• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Труба, супутні вироби

Завершена

165 640.63 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 656.41 UAH
Період оскарження: 01.01.2024 13:38 - 06.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо перегляду рішення з неправомірної дискваліфікації

Номер: b361d16c398849e4a4fb6f984b7398da
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-01-001221-a.a1
Назва: Вимога щодо перегляду рішення з неправомірної дискваліфікації
Вимога:
За результатами тендеру № UA-2024-01-01-001221-a на закупівлю Труба, супутні вироби за ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, Замовником - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НКП «ДНІПРО». Відповідно до Протоколу уповноваженої особи від 16.01.24 р. пропозиція ТОВ «НКП «ДНІПРО» підлягає відхиленню відповідно до п.46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих Особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Під невідповідністю тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації Замовника, було зазначене наступне : 1.Згідно п.1 Додатку 1 Замовником вимагалось надання копії аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання цього договору . Учасником надано Документи , але у видаткових накладних не зазначено ні прізвища ні посади підписанта , що свідчить про недійсність документу 2.За сертифікатом ISO 9001:2015 “Системи менеджменту якості” виданому ТОВ “ТТС Комплект” сфера сертифікації включає в себе лише засади з продажу продукції. Отже сертифікатом ISO 9001:2015 “Системи менеджменту якості” виданому ТОВ “ТТС Комплект” не підтверджено перевірку системи менеджменту якості виробництва продукції ТОВ “ТТС Комплект” як виробника на відповідність вимогам стандарту ISO 9001:2015 . 3.Учасником надано документи, не підписані та не завірені печаткою Учасника , як це вимагалось п.2.6.1 та 2.6.2 Додатку 2 тендерної документації. 4.У сертифікаті якості № 2 -4588 вантажоотримувачем зазначений ТОВ “ РЕКОН”, який не є Учасником Закупівлі . Отже, Учасником не підтверджено наявність у нього необхідних документів на запропоновану продукцію, оскільки Учасник не надав документи, підтверджуючі перехід права власності на товар від ТОВ “РЕКОН” до Учасника Згідно виявлених невідповідностей хочемо зауважити наступне: 1.1 Ознайомившись з рішенням Замовника, щодо дискваліфікації нашого підприємства у закупівлі, звертаємось до Вас з проханням переглянути своє рішення, щодо відхилення нашої тендерної пропозиції за п.1 в якому йдеться, що відповідно Додатку 1 документації Замовника – наше підприємство надало видаткові накладні до аналогічного договору у яких не зазначено прізвища та посади підписанта. Надаємо пояснення та обґрунтування недоцільності застосування до нас даної причини дискваліфікації: - По-перше, Замовник у Додатку 1 у якості підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагає надати: «Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі та копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.» - на цю вимогу наше підприємство надало Інформацію, щодо виконання трьох аналогічних договорів з підтвердженням. Тож, навіть якщо Вас, як Замовника не влаштувало оформлення якоїсь видаткової накладної – з трьох наданих пакетів документів, що підтверджують виконання аналогічних договорів, можливо обрати відповідне підтвердження Вашої вимоги з усіх наданих пакетів. - По-друге, усі видаткові накладні до всіх наданих аналогічних договорів підписані та оформлені належним чином. У видаткових накладних, що підтверджують повне виконання аналогічного договору Обласного комунального підприємства «Донецьктеплокомуненерго» № 06/212 від 02.10.2023р. дійсно від отримувача надано підпис відповідальної особи, але додано дві Довіреності оформлені належним чином, в яких вказано повністю Посада, Прізвище та ініціали відповідальної особи, що підписала видаткові накладні за фактом отримання товару. Додатково повідомляємо, що відповідно законодавства видаткові накладні підтверджуються підписом, печаткою та інформацією про відповідальну особу, що прийняла товар, а у разі, якщо видаткова накладна завірена лише підписом Отримувача надається Довіреність від підприємства. - По – третє, у разі якщо Замовника повністю не влаштувало наше підтвердження виконання аналогічних договорів наданих у складі нашої пропозиції відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) – нам, як Учаснику повинно було бути надано 24 години для виправлення даної невідповідності. У свою чергу ми б надали Вам додатковий пакет документів щодо вашої вимоги. 2.1 Відповідно до тендерної документації Замовником не було встановлено вимоги, щодо сфери сертифікації систем ISO 9001, а саме вимагалось : 2.6.1. Підписані та завірені печаткою Учасника скан-копії діючих сертифікатів ISO 9001 або аналог с документальним підтвердженням відповідності до вимог передбачених стандартам ISO 9001. Виходячи з вимог тендерної документації Учасником ТОВ “НКП Дніпро” наданий діючий сертифікат ISO 9001 , що свідчить про виконання даної вимоги, тому не може бути підставою для відхилення. 3.1. Учасником ТОВ “НКП Дніпро” в складі тендерної пропозиції надані оригінали документів підписані та завірені кваліфікованим електронним підписом, що має однакову силу з печаткою, до того ж оригінали документів необов'язково повинні завірятись печаткою. Крім того хочемо відмітити, що зазначена Замовником невідповідність підлягає під п.п..4 опису формальних/несуттєвих помилок п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Зважаючи на вищевикладене, Замовник не мав підстав для відхилення в частині данного зауваження. 4.1. Відповідно до умов та на виконання вимог п.2.6.2 Додатку 2 тендерної документації , у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ “НКП Дніпро” було надано сертифікаті якості № 2 -4588 на підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик на Труба сталева Д 108*6 , що повністю підтверджує вимоги Замовника до предмету закупівлі. Однак хочемо зазначити , що Замовником не було встановлено вимоги щодо підтвердження взаємовідносин з виробником, дистриб'ютором або представником виробника, а тому зауваження Замовника, що Учасник не надав документи, підтверджуючі перехід права власності на товар є недоцільним а відхилення пропозиції Учасника ТОВ “НКП Дніпро”з цієї причини являється безпідставним . Вищевикладене свідчить, що Замовник не мав жодної причини для дискваліфікації пропозиції ТОВ «НКП «ДНІПРО», тобто їм застосовано дискримінаційний підхід при оцінці тендерної пропозиції Учасника ТОВ «НКП «ДНІПРО», порушено право учасника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця та порушено основні принципи здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників. Виходячи з вище вказаного вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ НКП «ДНІПРО» та повернути його пропозицію на кваліфікацію. У протилежному випадку, ми будемо змушені звернутись до АМКУ з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право ТОВ “НКП Дніпро” щодо, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-01-01-001221-a. За результатами розгляду вимоги у закупівлі Труба, супутні вироби, 44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, надаємо наступні пояснення: 1. Згідно п.1 Додатку 1 Замовником вимагалось надання копії аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання цього договору. Учасником надано Документи, але у видаткових накладних немає підтвердження підписанта видаткової накладної, не зазначено ні прізвища ні посади підписанта, що свідчить про недійсність документу. 1.1. Учасником надано аналогічний договір з Кіровоградгаз, а саме: Договір про закупівлю 26/01-1080-ПК/2022 від 24 листопада 2022р. підписант від Кіровоградгаз голова правління Гутцула С.І. На підтвердження виконання Договору, надано видаткову накладну №643 від 24 листопада 2022р. Підписант від Кіровоградгаз зазначено Місько, без зазначення згідно якого документу діє. Довіреність на підписанта Місько не надана. Видаткова накладна №643 від 24 листопада 2022р. не має посилання на договір чи рахунок, тому немає змоги перевірити, якого договору стосується вказана видаткова накладна. 1.2. Учасником надано аналогічний договір з КП Сервіскомуненерго, а саме: Договір поставки 114/22 від 19 грудня 2022р. На підтвердження виконання Договору, надано видаткову накладну №713 від 22 грудня 2022р. Довіреність на підписанта не надана. 1.3. Учасником надано аналогічний договір з ОКП_ДТКЕ, а саме: Договір поставки 06/212 від 02.10.2022р. підписант від ОКП_ДТКЕ генеральний директор Кощей В.О. На підтвердження виконання Договору, надано видаткові накладні: - №1157 від 08 листопада 2023р. Підписант від ОКП_ДТКЕ зазначено Борисенко Р.О., довіреність №53 від 04.10.2023 р. - №1074 від 19 жовтня 2023р. Підписант від ОКП_ДТКЕ зазначено Борисенко Р.О., довіреність №50 від 04.10.2023 р. - №1068 від 18 жовтня 2023р. Підписант від ОКП_ДТКЕ зазначено Борисенко Р.О., довіреність №50 від 02.10.2023 р. - №1019 від 09 жовтня 2023р. Підписант від ОКП_ДТКЕ зазначено Борисенко Р.О., довіреність №50 від 04.10.2023 р. - №1014 від 06 жовтня 2023р. Підписант від ОКП_ДТКЕ не зазначено, довіреність №50 від 04.10. від якого року не зазначено. Відсутність отримувача та рік видачі Довіреності не дає можливість підтвердити факт отримання Товару ОКП_ДТКЕ. - №1015 від 06 жовтня 2023р. Підписант від ОКП_ДТКЕ не зазначено, довіреність №50 від 04.10.2023 р. Відсутність отримувача не дає можливість підтвердити факт отримання Товару від ОКП_ДТКЕ. - №1012 від 06 жовтня 2023р. Підписант від ОКП_ДТКЕ не зазначено, довіреність №50 від 04.10.2023 р. Відсутність отримувача не дає можливість підтвердити факт отримання Товару від ОКП_ДТКЕ. - №1004 від 05 жовтня 2023р. Підписант від ОКП_ДТКЕ не зазначено, довіреність на підставі якої отримують товар не зазначено. Відсутність отримувача та Довіреності не дає можливість підтвердити факт отримання Товару від ОКП_ДТКЕ. Також надано довіреності, а саме: - №53 від 4 жовтня 2023 р. отримувач Борисенко Р.О. Довіреність підписана не відомою особою, не зазначено прізвища, підпис директора в договорі та специфікації відрізняється від підпису в Довіреності. Печатка також відрізняється від тої що проставлена в Договорі та специфікації. - №50 від 4 жовтня 2023 р. отримувач Борисенко Р.О. Довіреність підписана не відомою особою, не зазначено прізвища, підпис директора в договорі та специфікації відрізняється від підпису в Довіреності. Печатка також відрізняється від тої що проставлена в Договорі та специфікації. Учасником не надано Довіреність №50 від 02.10.2023 р., хоча на неї іде посилання в видатковій №1068 від 18 жовтня 2023р. Договір поставки 06/212 від 02.10.2022р. з ОКП «ДТКЕ» Підпис директора Кощей В.О з печаткою. Довіреність №50 від 4 жовтня 2023 р. від ОКП «ДТКЕ». Підпис невідомого керівника підприємства з печаткою канцелярія. На підставі вищезазначеного ТОВ НКП Дніпро не виконано вимог Додатку 1 тендерної комендації, п. 1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме пп.1.1. 2. ТОВ НКП Дніпро порушено вимоги Додатку 2 в п.2.6., При поданні ТОВ НКП Дніпро має подавати підписану та завірену печаткою Учасника скан-копію сертифікату якості/відповідності або діючого паспорту або керівництва з експлуатації на кожен вид товару. Документи подані не завірені та без печатки ТОВ НКП Дніпро. Поданням тендерної пропозиції ТОВ НКП Дніпро погодилося з вимогами замовника в тому числі й вимоги Додатку 2 в п.2.6. ТОВ НКП Дніпро, згідно Тендерної документації (Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.8 Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником), мав право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. ТОВ НКП Дніпро не використав свого права на зміну до своєї тендерної пропозиції, для усунення недоліків. 3. Тех. специфікація відрізняється від того, що зазначав Замовник. При поданні додатку 2 до тендерної документації, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ТОВ ТОВ НКП Дніпро було запропоновано поставити Товар, а саме: № Найменування згідно вимог Замовника Найменування запропонованого Учасником Товару Зауваження Замовника 9 Кутник 90⁰ Д50 Відведення коване сталеве крутовигнуте 90⁰ Ду50 (57х3) Замовником вказано що товар має відповідати параметрам Д50 (зовнішній діаметр 50). Учасником надано пропозицію Товару з параметрами Ду50 (57х3), внутрішній діаметр 50, з роз’ясненням в дужках зовнішніх параметрів 57х3. Товар не відповідає вимогам Замовника, так як це інший Товар. Учасником не надано порівняльної таблиці для встановлення всіх параметрів Товару які були запропоновані як альтернатива для Замовника. 4. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Подання довідки та оформлених неналежним чином документів на підтвердження аналогічного досвіду не може розумітися як їх відсутність, але й факту наявності аналогічного за предметом закупівлі досвіду вони не підтверджують через неналежне оформлення. 5. В Додатку 13_Технічна специфікація (файлу поданого ТОВ НКП Дніпро) поданим ТОВ НКП Дніпро, Учасник погоджується з п.п 2.5. Додатку 2 Учасник погоджується, що в разі, якщо ним була надана недостовірна інформація, щодо відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам Замовника, його тендерна пропозиція буде відхилена. ТОВ НКП Дніпро було надано недостовірну, а від так є підстава для відхилення тендерної пропозиції. З огляду на викладене вище вважаємо, що зазначена вимога Скаржника є необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено