-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Завершена
2 167 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 21 670.00 UAH
мін. крок: 1% або 21 670.00 UAH
Період оскарження:
29.12.2023 16:13 - 03.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
abf4dadee04e4ce58b5c8a35d47783f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-29-006985-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Замовник в п.п. 2.1 п. 2 додатку 1 до тендерної документації вимагає "Для підтвердження достовірності отримання працівниками, зазначених в п.2.1. Учасника документів державного зразку про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник четвертого розряду, Учасник повинен надати Витяги з Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО), згідно Наказу МОН України від 08.06.2018 № 620 на зазначених охоронників та додатково надати на них документи про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник третього розряду".
Зазначаємо, що дана вимога є штучною, необґрунтованою і дискримінаційною та прописана під ймовірного переможця. Оскільки, згідно вимог Наказу Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 № 620 «Про затвердження Положення про Єдину державну електронну базу з питань освіти» на який робить посилання Замовник, зазначено:
ІІ. Призначення та сервіси ЄДЕБО.
1. Головним призначенням ЄДЕБО є забезпечення фізичних та юридичних осіб інформацією в галузі освіти.
2. ЄДЕБО функціонує з метою забезпечення:
1) електронного ліцензування освітньої діяльності (оформлення, подання документів до органу ліцензування та отримання відповідного рішення у електронному вигляді), органом ліцензування яких є розпорядник ЄДЕБО, відповідно до ліцензійних умов на провадження освітньої діяльності, затверджених у встановленому законодавством порядку;
2) акредитації освітніх програм, спеціальностей, напрямів підготовки у встановленому законодавством порядку;
3) супроводження прийому на навчання до закладів освіти у порядку, встановленому законодавством, у тому числі:
можливості подання вступниками заяв про допуск до участі в конкурсному відборі до закладів освіти в електронній формі через Інтернет (електронний вступ);
формування рейтингових списків вступників та списків вступників, рекомендованих до зарахування до закладів освіти;
забезпечення адресного розміщення державного та регіонального замовлення;
4) інформування громадськості про перебіг вступних кампаній до закладів освіти через веб-сайт ЄДЕБО та відкриті інформаційні системи;
5) формування, реєстрації та обліку інформації для видачі суб’єктами освітньої діяльності документів у сферах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та освіти дорослих, в тому числі післядипломної освіти (документів про освіту та наукові ступені і вчені звання, студентських (учнівських) квитків державного зразка, а також для видачі суб’єктам освітньої діяльності ліцензій на провадження освітньої діяльності, сертифікатів про акредитацію освітніх програм, спеціальностей, напрямів підготовки, свідоцтв про атестацію суб’єктів освітньої діяльності у встановленому законодавством порядку;
{Підпункт 5 пункту 2 розділу II в редакції Наказу Міністерства освіти і науки № 203 від 16.02.2021}
6) перевірки достовірності документів про освіту (наукові ступені і вчені звання), студентських (учнівських) квитків державного зразка, факту навчання для здобуття професійної (професійно-технічної) освіти за освітньо-кваліфікаційними рівнями «кваліфікований робітник» та «молодший спеціаліст» (починаючи з 2014 року), фахової передвищої освіти, а також вищої освіти (починаючи з 2012 року), сертифікатів, виданих педагогічним працівникам, які успішно пройшли сертифікацію;
{Підпункт 6 пункту 2 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 203 від 16.02.2021}
7) інформування громадськості про видані, анульовані суб’єктам освітньої діяльності ліцензії на провадження освітньої діяльності, розширення, звуження їхньої освітньої діяльності, сертифікати про акредитацію освітніх програм, спеціальностей, напрямів підготовки, а також свідоцтва про атестацію суб’єктів освітньої діяльності, інституційну акредитацію закладів вищої освіти, інституційний аудит закладів освіти, інформація про які міститься в ЄДЕБО;
{Підпункт 7 пункту 2 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 203 від 16.02.2021}
8) формування статистичних звітів у сферах дошкільної, позашкільної, повної загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої та освіти дорослих, в тому числі післядипломної освіти;
{Підпункт 8 пункту 2 розділу II в редакції Наказу Міністерства освіти і науки № 203 від 16.02.2021}
8-1) моніторингу досягнення цільових показників діяльності закладу вищої освіти, які визначені у контракті з обраним керівником закладу вищої освіти;
{Пункт 2 розділу II доповнено новим підпунктом 8-1 згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 507 від 31.05.2022}
9) моніторингу працевлаштування випускників закладів освіти в порядку, визначеному розпорядником ЄДЕБО;
{Пункт 2 розділу II доповнено новим пунктом 9 згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 203 від 16.02.2021}
10) інших потреб у галузі освіти, визначених законодавством.
Виходячи з вищевикладеного вбачаємо, що суб’єкти охоронної діяльності (Учасники) маючи у штаті працівників відповідної робітничої кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 4 розряду, які відповідають вимогам Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, мають необхідні знання та досвід роботи з надання послуг з охорони, але мають свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації видані ліцензійними навчальними закладами України до 2014 року, тобто отримані до набуття чинності зазначеної норми законодавства та можуть не знаходитися в ЄДЕБО, не мають змоги та законного права подати свою тендерну пропозицію та прийняти участь у даній закупівлі.
Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказану вимогу, чим обмежив законні права на участь в закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в Закупівлі, а також інших потенційних учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених положенням п.1 ч.1 статті 5 Закону, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону, а саме: - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо Замовника внести зміни у тендерну документацію прибравши дану дискримінаційну вимоги: - надати Витяги з Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.01.2024 15:24
Вирішення:
Шановний потенційний учасник!
Інформуємо, що Замовнику відповідно до нормативно-правових актів, які регулюють сферу публічних закупівель (стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі») надано право самостійно визначати один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників закупівлі та встановлювати спосіб документального підтвердження інформації про відповідність учасників цим кваліфікаційним критеріям.
У разі непогодження потенційного учасника з положеннями/вимогами тендерної документації, він має право звернутись зі скаргою до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі.
Водночас доводимо до вас, що Замовник діє виключно в межах і спосіб визначених діючим законодавством про проведення публічних закупівель, з урахування принципів передбачених статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Відхилено