-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кури-тушки, заморожені (ДК 021:2015 15112130-6 Курятина))
Завершена
1 650 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 253.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 253.00 UAH
Період оскарження:
02.01.2024 14:29 - 07.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено
"Виключення дискримінаційної умови"
Номер:
61304bcfd5f042de8a172dee5549dbfb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-02-003211-a.a1
Назва:
"Виключення дискримінаційної умови"
Вимога:
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв в Тендерній документації.
Під час проведення відкритих торгів Учасник може оскаржити умови Тендерної документації в органі оскарження - Антимонопольному комітеті України (далі - АМКУ).
Відповідно до частини 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
У закупівлі № UA-2024-01-02-003211-a , де Вашим підприємством, як Замовником, у Тендерній документації встановлено вимогу про надання Інформації в довільній формі про державну реєстрацію учасника (з зазначенням особистого реєстраційного номеру у Державному реєстрі потужностей операторів ринку) для виду діяльності – «реалізація», інший вид діяльності – «реалізація».
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто, враховуючи викладене, взяти участь у відкритих торгах зможуть ті Учасники, які мають особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку) для виду діяльності – «реалізація», інший вид діяльності – «реалізація», що є на нашу думку дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Крім цього, якщо звернути увагу на форму Заяви про державну реєстрацію потужності (відповідно до Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам (пункт 2.1. розділ ІІ), то у цій формі відсутній такий вид діяльності, як «реалізація». В зазначеній формі передбачений вид діяльності – «роздрібна торгівля харчовими продуктами».
Відповідно до Рішення АМКУ від 14.05.2020 № 9409 та рішення від 20.10.2020 № 19595 дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації такої вимоги порушують норми частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо виключити дискримінаційну умову з тендерної документації, в іншому випадку – ми будемо вимушені звернутись до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.01.2024 15:55
Вирішення:
Дякуємо за Ваше звернення та у відповідь повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 55 частини 1 статті 1 Закону України « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів, і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок. Пунктом 51 частини 1 статті 1 вище наведеного закону визначено, обіг - реалізація та/або зберігання об’єктів санітарних заходів для цілей реалізації, включаючи пропонування до реалізації та/або іншої форми передачі, реалізації, розповсюдження або будь-яку іншу форму передачі незалежно від її здійснення на платній чи безоплатній основі. Пунктом 4 частини 2 статті 20 цього ж закону, встановлено, Оператори ринку зобов’язані: реєструвати потужності у випадках, передбачених цим Законом. Таким чином, усі суб’єкти господарювання, що діють як оператори ринку та виконують діяльність, пов'язану з виробництвом та обігом товарів (в тому числі реалізацію), повинні здійснити державну реєстрацію потужностей за відповідним видом.
Таким чином, не вбачається підстав для внесення змін до тендерної документація.
Статус вимоги:
Відхилено