-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Свинина, курятина
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1 до тендерної документації. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій — не вимагається. Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Всі інші необхідні умови оголошення про проведення відкритих торгів та інформація зазначені в тендерній документації та додатках до них, що додаються та є їх невід'ємними частинами.
Завершена
785 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 852.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 852.00 UAH
Період оскарження:
02.01.2024 14:47 - 07.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
3fce64918fae4a2382aaff04d50758d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-02-003508-a.b1
Назва:
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2024-01-02-003508-a
№ ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: Відділ освіти Володарської селищної ради (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 15110000-2 М’ясо
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДДЕН" (далі по тексту – Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник відмінив процедури закупівлі. Як свідчить Протокол відміни торгів.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 05.02.2024 № 2178.pdf 08.02.2024 10:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.02.2024 № 2178.pdf 06.02.2024 14:42
- Рішення від 29.01.2024 № 1687.pdf 29.01.2024 17:40
- пояснення з приводу скарги 01.02.2024 12:39
- пояснення з приводу скарги 01.02.2024 12:38
- sign.p7s 25.01.2024 14:00
- Скарга.pdf 25.01.2024 13:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.01.2024 14:23
Дата розгляду скарги:
05.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.01.2024 17:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.02.2024 10:12
Дата виконання рішення Замовником:
15.02.2024 14:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З рішенням ознайомлена.
Пункт скарги
Номер:
5b812e6c64c746a4a3d87b64073df2fd
Заголовок пункту скарги:
Замовник торгів не довів та документально не підтвердив наявність підстав для відміни торгів - Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, що стали підставою для прийняття рішення про відміну Процедури закупівлі.
Опис заперечення:
Замовник торгів порушив пункт 47 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі (відміну відкритих торгів) не зазначив опис порушень які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, це вимагає пункт 47 підпункту 2 Особливостей неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
В той же час Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, які саме вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, не зазначив опис порушень, яні неможливо усунути - це вимагає пункт 47 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Уповноважена особа Замовника - безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію "порушення у сфері публічних закупівель".
Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 47 підпункту 2 Особливостей Закону.
Таким чином Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині. Дії уповноваженої особи є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси Скаржника керуючись Законом.
В той же час Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, які саме вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, не зазначив опис порушень, яні неможливо усунути - це вимагає пункт 47 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Уповноважена особа Замовника - безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію "порушення у сфері публічних закупівель".
Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 47 підпункту 2 Особливостей Закону.
Таким чином Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині. Дії уповноваженої особи є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси Скаржника керуючись Законом.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол.pdf 2024-01-16 09:27:20.653
Замовником торгів було відмінено процедуру закупівлі з наступних підстав:
Станом на 16.01.2024 не було належним чином оформлене таке рішення, а отже рішення Замовника згідно з яким торги визнані такими, що не відбулись через Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель від 16.01.2024 є такими, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим, прийнятим у непрозорий спосіб та таким, що порушує основні принципі здійснення публічних закупівель, визначених в Законі, чим порушує права та законні інтереси Скаржник, як учасника/переможця Процедури закупівлі, оскільки рішення про відміну торгів через Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель не відповідає реальним потребам підприємства, та не оформлене станом на 16.01.2024 відповідно до вимог Закону.
Замовник торгів порушив пункт 47 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі (відміну відкритих торгів) не зазначив опис порушень які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, це вимагає пункт 47 підпункту 2 Особливостей неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
В той же час Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, які саме вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, не зазначив опис порушень, яні неможливо усунути - це вимагає пункт 47 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Уповноважена особа Замовника - безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію "порушення у сфері публічних закупівель".
Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 47 підпункту 2 Особливостей Закону.
Таким чином Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині. Дії уповноваженої особи є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси Скаржника керуючись Законом.
Дана закупівля була передбачена річним планом закупівель Замовника на 2024 рік з розміром фінансування 785 200,00 грн. (місцевий бюджет). Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі – січень 2024 р.
Таким чином кошти були передбачені власним бюджетом Замовника. Наданим протоколом засідання тендерного комітету Замовника щодо визнання тендеру таким, що не відбувся. Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі згідно підстави: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Зважаючи на зазначене вище, вважаємо, що замовник формально виніс даний протокол з метою відмінити процедуру закупівлі. Рішення Замовника є безпідставним, надуманим, суперечить вимогам положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, Замовник торгів не довів та документально не підтвердив наявність підстав для відміни торгів - Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, що стали підставою для прийняття рішення про відміну Процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, Замовник, відмінив Процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в цій частині.
Протокол.pdf 2024-01-16 09:27:20.653
Замовником торгів було відмінено процедуру закупівлі з наступних підстав:
Станом на 16.01.2024 не було належним чином оформлене таке рішення, а отже рішення Замовника згідно з яким торги визнані такими, що не відбулись через Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель від 16.01.2024 є такими, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим, прийнятим у непрозорий спосіб та таким, що порушує основні принципі здійснення публічних закупівель, визначених в Законі, чим порушує права та законні інтереси Скаржник, як учасника/переможця Процедури закупівлі, оскільки рішення про відміну торгів через Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель не відповідає реальним потребам підприємства, та не оформлене станом на 16.01.2024 відповідно до вимог Закону.
Замовник торгів порушив пункт 47 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі (відміну відкритих торгів) не зазначив опис порушень які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, це вимагає пункт 47 підпункту 2 Особливостей неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
В той же час Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, які саме вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, не зазначив опис порушень, яні неможливо усунути - це вимагає пункт 47 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Уповноважена особа Замовника - безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію "порушення у сфері публічних закупівель".
Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 47 підпункту 2 Особливостей Закону.
Таким чином Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині. Дії уповноваженої особи є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси Скаржника керуючись Законом.
Дана закупівля була передбачена річним планом закупівель Замовника на 2024 рік з розміром фінансування 785 200,00 грн. (місцевий бюджет). Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі – січень 2024 р.
Таким чином кошти були передбачені власним бюджетом Замовника. Наданим протоколом засідання тендерного комітету Замовника щодо визнання тендеру таким, що не відбувся. Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі згідно підстави: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Зважаючи на зазначене вище, вважаємо, що замовник формально виніс даний протокол з метою відмінити процедуру закупівлі. Рішення Замовника є безпідставним, надуманим, суперечить вимогам положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, Замовник торгів не довів та документально не підтвердив наявність підстав для відміни торгів - Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, що стали підставою для прийняття рішення про відміну Процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, Замовник, відмінив Процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в цій частині.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)