-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного огляду та випробувань
Завершена
2 824 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 245.00 UAH
мін. крок: 1% або 28 245.00 UAH
Період оскарження:
03.01.2024 10:41 - 09.01.2024 10:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
3de2cff0514d45e39cf51698dbf8a078
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-03-000902-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Зауваження до наданих документів учасника
ДП КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ
згідно закупівлі
UА-2024-01 03-000902-а
22.01.2024
Відповідно до частини розділу ІІІ Документації спрощеної закупівлі поданням своєї пропозиції учасник інформує Замовника, що він (учасник) гарантує та підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, викладеним у додатку 3 до документації спрощеної закупівлі. Відповідно до частини шостої цього ж розділу учасники закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених Замовником, що визначені у Додатку 3 цієї документації.
Згідно з Додатком 3 до Документації спрощеної закупівлі послуги, що надаються учасником, повинні відповідати (у тому числі, але цим не обмежуючись) Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та вимогам, встановленим Порядком проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193. Відповідно до пункту сьомого цього ж додатку до Документації спрощеної закупівлі учасник повинен надати розрахунок вартості послуг (робіт) з проведення повірки, розрахований відповідно до вимог Порядку оплати робіт з проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, та визначення вартості таких робіт (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 865) на підставі норм часу на їх виконання та вартості розрахункової калькуляційної одиниці часу - одного людино-дня (людино-години). Варто зазначити, що вимога, зазначена у пункті сьомому додатку 3 до Документації спрощеної закупівлі, ґрунтується на положеннях частини першої статті 29 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».
Згідно з пунктом дев’ятим додатку 3 до Документації спрощеної закупівлі Норми часу, необхідного для проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, мають відповідати вимогам наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.12.2015 № 1719 «Про затвердження Норм часу, необхідного для проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації».
На виконання перерахованих вище вимог Учасником
ДП КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ у складі своєї пропозиції було завантажено документ Розрахунок вартості послуг.pdf, який містить розрахунок вартості робіт (послуг) з проведення повірки побутових лічильників газу, затверджений керівником Учасника станом на 2023 рік, а після проведення процедури закупівлі станом на 2024 рік.
Відповідно до п. 8 постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 865 «Про затвердження Порядку оплати робіт з проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та визначення вартості таких робіт» під час визначення вартості робіт, що виконуються без використання обладнання підприємства-виконавця, від вартості розрахункової калькуляційної одиниці часу віднімаються сума амортизації основних засобів і вартість комунальних послуг (централізоване постачання холодної та гарячої води, водовідведення, газо- та електропостачання, централізоване опалення) для приміщень виробничого призначення. Враховуючи це в розрахунку вартості робіт станом на 2024 рік не враховані витрати на утримання та експлуатацію устаткування, загальновиробничі витрати, що порушує порядок визначення вартості робіт з проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 865.
Згідно п. 6 постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 865 розподіл загальновиробничих, адміністративних витрат і витрат на збут здійснюється пропорційно сумам посадових окладів за штатним розписом основних виконавців робіт. Порівнюючи розрахунок вартості за 2023 рік та 2024 рік приходимо до висновку, що розподіл адміністративних витрат в розрахунку вартості робіт на 2024 рік розрахований не пропорційно основній заробітній платі, що порушує порядок визначення вартості робіт з проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 865.
Як вбачається з документа Розрахунок вартості послуг.pdf Учасником задекларована вартість людино години без урахування ПДВ у розмірі 310 гривень, при цьому у її складі враховано у тому числі витрати, пов’язані з утриманням та експлуатацією устаткування. Разом з тим, на виконання вимоги Замовника Учасником ДП КИЇВОБЛСТАНЖАРТМЕТРОЛОГІЯ 19.02.2024 р. було завантажено документ Розрахунок вартості робіт (після торгів).pdf затверджений керівником Учасника станом на 2024 рік. Як вбачається з документа Розрахунок вартості робіт (після торгів).pdf вартість послуги була суттєво зменшена, зокрема з 208.00 грн (відповідно до Розрахунок вартості послуг.pdf) до 13,33 грн. (відповідно до Розрахунок вартості робіт (після торгів).pdf) у тому числі задекларована і затверджена вартість людино-години з урахуванням ПДВ зменшилася з 310 грн. до 99,97 грн.
З урахуванням викладеного та дати проведення аукціону, учасником було надано недостовірні відомості щодо підтвердження відповідності пропозиції вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 865 «Про затвердження Порядку оплати робіт з проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та визначення вартості таких робіт», відтак підтвердити відповідність пропозиції Учасника вимогам Додатку 3 до Документації спрощеної закупівлі неможливо.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА НА КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ_Validation_Report.pdf 24.01.2024 16:58
- ВИМОГА НА КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ.pdf.p7s 24.01.2024 16:58
- ВИМОГА НА КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ.pdf 24.01.2024 16:58
Дата подачі:
24.01.2024 16:58
Вирішення:
Надаємо пояснення на Вимогу та повідомляємо, щодо п.8 постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 865 "Про затвердження Порядку оплати робіт з проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та визначення вартості таких робіт".
В зауваженні зазначено, що в розрахунку вартості робіт станом на 2024 рік не враховані витрати на утримання та експлуатацію устаткування, загальновиробничі витрати, що порушує порядок визначення вартості робіт з проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 №865. Пояснюємо, що згідно з даної тендерної пропозиції робота буде виконуватися одним працівником підприємства-виконавця на території замовника та на обладнанні замовника. Тому, при визначенні вартості робіт для тендерної пропозиції за результатами аукціону, з вартості розрахункової калькуляційної одиниці часу виключена сума амортизації основних засобів і вартість комунальних послуг (централізоване постачання холодної та гарячої води, водовідведення, газо- та електропостачання, централізоване опалення) для приміщень виробничого призначення, так як роботи будуть виконуватися на обладнанні замовника та на його території. Відтак всі загальновиробничі витрати несе замовник робіт, що дає можливість зменшити собівартість та ціну робіт
Виходячи з цього, ДП "КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ" фактично не здійснює витрати на утримання та експлуатацію устаткування та інші загальновиробничі витрати.
Щодо п.6 вище зазначеної постанови.
В зауваженні зазначено, що в розрахунку вартості робіт станом на 2024 рік розподіл загальновиробничих витрат, адміністративних витрат і витрат на збут розрахований не пропорційно основній заробітній праці, що порушує порядок визначення вартості робіт з проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 №865.
Пояснюємо, що згідно з наданою тендерною пропозицією, та умовами проведення робіт учасник не здійснює витрати на утримання й експлуатацію устаткування та інші загальновиробничі витрати, також фактично відсутні витрати на збут.
Щодо розподілу адміністративних витрат, пояснюємо: базою визначення для розподілу адміністративних витрат є внутрішні документи виконавця робіт,. А саме штатний розпис учасника та фактичне навантаження виконавця. В розрахунку вартості робіт за 2024 рік адміністративні витрати розраховані пропорційно основній заробітній платі виконавця робіт. Зазначимо також, що в розрахунку вартості робіт за 2024 рік в п. 1 наведена сума основної та додаткової заробітної плати.
Щодо розрахунку вартості людино години.
В зауваженні зазначено, що задекларована вартість послуги без урахування ПДВ була суттєво зменшена, зокрема з 208,00 грн до 13,33 грн, у тому числі задекларована і затверджена вартість людино-години з урахуванням ПДВ зменшилася з 310 грн. до 99,97 грн.
Пояснюємо, що згідно з наданою тендерною пропозицією до проведення торгів у розрахунку вартості робіт була зазначена сума 208 грн без урахування ПДВ, яка розрахована за умови проведення робіт на обладнанні, яке одночасно повіряє вісім лічильників газу.
Так як роботи будуть виконувати на обладнанні замовника, у якого в наявності прилади з різними кількостями одночасно проведення повірки приладів доцільно здійснити розрахунок вартості повірки однієї одиниці.
Відтак, після проведення аукціону підприємством було надано розрахунок вартості повірки одного лічильника при одночасній повірці понад п'ять одиниць, що становить 13,33 грн за повірку одного лічильника без урахування ПДВ. Даний розрахунок було зроблено згідно з внутрішніми документами виконавця робіт (щодо витрат) у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 №865 та включає в себе фактичні витрати згідно даного виду робіт.
Статус вимоги:
Відхилено