• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Стіл робочий

Торги не відбулися

485 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 850.00 UAH
Період оскарження: 31.12.2023 17:44 - 05.01.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 8bed15ed124c4f1cb6670203e156d78b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-31-000651-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня, просимо не порушувати інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП "ПРОЗОРРО" від 19.03.2019 року №10 (зі змінами), яка затверджена Наказом ДП "ПРОЗОРРО" № 25 від 20.10.2022 року (далі-Інструкція). Частиною 3 розділу 2 Інструкції передбачається, що: якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції. Разом, з тим повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель Замовником розміщено не було, що містить ознаки порушення порядку використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення. Посилання на оприлюднені документи: https://prozorro.gov.ua/prozorro-documents Посилаючись на вищезазначене, з метою економії бюджетних коштів, просимо виконати вимоги частини 3 розділу 2 Інструкції, які затверджені Наказом ДП "ПРОЗОРРО" № 25 від 20.10.2022 року та надати ТОВ «ВАЙЕР АЙ КЬЮ» 24 години на виправлення виявлених невідповідностей.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу Вимогу інформуємо наступне. Вимоги частини 3 розділу 2 Інструкції, які затверджені Наказом ДП "ПРОЗОРРО" № 25 від 20.10.2022 року стосується ВИКЛЮЧНО закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в постанові від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». (закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.) Якщо Замовник проводить спрощену закупівлю вартість якої є меншою за вартість, що вказано вище, тоді Замовник має право надавати 24 години на виправлення не відповідностей. Принагідно інформуємо Вас, що Квартирно-експлуатаційний відділ міста Львова, керуючись наказом Міністерства оборони України №111/нм від 01.03.2023 року «Про уповноваження військових частин (установ, закладів) в системі Міністерства оборони України на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану», здійснює закупівлі товарів, робіт та послуг згідно п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ №1275 від 11.11.2022р. (із змінами), а саме державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, у разі коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176), або в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, в електронній системі закупівель, або в порядку відбору постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407). Зважаючи на вищевикладене вимоги частини 3 розділу 2 Інструкції, які затверджені Наказом ДП "ПРОЗОРРО" № 25 від 20.10.2022 року жодним чином не стосується даної закупівлі та проводиться в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, у яких 24 години на виправлення не відповідностей НЕ ПЕРДБАЧЕНО.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.01.2024 09:58