-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М’ясо (Філе куряче охолоджене, Яловичина великошматкова, Напівфабрикати зі свинини великошматкові м’якушеві охолоджені, Стегенця курячі охолоджені)
Завершена
937 336.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 686.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 686.68 UAH
Період оскарження:
29.12.2023 15:54 - 04.01.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на дії замовника
Номер:
b4a636034cee459d855693db5b81929a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-29-006808-a.b6
Назва:
Скарга на дії замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скриншот - закупівлю призупинено 2024-04-13 о 10.56.13.jpeg 13.04.2024 15:18
- Рішення АМКУ № 4337 від 08.03.2024.pdf 13.04.2024 15:18
- Рішення АМКУ від 24.01.2024 №1493 про відхилення пропозиції.pdf 13.04.2024 15:18
- Протокол №23 від 08.04.2024 року визнання переможцем учасника ФОП Гончаренко Артем Юрійович .pdf 13.04.2024 15:18
- Скарга АМКУ.docx 13.04.2024 15:18
- РішенняАМКУ від 13.02.2024 № 2760 про відміну скасування закупівлі.pdf 13.04.2024 15:18
- протокол №22 від 08.04.2024 відхилення пропозиції учасника ФОП Пономаренко Ольга Віталіївна..pdf 13.04.2024 15:18
- Скриншот – закупівлю призупинено.jpg 13.04.2024 15:18
- ТД за_Особливостями_ (4).docx 13.04.2024 16:03
- пропозиція.doc 13.04.2024 16:03
- пропозиція.doc.asice 13.04.2024 16:03
- скарга АМКУ.pdf.asice 13.04.2024 17:02
- Скарга АМКУ.docx.asice 13.04.2024 17:02
- скарга АМКУ.pdf 13.04.2024 17:02
- sign.p7s 13.04.2024 17:04
- рішення від 16.04.2024 №6748.pdf 16.04.2024 17:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2024 №7323.pdf 25.04.2024 14:54
- рішення від 24.04.2024 №7323.pdf 29.04.2024 14:03
- пояснення 18.04.2024 13:38
- ПОЯСНЕННЯ 18.04.2024 13:38
- протокол 24 18.04.2024 13:38
- ЛИСТ ПОВІДОМЛЕННЯ 18.04.2024 13:38
- Скріншот 1 18.04.2024 13:38
- Скріншот 2 18.04.2024 13:38
- закупівля 18.04.2024 13:38
- протокол 24 18.04.2024 13:38
- рішення 18714 від 21.11.2023р. 18.04.2024 13:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.04.2024 17:09
Дата розгляду скарги:
24.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.04.2024 17:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
29.04.2024 14:05
Пункт скарги
Номер:
b815b659ffdd4da68e9ae0e1abfa4225
Заголовок пункту скарги:
Незаконність рішення Замовника про відхилення пропозиції відкритих торгів та визнання переможця.
Опис заперечення:
Вважаю незаконним Рішення Замовника щодо відхилення пропозиції відкритих торгів та визнання переможця за предметом закупівлі: М’ясо (Філе куряче охолоджене, Яловичина великошматкова, Напівфабрикати зі свинини великошматкові м’якушеві охолоджені, Стегенця курячі охолоджені) (ДК 021:2015 : - 15110000-2 – М`ясо), учасника торгів – Фізична особа-підприємець Пономаренко Ольга Віталіївна - викладене у протоколі уповноваженої особи №22 від 08.04.2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Строк дії тендерної пропозиції
Тип порушення:
Строк дії тендерної пропозиції
Опис суті пункту скарги:
Замовник порушив п.44 Особливостей в частині відхилення пропозиції, вказавши невірну норму
×
-
Назва доказу:
замовником не розблоковано процедуру закупівлі
-
Опис доказу:
закупівля знаходиться в процесі призупинено
-
Повʼязаний документ:
Скриншот - закупівлю призупинено 2024-04-13 о 10.56.13.jpeg
-
-
Назва доказу:
розділ 2 пункт 4 тендерної документації
-
Опис доказу:
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджені Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості). Відповідно до своєї структури Особливості складаються з абзаців, підпунктів, пунктів. Виходячи зі змісту протоколу № 22 від 08.04.2024 моя пропозиція відхилена на підставі абз.2 п.44 (закінчення строку її дії). Проте, пункт 44 не має поділу на абзаци, він спершу має поділ на підпункти, які в свою чергу, мають поділ на абзаци. Абзацом 2 підпункту 44 за структурою Особливостей насправді є абз.2 п.п.1 п.44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені п.47 цих Особливостей. Я під підстави, передбачені п.47 Особливостей не підпадаю. Така підстава для відхилення тендерної пропозиції як «закінчення строку її дії» передбачена абз.3 п.п.2 п.44 Особливостей. Таким чином, відхилення моєї тендерної пропозиції відбулось із застосуванням норми права, яка відсутня в Особливостях.
-
Повʼязаний документ:
ТД за_Особливостями_ (4).docx
-
-
Назва доказу:
тендерна пропозиція учасника
-
Опис доказу:
Відхилення моєї тендерної пропозиції з тієї підстави, що закінчився строк її дії не відповідає дійсним обставинам справи. Так, 06.01.2024 за № 30 мною подана тендерна пропозиція, відповідно до п.1 якої зазначалось, що я погоджуюсь дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця торгів. Звертаю увагу на той факт, що жодного разу в даній закупівлі мене переможцем не оголошували. Таким чином, твердження замовника про закінчення строку дії моєї тендерної пропозиції є надуманими та такими, що суперечать дійсним обставинам справи.
-
Повʼязаний документ:
пропозиція.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти мою скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника – Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №17, м. Суми, Сумської області, скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Пономаренко Ольга Віталіївна (ІПН 2904008788) та всі наступні рішення. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дії замовника
Номер:
6e153d87ea384baf99c05449a3b767a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-29-006808-a.c5
Назва:
Скарга на дії замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушення.doc 26.02.2024 07:05
- експлуатаційний дозвіл.pdf 26.02.2024 07:05
- протокол № 10 дискваліфікація учасника.pdf 26.02.2024 07:05
- лист відповідь -вимога.docx 26.02.2024 07:05
- протокол№ 12 відміна торгів ID UA-2024-02-02-006957-a.pdf 26.02.2024 07:05
- повідчення про якість мясо.pdf 26.02.2024 07:05
- протокол №5 від 10.01.2024 відхилення.pdf 26.02.2024 07:05
- Скарга до АМКУ.pdf.asice 26.02.2024 07:05
- протокол №9 від 01.02.2024 скасування закупівлі.pdf 26.02.2024 07:05
- рішення АМКУ від 13.02.2024 № 2760.pdf 26.02.2024 07:05
- Скарга до АМКУ.pdf 26.02.2024 07:05
- Скарга АМКУ.docx 26.02.2024 07:05
- Рішення АМКУ від 24.01.2024 №1493 .pdf 26.02.2024 07:05
- лист відповідь -вимога.docx.asice 26.02.2024 07:05
- Скарга АМКУ.docx.asice 26.02.2024 07:05
- Рішення АМКУ від 16.02.2024 № 2978 ID UA-2024-02-02-006957-a.pdf 26.02.2024 07:10
- sign.p7s 26.02.2024 10:54
- Рішення від 28.02.2024 № 3715.pdf 28.02.2024 16:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.03.2024 № 4337.pdf 11.03.2024 11:06
- Рішення від 08.03.2024 № 4337.pdf 13.03.2024 13:23
- Пояснення 29.02 06.03.2024 13:44
- Пояснення 29.02 06.03.2024 13:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.02.2024 11:39
Дата розгляду скарги:
08.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.02.2024 16:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.03.2024 13:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано
Пункт скарги
Номер:
324b87db7adf4a12a0f987a1b6bd1513
Заголовок пункту скарги:
Незаконність рішення Замовника про відхилення пропозиції відкритих торгів та визнання переможця.
Опис заперечення:
Вважаю незаконним Рішення Замовника щодо відхилення пропозиції відкритих торгів та визнання переможця за предметом закупівлі: М’ясо (Філе куряче охолоджене, Яловичина великошматкова, Напівфабрикати зі свинини великошматкові м’якушеві охолоджені, Стегенця курячі охолоджені) (ДК 021:2015 : - 15110000-2 – М`ясо), учасника торгів – Фізична особа-підприємець Пономаренко Ольга Віталіївна - викладене у протоколі уповноваженої особи №10 від 20.02.2024 року.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовник у вимозі вимагає надати документи, які відсутні (не зазначені) у тендерній документації, а саме: - Експлуатаційний дозвіл на виробництво м’яса великої рогатої худоби та свинини виданий ФОП Пономаренко О.В. - інші порушення тендерної документації.
Вважаю, що Замовник повторно порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув мою пропозицію та порушив моє право на добросовісну конкуренцію у закупівлі.
Вважаю, що Замовник повторно порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув мою пропозицію та порушив моє право на добросовісну конкуренцію у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
лист- відповідь вимога
-
Опис доказу:
Замовник у вимозі вимагає надати документи, які відсутні (не зазначені) у тендерній документації, а саме: - Експлуатаційний дозвіл на виробництво м’яса великої рогатої худоби та свинини виданий ФОП Пономаренко О.В..
-
Повʼязаний документ:
лист відповідь -вимога.docx
-
-
Назва доказу:
рішення АМКУ №1493 від 24.01.2024
-
Опис доказу:
Рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника фізичної особи - підприємця Пономаренко Ольги Віталіївни та та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Гончаренка Артема Юрійовича переможцем за процедурою закупівлі —"М’ясо (Філе куряче охолоджене, Яловичина великошматкова, Напівфабрикати зі свинини великошматкові м’якушеві охолоджені, Стегенця курячі охолоджені)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-29-006808-a.
-
Повʼязаний документ:
Рішення АМКУ від 24.01.2024 №1493 .pdf
-
-
Назва доказу:
експлуатаційний дозвіл
-
Опис доказу:
п.9 Додатку 6 Копії експлуатаційного дозволу для потужностей (для учасників – виробників) , надається виробниками.
-
Повʼязаний документ:
експлуатаційний дозвіл.pdf
-
-
Назва доказу:
посвідчення про якість мясо
-
Опис доказу:
п.5 Додатку 6 Тендерної документації Скан-копії або завірені копії документів про якість (сертифікату (посвідчення) якості та/абодекларація виробника, та/або сертифікату відповідності, та/або висновоку державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, та/або ТУ на виготовлення товару у Держстандарті, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію або обгрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо) від виробника товару-предмету закупівлі
-
Повʼязаний документ:
повідчення про якість мясо.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти мою скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника – Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №17, м. Суми, Сумської області, скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Пономаренко Ольга Віталіївна (ІПН 2904008788) та всі наступні рішення. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
96ce0483bd9a4c7ea051f590cd32a542
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-29-006808-a.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на дії Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Акт №178 від 08.11.2021 року опер. ринку та ТЗ.pdf 15.01.2024 18:40
- скарга АМКУ.pdf 15.01.2024 18:40
- Акт №179 від 08.11.2021 року НАССР.pdf 15.01.2024 18:40
- протокол №6 від 11.01.2024 переможець.pdf 15.01.2024 18:40
- Сетрифікати охорона здоровя,безпека праці та екологічне управління.pdf 15.01.2024 18:40
- скарга АМКУ.pdf.asice 15.01.2024 18:40
- протокол №5 від 10.01.2024 відхилення.pdf 15.01.2024 18:40
- Скарга АМКУ.docx.asice 15.01.2024 18:40
- Скарга АМКУ.docx 15.01.2024 18:40
- Пояснення 16.01.2024 14:24
- пояснення 16.01.2024 14:31
- Пояснення для Антимонопольного комітету 19.01.2024 15:57
- Протокол 7 30.01.2024 13:46
- пояснення 30.01.2024 13:46
- Протокол 8 30.01.2024 13:46
- Рішення від 17.01.2024 №968.pdf 17.01.2024 16:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.01.2024 №1493.pdf 25.01.2024 15:11
- Рішення від 24.01.2024 №1493.pdf 29.01.2024 14:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.01.2024 18:43
Дата розгляду скарги:
24.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.01.2024 16:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.01.2024 14:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано Замовником.
Вимога
Є відповідь
вимога щодо визнання переможця
Номер:
5003a13258c34f229d123e7f04513d58
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-29-006808-a.c2
Назва:
вимога щодо визнання переможця
Вимога:
Протоколом уповноваженої особи №6 від 11.01.2024 року на відповідність вимогам тендерної документації тендерній пропозиції учасника ФОП «Гончаренко Артем Юрійович» прийнято рішення про відповідність тендерної документації даного учасника встановленим вимогам, прийнято рішення про намір укласти договір із ФОП Гончаренко Артем Юрійович, за предметом закупівлі М’ясо (Філе куряче охолоджене, Яловичина великошматкова, Напівфабрикати зі свинини великошматкові м’якушеві охолоджені, Стегенця курячі охолоджені), кодом ДК 021:2015 код 15110000-2 М’ясо (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-29- 006808-a).
Згідно Додатку № 6 тендерної документації Перелік документів, які необхідно надати у складі пропозиції, учасник повинен надати:
Відповідно до вимог п.6 Додатку 6 до Тендерної документації:
- Позитивний Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
Учасником ФОП Гончаренко Артем Юрійович надано Акт, складений за результатом проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НААСР, акт датований 08.11.2021 роком (проводяться кожні 2 роки), акт є недійсним (протермінованим);
Відповідно до вимог п.7 Додатку 6 до Тендерної документації:
- Позитивний Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров′я та благополуччя тварин (наказ № 447 від 08.08.2019 р.), акт датований 08.11.2021 роком (проводяться кожні 2 роки), акт є недійсним (протермінованим);
Відповідно до вимог п.15 Додатку 6 до Тендерної документації:
- Скан оригіналу дійсного сертифікату на систему екологічного управління, що підтверджує відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування” на ім'я Учасника, який є чинним на момент подач пропозиції;
В пропозиції учасника ФОП Гончаренко Артем Юрійович надано сертифікат на систему екологічного управління, що підтверджує відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування”, сертифікат №UA 2. EMS.00197-21 від 12 жовтня 2021 року. Згідно з контролем відповідності сертифікованої системи управління вимогам зазначеного стандарту здійснюється шляхом наглядового аудиту, періодичність і процедури якого регламентуються програмою. Наглядовий аудит проводиться 1 раз на рік, про що робиться відповідна відмітка в сертифікаті – наглядовий аудит чинності сертифікату проведений, система управління продовжує відповідати вимогам.
В даному сертифікаті про проведення наглядового аудиту, відмітки ні за 1й (2022 рік), ні за 2й (2023 рік) - немає. Отже система екологічного управління на підприємстві не підтверджена, сертифікат не є чинним на момент подачі пропозиції;
Відповідно до вимог п.16 Додатку 6 до Тендерної документації:
- Скан оригіналу дійсного сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що підтверджує відповідність системи управління охороною здоров’я та безпекою праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 “Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування.” на ім'я на ім'я Учасника, який є чинним на момент подачі пропозиції.
В пропозиції учасника ФОП Гончаренко Артем Юрійович надано сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що підтверджує відповідність системи управління охороною здоров’я та безпекою праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 “Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування.”, сертифікат №UA.1 OHSAS.00062-21 від 17 грудня 2021 року. Згідно з контролем відповідності сертифікованої системи управління вимогам зазначеного стандарту здійснюється шляхом наглядового аудиту, періодичність і процедури якого регламентуються програмою. Наглядовий аудит проводиться 1 раз на рік, про що робиться відповідна відмітка в сертифікаті – наглядовий аудит чинності сертифікату проведений, система управління продовжує відповідати вимогам.
В даному сертифікаті про проведення наглядового аудиту, відмітки ні за 1й (2022 рік), ні за 2й (2023 рік) - немає. Отже система управління охороною здоров’я та безпекою праці на підприємстві не підтверджена, сертифікат не є чинним на момент подачі пропозиції.
Замовником прийнято рішення про визнання переможцем торгів учасника ФОП Гончаренко Артем Юрійович, пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Прошу Вас, скасувати рішення №6 від 11.01.2024 року про відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції учасника ФОП «Гончаренко Артем Юрійович» та рішення про намір укласти договір із ФОП Гончаренко Артем Юрійович, так як пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та прийняти відповідні рішення, допущені Вами при розгляді пропозицій учасників торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога щодо визнання переможця.doc 14.01.2024 10:58
- Відповідь 16.01.2024 14:23
Дата подачі:
14.01.2024 10:58
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Ваше твердження про те,що замовник повинен був надати Вам усунути недоліки суперечить чинному законодавству.
Відповідно до вимог п.43 Особливостей:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
ФОП Пономаренко О.В. запропоновано до постачання товар, виробник якого не має права здійснювати виробництво даного товару, та не має відповідного дозволу, а отже, учасник жодним чином не може усунути дане порушення, оскільки це призведе до зміни виробника, а отже і запропонованого учасником товару.
Чинним законодавством не передбачено право учасника змінювати запропонований товар після подачі пропозиції.
Також звертаємо Вашу увагу, на той факт, що відповідно до п.5 та п.9 Додатку 6 до Тендерної документації вимагались документи, які підтверджують саме відповідність товару технічним вимогам замовника, адже декларація виробника та експлуатаційний дозвіл виробника товару підтверджують саме, що товар запропонований учасником відповідає вимогам Замовника та чинних стандартів. У даному випадку товар не відповідає вимогам чинного законодавства та чинних стандартів.
Відповідно до вимог Тендерної документації:
«У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.»
ФОП Пономаренко О.В. надано документ, у якому вона зазначає себе виробником товару, хоча не має права здійснювати дану діяльність, а отже зазначає недостовірну інформацію, що також є підставо для відхилення пропозиції.
Враховуючи вищевикладене Ваша вимога, відповідно до вимог чинного законодавства, відхиляється.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
вимога по закупівлі
Номер:
aedfdf8f22864b0aa71f44d26363d369
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-29-006808-a.c1
Назва:
вимога по закупівлі
Вимога:
Уповноваженій особі Олені Сердюк!
Протоколом уповноваженої особи №5 від 10.01.2024 року прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Пономаренко Ольга Віталіївна за предметом закупівлі М’ясо (Філе куряче охолоджене, Яловичина великошматкова, Напівфабрикати зі свинини великошматкові м’якушеві охолоджені, Стегенця курячі охолоджені), кодом ДК 021:2015 код 15110000-2 М’ясо (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-29- 006808-a), що надала найбільш економічно вигідну пропозицію торгів.
Рішення про відхилення тендерної пропозиції приймалось на підставі того, що в тендерній документації учасника ФОП Пономаренко О.В. не надано жодного з документів перелічених вимогами п.5 Додатку 6 до Тендерної документації, щодо м’яса яловичини великошматкового охолодженого та напівфабрикату зі свинини м’якушевого охолодженого.
Надано недостовірну інформацію, щодо виробника м’яса яловичини великошматкового охолодженого та напівфабрикату зі свинини м’якушевого охолодженого.
Згідно Тендерної документації, Інструкції з підготовки тендерної пропозиції
п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, а саме 1.7. Документи зазначені у Додатку № 6 Учасник повинен надати:
- Відповідно до вимог п.5 Додатку 6 до Тендерної документації - Скан-копії або завірені копії документів про якість (сертифікату (посвідчення) якості та/абодекларація виробника, та/або сертифікату відповідності, та/або висновоку державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, та/або ТУ на виготовлення товару у Держстандарті, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію або обгрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо) від виробника товару-предмету закупівлі;
- Відповідно до вимог п.9Додатку 6 до Тендерної документації - Копії експлуатаційного дозволу для потужностей (для учасників – виробників) , надається виробниками.
Відповідно до п.2.5. Оцінка тендерної пропозиції - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Додаток 6 тендерної документації не відноситься до Технічних вимог, що зазначені в Додатку 2 тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі).
Замовником не надано право Учаснику торгів про усунення невідповідностей, чим порушено моє право на виправлення помилки.
Прошу Вас, скасувати рішення уповноваженої особи №5 від 10.01.2024 року про відхилення тендерної пропозиції ФОП Пономаренко Ольги Віталіївни за предметом закупівлі М’ясо (Філе куряче охолоджене, Яловичина великошматкова, Напівфабрикати зі свинини великошматкові м’якушеві охолоджені, Стегенця курячі охолоджені), кодом ДК 021:2015 код 15110000-2 М’ясо (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-29- 006808-a), що надала найбільш економічно вигідну пропозицію торгів та прийняти відповідне рішення, про надання Учаснику 24 години на виправлення помилки на усунення таких невідповідностей.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога по закупівлі.doc 13.01.2024 17:31
Дата подачі:
13.01.2024 17:31
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Ваше твердження про те,що замовник повинен був надати Вам усунути недоліки суперечить чинному законодавству.
Відповідно до вимог п.43 Особливостей:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
ФОП Пономаренко О.В. запропоновано до постачання товар, виробник якого не має права здійснювати виробництво даного товару, та не має відповідного дозволу, а отже, учасник жодним чином не може усунути дане порушення, оскільки це призведе до зміни виробника, а отже і запропонованого учасником товару.
Чинним законодавством не передбачено право учасника змінювати запропонований товар після подачі пропозиції.
Також звертаємо Вашу увагу, на той факт, що відповідно до п.5 та п.9 Додатку 6 до Тендерної документації вимагались документи, які підтверджують саме відповідність товару технічним вимогам замовника, адже декларація виробника та експлуатаційний дозвіл виробника товару підтверджують саме, що товар запропонований учасником відповідає вимогам Замовника та чинних стандартів. У даному випадку товар не відповідає вимогам чинного законодавства та чинних стандартів.
Відповідно до вимог Тендерної документації:
«У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.»
ФОП Пономаренко О.В. надано документ, у якому вона зазначає себе виробником товару, хоча не має права здійснювати дану діяльність, а отже зазначає недостовірну інформацію, що також є підставо для відхилення пропозиції.
Враховуючи вищевикладене Ваша вимога, відповідно до вимог чинного законодавства, відхиляється.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга про скасуівння рішення про відміну відкритих торгів
Номер:
b66dfad678454006808aa83497657712
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-29-006808-a.b4
Назва:
скарга про скасуівння рішення про відміну відкритих торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 06.02.2024 № 2230.pdf 06.02.2024 17:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.02.2024 № 2760.pdf 14.02.2024 13:27
- рішення від 13.02.2024 № 2760.pdf 16.02.2024 10:46
- протокол скасування закупівлі.pdf 03.02.2024 15:58
- ДСТУ 4589 2006 яловичина.pdf 03.02.2024 15:58
- ДСТУ 4590 2006 свинина-2.pdf 03.02.2024 15:58
- Скарга до АМКУ .doc 03.02.2024 15:58
- Скарга до АМКУ.pdf 03.02.2024 15:58
- sign.p7s 03.02.2024 16:01
- Скарга до АМКУ .doc.asice 03.02.2024 15:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.02.2024 16:07
Дата розгляду скарги:
13.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.02.2024 17:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.02.2024 10:46
Дата виконання рішення Замовником:
21.02.2024 11:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано
Пункт скарги
Номер:
984f6b410f7b4e189cf1592518819fd0
Заголовок пункту скарги:
Замовником невірно зазначено строк придатності напівфабрикатів зі свинини м’якушевих охолоджених та м’яса яловичини великошматкового охолодженого.
Опис заперечення:
ДСТУ 4589:2006 (Яловичина) передбачені різні температурні режими зберігання продукції і, відповідно, різний термін зберігання.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відпо2відно до ДСТУ 4589:2006 (Яловичина), п.10 ПРАВИЛА ТРАНСПОРТУВАННЯ ТА ЗБЕРІГАННЯ 10.2.2 Строк придатності та умови зберігання напівфабрикатів:
з охолодженої сировини Напівфабрикат безкістковий без вакууму
- від 4 до 6 включно – 2 доби
- від мінус 1 до 1 включно – 5 діб.
Відповідно до ДСТУ 4590:2006 (Свинина), п.10 ПРАВИЛА ТРАНСПОРТУВАННЯ ТА ЗБЕРІГАННЯ п.п.10.2.2 Строк придатності та умови зберігання напівфабрикатів:
з охолодженої сировини М’якушеві напівфабрикати без вакууму
- від 4 до 6 включно – 2 доби
- від мінус 1 до 1 включно – 5 діб
Вказаний в таблиці Замовника строк придатності напівфабрикатів зі свинини м’якушевих охолоджених та м’яса яловичини великошматкового охолодженого відповідно до вимог ДСТУ не більше 2 діб - є не вірним, так як м'ясо охолоджене зберігається від двох до п’яти діб, в залежності від температури зберігання.
Отже Замовником невірно зазначено строк придатності для напівфабрикатів зі свинини м’якушевих охолоджених та м’яса яловичини великошматкового охолодженого, а отже і підставу для скасування відкритих торгів за процедурою закупівлі.
Вищенаведені дії Замовника призвели до незаконної відміни відкритих торгів за процедурою закупівлі - М’ясо (Філе куряче охолоджене, Яловичина великошматкова, Напівфабрикати зі свинини великошматкові м’якушеві охолоджені, Стегенця курячі охолоджені), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-29-006808-а., що в свою чергу призвело до порушення моїх майнових прав, адже моя пропозиція повністю відповідає вимогам ТД.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що я є Учасником відповідної процедури та реально претендую на визнання моєї пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того я є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі моєї пропозиції.
Після відміни відкритих торгів за закупівлею UA-2023-12-29-006808-a, Замовником оголошено нову закупівлю за цим же предметом закупівлі ID: UA-2024-02-02-006957-a 02 лютого 2024 року.
Вважаю, що в даному випадку є доцільним, виправданим та обґрунтованим ухвалення рішення про зупинення оголошеної 02.02.2024 нової закупівлі, оскільки може скластись ситуація, при якій після задоволення даної скарги мої права поновлені не будуть, так як придбання товару відбудеться в новій закупівлі, а попередня знову буде відмінена (скасована), але вже з підстав відсутності необхідності закупівлі чи відсутності коштів на її проведення.
з охолодженої сировини Напівфабрикат безкістковий без вакууму
- від 4 до 6 включно – 2 доби
- від мінус 1 до 1 включно – 5 діб.
Відповідно до ДСТУ 4590:2006 (Свинина), п.10 ПРАВИЛА ТРАНСПОРТУВАННЯ ТА ЗБЕРІГАННЯ п.п.10.2.2 Строк придатності та умови зберігання напівфабрикатів:
з охолодженої сировини М’якушеві напівфабрикати без вакууму
- від 4 до 6 включно – 2 доби
- від мінус 1 до 1 включно – 5 діб
Вказаний в таблиці Замовника строк придатності напівфабрикатів зі свинини м’якушевих охолоджених та м’яса яловичини великошматкового охолодженого відповідно до вимог ДСТУ не більше 2 діб - є не вірним, так як м'ясо охолоджене зберігається від двох до п’яти діб, в залежності від температури зберігання.
Отже Замовником невірно зазначено строк придатності для напівфабрикатів зі свинини м’якушевих охолоджених та м’яса яловичини великошматкового охолодженого, а отже і підставу для скасування відкритих торгів за процедурою закупівлі.
Вищенаведені дії Замовника призвели до незаконної відміни відкритих торгів за процедурою закупівлі - М’ясо (Філе куряче охолоджене, Яловичина великошматкова, Напівфабрикати зі свинини великошматкові м’якушеві охолоджені, Стегенця курячі охолоджені), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-29-006808-а., що в свою чергу призвело до порушення моїх майнових прав, адже моя пропозиція повністю відповідає вимогам ТД.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що я є Учасником відповідної процедури та реально претендую на визнання моєї пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того я є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі моєї пропозиції.
Після відміни відкритих торгів за закупівлею UA-2023-12-29-006808-a, Замовником оголошено нову закупівлю за цим же предметом закупівлі ID: UA-2024-02-02-006957-a 02 лютого 2024 року.
Вважаю, що в даному випадку є доцільним, виправданим та обґрунтованим ухвалення рішення про зупинення оголошеної 02.02.2024 нової закупівлі, оскільки може скластись ситуація, при якій після задоволення даної скарги мої права поновлені не будуть, так як придбання товару відбудеться в новій закупівлі, а попередня знову буде відмінена (скасована), але вже з підстав відсутності необхідності закупівлі чи відсутності коштів на її проведення.
×
-
Назва доказу:
ДСТУ
-
Опис доказу:
Державний стандарт України
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 4589 2006 яловичина.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ
-
Опис доказу:
Державний стандарт України
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 4590 2006 свинина-2.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов"язати замовника скасувати рішення про відміну закупівлі у формі відкритих торгів. Зупинити процедуру закупівлі ID: UA-2024-02-02-006957-a від 02 лютого 2024 року на строк до винесення рішення за даною скаргою.