-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Завершена
621 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 215.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 215.00 UAH
Період оскарження:
02.01.2024 13:06 - 07.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Приберіть незаконну вимогу !!!
Номер:
2b31f406b01f412ba7405136b0ebed54
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-02-002346-a.c1
Назва:
Приберіть незаконну вимогу !!!
Вимога:
Приберіть вимогу якой не існує в законодавстві Украіни --- З метою підтвердження наявності ефективної Системи управління якістю в сфері надання послуг з вивозу твердих побутових відходів, Учасник повинен надати сертифікат, виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, який підтверджує, що Система управління Учасника перевірена та відповідає вимогам стандартів на системи управління ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2018/ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» зі сферою застосування: надання послуг збору, вивезення, утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з вивезення великогабаритних відходів або будівельних відходів), продаж, оренда обслуговування контейнерів.
Господарча діяльність в Украіні регулюється Законами Украіни та Постановами Кабінету Міністрів в данному випадку --
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про управління відходами
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 8 серпня 2023 р. № 835
Внесіть зміни до документаціі !!!
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь сміття.docx 05.01.2024 11:11
Дата подачі:
04.01.2024 14:56
Вирішення:
Відповідь
Вимоги сертифікації ISO (05.01.2024)
Відповідно до пункту 11 статті 26 "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі - Закон) обумовлено, що документи які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
В той же час у пункті 5 статті 23 Закону визначено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги Замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Згідно Закону, вимоги до товарів, робіт і послуг повинні бути обґрунтовані технічними, якісними та іншими характеристиками, які безпосередньо відносяться до предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, вимога Замовника про надання сертифікації ISO може бути включена до тендерної документації та може використовуватись як один із критеріїв відбору учасників та оцінки їх пропозицій.
Крім того, з метою мінімізації корупційних ризиків, просування культури доброчесного, етичного та відповідального ведення бізнесу, підвищення ефективності використання бюджетних коштів, забезпечення виконання Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, затвердженої Постановою КМУ від 4 березня 2023 р. N 220, Методичних рекомендацій щодо підготовки та реалізації антикорупційних програм юридичних осіб, затверджених Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 22.09.2017 року №734, кожна юридична особа, насамперед та, що виконує або має намір долучитися до виконання робіт та надання послуг за рахунок коштів державного бюджету, повинна мати відповідну систему менеджменту протидії корупції.
Відповідно, у складі пропозиції Учасника відсутня інформація та документи, що підтверджують відповідність зазначених вище технічних характеристик, що не відповідає технічним умовам документації в цій частині.
Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та ч.2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції Учасника відповідно до вимог п. 2 ч. 1 ст. 31 Законом України “Про публічні закупівлі” та ч.2 п. 44 Особливостей.
Статус вимоги:
Відхилено