджувальною документацією, що продукція являється саме еквівалентом) про можливість застосування хімічної продукції Учасника у басейнах з даним видом покриття, а також гарантійний Лист щодо несення матеріальної відповідальності у разі спричинення шкоди покриттю" . Уся продукція, яка виготовлена з полімерних матеріалів є стійкою до агресивної хімії. Ви штучно звужуєте кількість можливих учасників
2."Учасник має надати підтверджуючі документи про наявність складських приміщень, місце розташування яких обмежено регіоном проведення тендерної закупівлі" - навіщо ця вимога, якщо термін поставки продукції 5 днів і продукція будет надсилатися власним автотранспортом, плюс якість товару ніяк не впливає на розміщення складів. В тендерній документації ви прописали яким чином будуть надходити заявки і за який термін треба поставити продукцію. На думку не приходить нічого іншого, як навмисне обмеження кількості учасників.
3."У разі невідповідності запропонованої продукції даній таблиці просимо надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, про те, що учасник у разі спричинення шкоди обладнанню та поверхні басейну за рахунок використання хімії, яка по своєму фізико-хімічному складу не відповідає запропонованому в таблиці, зобов’язується за власний рахунок замінити вищевказане обладнання, а також не претендувати на грошову компенсацію за вже використаний об’єм хімії"
- яким чином буде доведено, що саме використання басейнової продукції нанесло шкоду обладнанню? До того ж, що означає не відповідає фізико-хімічному складу, якщо учасник закупівлі завантажує паспорт якості та Технічні Умови за якими виготовлюється продукція. Замовник закупівлі при проходженні Учасником закупівлі кваліфікації бачить склад товару, який прописан у відповідних документах.
4. "В разі перемоги еквівалентного товару Ви вимагаєте відправити зразки продукції до підписання договору" - Еквівалентом є продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками. Навіщо надсилати аналоги, якщо Учасник закупівлі надсилає продуцію, яка повністю відповідає затребуваним характеристикам, різняця лиш у виробникові.
Надайте, будь-ласка, адекватні умови ТД, які не суперачать принципам закупівлі. Грунтуючись на вашій документації скоріш за все її вимогам зможе відповідати один учасник, який і стане переможцем і його ім'я Вотер СТРІМ, бо з 2021 р. тільки ця компанія поставляє вам вище затребувану продукцію.
Перелічені вами умови підлягають оскарженню.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.01.2024 12:17
Вирішення:
Шановний Учаснику! Надаю відповідь на Вашу вимогу:
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно абзацу першого ч. 3 ст. 22 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На виконання вимог і виключно в рамках повноважень, передбачених безпосередньо в вищезазначених статтях Закону, нами було встановлено відповідну вимогу. Так, у Додатку 2 до тендерної документації викладено вимогу щодо надання дозвільних документів у вигляді гарантійного листа від виробника полімерного матеріалу Екофініш, яким облицьовано чашу вашого басейну, або від виробників еквівалентів (з підтверджувальною документацією, що продукція являється саме еквівалентом), про можливість застосування хімічної продукції Учасника у басейнах з даним видом покриття, а також гарантійний лист щодо несення матеріальної відповідальності у разі спричинення шкоди покриттю. Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога оголошення може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі. Крім того на пункт 1 вимоги відповідаємо, що чаша басейну покрита полімерним порошковим декоративним покриттям для басейнів, що наноситься плавленням. КРАЇНА ВИРОБНИЦТВА -USТОРГОВЕЛЬНА МАРКА –ECOFINISH, ВИРОБНИК - ECO FINISH, LLC. При цьому пошкодження покриття неякісним товаром може вплинути на його гарантійний термін шляхом скасування. Інформація про виробника або представників (дилерів) є публічною та доступною та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі. Отже, у потенційного учасника немає жодних обмежень в отриманні листа від виробника або його представника. Якщо учасник процедури закупівлі не може отримати даний лист, то це, на думку Замовника, може свідчити про те, що виробник або представник виробника мають підстави не видавати такий лист учаснику з об’єктивних причин. Надання у складі Пропозиції гарантійного листа виробника або представників (дилерів) є загальноприйнятим при проведенні процедур закупівель такого роду товарів. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників.
Також згідно абзацу першого ч. 3 ст. 22 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто Замовник не обмежений даним Законом при проведені цієї закупівлі та має встановлювати насамперед єдині вимоги для всіх учасників. Вимога підтвердження учасником процедури закупівлі щодо наявності складських приміщень, місце розташування яких обмежено регіоном проведення тендерної закупівлі може бути перевірена Замовником в будь-який час, в тому числі й під час проведення процедури розгляду пропозицій учасників торгів не є дискримінаційною вимогою. Наявність складських приміщень, місце розташування яких обмежено регіоном проведення тендерної закупівлі, а також наявність товару – це обов’язкова вимога, спрямована на забезпечення своєчасного та якісного постачання товару, пов’язаного з предметом закупівлі, що в подальшому виключає можливі затримки з поставкою товарів і сприяє безперебійності роботи нашого закладу, що є обов’язковою умовою при роботі з дітьми. Враховуючи власний негативний досвід, зумовлений порушенням логістики з іншими регіонами в період воєнного стану, не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
У відповідь на інші вимоги зазначаємо, що під час експлуатації басейну відповідальність за здоров’я та безпеку дітей несе Замовник. Реконструкція нашого басейну була виконана за державні кошти і ми, викладаючи наступні умови, пильнуємо, щоб басейн залишався у належному стані протягом якомога довшого часу. Виходячи із власного досвіду, а також з урахуванням національних стандартів та норм вважаємо, що дискримінаційна складова у Додатку 2 до тендерної документації відсутня. Крім того, хочемо відмітити, що у всіх випадках у Тендерній документації, де є посилання на конкретну торгову марку у відповідності до Законодавства України вважати вираз «еквівалент», що також вказано в Тендерній документації. Звичайно ця вимога, і будь-яка інша вимога Тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі. Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Спираючись на практику Антимонопольного комітету дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один учасник резидент України. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у додатку 2 є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більш ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам Додатку 2. Отже, враховуючи наш досвід і викладене вище надаємо відповідь, що дані вимоги не є дискримінаційними.
Крім того нагадуємо, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються, відповідно до Оцінки тендерної пропозиції та проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію – 100%. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: - є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Варто зазначати, що замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
Базуючись на викладеному вище зазначаємо, що тендерна документація складена наступним чином, щоб унеможливити приймати участь у тендерній закупівлі Учасників, які можуть підпадати під наведений вище пункт.
Статус вимоги:
Відхилено