-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Борошно пшеничне в/г, рис шліфований, булгур, пшенична крупа, ячмінна крупа, гречана крупа, перлова крупа, кукурудзяна крупа, пшоно, вівсяні пластівці
Завершена
330 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
Період оскарження:
02.01.2024 10:27 - 10.01.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
847b7940119547a08d94ad2ca00331e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-02-000771-a.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
З 1 січня 2018 року в Україні була скасована обов’язкова сертифікація продукції
(відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від
26.01.2018 № 93 про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів скасовано
накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та
сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та
споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які
регламентували положення обов’язкової сертифікації).
На даний час Україні чинними є два стандарти, що стосуються управління якістю
продукції – це ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015,
IDT) та ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015,
IDT; ISO 9001:2015, IDT), при чому останній це європейська версія викладена
англійською мовою.
Наразі наша компанія пройшла сертифікаційний аудит, проведений органом сертифікації,
що акредитований Національним агентством з акредитації України в сфері якого є ДКПП – ДК
016:2010 або КВЕД – ДК 009:2010, що охоплює код ДКПП 46.31. Оптова торгівля фруктами, і
овочами, за результатами якого отримала сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 Системи
управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT).
Процедура отримання Сертифікату ISO потребує часу і додаткових коштів та ставить в
нерівні умови учасників, які мають діючий ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління
якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) порівняно з тими учасниками, які мають діючий
ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT;
ISO 9001:2015, IDT), оскільки дані стандарти є подібними за змістом, але Замовник
вимагає саме версію та ДСТУ EN ISO 9001:2018.
На підстав вищезазначеного вважаємо, що вимога надання сканованого оригіналу діючого на
момент розкриття тендерної пропозиції сертифікату на систему управління якістю саме відповідно
до вимог ДСТУ ISO9001:2018 (ISO9001:2015, IDT), що виданий на ім’я Учасника, є
дискримінаційною та вимагаємо змінити умови тендерної документації, а саме додати можливість
подання альтернативного документу – сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015. Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу _2 від 09.01.2024 року..docx 09.01.2024 17:11
Дата подачі:
09.01.2024 14:19
Вирішення:
Доброго дня!
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне: У відповідності до вимог п.28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога надання сканованого оригіналу діючого на момент розкриття тендерної пропозиції сертифікату на систему управління якістю саме відповідно до вимог ДСТУ ISO9001:2018 (ISO9001:2015, IDT), що виданий на ім’я Учасника, не дискримінує Вас, так як вона однакова для всіх, що в свою чергу не порушує принципи проведення публічних закупівель визначених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції.
Тому, враховуючи викладене, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до Оголошення про проведення закупівлі з вказаного питання.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.01.2024 07:02
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
78acffc6de4547ac800cd33695e50648
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-02-000771-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
В проведенні закупівлі вбачаємо порушеня про основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
В тендернійдокументації, із змінами на 04.01.2024, висунуто наступні вимоги Додаток 2 до тендерної закупівлі розділ 6.
" 6. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи:
а) сканований оригінал діючого на момент розкриття тендерної пропозиції сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO9001:2018 (ISO9001:2015, IDT), що виданий на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України в сфері якого повинен бути (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД – ДК 009:2010), що охоплює код ДКПП 46.31. Оптова торгівля фруктами, і овочами в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності."
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників.. Оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності. Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників вилучити дані пункти із тендерної документації, або відновити вимоги до змін 04.01.2024.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу крупи.docx 08.01.2024 14:34
Дата подачі:
06.01.2024 19:19
Вирішення:
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
У відповідності до вимог п.28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога надання копій діючих сертифікатів ДСТУ ISO встановлені для того, щоб бути впевненим у тому що, товар, який є предметом даної закупівлі, повністю відповідає усім вимогам та стандартам.
Наявність в учасника діючого сертифікату ISO є гарантією якості та безпеки використання продукту для майбутнього клієнта. Адже, ці загальновстановлені стандарти визначають виробничі характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високій якості продукції, дотримання технологічних процесів та професіоналізмі компанії, а наявність вказаних сертифікатів ISO гарантує йому екологічність товарів та процесу їх виробництва. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Дана вимога не дискримінує Вас, так як вона однакова для всіх, що в свою чергу не порушує принципи проведення публічних закупівель визначених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у
тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших
потреб та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних
виробників продукції.
Тому, враховуючи викладене, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі з вказаного питання.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.01.2024 07:02